Levyraati 40: Undo My Sad

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12863
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Korjauspyyntö: Gareth Emeryn fiittaajaa Annabelia ei ole merkitty biisiluetteloon. Ilman sitä tulee uskomus, että Gareth Emery laulaisi itse. :raaps:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

MIH96 kirjoitti: 27 Maalis 2020, 21:26 Korjauspyyntö: Gareth Emeryn fiittaajaa Annabelia ei ole merkitty biisiluetteloon.
Hyvä huomio, kiitos! Korjattu. :peukku:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2680
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja inomu »

Toinen korjauspyyntö:
capsLOCK kirjoitti: 08 Maalis 2020, 22:28 24. 🇷🇴 Sandru Ciorba - Dalibomba
Esittäjä on Sandu, ei Sandru.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

inomu kirjoitti: 27 Maalis 2020, 22:22 Toinen korjauspyyntö:
capsLOCK kirjoitti: 08 Maalis 2020, 22:28 24. 🇷🇴 Sandru Ciorba - Dalibomba
Esittäjä on Sandu, ei Sandru.
No olenpas nyt tehnyt virheitä. :heh: Kiitos, korjattu on.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Taitaa olla parastasoinen raati koskaan tai ainakin pitkään aikaan. :raaps: :ihana: Yli nelitähtisiä noin 20, ja hyviä kolmisenkymmentä. Pisteyttäminen tuottaa tuskaa. Yksi- ja kaksitähtisiäkin oli yhteensä vain neljä. :eeek:
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ outoa kuuntelen just soittolistaa läpi ja melkein joka kappaleen kohdalla tulee tunne että v*ttu mitä pas*aa. :niinpa:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Minäkään en saanut kuin kymmenen jatkoon. :heh:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Minä olen taas sitä vastoin Tompan kanssa samaa mieltä. :hali: Pisteille oli tunkua ja tarjolla oli paljon minulle mieluista musiikkia. :peukku: :ihana:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Musiikkimakuni on varmaan liian synkkä tällaiseen iloitteluun :eiei:

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1347
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Minun mielestäni taso on oikeastaan todella huono. Ei täältä kovin hyvää kuunneltavaa löytynyt. Täytyy laittaa melko korkeillekin pisteille sellaisia, jotka eivät niitä yleensä ansaitsisi. Aika harva kappale saa aikaan hyvää fiilistä ja olen kyllä pettynyt, kun ajattelin löytäväni täältä nimenomaan jotain musiikkia, joka saisi itsenikin iloiseksi.
Violins playing
Angels crying

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2972
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Itse liityn siihen jengiin, jonka mielestä taso on melko hyvä. Toki joukkoon mahtui muutama kummastelu, miten tietyt kappaleet ilostuttavat jengiä, mutta muutoin pisteilleni oli jopa pientä tunkua. Erityisen paljon tasapainoilua vanhojen tuttujen sekä uusien kesken jouduin tekemään tällä kertaa.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20474
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Oli ihan oikeasti hyvä raati. Pisteille pääsi vitosia, nelosia ja vahvoja kolmosia. Monesta oli syypääksi hymyyni. Paras oli sellainen, joka meni soittolistalle, ja jota tulen kuuntelemaan elämäni loppuun saakka.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6547
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Eiköhän pistesijoille löydy sopiva määrä hyviä kappaleita. :joojoo:

3/4

25. 🇰🇿 Syrym Nábıqulov - Jańa kún
Ihana pikku-pömpöösi! Kokonaisuus on yllättävän kepeä ja olisin kurkkulaulu kulmatkin karsinut pois. Pehmeä eksotiikan väri nostaa onnen tunteita pintaan tässä turkoosin ja pastellin sävyisessä lemmenlaulussa.

26. 🇺🇸 The Postal Service - Such Great Heights
Ihana joka-raadin-hipster-nurkka! Tässä nurkassa on mukava ja huoleton hengailla, Huomisen huolet ei paina ja elämä on tässä ja nyt. Pillifarkuista on edetty löysempää boyfriend-malliin ja ruutupaidan väritys olkoon mielummin murrettu kuin neon. Viiksien kasvua odotellessa.

27. 🇺🇸 Delta Rae - A Long And Happy Life
Ihana olen-jenkki-tyttö! Veikkaan, että Hazard on pitänyt tästä raadista mm. tämän kappaleen takia. Narutoppi niskan taakse solmuun, pokat silmille, hiukset nutturalle ja kaaran kyytiin nauttimaan kesästä. Eiköhän tarinaan mahdu yksi komea mopedilla ajeleva renttumieskin.

28. 🇩🇪 The Frank Popp Ensemble - Hip Teens (don't wear blue jeans)
Ihana swinngi-swangi-torveilu! Tämän tahtiin pitkät kädet pääsevät luomaan mitä kummallisimpia kuvioita ilmaan, koukistumaan ja suoristumaan kuin mannekiineilla konsanaan. Kynnet on maalattu ja John Travolta tulossa joten yy-kaa-koo-nee!

29. 🇬🇧 Steps - Story of a Heart
Ihana yritetään-olla-abba-hetki! ABBA on korkean laadun undo my sad -musiikkia, joten sen hipaiseminenkin voi olla tässä raadissa oiva väylä suosiooni. Kappale edustaa onnellisten ihmisten lähiömusiikkia Solsidanin hengessä.

30. 🇺🇸 Jervy Hou - Gunman Style
Ihana western-staili! Propsit siitä, että lähetetään hittibiisistä coverversio. :peukku: Junan pillin äänet, hevosen hirnunnat ja letkeän latkae komppi terästää kokonaisuutta riemastuttavaan suuntaan. Muhkea lopetus herättelee vielä kerran pyssymiehen matkaan.

31. 🇺🇸 🇬🇧 Lily James, Jessica Keenan Wynn, Alexa Davies & Celia Imrie - When I Kissed The Teacher
Ihana coveroidaan-abbaa-hetki! Tuntuu alkuperäistä versiota amerikkamaisemmalta tulkinnalta. Iso riskejä ei kuitenkaan oteta suuntaan tai toiseen, vaan luotetaan Anderssonin ja Ulvaeusin vuosikymmenten läpi elinvoimaisena pysyneeseen popnäkemykseen.

32. 🇫🇮 Anssi Tikanmäki - Savolainen metsä
Ihana ennen-oli-tällaista-kappale! Alun luullo, että edessä on tyypillinen suomihumppa romuttuu nopeasti, kun viulut pääsevät uhkumaan. Kappaleessa yhdistyy hauskalla tavalla perinteinen latotanssitunnelma ja suuren maailman sävellykset!

33. 🇮🇹 Jack Savoretti feat. MIKA - Youth and Love
Ihana voro-tanssimassa-kuppilassa! :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus: Toivottavasti jorailen vielä eläkeikäisenäkin yksin (tai kaksin, kolmin, miten vain) kotona. Itse biisi sopii hytkytykseen, mutta valovoima on videota katsoessa jossain muussa. Hassua muutes, ettei Mika ole aiemmin ollut raadeissa mukana. Olisi voinut hoitaa yksin kappaleen lauluraidan.

34. 🇺🇸 Gwen Stefani - Make Me Like You
Ihana koska-gwen-stefani-on-aina-ihana! Gwenin soundissa on notkeaa nostalgisuutta, harmi kun hänen musiikillinen ura on jäänyt pyörimään paikoilleen. Karismaa ja potentiaalia hänessä olisi vaikka mihin. Tässä biisissä on hauskaa pientä lannevientiä ja iskuvarmuutta, mutta koukuttava loppumaku jää puuttumaan.

35. 🇯🇵 Pizzicato V - Boy Meets Girl
Ihana japanin-regina! Kaikuvat kolisevat soundit istuvat korvanupukoilleni ja sumea puhelaulu sopii tunnelmaan. Viettelevää ja vienosti välkehtivää usvaa, jonka salaperäisiin syövereihin on ilo piiloutua. Harmi kun biisi loppui.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6547
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Viimeiset pullat mikrosta ulos. :surrur:

4/4

36. 🇺🇸 Panic! at the Disco - Nine in the Afternoon
Ihana loppu-soitto-kohtaus! Tämän tyylisiä kappaleita olisi raadissa voinut olla puolestani enemmän. Mukavaa pöyhkäilemätöntä rockpopmusiikkia, joka tuottaa levollisia ajatuksia. Alussa mietin, että aukeaakohan tämä jossain vaiheessa isommaksi marssipaukutteluksi, mutta onneksi niin ei tapahtunut. Annettaa musiikin kuljettaa.

37. 🇨🇦 Michael Bublé - Haven't Met You Yet
Ihana rakkaus-love-love-huutelu! Tää on vähän kuin edellinen kappale, mutta ilman rockmausteita. Se tekee kokonaisuudesta tasapaksuisemman tuntuisen. Toisaalta varsinkin lopun soittokohtauksissa on osumaa. Olen minä pökkelömpiäkin kappaleita Bublélta kuullut.

38. 🇩🇪 Die Woodys - Fichtl's Lied
Ihana kun-menninkäiset-lallailevat! :mrgreen: Tässä on jotain onnistunutta lastenlauluista kumpuavaa säihkettä ja näkemystä. Kuin "mörkö se lähti piiriin"-kappaleen 2.0-edition. Raikas pikku pulahdus luonnon ihmeellisemmälle puolelle.

39. 🇺🇸 Lady Gaga - Stupid Love
Ihana lady-gaga! Lady Gaga on kappaleen paras juttu. Soundit naksuttavat ja asettavat Gagan turvalliseen miljööseen. Harmi vain, että melodia ei ole musiikkinikkareiden klaaraavin tuotos. Antaa esimakua jostain, joka on toivottavasti töräyttävämpää.

40. 🇬🇧 Dua Lipa - Physical
Ihana 2020-luvun-eka-popilmiö! Hauskaa että tämä tulevaisuuden nostalgia on heti Gagan jälkeen. Tässä on samoja värejä kuin Stupid Lovessa, mutta melodia on paljon vangitsevampi. Hieman tummanpuhuva just eikä melkein hiottu koukuttava kasaristi älykäs kuumimman trendimusan statuksella varustettu popkappale - sanoisin "wau mikä löytö", jos tämä löytö olisi.

41. 🇺🇸 Selena Gomez - Me & My Girls
Ihana eksoottisesti-värisevä-hytkytys! Jotain samaa tässä on kuin Spice Girlsin Spice Up Your Lifessä. Houkuttelevaa glamourtunnelmaa, luxusta ja kalliita mojitoja. Mean Girlsien voimabiisi.

42. 🇹🇭 25hours - สุขาอยู่หนใด (Sookah Yoo Han Dai)
Ihana hymyilevä-jätti-ilma-pallo! Aika velikulta biisi. Kertosäkeen melodia on hauska ja hyväntuleen pulputus leviää kuulijaan asti. Tätä kuunnellessa ei juoda mojitoa, vaan jotain kivaa sinistä ihmelimpparia. Ja muovaillaan kineettistä hiekkaa.

43. 🇫🇮 Chisu - Kerrasta poikki
Ihana karaoke-hetki! Pidän Chisun iskelmäkappaleista. Viekoittelevaa Lulu-estetiikkaa käytetään onnistuneesti ja tuotanto yksinkertaisen hallittu. Joo. Minä en mene koskaan Chisun luota pois.

