Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

OMG, minkä tempun teki Denise :rofl: Mutta harmi, kun tuhlasi toisen talismaaninsa ja en usko, että tuo oli pidemmän päälle hyvä peliliike. :( Ja harmi, kun Parvati putosi.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Requel »

:rip: kaksi legendaa ja samalla koko kauden Heroes vs. Villains -voittajaryhmä.. kaikki peräkanaa ja Sandra edelleen vikana näistä "legendoista". Queen stays queen! :mrgreen: Toki EoE voi muuttaa asioita. Parvatille ihan nöyrä pudotus, mutta Sandra putosi vähän nolosti vaikka jonkun toisen kohdalla olis ehkä toiminutkin tuo peliliike. Toivottavasti ei liannut mainettaan vaan fanit ovat armollisia ja muistetaan mieluummin ne tähtihetket, Sandrahan nyt ylipäätään on enemmän persoona kuin mastermind! Tälle pudotukselle mieluummin ikoninen kuin nolo maine. Keskittyisivät mieluummin siihen joka loisti eli Deniseen. :surrur:

Oli aika tylsä jakso, ehkä huonoin tähän mennessä. Jäi mieleen vaan se kun Wendell sääti sen koskemattomuuspatsaan kanssa ja Tonyn piilottelu. :heh: Adamin päärooli jatkui vieläkin ja ei voi muuta kuin ihmetellä, mutta mieluummin nyt häntä katselee tuossa roolissa kuin jotain ennestään selvää nimeä. Ihmettelen jos näin suuri ruutuaika ei tuo mukanaan jotain merkittävää käännettä. Veikkaan Adamin pääsevän loppuun mutta voitosta en ole enää niin varma, saattaa olla nimenomaan se jota ei siellä tällä kertaa arvosteta. Voisikohan Yul, Sophie tai Sarah voittaa? Tai Michele vaikka onkin nyt heikoilla. :joojoo:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Wow, Denise! :tapu: Petyin kyllä, että Parvati putos, kun olin jo ihan varma että se on Wendell kuka putoaa. :lohduton: No saapahan ainakin vielä katsella niitä boksereita <3 Sandraqueenin pudotus taas ei haittaa, kun sai Deniseltä niin näyttävän lähdön. Loistava peliliike! :ihana: Tonyn puskailut oli myös jotain todella viihdyttävää. :rofl:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

En kyllä täysin ymmärrä Sandran pudottamista, koska hän oli ainoa joka edes yritti liittoa Denisen kanssa. Toisaalta Sandra teki sen liiton vaan saadakseen firetokeneita, että Sandra vähän niin kuin pudotti itsensä. :heh: Nyt on Sandra voittanut kahdesti ja kahdesti hävinnyt 16. päivänä.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Loistava jakso kyllä, vaikka nopeatempoinen olikin. Tony on kyllä aika sekaisin, pudotukset olivat aika uskomattomia ja monien suosikkieni asema näyttää olevan aika hyvä tässä vaiheessa.

Jännä nähdä, kuka EoElta palaa ja miten hänen käy. Nyt siellä on monia sellaisia, joilla tuskin olisi mitään mahdollisuutta pysyä pelissä kauaa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Mymmeli kirjoitti: 19 Maalis 2020, 14:31 En kyllä täysin ymmärrä Sandran pudottamista, koska hän oli ainoa joka edes yritti liittoa Denisen kanssa. Toisaalta Sandra teki sen liiton vaan saadakseen firetokeneita, että Sandra vähän niin kuin pudotti itsensä. :heh: Nyt on Sandra voittanut kahdesti ja kahdesti hävinnyt 16. päivänä.
Denise ja Sandrahan sopivat, että Denise antaa yhden fire tokenin ennen heimoneuvostoa ja toisen sen jälkeen, joten tottakai hänen kannatti pudottaa Sandra koska silloin hänen ei tarvitse antaa toista tokenia Sandralle. Tämä oli koko ajan niin selvää että on tosi outoa että Sandra ei tajunnut tota. Hän antoi kaiken vallan Deniselle päättää kuka putoaa mikä on järjetöntä.

Sandran olis pitänyt vähintään antaa split-ääni Tonylle niin kuin Nick teki pari jaksoa sitten. Olis tullut 1-1 tie ja uudelleenäänestyksessä olisivat äänestäneet Denise, Jeremy ja Kim ja ehkä Tony olis pudonnut...?

Parvati olisi kanssa voinut tehdä Wendellin kanssa diilin että antaa yhden fire tokenin ennen heimoneuvostoa ja toisen sen jälkeen. He olisivat voineet pudottaa vaikka Yulin. Jos Wendell olisi ollut petturi ja olisi pudottanut Parvatin anyway, hän olisi hyötynyt vain yhden fire tokenin.

Olen vähän pettynyt kun kumpikin "legenda" olisi voinut pelata tämän fiksummin ja mahdollisesti pelastaa itsensä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tällä kaudella kaikki huikeimmat pudotettu ennen yhdistystä, en oikein nauti tän kauden katselusta sillä tässä on niin paljon mitäänsanomattomia pelaajia jotka ei tarjoa mitään viihdearvoa :lohduton:
Ainoot suosikit enää pelissä on Tony & Kim, onneksi liittoilevat keskenään <3
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Voi Sandra, queen stays queen. :lohduton: Go Denise ja Kim! :surrur:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Rip "old-school" -pelaajat. :heh: No suurinosa heistä olikin ihan turhia. Hyvä, kun Sandra päätti lähteä heti pois. Kannustan Micheleä voittoon. <3

Kunhan Rob ei palaa EOE:lta, niin olen tyytyväinen. Parvati voisi palata. :ihana:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Ihanaa Nick pelastui heimoneuvostossa <3 Se varsinainen gamebotti onneksi pudotettiin. En myöskään pitänyt Michelleä kovin hyvänä voittajana kaudellaan mut on selvästi noussut tällä kaudella, se oli niin söpöä kun se yritti kutittaa Wendelliä lopussa <3

kuva

Kete Saapas
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 20 Touko 2019, 22:21

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Kete Saapas »

Tämän viikon tulevassa jaksossa on yhdistyminen sekä ensimmäinen EoE-palaaja. Kovasti tuntuu fanit olevan yksimielisiä Natalien paluusta peliin ja mustahuiviseen yhdistyneeseen Koru-heimoon. Henk.koht toivon joko Amberin, Dannin, Ethanin, Robin tai Parvatin voittoa haasteessa. Yul kelpais myös, mutta Natalie ja Tyson voisivat hävitä ja olla finaaliin asti EoE:llä. Onhan Natalie kova pelaaja niinkuin voittajalta osaa odottaakin, mutta en välttämättä kestäisi itse hänen pelitapaansa jos olisin mukana tuolla. Fiksu ja fyysisesti vahva on uhka, löytää fire tokeneita yms etuja.
Mitä muut odottavat yhdistymiseltä ja EoE haasteesta? Ketkä pitävät yhtä, kuka palaa takaisin peliin yms.?

P.S. Minua jännittää ja pelottaa kaikkien niiden puolesta ketkä eivät ikinä aiemmin ole pudonneet pelistä. Jäljellä olevista sellaisia ovat Sophie, Kim, Denise, Michele, Adam, Ben, Wendell ja Nick. Ahdistaa ajatus siitä että noista ainakin suurin osa putoaa varmasti jossain vaiheessa. :eiei:

Kun en osaa puhelimella spoiler-tagia käyttää niin varoitan,

SPOILER: ALLAOLEVA TEKSTI: LUE OMALLA VASTUULLA

Ilmeisesti joku CBS:n sisäpiiriläinen on vuotanut tietoa kauden jatkosta ja F3:sta. Siellä olisi kuulemma varmuudella kaksi naista: Michele ja Natalie sekä yksi mies: Tony, Yul, Jeremy tai Nick.
Näistä Micheleä on moni faneista pitänyt varmana finaalissa alusta asti, sekä Natalien paluuta peliin. Missä on yllättävän paljon ruutuaikaa saanut Adam? Tapahtuuko hänelle sitten jotain historiallista kauden edetessä vai onko jossakin isossa mukana?

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

En voi käsittää, miksei Natalie tai Rob ostanut kolmea etua paluuhaasteeseen, sillä olisi varmaan taannut pääsyn takaisin peliin. :shock: Varsinkin Nataliella tuskin olisi ollut tarvetta talismaanille. Olen kyllä iloinen siitä, ettei Rob päässyt takaisin. :heh:

Oli kyllä aika mielenkiinnoton heimoneuvosto, koska oli täysin varmaa, ettei ainakaan Adam tippuisi. :roll:

Sophie voittoon. :ihana:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Mä ihmettelin samaa. Jotenkin tuli tunne, että ne varmaan sopi keskenään ettei kukaan ota enempää kuin yhden edun. Muuten tuota on aika vaikea käsittää. Yhdistymisjaksosta ei ole oikein muuta sanottavaa kuin että Tyson ei ollut ehkä kaikkein mieluisin peliin palaaja. Mutta ainakaan häntä ei oltu heti pudottamassa takaisin EoE:lle. Nick oli onneksi taas turvassa <3

Laittakaas tähän väliin omasta mielestänne parhaita juryn puheita menneiltä kausilta. Yks ehdoton suosikkini on Trishin puhe Cagayanissa. Siinä välittyy niin paljon aitoa tunnetta ja Tonyn lakoninen vastaus Trishin kysymykseen on myös aika jäätävä.


Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Höh, aloin tykkäämään Adamista ja hän putosi heti. :aivanmaassa: Olisi ollut kyllä huikeaa, jos heimoneuvostossa olisi oikeasti ollut talismaani. :heh:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Ei tuu kyllä Adamia ikävä. :heh: No saatiin ainakin viihdyttävä heimoneuvosto. Sarah ja Nick oli kyllä hyviä tässä jaksossa! :uujee: Toivon mukaan myös Kim ja Denise pääsis pitkälle. <3
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36795
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Huikea jakso. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Miks mun piti taas avata tää ketju ennenkuin oon nähny jaksoa :jupinaa:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Ihanan kaoottinen heimoneuvosto :rofl: Adam kyllä sai aika hyvin selvitettyä että hän on putoamassa, kaikkien hiljaisuus lopussa ennen äänestystä paljasti sen.

Oon ihastunut Nickin vampyyrihampaisiin <3

kuva
TomppaJr kirjoitti: 09 Huhti 2020, 14:31 Huikea jakso. :uujee:
Mistäs lähtien säkin oot seurannut tätä :uujee:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16945
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Aloin pitää tälkaudel vasta täs jaksossa Adamista, arvostan tollasta sinnikkyyttä vaikkei se nyt tulosta tehnytkään!
Hieman kyl ihmettelen Adamin saamaa valtaavaa ruutu-aikaa nyt kun ei ilmeisesti päässytkään tätä pidemmälle täs pelis?
Oon yllättäen alkanut pitää myös Michellestä ja Nickistä!

Harmitti että Robin paluu jäi vain sekunneista kiinni, onneksi sentään hänen kommenteistaan päästään nauttimaan edes tuolla Heimoneuvostossa :peukku:


Puntarii pelissä olevista pelaajista:


*****
1) Tony
2) Kim

****
3) Sarah
4) Michelle

***
5) Nick
6) Tyson
7) Jeremy

*
8) Ben
9) Denise

*
10) Sophie
Viimeksi muokannut Happy, 09 Huhti 2020, 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36795
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jufo81 kirjoitti: 09 Huhti 2020, 19:24 Mistäs lähtien säkin oot seurannut tätä :uujee:
Nimiselviytyjät antsa798, ESC Addict 98 ja Samiasd saivat minut innostumaan jenkkiselviytyjistäkin. Tänne en ole uskaltanut oikein mitään sanoa, kun en tyyliin muista keidenkään nimiä ja pelkään sanovani jotain täysin tyhmää. :heh: No ei, ehkä enemmän tuo nimien muistamattomuus on se pääasia ("Se lesbon näköinen nainen on ihana!"), ja kun katson tätä enemmän silleen "kerran viikossa tunti kamujen kanssa"-mentaliteetilla, enkä mitenkään fanaattisesti. Tämä on siis suomiselviytyjien viimeisimmän kauden jälkeen ensimmäinen koskaan katsoman selviytyjäkausi, joten olen vähän pihalla kaikista nyansseista niihin verrattuna, jotka tietää näiden pelaajien kaikki taustat jne.
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Rohkeasti kommentoimaan vaan, tuskin veteraanit täällä ketään uutta mollaa tietämättömyydestä. :joojoo: Jaa Denisestä tykkäät, joo on se mustakin hyvä.

Ja meillä on myös toinen uusi kommentoija Kete Saapas, jolle kauden alkaessa neuvoin YV:llä miten jaksot ladataan. Tervetuloa mukaan!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Oli kyllä jännittävä jakso ja Adam on kyllä viihdyttävä. :heh: Jotenkin uskon, että hän vielä palaa EoElta. :mrgreen:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Katsoin kauden 28 ihan muutamassa päivässä ja oli muuten loistava! :uujee: Melkein yhtä huippu kausi kuin 16, 20 ja 37. Avausjakso oli jo ihan mahtava ja olin heti koukussa. Katoin putkeen ekat neljä jaksoa. Best, kun J'tia kaato ne riisit sinne tuleen. :rofl: Brain tribesta Tasha, Spencer ja Kass loisti koko kauden. :ihana: Tasha taitaa olla yhtiä mun uusia suosikkipelaajia kautta aikojen. <3 Pitääkin katsoa kausi 31 seuraavaksi. :surrur:



