Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

Aksel Kankaanranta – Looking back

*****
41
19%
****
78
36%
***
60
28%
**
26
12%
*
11
5%
 
Ääniä yhteensä: 216

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Ei ole sellainen biisi jota haluisin kuunnella (sellaisia on tänä vuonna valittu tähän mennessä kaksi :heh: ), mutta kyllä tästä salee saadaan hyvällä tuotannolla leivottua ihan kiva esitys :joojoo: Ei tarvis kuin muutaman vaikuttavan katseen kameroihin oikeassa kohdassa, niin puupökkelöstä kuoriutuu esiintyjä. Ei mitään ylimääräistä kohellusta mukaan. Staattinen rauhallinen esiintyjä on parempi kuin väkinäinen koreografia. Tällä hetkellä tuota pönötystä ja kameraan osumattomia vilkaisuja on vielä kiusallista katsella.
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Vähän käy kyllä sääliksikin Aksel, että meni nyt voittamaan. Tosi hankalista asetelmista joutuu lähtemään kisaan, kun kansaa harmittaa niin Cicciolinan jääminen rannalle. Melkein pitäisi top15-sija tulla, että saisi anteeksi Cicciolinan pudottamisen.

Se on kyllä kurjaa, että osa jengistä ei tunnu ymmärtävän, että kyllä tästä on myös ihan oikeasti tykätty. Mulla oli tavispiireissä muutama kaveri, jotka oli ihan rakastunu tähän ennen finaaliakin. Ja yleisöäänissä ero oli kyllä yllättävän pieni Erikan hyväksi, vissiin vaan parituhatta ääntä käytännössä? Miksihän sitä Erikan suurta kansansuosiota ei sit pystytty ulosmittamaan suuremmalla äänipotilla?

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Koska Erikan esityksen ylöspano oli ihan semi kauhee :tosion:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja pmama »

Aksel on upea laulaja, hänellä on lavakarismaa. Hän keskittyy laulamiseen. Lisäksi lavashow oli aivan mahtava ja valmis Rotterdamiin sellaisenaan. Sininen pukukin korosti hänen parhaita puoliaan. Aksel on mukava nuori mies, tässä haastattelu hänestä .

https://www.youtube.com/watch?v=mRlah7oJ-3o

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Toi haastattelu oli kiva. Aksel on ihan kelpo edustaja. Ei kai sitä voi haukkua siitä että tuli valituks. :roll:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja murka »

pmama kirjoitti: 08 Maalis 2020, 15:36 Aksel on upea laulaja, hänellä on lavakarismaa. Hän keskittyy laulamiseen. Lisäksi lavashow oli aivan mahtava ja valmis Rotterdamiin sellaisenaan. Sininen pukukin korosti hänen parhaita puoliaan. Aksel on mukava nuori mies, tässä haastattelu hänestä .

https://www.youtube.com/watch?v=mRlah7oJ-3o
Puku oli todella tyylikäs ja laadukkaan näköinen. Väri sopi kuin nakutettu.

Sympaattinen nuorukainen, jolla jalat vaikuttavat olevat tukevasti maassa sekä tukijoukot olemassa.

Levy-yhtiön mainonta ei tavoittanut minua mitenkään. Tosin kenenkään muunkaan artistin mainonta ei tavoittanut minua eli artistit olivat tasapuolisessa tilanteessa. Minulla on jäänyt sometus minimiin uuden harrastuksen vuoksi eli olen täysin somemainonnnan ulkopuolella.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja murka »

Nekku kirjoitti: 08 Maalis 2020, 15:41 Toi haastattelu oli kiva. Aksel on ihan kelpo edustaja. Ei kai sitä voi haukkua siitä että tuli valituks. :roll:
Lukaisin noita YouTuben kommentteja haastattelun alla. Eivätkö nuo ihmiset tajua tekevänsä negatiivista PR-työtä fanittamalleen artistille?

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Wadde kirjoitti: 08 Maalis 2020, 15:12 Vähän käy kyllä sääliksikin Aksel, että meni nyt voittamaan. Tosi hankalista asetelmista joutuu lähtemään kisaan, kun kansaa harmittaa niin Cicciolinan jääminen rannalle. Melkein pitäisi top15-sija tulla, että saisi anteeksi Cicciolinan pudottamisen.

Se on kyllä kurjaa, että osa jengistä ei tunnu ymmärtävän, että kyllä tästä on myös ihan oikeasti tykätty. Mulla oli tavispiireissä muutama kaveri, jotka oli ihan rakastunu tähän ennen finaaliakin. Ja yleisöäänissä ero oli kyllä yllättävän pieni Erikan hyväksi, vissiin vaan parituhatta ääntä käytännössä? Miksihän sitä Erikan suurta kansansuosiota ei sit pystytty ulosmittamaan suuremmalla äänipotilla?
Ihan kamalaa, jos/kun Aksel saa vihat niskoihinsa voittonsa takia. Ei kappaleesta tarvitse tykätä, mutta omien aggressioiden purkaminen epäasiallisilla kommenteilla on :niinpa:

Välttelen nykyisin some-kommenttien lukemista. Ihmiset ovat niin käsittämättömän ilkeitä ja epäempaattisia. Muoks: vilkaisin kumminkin Iltasanomien kommentteja ja ne olivat positiivisia. Akselista on tykätty :ihana:
Niih Ja minä ja muutama muukin lähipiiristä olimme heti alusta myytyjä Akselille :ylppis:
Sitten ihmettelen vahingoniloisella etukäteen finaalista putoamisen herkuttelulla. Läheskään aina suosikkini ei ole voittanut Suomen viisuja, mutta aina kannustan ja toivon finaalipaikkaa suomen edustajalle.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Mitäs jos lisättäis tähän silti muutama tanssija? Just for fun. Ja roikotettais Akselia vaikka jaloista pää alaspäin? :surrur: Anyone?


Siis miten tämän esityksen taustojen hahmot liittyy tähän biisiin? Ihmismassan vilinässä seilaava laulaja joka voivottelee kun nuoruus meni? Jahtaako ne taustan hahmot Akselia? Hyökkäävätkö he katsojien päälle? Mikä tässä on se punainen lanka? Onko sitä edes?

Sit on myös ne RED LIGHTS, jotta ei jää epäselväksi katsojille vahingossakaan.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Nekku »

murka kirjoitti: 08 Maalis 2020, 15:54
Nekku kirjoitti: 08 Maalis 2020, 15:41 Toi haastattelu oli kiva. Aksel on ihan kelpo edustaja. Ei kai sitä voi haukkua siitä että tuli valituks. :roll:
Lukaisin noita YouTuben kommentteja haastattelun alla. Eivätkö nuo ihmiset tajua tekevänsä negatiivista PR-työtä fanittamalleen artistille?
Niin... :roll:

^Tanssijat ois kyl mielenkiintoinen lisä. Akselhan vois loppu puolella iteki liittyä koreografiaan! No okei ei, ei tulis yhtään mitään. :heh:

Taustat oli musta hienot, ne ois voinu kertoa jonkinlaisen tarinan.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Ansarin kirjoitti: 08 Maalis 2020, 14:48 Imo viisukuppila ei oo tunnettu mitenkään erityisen kohteliaasta kielenkäytöstä
OT, mutta kuppilalaisten kielenkäyttö on pääasiassa ihan asiallista. Ylilyönteihin ja alatyyliin vain kiinnittää helpommin huomiota.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tässä oli miltei paras kokonaisuus lavalla. :joojoo: Kaikki muut sössittiin jollain tapaa (esitys, laulaminen tai jo itse biisintekovaihe :heh: ).
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Nevski kirjoitti: 08 Maalis 2020, 18:25
Siis miten tämän esityksen taustojen hahmot liittyy tähän biisiin? Ihmismassan vilinässä seilaava laulaja joka voivottelee kun nuoruus meni? Jahtaako ne taustan hahmot Akselia? Hyökkäävätkö he katsojien päälle? Mikä tässä on se punainen lanka? Onko sitä edes?
Mun tulkinta: Aksel muistelee menneisyyttään ja mitä siinä tapahtui. Jossain vaiheessa ne tapahtumat alkaa kuitenkin muuttua vähän mössöksi, kun ei enää muista, kuka oli kuka ja kenen kans tuli tehtyä mitä. Mulle ainakin käyny näin. Mä tykkäsin tosi paljon taustoista ja toivottavasti ne nähdään Rotterdamissa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Nevski kirjoitti: 08 Maalis 2020, 18:25
Siis miten tämän esityksen taustojen hahmot liittyy tähän biisiin? Ihmismassan vilinässä seilaava laulaja joka voivottelee kun nuoruus meni? Jahtaako ne taustan hahmot Akselia? Hyökkäävätkö he katsojien päälle? Mikä tässä on se punainen lanka? Onko sitä edes?
Mun tulkinta: Aksel muistelee menneisyyttään ja mitä siinä tapahtui. Jossain elämän vaiheessa ne vanhat nuoruuden tapahtumat alkaa kuitenkin muuttua vähän mössöksi, kun ei enää muista, kuka oli kuka ja kenen kans tuli tehtyä mitä. Mulle ainakin käyny näin. Mä tykkäsin tosi paljon taustoista ja toivottavasti ne nähdään Rotterdamissa.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Nevski kirjoitti: 08 Maalis 2020, 18:25 Mitäs jos lisättäis tähän silti muutama tanssija? Just for fun. Ja roikotettais Akselia vaikka jaloista pää alaspäin? :surrur: Anyone?


Siis miten tämän esityksen taustojen hahmot liittyy tähän biisiin? Ihmismassan vilinässä seilaava laulaja joka voivottelee kun nuoruus meni? Jahtaako ne taustan hahmot Akselia? Hyökkäävätkö he katsojien päälle? Mikä tässä on se punainen lanka? Onko sitä edes?

Sit on myös ne RED LIGHTS, jotta ei jää epäselväksi katsojille vahingossakaan.

Mä ymmärsin ne hahmot muistoina jotka on haalistunu sinne taustalle.

Olihan siinä tarinakin, mutta ei yhtenäinen. Kaverit tapaavat yhdessä kohtaa, ja sitten on jonkun romanssin alku tms. Pidin ainakin niitä sellaisina yksittäisinä hetkinä joita se muistelee. Niinhän ihmisen muisti yleensä toimii, ei asioita muisteta lineaarisesti minuutti minuutilta, vaan hajanaisina hetkinä jotka on tehnyt tavalla tai toisella jäljen.

Ja mun mielestä se red lights ei ole yhtään sen enemmän alleviivaavaa kun ne karhut siinä Erikan esityksessä, koska siinä lauletaan että se hyväilee nalleaan.

Noh, makuasioita, sano Musti.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Wadde kirjoitti: 08 Maalis 2020, 18:55
Nevski kirjoitti: 08 Maalis 2020, 18:25
Siis miten tämän esityksen taustojen hahmot liittyy tähän biisiin? Ihmismassan vilinässä seilaava laulaja joka voivottelee kun nuoruus meni? Jahtaako ne taustan hahmot Akselia? Hyökkäävätkö he katsojien päälle? Mikä tässä on se punainen lanka? Onko sitä edes?
Mun tulkinta: Aksel muistelee menneisyyttään ja mitä siinä tapahtui. Jossain elämän vaiheessa ne vanhat nuoruuden tapahtumat alkaa kuitenkin muuttua vähän mössöksi, kun ei enää muista, kuka oli kuka ja kenen kans tuli tehtyä mitä. Mulle ainakin käyny näin. Mä tykkäsin tosi paljon taustoista ja toivottavasti ne nähdään Rotterdamissa.
Postattiin molemmat samasta :peukku:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Wadde kirjoitti: 08 Maalis 2020, 18:55 Mä tykkäsin tosi paljon taustoista ja toivottavasti ne nähdään Rotterdamissa.
Ainakin niiden tuominen viisulavalle on helpompaa kuin sen kuuluisan kuution. :heh:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Wadde »

YourMother kirjoitti: 08 Maalis 2020, 19:03 Postattiin molemmat samasta :peukku:
:ihana: Sä osasit kirjottaa sen vielä paremmin. <3

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Minä kyllä supervahvasti ehdotan, että MITÄÄN ei muuteta Rotterdamiin. Kiitos.