44. 🇬🇧 Gareth Emery feat. Annabel - You'll Be OK
Ihana valo-syna-kirkkaus! Daruden olisin pitänyt ottaa tästä biisistä mallia, kun väsäsi viisukappaleita. Kappaleen parhaat hetket ovat, kun taivaan kirkaat edm-pulputukset valtaavat biisin. Aina näissä on jotain eufoorista lumoa.

45. 🇫🇮 Toistuvat Yllätykset - Housut
Ihana ug-räppi-häppeninki! Tää voisi olla UFFin mainoskamppanijan tunnari. Jotain tässä taas oli, ultracooleissa taustoissa ja ultrapöhköissä sanoituksissa. Oli hauska myös bongata pari puolituttua videolta. ;)

46. 🇬🇧 Billy Ocean - Love Really Hurts Without You
Ihana loppu-piristys! Vanhempaa musaa kaipaisin raateihin paljon enemmän! Menneiden vuosikymmenten musiikin tuntemukseni on löysää, ja raadit olisivat mitä mainioin väylä innostua myös vanhemmista musiikki-ilmiöistä. :joojoo:


---

Joo. Raadin taso on parempi kuin ensivaikutelma antoi olettaa. Taitaa jäädä kelpo kappaleita ilman pisteitä.

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Puolet kuunneltuani ajattelin, että onpa surkea taso, mutta onneksi toiselta puoliskolta löytyi enemmän kivoja. :ihana:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

:megafoni: Hei vaan! Kiitos teille, jotka olette pisteenne lähettäneet! Vielä kuitenkin puuttuu iso osa ja muistuttaisin, että vielä on muutama päivä aikaa pisteyttää kappaleita.

Otan pisteitä vastaan vastaan torstaihin kello 08:00 aamulla asti. Tulen laittamaan vielä yksityisviestiä heille, jotka eivät ole kappaleita pisteyttäneet 24 tuntia ennen dedistä.

EDIT. HUOM. PISTEYTTÄMISEEN ANNETTU 24H LISÄAIKAA, KATSO SEURAAVA VIESTI.

Muistakaahan, että pisteyttämättä jättämisestä seuraa 20 pisteen vähennys. Lisäaikaa voi saada pyytämällä. :joojoo:
Viimeksi muokannut capsLOCK, 31 Maalis 2020, 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Lisäaikaa on pyydetty ja lisäaikaa annetaan. :joojoo:

Uusi takaraja: PERJANTAI 3.4. KLO 08:00.

Tämä on ehdottoman viimeinen dedis, ja tästä en enää pysty joustamaan. Joten jos perjantaihin mennessä ei ole kaikilta pisteitä tullut, alkaa tippua vähennyksiä. :femme:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Onko tulosshow samana iltana :joojoo:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

^ Näin olen suunnitellut! Perjantaina on periaatteessa koko päivä aikaa sählätä pisteiden ja melbournen kanssa niin saman illan tulosshow'hun tähdätään. :peukku:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4099
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Pisteet toimitettu. Kuunvaihteen kunniaksi käytin kappaleiden pistearvon laskentaan Münchhausenin yliopiston kehittämää matemaattista mallia, jossa eniten painoa oli sillä, pitääkö kuuntelija kappaleesta musiikillisena kokonaisuutena. Toiseksi tärkein tekijä oli esittäjän ja/tai kappaleen uutuus kuuntelijalle.

Erilaiset kappaleet tuottavat kuuntelijoilleen hyvää mieltä hyvin erilaisista syistä, joita ei tietenkään käy kyseenalaistaminen. Käyttämässäni mallissa kuitenkin myös teemanmukaisuus vaikuttaa arvosteluun. Siksi kolmantena kriteerinä oli se, minkä verran ensisijaisesti kappale itse ja toissijaisesti sen esitys tuottavat kuuntelijalle hyvää mieltä. Iloahan voi tuottaa myös kappale, joka ei musiikillisesti ole kovin kummoinen. Parissa tapauksessa kappale nousi pisteille siksi, että tämä kolmas kriteeri täyttyi suorastaan yli äyräiden. Etukäteisveikkaukseni on, että annoin tällä kertaa pisteitä myös kappaleelle, joka sijoittuu kolmen kärkeen.

Kärjen osalta malli toimi varmasti erittäin tarkasti ja ykköseksi päätynyt kappale täyttää kaikki edellä mainitut kriteerit loistavasti. Mitä alemmas mennään, sitä epätarkemmaksi malli muuttuu, mutta olen kuitenkin tyytyväinen siihen, miten sain viisitoista kappaletta lopulta järjestykseen. Paljon oli höttöä joukossa, mutta seasta seuloutui myös jokunen helmi, kuten raadeissa yleensäkin. Helmenkalastus on usein puuduttavaa touhua, mutta se kannattaa.

Edit:
Hanhis kirjoitti: 30 Maalis 2020, 16:56 45. 🇫🇮 Toistuvat Yllätykset - Housut
Oli hauska myös bongata pari puolituttua videolta. ;)
Mä huomasin tuolla yhden tuttavan tuttavan :uujee: Ja sehän tuotti tietysti oivaltamisen iloa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja sziget »

Astutaan ulos kuoresta uuteen maisemaan
Avataan korvat kuulemaan, rohkeesti vaan rentoudutaan
Heitetään turha jännitys pois ja nauretaan
Nauravat silmät muistetaan
Ilmeikkäät vaan huomioidaan
lol

Tasosta valittaminen on pelkkää laiskuutta ja ahdaskorvaisuutta. Pisteille oli tunkua jopa syksyn junnuraadissa, jonka teema ensin hirvitti. Tällä kertaa pisteharkintaan valikoitui 23 biisiä, joista 8 täytyi jollain ilveellä pudottaa. Syypäitä iloon oli enemmän kuin tv- & leffaraadissa, vaikka odotukset olivat maltillisemmat.

Ilahduttavuus vaikutti pisteisiin. Mukana oli kumman paljon perusraatipoppia, jonka yhteyttä teemaan oli vaikea nähdä. Vitsejä en vaatinut vaan mitä tahansa, mistä voin kuvitella ilostuvani, vaikken konkreettisesti hyppisi riemusta. Korkeimmat sijat menivätkin biiseille, joiden iloinen puoli löytyi ilman taskulamppua ja vihikoiraa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4099
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

sziget kirjoitti: 01 Huhti 2020, 22:43 Tasosta valittaminen on pelkkää laiskuutta ja ahdaskorvaisuutta.
Monen asian suhteen olen erittäinkin laiska, mutta musiikki ei kuulu niihin. Nämäkin kaikki kuuntelin tunnollisesti ajatuksen kanssa kahteen kertaan :surrur:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Minunkaan mielestäni tuo szigetin kommentti ei ollut oikein reilu. Satun tykkäämään melankolisista ja pohdiskelevimmista kappaleista ja minulla on oikeus ilmaista mielipiteeni siinä missä muillakin.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No mutta szigethän puhui yleensä tason valittamisesta. :raaps: Ei vain tässä raadissa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja sziget »

En lainannut ketään, koska kaikki yksittäiset mielipiteet ovat oikeutettuja enkä epäile niiden aitoutta. Vastaavasti voisi väittää, että tason kehuminen on pelkkää mielistelyä ja arvostelukyvyttömyyttä. Vastaisin, että voi kai sen niinkin nähdä, mutta arvioni on hyvin harkittu ja pidän siitä kiinni. Eläytyminen vain huvittaa enemmän kuin nyrpistely. :p

Mainitsin junnuraadin, koska luulen inhoavani lapsitähtiä, mutta jos suostun arvioimaan heidän musiikkiaan, muutan asenteeni tehtävän mukaiseksi. Panhuilun ärsyttävyydestä huolimatta pidin raadin 36 tulosta riemastuttavana. En edes kovin hyvin tiedä, millaisesta musiikista pidän, koska se riippuu niin paljon asenteesta. Olen selkärangaton ja ylpeä siitä. :mrgreen:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Kyllä tähän raatiin löytyi 15 pisteyttämisen arvoista ja muutaman joutui karsimaankiin. Kirkkaimmat huiput vain puuttuivat (omaa kappalettani lukuunottamatta) ja yksikään ei päässyt soittolistalleni.

