Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

The Mamas – Move

*****
15
14%
****
20
18%
***
46
42%
**
25
23%
*
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 109

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Night_Owl kirjoitti: 09 Maalis 2020, 23:00 Dotterin kaks tyrkkyä ovat olleet niin hyviä (nimimerkillä edelleen katkera Cryn kohtalosta), että luotan, et kolmas kerta toden sanoo. :rakkaus:
Dotter ois kiva edustaja tulevaisuudessa, mutta jotenkin hänen haastatteluista jäi ristiriitainen kuva, että haluaako hän enää osallistua uudestaan Melloihin. Ja tottakai mieli voi aina muuttua. Ja Mello menestyjillä on yleensä rankkaa tulla uudestaan siitä on puhunut Ace Wilder, Nano ja Loreen. Ja Mello menestyjiin kohdistuu aina valtavat ennakko odotukset kuten Felixille tänä vuonna.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja murka »

Edwina kirjoitti: 08 Maalis 2020, 17:45 Kovin samanhenkinen kappale kuin viimevuotinen.
Vai tuntuuko se vain, koska Mamat ovat taas laulamassa.

Melko keskinkertainen valinta Ruotsilta. Ei mikään erityisen hyvä kappale, olisi siellä ollut paljon parempiakin. En edes viitsi kuunnella tätä enää.
Pääseekö tämä silti kärkikymmenikköön? Nyt jotenkin vaikuttaisi siltä, että sinne tämä ei kuuluisi.
Samat leidit kannattelivat viime vuonna Johnia hienovaraisesti. Varmasti saa raatimenestystä.

Käväisin YouTubessa ja erehdyin lukemaan kommentteja. Heti alkuunsa aletaan puimaan sitä, että voiko mustaihoinen olla ruotsalainen jne.

En ole kovin montaa kertaa käynyt YouTubessa sen jälkeen kun mainokset tulivat ja vielä vähemmän jaksanut lukea kommentteja. Jotenkin niiden rakentavien kommenttien löytäminen käy työstä.

Elämä on liian lyhyt oikein hakemalla haetun mielipahan vallassa elämiseen. Kyllä sitä mielipahaa saa aivan riittävän annoksen ihan tavallisessa elämässäkin.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Minä en usko, että taviskatsojaa haittaa, että Mammat osallistuvat uudestaan esim omat vanhempani tykkäsivät Mammoista eivätkä he edes muistaneet heidän olleen viime vuonna mukana Ruotsin edustuslaulussa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja murka »

poika90 kirjoitti: 09 Maalis 2020, 23:21 Minä en usko, että taviskatsojaa haittaa, että Mammat osallistuvat uudestaan esim omat vanhempani tykkäsivät Mammoista eivätkä he edes muistaneet heidän olleen viime vuonna mukana Ruotsin edustuslaulussa.
Moni on Ruotsissa osallistunut monta kertaa Melloihin eikä siellä ketään kivitetä sen vuoksi vaan useimmiten odotetaan osallistumaan.

Nythän nämä leidit eivät ole sivuroolissa vaan huomion keskipisteenä ihan omilla ansioillaan.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Kyl mulle nää mammat kelpaa oikein mainiosti Ruotsin edustajaksi. Esitys on kunnossa ja mammat ihania :ihana:

Mellofinaalin perusteella tämä oli mun top-3:ssa. (Ei mun ykkönen ikinä voita)
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8899
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Niin keskinkertainen gospeljumpsautus Ruotsilta, että tässähän oikein riemastuu.
Qaj.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Rousku »

mammat sitten näyttivät tyttärelle kaapin paikan... hassua, että tuollaiset nimet tiukimmilla kisaajilla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

^Joo, toi muakin hymyilytti tuloksia seuratessa.

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Maza »

Ruotsille on taas tulossa Top5 sija. Onnea.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Nevski »

En ylläty jos tää telenovela saa sen käänteen että ensi vuonna yksi näistä mammoista edustaa soolona Ruotsia.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5583
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^ Ja taustakuorona on kolme edellistä edustajaa: John Lundvik, Benjamin Ingrosso ja Robin Bengtsson.


