Minustakin tämä olisi hyvä kehitysidea.Margot kirjoitti:Onko mobiiliversiota näköpiirissä? Jossain ketjussa oli puhetta, että osa kokee, että kävisi täällä enemmän, jos mobiilikäyttö olisi sujuvampaa.

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Minustakin tämä olisi hyvä kehitysidea.Margot kirjoitti:Onko mobiiliversiota näköpiirissä? Jossain ketjussa oli puhetta, että osa kokee, että kävisi täällä enemmän, jos mobiilikäyttö olisi sujuvampaa.
Taatusti olet törmännyt. En vain osannut selittää, mitä tarkoitat.Margot kirjoitti: Tuollaisiin more-painikkeisiin en ole missään törmännyt. Kuulostaa erittäin epäonnistuneelta toteutukselta.
Tämä on kannatettava idea. Olen vuosien varrella useammankin kerran tarjonnut itseänikin hommaan, mutta toistaiseksi ei ole tärpännyt. Sinäkin sopisit tehtävään varmasti.TomppaJr kirjoitti:Lyhyt ja ytimekäs aloite: Kuppilaan pitäisi saada pari moderaattoria/adminia lisää.
Tätä kannattaisi foorumin ylläpidon harkita. En sillä, että nykyisissä moderaattoreissa/admineissa olisi vikaa, mutta ripaus uutta verta voisi tehdä koko foorumille hyvää.TomppaJr kirjoitti:Lyhyt ja ytimekäs aloite: Kuppilaan pitäisi saada pari moderaattoria/adminia lisää. Mielellään sellaisia käyttäjiä, jotka käyvät täällä aktiivisesti ja omaavat intoa päästä puuhailemaan foorumin kanssa. Olen vähän ymmärtänyt niin, että reilut kymmenen vuotta sitten foorumilla aloitelleet puuhahenkilöt ovat melkein kaikki enemmän tai vähemmän epäaktiivisina enää mukana, ja moderointipuuhat ovat muuttuneet heillä pakkopullaksi. Uskon, että aktiivikäyttäjistä löytyisi halukkuutta ja vastuunottokykyä näihin virkoihin.
Kannatetaan!klaus-12 kirjoitti:Tätä kannattaisi foorumin ylläpidon harkita. En sillä, että nykyisissä moderaattoreissa/admineissa olisi vikaa, mutta ripaus uutta verta voisi tehdä koko foorumille hyvää.TomppaJr kirjoitti:Lyhyt ja ytimekäs aloite: Kuppilaan pitäisi saada pari moderaattoria/adminia lisää. Mielellään sellaisia käyttäjiä, jotka käyvät täällä aktiivisesti ja omaavat intoa päästä puuhailemaan foorumin kanssa. Olen vähän ymmärtänyt niin, että reilut kymmenen vuotta sitten foorumilla aloitelleet puuhahenkilöt ovat melkein kaikki enemmän tai vähemmän epäaktiivisina enää mukana, ja moderointipuuhat ovat muuttuneet heillä pakkopullaksi. Uskon, että aktiivikäyttäjistä löytyisi halukkuutta ja vastuunottokykyä näihin virkoihin.
Hyvä ideaklaus-12 kirjoitti:Olisi kyllä loistavaa, jos olisi Kuppilassa joku Ylilautamainen äänestyssydeemi, että voisi antaa ääniä viesteille. Tulee loppuunsa paljon viestejä, joista olen samaa mieltä, mutta ei tule ilmaistua sitä mitenkään. Tätä on varmaan joskus ehdotettu täällä, muistelisin ainakin.
Voisiko tämän päivittää ajantasalle.Viisuhistoria
Viisuvuosikerrat 1956–2017