Oon oikeastaan enemmän huolissani seksiraadin kappaleiden tasosta :draamaa:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Ilmoittaisin tässä, että suunnittelin tulosshow'n järjestettävän huomenna perjantaina 3.4. klo 18:00. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan!

Kysyisin vielä, että mikäköhän olisi siis se paras tapa ladata nuo tuloskuvat tänne ilman, että ne kaataisivat järjestelmän? Olen saanut sellaisen kuvan, että edellisissä tuloslähetyksissä on tämän kanssa ollut ongelmia?

Odotan vielä neljäsosaa pisteistä, mutta vielä on ensi yö lähetellä niitä minulle. :joojoo: (Ja mahdollisesti vielä huomisaamukin, jos tämän verran on vielä huomenna pisteyttämättä. Mälsää olisi antaa tusinalle kilpailijalle vähennyksiä. :kups: )
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2972
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Ihmettelen miten voi jäädä huomattavalla osalla porukkaa näin viime tinkaan tämä homma? :puna: Niin, muutakin elämää on ja noin päin pois, mutta järjestäjän hommaa moinen ei ainakaan helpota. Ja tyystin itsekkäistä syistä en lykkäyksistäkään niin välitä jos se johtuu jahkailusta kohtalaisen löysän aikarajan puitteissa. Nää on näitä hemmot kuten eräs hallitsija sanoisi :mrgreen:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

capsLOCK kirjoitti: 02 Huhti 2020, 23:20 Odotan vielä neljäsosaa pisteistä, mutta vielä on ensi yö lähetellä niitä minulle. :joojoo: (Ja mahdollisesti vielä huomisaamukin, jos tämän verran on vielä huomenna pisteyttämättä. Mälsää olisi antaa tusinalle kilpailijalle vähennyksiä. :kups: )
Useamman raadin isännöineenä voin kertoa, että on ihan normaalia, että tässä vaiheessa puuttuu vielä noin kymmenet pisteet. :heh:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 40: Undo My Sad

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Eniten yllätti se, kuinka paljon raadissa oli hiljattain julkaistua musiikkia. Raadin uusin kappale julkaistiin raadin ilmoittautumisaikana. Vaikka teema olikin hyvin salliva, ohjeistus korosti henkilökohtaista merkitystä. Miten vasta julkaistu kappale on voinut muodostua kenellekään henkilökohtaisesti tärkeäksi? Onko vasta julkaistu kappale ehtinyt todistaa tuovansa aina iloa? Ehkä ilmoittaja kyllästyy siihen itse ennen vappua.

Tästä syystä petyin valikoimaan lievästi. Odotin arkistojen aarteita. Olihan niitäkin, mutta nykypoppia oli enemmän. Kappaleiden julkaisuajankohtajakauma ei tainnut merkittävästi normaaliraadista poiketa. Minusta laatujakaumakaan ei poikennut tavallisesta mihinkään suuntaan. Pisteiden arvoisia kappaleita löytyi tarpeeksi, mutta toisaalta mitään kovin tärkeää ei tarvinnut pudottaa pois.

Teema vaikutti pisteisiini jonkin verran muttei dramaattisesti. Hyvä kappale on hyvä kappale, ja annoin sellaisille pisteitä, vaikken olisi ymmärtänyt, miksi biisi on juuri tähän raatiin ilmoitettu.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Vastaa Viestiin