Taustat on kivat. Mielestäni ne tukevat biisiä ja esitystä.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Ihmettelen, kun tätä kutsutaan yhdentekeväksi. Ihan kuin kaikki rauhallinen pop olisi yhdentekevää. Ei muuten ole. Tämä on LOISTAVA biisi, melodia kantaa ja sanoitus on kauniinhaikea. Ihanaa kuulla, miten Aksel on löytänyt varmuuden upeaan ääneensä. Raadit tulee rakastamaan tätä toukokuussa. Suomi ei ole lähettänyt mitään läheskään näin hyvää sitten Softenginen.

*****

(Älkää nyt Yle vaan menkö sössimään lavaesitystä millään örvellyksellä.)
Like a monument to all the time we spent

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja hra47 »

lumi11 kirjoitti: 08 Maalis 2020, 19:14 Minä kyllä supervahvasti ehdotan, että MITÄÄN ei muuteta Rotterdamiin. Kiitos.
Eikö edes Akselille kahluusaappaita/kinkybootseja? Pliiiiss!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

lumi11 kirjoitti: 08 Maalis 2020, 19:14 Minä kyllä supervahvasti ehdotan, että MITÄÄN ei muuteta Rotterdamiin. Kiitos.
Aivan. Yle olisi kerrankin onnistunut lavastamaan jonkun esityksen kunnolla, joten älkää vaan menkö siellä muuttamaan tästä yhtikäs mitään.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Aurinkolasit päähän, niin se uskaltaa avata silmänsä.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Nevski »

hra47 kirjoitti: 08 Maalis 2020, 19:18
lumi11 kirjoitti: 08 Maalis 2020, 19:14 Minä kyllä supervahvasti ehdotan, että MITÄÄN ei muuteta Rotterdamiin. Kiitos.
Eikö edes Akselille kahluusaappaita/kinkybootseja? Pliiiiss!
Ja lateksihaalari?

Voisiko Akselilla olla sellaset todella modernit silmälasit missä linsseinä on ledscreenit? :eeek: Lopussa lasien reunoilta suihkuaisi kipinäsadetta?

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

^ :rofl: :rofl: :rofl: Yle vielä lukee näitä ja toteuttaa oikeesti. :heh:
Cry him out

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Ja linssien ledeissä pyörisi kuvia Suomen menneistä viisuhetkistä, esimerkiksi se kun Jasmine alkaa laulamaan väärässä kohtaa, kun Saaran sotilastanssija rönyää portaissa jne.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Sellaiset silmillä varustetut vappulasit - niin loppuu valitus ettei Aksel pidä silmiään auki :heh:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Tämmösetkö?
kuva


Näihin voi piirtää kuvioita, eli meillä voisi olla oma "hiekkapiirtäjä" livenä piirtämässä taideteoksia näihin linsseihin. :kups:

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

:rofl:

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2020: Aksel Kankaanranta – Looking back

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Kolmen tähden kappale tämä edelleen on. Esitys meni hyvin. Kappale ei koskaan nouse lentoon vaan jää junnaamaan paikalleen loppuun saakka toistaen samaa. Jotain lisää olisin kaivannut, kai sitten c- osaa. Lopulliset menestysmahdollisuudet ratkeavat semifinaalin muista esiintyjistä, esiintymisjärjestyksestä ym. Saattaa hukkua muiden hitaiden kappaleiden joukkoon ja jäädä semiin.

Lukittu