Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

The Mamas – Move

*****
15
14%
****
20
18%
***
46
42%
**
25
23%
*
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 109

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Haukkanen kirjoitti: 29 Helmi 2020, 17:40 Ilta-Sanomissa kommenttia Ruotsin nykyviisuista ja melloista.
Joo en ymmärrä miksei saa ihailla, että eikö se ole jokaisen ihmisen oma asia millaisista jutuista tykkää. Asia mitä ihmettelen, kun tätä samaa asiaa myös monet viisufanit valittavat, että Ruotsi on tylsä maa ja he lähettävät vain radiotapettia, että minkä ihmeen takia Ruotsin pitäisi lähettää jotain erikoista/omituista musiikkia, kun se ei ole Ruotsalaisten juttu. Ja musiikki mitä melloissa esitetään on kuitenkin sellaista musiikkia mistä Ruotsalaiset tykkäävät senhän jo todistaa miten hyvin Mellokappaleet pärjäävät Spotifyissa ja latauslistoilla. Itse en pidä esim hirveästi Balkanin ballaadeista, mutta jos Serbia vaikka sellaisen haluaa lähettää niin ei se minua haittaa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 999
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Minä olen kyllä niin samaa mieltä Ilta-Sanomien artikkelin kansa. Euroviisut on menneet tylsiksi kun tuo ruotsalainen höttö on ne vallannut ja ruotsalaisilla on vahva rooli Euroviisujen tuotannossa.Tosin tämä uusi äänestyssysteemi on hieman korjannut asiaa.

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Hirveästi ei ole tullut seurattua melloja tänä(kään) vuonna parin vuoden trendin mukaisesti.
Mutta toivottavasti Dotter tai Mohombi lähtee edustusmatkalle. Toki ruotsalaiset äänestävät varmaan tunteelliset pojat kuitenkin niin täytyy sitä varmaan huumorilla lyödä pikkurahalla voittajaksi.. 🙄

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12860
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Kas kas, vedonlyönneissä muut tulevat jo hieman lähemmäksi Dotteria. Dotterin kertoimet edelleen välillä 1.75-1.93 (Betfairilla 1.76). The Mamasilla ja Hannalla kertoimet ovat alimmillaan reilussa viidessä ja Annalla on Betfairilla niinkin alhainen kuin 2.82. Felix nousi Andran läpäisyn jälkeen viidenneksi, korkeimmalla olevan miesartistin paikalle ohi aivan tasoissa olevien Victorin ja Robinin. Perää pitävät Anis sekä Mendez & Alvaro, eli sekä suosikkini että inhokkini.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nyt, kun Andrassa miehet taas dominoivat niin alan uskoa, että ei taida miesedustajan putki katketa sillä Felixin ja Robinin hyvät paikat finaalissa vahvistavat heidän asemiaan. Joo Anna sai hyvän paikan, mutta hänen musiikkityyli ei yleensä ole ollut sellainen,että sillä saisi raadeilta ääniä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Ruotsi jättää delegaationjohtajien tapaamisen välistä koronaviruksen vuoksi.

https://escxtra.com/2020/03/03/sweden-s ... ona-virus/
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

En nyt ihan tajua. Ruotsilla on viisuvoittaja tarjottimella ja sitten he valitsevat viime vuoden biisin jatkumon edustajaksi. :niinpa: No olihan tämä arvattavissa, että tälläinen menee yleisöön.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20471
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Olipa antikliimaksi, mutta Annan kehnohkon pistepotin tultua aika mieluisa sellainen. Yksi piste. :heh: Sympaattinen kolmikko tämä on. Ei ikävä kyllä tunnu Ruotsin viisulta yhtään, mutten valita. Neljä tähteä.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Okei, kuuntelin nyt tämän, kun olin kuunnellut jo kerran aikaisemminkin. Kuuntelin myös esim. Bulletproofin.

Ihme valinta. Kerrankin olisi ollut Ruotsilla tyrkyllä upea kappale Dotterilta, ja sitten valitsevat tällaisen. Missä koukut ovat? Minusta tämä kuulostaa ihan semikarsiutujalta, mutta eiköhän Ruotsi ole taas tuttuun tapaansa yliarvostettu ainakin raadeissa. Eli sama puuduttava meno siis jatkuu Ruotsin osalta, vaikka muutos olisi ollut yhden pisteen päässä. :tajuton:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3732
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Zera »

Tästä en kyllä saa yhtään mitään irti, niin hajutonta ja mautonta kuin olla ja voi. Heikohkot kolme tähteä.

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Oon iloinen, ettei Sia-kopio Dotter voittanut tylsällä kappaleella. Move oli varmaan sellanen turvallinen valinta Ruotsilta, ei mitään sen erikoisempaa. Yleinen taso Ruotsin karsinnassa oli surkea :roll:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja mariah »

En osaa sanoa tästä mitään :shock: Ihan yllätysvoittaja. Nukkumaan, en kestä illanvalintoja :parku:

Avatar
viisujänö
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 444
Liittynyt: 19 Marras 2019, 09:18

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja viisujänö »

Olisin ottanut Mamasin sijaan Paul Reyn, Dotterin, Annan, Felixin.. ja muutaman muunkin. Ärsyttäääääääääääääää.
Paul Reyn viisudebyyttiä odotellessa.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Henkilökohtaisella tasolla pidän Movesta hieman enemmän kuin Bulletproofista, mutta onhan tämän voitto yhden pisteen erolla hämmentävintä, mitä olen Melodifestivalenissa koskaan nähnyt. Tuli sentään yleisöäänistä, mutta eiköhän ikäjakaumasta tule keskustelua, ja äänestystapaan saattaa tulla muutoksia. Laskin jäljellä olevat pisteet väärin, joten luulin Dotterin jo voittaneen, mutta siinä sitten vain tuli 71 pistettä ja mamat lähtevät viisuilemaan. Laulusuoritus on huipputasoa, kappale hyvää perustasoa, mutta kuinka pitkälle tämä tuloksissa riittää? No, tänä iltana eletään Melodifestivalen-historiaa, ja tästä puhutaan vielä pitkään, mutta kyllähän tämä kappale miellyttää.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1443
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Ja mulla bileet. Oon kovaan ääneen täällä puhunu että miksei kukaan usko Mamoihin :tuuletus:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Destinyn vanhemmat versiot triplana, tantat siellä svengaamasssa. Saa juryiltä tuhat pistettä, katsojilta kolme.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

:rofl: haha Mamasko voitti? Jotain lohtua tähänkin synkkään iltaan. Ruotsi ei tule voittamaan tänä vuonna :peukku:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kaikki aivan hirveää...

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Jonttu kirjoitti: 07 Maalis 2020, 23:15 Destinyn vanhemmat versiot triplana, tantat siellä svengaamasssa. Saa juryiltä tuhat pistettä, katsojilta kolme.
Minä taas luulen, että ihanat Mammat saa hyvin yleisö ääniä ja uskonkin, että Johnilla olisi ollut huonommat yleisöäänet jos Mammoja ei olisi ollut. Jälleen Zainen ja Dennisen esitys voitti :rofl: Pakko sano, että harmittaa, kun Dotter ei voittanut
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2972
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Ei sitä Itämeren toisella puolellakaan aina osata, Move on erittäin mitätön biisi, ilman vetovoimaisia esittäjiään antaisin yhden tähden. Nyt ehkä kaksi, voi kunpa raadit älyäisivät olla heittelemättä sangoittain pisteitä tämän suuntaan toukokuussa :draamaa:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja jamira »

Voi Ruotsi, ette oppineet viime vuodesta? Tämä on ihan yhtä keskinkertainen lajissaan kuin Johnin biisi... Ruotsilta kaksi vuotta putkeen surkea edustaja.

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Suosikkini voitti Ruotsissakin :uujee: Tästä tulee hyvä mieli ja fiilis, tulee olemaan top5 viisuissa. Omassa puntarissa kanssa top10 menee. :surrur:

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 999
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Siis laulusuoritus Mamoilla on täydellinen mutta kappale on varsin mitäänsanomaton. Mutta tuo Buletproof olisi ollut taas sitä tyypillistä ruotsalaista jumputusta. Harmi etteivät raadit arvostaneet Hannaa.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Carboni kirjoitti: 27 Helmi 2020, 10:29
Taikahuilu kirjoitti: 27 Helmi 2020, 10:05

No sittenhän sinä voit äänestää sitä....varmaan ainoana :rofl:
No nyt on :rofl: Mamat on telessä TOP3, voittaa juryt ja lähtee edustusmatkalle. Mark My Words
Mä oon näköjään tulossa vanhaksi. Ja sitten vielä Aksel edustaan Suomea. Tää on liikaa.
Ei enää euroviisuja mulle, kiitti riitti.
Hyviä ötyjä :nyyh: :hiips:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Voi että kisan moskin juttu voitti..

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2956
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Nekku »

On tää ihan ok. Kivaa vaihtelua edellisiin edustajiin.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12860
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Oli finaalin vedonlyönneissä kakkonen Dotterin jälkeen, mutta koko MF-kiertueen suhteen melkoinen yllätys kyllä. :shock: No, ei ainakaan mitään tyypillisintä ylituotettua ruotsipoppista. Edelleen kolmen tähden arvoinen.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Ruotsi 2020

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Taikahuilu kirjoitti: 07 Maalis 2020, 23:32
Carboni kirjoitti: 27 Helmi 2020, 10:29

No nyt on :rofl: Mamat on telessä TOP3, voittaa juryt ja lähtee edustusmatkalle. Mark My Words
Mä oon näköjään tulossa vanhaksi. Ja sitten vielä Aksel edustaan Suomea. Tää on liikaa.
Ei enää euroviisuja mulle, kiitti riitti.
Hyviä ötyjä :nyyh: :hiips:
Jooh.

Synkkä esitys täältäkin sitten kisoihin. Miksi Ruotsi halusi taas nämä edustajikseen?

Avatar
helidon
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 552
Liittynyt: 12 Helmi 2013, 08:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja helidon »

Maalaispoju kirjoitti: 07 Maalis 2020, 23:08 Move oli varmaan sellanen turvallinen valinta Ruotsilta, ei mitään sen erikoisempaa.
Tämä. Tämäkin valinta on joku ihme symppiskompromissi. Yleensä pidän Ruotsin viisuista, mutta tämä ei innosta. Heikko kolmonen.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Mamat ovat veikeitä, mutta biisi ihan tuhnu. Yhdentekevä liibati laabati komppi, tapu-tapu ja muutama muu gospelmaneeri. Tulee mieleen La La Land -elokuvan kohtaus, jossa Ryan Goslingin esittämä hahmo päätyy soittamaan kaupallista huttumusiikkia. Vaikka pääosin ihan tykkäänkin melodien geneerisistä popviritelmistä, Move ei ole missään vaiheessa sykähdyttänyt. Harmittaa, että tämä vei voiton, koska finaalin taso oli hyvä ja valinnanvaraa olisi ollut.

Ensimmäinen kerta sitten vuoden 2013, kun en ole innostunut Ruotsin viisusta. Kaksi bojoa. **

Lukittu