Joku päivä sitten muuten soi päässä biisi, jonka tajusin sitten olevan Kingdom Come. :shock:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nevski kirjoitti: 10 Maalis 2020, 20:08 En ylläty jos tää telenovela saa sen käänteen että ensi vuonna yksi näistä mammoista edustaa soolona Ruotsia.
Saisikohan muuten mammat tai joku heistä edustaa ensi vuonna uudestaan, kun Melloissa on yleensä se sääntö, että artisti saa osallistua 2 vuotta putkeen ja sitten tulee vähintään vuoden tauko. Eli miten Mammojen osallistuminen laskettaisiin :miettii:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 09 Maalis 2020, 18:42 No eipä se esityksen tummasävyisyys ainakaan Ruotsin mamoja haittaa kun heittämällä menevät finaaliin...
Ruotsihan muutti viime vuonna Johninkin viisu esitykseen enemmän valoisammaksi verrattuna Mello esitykseen niin en pitäisi mahdottomana, että Mammat eivät tekisi samaa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kovin vähäisiä ne Johnin esityksen muutokset taisivat olla, kun en itse juurikaan huomannut niissä edes eroa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Johnilla oli enemmän keltaista valoa viisuesityksessään, kuin mitä Mello esityksessä jossa olienemmän sinistävaloa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Tosiaan Ruotsilta Mamat ilman Johnia. Samantyylisellä biisillä, Johnin biisi vaan oli parempi. Ovathan Mamat loistavia laulajia ja karismaattisia esiintyjiä ja kappale tempaa helposti mukaansa. Korkealle tulee sijoittumaan. Tuli Mellojen finaalissa voittajavibat. :draamaa:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nyt kun Mellojen tulokset on tulleet niin pakko kysyä, että mitä on tänä vuonna on tapahtunut, kun naiset oikeasti pärjäsivät. :miettii: Joo he pärjäsivät hyvin noissa ikäryhmä hommissa, mutta myös oikeissa äänissä naiset voittivat miehiä. oliko tämä muutos siinä, että Ruotsalaiset oli kyllästyneet miespoppareihin? Vai oliko naiset oikeasti skarpanneet ja sisuuntuneet ja pistivät oikeasti täysillä menemään.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En ainakaan omasta mielestäni huomannut olennaisesti eroa naisten biisien paremmuuteen. :raaps:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En usko, että mitään erityistä on tapahtunut. Miesten voittoputki oli sattumaa, eikä voinut jatkua loputtomiin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 11 Maalis 2020, 16:16 En usko, että mitään erityistä on tapahtunut. Miesten voittoputki oli sattumaa, eikä voinut jatkua loputtomiin.
En usko että ihan pelkästään sattumasta on kyse kun hyvätkään naisten kappaleet eivät pystyneet olemaan mukana voittotaistelussa. Mutta silti onmukavaa, että ensi vuonna on kilpailu kunnolla kaikille auki.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hyvyys on kovin subjektiivista musiikista puhuttaessa. Itse olen sitä mieltä, että viime vuosina nimenomaan parhaat ovat voittaneet melloissa (pl. tämä vuosi). Paitsi ehkä silloin kun Loreenin Statements karsiutui andrassa, mutta silloinkin voiton korjasi toiseksi paras (jos olen kartalla vuosikerroista).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja poika90 »

No tuo subjektiivinen hyvyys pointti on kyllä totta. Melloissa on minun suosikkini todella hajanaisesti voittaneet. Minusta Robinin 2017 voitto oli vieläkin väärin, kun esim Nano olisi minusta juuri ansainnut voiton, kun hän oli yleisön suosikki ja hän oli minun oma suosikkini, kun Loreen tippui.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tuntoni Mellojen tuloksista ehdinkin jo purkaa tuoreilta, mutta olen edelleenkin vähän surkeana, miten tämä oikeasti voitti Dotterin. :lohduton: Malliesimerkki keskitienpopista. Massoihin menevä, mutta ei tämä viisuissa tule menestymään. Kolme tähteä.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Rousku »

klaus-12 kirjoitti: 13 Maalis 2020, 13:14 Massoihin menevä, mutta ei tämä viisuissa tule menestymään.
Uskon että menestyy. Menee raateihin siinä kuin muutkin Ruotsin viimeaikaiset (=periaatteessa hyvin tehtyä poppia vaikkei mielikuvituksella loista, ja esiintyähän mamat osaa), ja uppoaa puhelinäänestäjiin paremmin kuin ne. Ruotsilla ei tänä vuonna ole odotettavissa sellainen kuilu raati- ja puhelinäänestystuloksessa kuin parina viime vuotena on olllut.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36855
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Björkmanin mukaan mammat eivät edusta vuonna 2021, elleivät sitten satu olemaan mukana Melloissa ja voittamaan niitä.
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12859
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Ensi vuosi voi merkitä myös Dotterin revanssia... :apuva:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ruotsi haluaa siis järjestää suositun melodifestivalenin myös 2021. Eikä pitää välivuotta ja lähettää mamoja uudestaan.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12859
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ekat Mellovoittajat sitten vuoden 1961, jotka eivät päässeet viisulavalle.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MIH96 kirjoitti: 18 Maalis 2020, 19:57 Ekat Mellovoittajat sitten vuoden 1961, jotka eivät päässeet viisulavalle.
Ovathan he jo päässeet viisulavalle.
Rise, angel, shine, love!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12859
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2020: The Mamas – Move

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Tarkoitin siis sinä vuonna, jolloin voittivat itse MF:n. Siw Malmkvistkin oli viisuissa jo 1960 ennen vuoden 1961 MF-voittoaan. Vuonna 1959 Siw vaihdettiin Brita Borgiin, vuonna 1960 Östen Warnerbring vaihdettiin Siwiin ja 1961 puolestaan Siw sai tehdä tilaa Lill-Babsille.

Lukittu