Kieltämättä Tony oli ihan huikea tällä kaudella. :heh: Nauroin varmaan enemmän kuin millään kaudella tähän asti Tonyn ansiosta.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Trish oli kyllä kanssa todella hyvä persoona tuolla kaudella. Mukavan sekoboltsi mutta piti kuitenkin liittonsa koossa ja oikeastaan Tonyn voitto on ihan täysin Trishin ansiota. Ja tuo sen jurypuhe ponka postasin yllä <3 Woon ratkaisu ottaa Tony finaaliin oli kyllä aika WTF-moment. Woo olis varmaan voittanut helposti Kassia vastaan. :surrur:

Omatkin lempikaudet on juuri 16,28,37. HvV jätti mut vähän kylmäksi. Tohon vois lisätä myös kauden 12 koska Aras ja Cirie <3

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Tuo jurypuhe oli kyllä todella pysäyttävä! :tapu: Trish oli ihanan aito ihminen.

Cirie on kyllä ehkä paras pelaaja kautta aikojen. :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Jufo »

antsa798 kirjoitti: 15 Huhti 2020, 16:58 ^ Tuo jurypuhe oli kyllä todella pysäyttävä! :tapu: Trish oli ihanan aito ihminen.

Cirie on kyllä ehkä paras pelaaja kautta aikojen. :ihana:
Kai muuten huomasit, että tässäkin ketjussa on kautta 28 seurattu aikanaan jenkkitahtiin? Itsekin oon näköjään kirjoittanut tänne 18.5.2014:
Jufo81 kirjoitti: 18 Touko 2014, 15:52 Ensi viikolla onkin sitten finaali (poikkeuksellisesti vasta keskiviikkona eikä nyt sunnuntaina). Jännittävin finaalinelikko melkein koskaan :tuuletus: Ilmeisesti on myös finaalikaksikko lopussa, tätähän ei ole nähty sitten Tocantinisin.

Oma ennustukseni on, että seuraavina putoavat Spencer ja Tony ja finaalikaksikko on Woo/Kass. Kass pitää loistavan puheen ja on suurin yllätysvoittaja ikinä :eeek:
Ei sitten mennyt tuo oma ennustus ihan nappiin :heh: Järkyttävää, että tuostakin postauksesta on jo melkein 6 vuotta :eeek:

Jos et ole nähnyt kautta 12 niin se on kyllä ehdottomasti katsomisen arvoinen. Koko Casaya-heimo on ihana sekopäinen trainwreck kun siellä on mm. Shane ja Courtney. Ja Cirie on tällä kaudella aidoimillaan. Oli muuten todella pienestä kiinni, että hänestä yleensä tuli legenda. Jo tokassa heimoneuvostossa Cirie pelastui täpärästi ja hänelle tehtiin selväksi että hän lähtee seuraavaksi. Mutta vähitellen hän pääsi soluttautumaan mukaan liittoumaan hurmaavalla persoonallaan. :rakkaus: Tässä pätkä tuosta Cirien toisesta heimoneuvostosta. Olin ihan kyynelissä Cirien puolesta jo tuolloin kun näin tuon :draamaa:

https://youtu.be/CCmm7T2SKaQ?t=277

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Olipa jotenkin ärsyttävä ja tylsä jakso. Toisaalta skippasin yli puolet. :heh:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minusta oli aivan ihana jakso. :ihana: Ja olihan sitä loistavaa draamaakin lopuksi ja loppujen lopuksi oikea lähti.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Ihana family visit ja edge. :ihana: Saatiin kaikki advangetkin pelattua, eikä Tysoniakaan ei tule ikävä. :peukku: Pääsispä nyt vaan Denise, Kim ja Jeremy mahdollisimman pitkälle. <3 Nick näiden kolmen kanssa top-4 olis unelma. :kups:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36795
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Selviytyjät (Amerikan tahtiin, SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mymmeli kirjoitti: 16 Huhti 2020, 09:54 Olipa jotenkin ärsyttävä ja tylsä jakso. Toisaalta skippasin yli puolet. :heh:
:samaamielta: perhevierailuista. Aika turhaa amerikkalaistyylistä itkettämistä. Kivaa, jos se joitakuita aidosti koskettaa. Voi olla, että itse olen vain kyyninen kamaluus. Jos olisin itse ollut mukana, niin olisin käyttänyt tuon hetken varmaan johonkin elämää suurempaan juonitteluun. :heh:

Loppudraama oli hyvä. :tapu: Vaikka Denise nyt käyttikin härpäkkeensä vähän turhaan.
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin