UMK20: Väärä laulu voitti!

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020
Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK20: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Happy kirjoitti: 15 Maalis 2020, 15:28Ihan tarkoitin näitä pahansuopaisia fb-kommentoijia sekä vauva.fin aaseja :joojoo:
Vauva.fi on ihan pelkästään trollipalsta. Ei sinne kukaan kirjoita tosissaan, vaan kaikki on kieli poskella heitettyjä provojuttuja. Tuskin siellä trollailevista tyypeistä kukaan on edes kiinnostunut umk:sta, saati äänestänyt.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK20: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Pete kirjoitti: 08 Maalis 2020, 19:46 Itse toivon ensi vuoden UMK:hon kappaletta, jolla on oikeasti mahdollisuuksia sijoittua kansainvälisessä finaalissa viiden sakkiin. Odotan siis biisiä, joka miellyttää sekä puhelinäänestäjiä että raatilaisia.
Ja mä toivoisin, että euroviisut ei olisi kilpailu. Haluan nähdä siellä aitoa musaa, enkä mitään laskelmoitua väkisinmiellyttämistä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minä haluaisin nähdä viisut gaalana, jossa voidaan jakaa palkintoja useissa eri sarjoissa :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2956
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK20: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Mulle taas Euroviisut toimii parhaiten just näin. Kilpaileminen on tän jutun ydin, miksi se pitää nähdä negatiivisena asiana? :draamaa: Rakastan sitä jännitystä että miten maat pärjäävät ja kuka lopulta pelin vie.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK20: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Minustakin Euroviisuista katoaa suuri osa jännitystä, jos meininki muuttuisi gaalamaiseksi. Gaalamaisuus voitaisiin liittää vaikka viisuviikolle osana kilpailuja, muttei kokonaisuudessaan muuttaa kisoja miksikään gaalaksi.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK20: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Voisihan siellä edelleen olla se Grand Prix, eli nykyisentapainen raatien ja puhelinäänestäjien yhteenlaskettu suosikki.

Mutta jos palkittaisiin muutakin, toivon että uskallettaisiin lähettää rohkeampia biisivalintoja.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu