Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Oletko joskus halunnut hetken olla joku muu?

Hetkesi on viimein koittanut!



Kuva

Teema

Yksi Levyraatien suoloista on mahdollisuus koettaa arvata, kuka minkin kappaleen takana on. Monilla osallistujilla on selkeä oma tyylinsä, mutta ihan aina siihenkään ei voi luottaa. Tässä kisassa punomme yllemme vielä toisen mysteerin verhon tekeytymällä toisiksimme.

Käytännössä tämä tarkoittaa, että jokaiselle ilmoittautuneelle arvotaan toinen ilmoittautunut, josta tulee kisan ajaksi hänen "roolihahmonsa". Kukin osallistuja naamioituu hahmokseen valitsemalla kisaan sellaisen kappaleen, jonka voisi kuvitella hänelle arpoutuneen osallistujan itse valitsevan. Pisteyttäessään voi kappaleiden itsensä lisäksi haluamassaan määrin arvioida, miten hyvin muiden naamiaisvieraiden kappalevalinnat osuvat näiden hahmoihin.

Muut säännöt

Korkeintaan yksi kappale per artisti. Viisujen ja junioriviisujen edustus- ja karsintakappaleet ovat kiellettyjä. Kappale ei myöskään ole aiemmin osallistunut Levy- tai oheisraatiin. Semifinaalien määrä riippuu osallistujien määrästä (ml. määrän jaollisuus).

Omaa ja "omaa" kappaletta ei kumpaakaan voi itse tukea pistein.

Levyraadin yleiset säännöt

Jokainen osallistuja lähettää raadin pitäjälle yhden kappaleen YouTube-linkin kera ilmoitetun ajan sisällä. Jokainen osaa ottanut – ja toki muutkin halukkaat – kuuntelevat kilpailukappaleet ja pisteyttävät ne. Aikarajan puitteissa pisteyttämättä jättäminen johtaa hylkäykseen.

Kunkin kappaleen todellinen lähettäjä paljastetaan vasta ennen tulosshow'ta, joten omaa kappaletta älköön paljastettako ennen sitä. Kappaleiden sanallinen arviointi asianmukaisessa ketjussa on sallittua ja suorastaan suotavaa, kunhan näinkään omistajuus ei käy ilmi. Antamiaan pisteitä ei myöskään tule paljastaa.

Aikataulu

Ilmoittautuminen osallistuvaksi on nyt käynnissä ja jatkuu perjantain 24.4. loppuun asti. Tässä vaiheessa riittää siis pelkkä tieto yksityisviestitse minulle että on mukana. Päivitän (vastausviestien sijaan) ilmoittautuneiden listaa tämän ketjun toisessa viestissä.

Herättyäni lauantaina 25.4. arvon jokaiselle ilmoittautuneelle muiden ilmoittautuneiden joukosta "roolihahmon". Julistan kappaleiden lähettämisajan alkavaksi kunhan olen saanut yksityisviestein välitettyä arvonnan tulokset kaikille osallistujille.

Mikäli jollakulla kävi tässä kohden subjektiivisesti erityisen huono arpaonni (ts. sai hahmokseen osallistujan, jonka roolia ei koe pystyvänsä ottamaan), on vielä saman vuorokauden loppuun asti mahdollisuus ilmoittautua vaihtorinkiin. Rinkiin heittäytymällä luopuu alkuperäisestä hahmostaan pysyvästi. Myös jälki-ilmoittautuminen tässä vaiheessa on periaatteessa vielä mahdollista, mutta tällöin joutuu suoraan osaksi vaihtorinkiä.

Herättyäni sunnuntaina 26.4. arvon vaihtorinkiin ilmoittautuneiden kesken uudet hahmot. Tämän arvonnan tulos on lopullinen, eikä alkuperäiseen arvontatulokseen voi enää palata. Uuden hahmon saaneet osallistujat voivat välittömästi alkaa lähettää kappaleitaan.

Kappaleiden vastaanotto päättyy lauantaina 2.5., ja semifinaalien pisteytys käynnistyy sunnuntaina 3.5.
Viimeksi muokannut UFOPOLI, 21 Huhti 2020, 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ilmoittautuneet
  1. UFOPOLI
  2. Hazard
  3. Terasbekoni
  4. Snude
  5. granaattiomena
  6. Mini3765
  7. MIH96
  8. TomppaJr
  9. Viisuilija_110
  10. ESC Addict 98
  11. akuankka13
  12. TomBoi
  13. CottonJoel
  14. Nevski
  15. Jufo81
  16. ratamo1
  17. antsa798
  18. Samiasd
  19. Erakkorapu
  20. Tegu-
  21. wigwam
  22. Pete
  23. capsLOCK
  24. Spartan kuningas
  25. Hanhis
  26. jiiii
  27. Elizabeth
  28. Zazpikaleak
  29. Queen
  30. Timoteus
  31. Mymmeli
  32. jdjj22
  33. inomu
  34. WildDance
  35. Maalaispoju
  36. sziget
  37. Nokikolari
  38. MuumiAnkka
  39. BronZe
  40. romualdo
Kuva
Viimeksi muokannut UFOPOLI, 25 Huhti 2020, 11:11. Yhteensä muokattu 13 kertaa.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kiehtova teema! :tapu: Tästä tulee jännää.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Oi jännä teema! :uujee:
Violins playing
Angels crying

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Oih! :surrur: Kuulostaa hyvältä!
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Pidän raadin ideasta, ja olen kokenut toisaalla, että nämä naamiaiset voivat onnistua oikeinkin hienosti. :peukku: Innolla odotan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta raadilta. :peukku:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mukavan vapaa teema kierrepallolla. Ei välttämättä siis olekaan niin vapaata.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ensimmäisen vartin aikana saatiin jo mukavasti nimiä listaan. Päivitän vielä myöhemminkin illalla.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Mä en nyt jotenkin tajunnut miten tää toimii mut mukana silti :roll:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ehkä en ihan ymmärrä :raaps: Siis minun pitää etsiä kappale, jonka voisin kuvitella edustavan minulle arvotun osanottajan musamakua, mutta kuitenkin tavoittelen sillä pisteitä itse? Eli voisiko tässä nyt käydä niin, että jos saan henkilön, jonka kanssa makuni vain kerta kaikkiaan ei käy yksiin (olen näitä joskus laskeskellutkin), niin sitten on heikot mahdollisuudet päästä edustamaan kappaleella, josta itse oikeasti pitäisin?

Ilmeisesti tässä ei sitten kuitenkaan ole niin, että osuvimmista naamioitumisista saisi jotain bonusta?

Miten tietää pisteyttäessään, että ei äänestä "omaa" kappalettaan? Pitääkö esim. ilmoittaa pisteille yksi ylimääräinen kappale, jolla ongelma olisi ratkaistavissa?

Kuvittelisin, että minuksi on aika helppo naamioitua.
Rise, angel, shine, love!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tää ei oo ehkä kovin helppo raati uusille, koska he eivät tiedä kenenkään makua eikä kukaan tiedä heidän makuaan.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Levyraatiwikiä ehkä voi hyödyntää ja katsoa, minkatapaisia kappaleita itselle osunut henkilö on lähettänyt?

Minulla menee kyllä muutamat vanhatkin kuppila- ja raatilaiset iloisesti sekaisin keskenään, mitä musamakuun tulee.
Rise, angel, shine, love!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Eli onko tarkoitus yrittää menestyä mahdollisimman hyvin sillä kappaleella, joka edustaa sitä toisen identiteettiä? Onko tällöin edes merkitystä miten hyvin kappale sopii identiteettiin? Onko raadin voittaja se kappaleen lähettänyt vai se identiteetti jota sillä edustetaan?

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Rousku kirjoitti: 21 Huhti 2020, 21:54 Ehkä en ihan ymmärrä :raaps: Siis minun pitää etsiä kappale, jonka voisin kuvitella edustavan minulle arvotun osanottajan musamakua, mutta kuitenkin tavoittelen sillä pisteitä itse?
Juurikin :joojoo: Tokikaan ei ole syytä teeman takia lähettää mitään mitä itse vihaa.
Rousku kirjoitti: 21 Huhti 2020, 21:54Eli voisiko tässä nyt käydä niin, että jos saan henkilön, jonka kanssa makuni vain kerta kaikkiaan ei käy yksiin (olen näitä joskus laskeskellutkin), niin sitten on heikot mahdollisuudet päästä edustamaan kappaleella, josta itse oikeasti pitäisin?
Tätä varten on vaihtorinki (ks. sääntöjen kohta Aikataulu).
Rousku kirjoitti: 21 Huhti 2020, 21:54Ilmeisesti tässä ei sitten kuitenkaan ole niin, että osuvimmista naamioitumisista saisi jotain bonusta?
Mietin erillisen pisteytyksen mahdollista, muun muassa niin, että jokainen itse arvioisi "oman" kappaleensa osuvuuden, mutta totesin, että on luontevampaa sisällyttää osuvuuden arviointi varsinaiseen pisteytykseen, jolloin jokainen saa vapaasti käyttää omaa harkintaansa, kuten monessa muussakin teemassa on ollut.
Rousku kirjoitti: 21 Huhti 2020, 21:54Miten tietää pisteyttäessään, että ei äänestä "omaa" kappalettaan? Pitääkö esim. ilmoittaa pisteille yksi ylimääräinen kappale, jolla ongelma olisi ratkaistavissa?
Kustakin kappaleesta tietenkin kerrotaan kaikissa kisan vaiheissa, mille hahmolle ne kuuluvat. Esimerkiksi siis:
  1. "Hahmo1": Kappale1 / Esittäjä1
  2. "Hahmo2": Kappale2 / Esittäjä2
Tulostaulussakin hahmot ovat läsnä, muodossa Osallistuja ("Hahmo").

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jufo81 kirjoitti: 21 Huhti 2020, 22:00 Eli onko tarkoitus yrittää menestyä mahdollisimman hyvin sillä kappaleella, joka edustaa sitä toisen identiteettiä? Onko tällöin edes merkitystä miten hyvin kappale sopii identiteettiin?
Pisteyttäjät varmastikin rankaisevat sopimattomista valinnoista. Jätän tämän heidän (meidän) harkintaansa.
Jufo81 kirjoitti: 21 Huhti 2020, 22:00Onko raadin voittaja se kappaleen lähettänyt vai se identiteetti jota sillä edustetaan?
Voittaja on voittaneen kappaleen valinnut/lähettänyt osallistuja. Voittanut hahmo (= käyttäjä, joksi voittanut osallistuja oli naamioitunut) saa puolestaan itselleen hyvän mielen :)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tavallaan kyllä kiehtova ajatus, sillä minua useinkin kiinnostaisi tietää ja ymmärtää, mitä joku jossakin kappaleessa kuulee. Tässä joutuisi ponnistautumaan sensuuntaisesti.

Säännöt ovat mitkä ovat, mutta ehkä mieluusti antaisin kappaleelle sen "hahmon" mahdolliset äänet tuplana. Eli, jos joku osaa valita kappaleen, joka oikeastikin miellyttää henkilöä jonka valintaa se esittää, niin siitä saisi palkintoa. Tuo kyllä melkein vaatisi, että hahmot eivät ole julkisia.
Viimeksi muokannut Rousku, 21 Huhti 2020, 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Ok nyt selkis :peukku:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30499
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ymmärsin konseptin mutten tiedä, osaanko leikkiä näillä säännöillä. :miettii: Joidenkin käyttäjien musiikkimausta minulla on jokin käsitys. Toisten kohdalla taustaselvitystä pitäisi tehdä aika paljon. Eikä taustaselvitys sinänsä riitä, vaan pitäisi vielä keksiä, missä sijaitsevat kyseisen hahmon suosikkimusan parhaat apajat.

No, onhan tässä vielä aikaa pohtia. Konsepti on kuitenkin sen verran kiehtova, ettei viitsisi väliinkään jättää. Ja kieltämättä kiinnostaisi nähdä, millainen yleiskäsitys raativalinnoistani on syntynyt sille, joka joutuu naamioitumaan minuksi.
Jufo81 kirjoitti: 21 Huhti 2020, 21:57 Tää ei oo ehkä kovin helppo raati uusille, koska he eivät tiedä kenenkään makua eikä kukaan tiedä heidän makuaan.
Raadeissa on ollut joitakin debytoijia, jotka eivät ennen ensimmäistä osallistumistaan ole äänestäneet raadeissa kertaakaan eivätkä kirjoittaneet viestiäkään Viisukuppilaan. Jos jollakulla ei ole lainkaan raatihistoriaa eikä viisupuntareita tai mitään, sellaista henkilöä ei voi larpata. No, ehkä sellaiset henkilöt ymmärtävät olla debytoimatta juuri tässä raadissa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41961
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Eikö tuikituntematonta juuri ole kaikkein helpointa larpata? Silloin ei kukaan ainakaan perustellusti voi väittää, että tulkintasi tuon henkilön musamausta olisi virheellinen. Voit siis lähettää mitä tahansa, mikä itseäsi sattuu miellyttämään.
UFOPOLI kirjoitti: 21 Huhti 2020, 22:04 Voittanut hahmo (= käyttäjä, joksi voittanut osallistuja oli naamioitunut) saa puolestaan itselleen hyvän mielen :)
Tai pahan, jos hänen musamakunsa onkin ymmärretty ihan väärin, ja sillä roskalla mennään vielä voittamaankin.
Viimeksi muokannut Rousku, 21 Huhti 2020, 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Timoteus kirjoitti: 21 Huhti 2020, 22:10 Raadeissa on ollut joitakin debytoijia, jotka eivät ennen ensimmäistä osallistumistaan ole äänestäneet raadeissa kertaakaan eivätkä kirjoittaneet viestiäkään Viisukuppilaan. Jos jollakulla ei ole lainkaan raatihistoriaa eikä viisupuntareita tai mitään, sellaista henkilöä ei voi larpata. No, ehkä sellaiset henkilöt ymmärtävät olla debytoimatta juuri tässä raadissa.
Jos joku täysin historiaton osallistuja tulee mukaan, tällöin muodostuu hahmo, joka antaa enemmän liikkumavaraa ja jonka onnistuneisuudesta muiden on vaikeampi sakottaa. Kaikki ovat tervetulleita tähänkin raatiin taustasta riippumatta.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Näppärä tapa olisi lähettää "hahmonsa" nimissä sellaisen artistin tai yhtyeen kappale, jolla kyseinen nimimerkki on aiemmin kisannut. Se ainakin olisi jollain lailla "hahmon" omaa musamakua vastaavaa.

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Säälittää kyllä jo sitä, joka saa esitettäväkseen minun kaltaiseni henkilön, jolla ei hirveästi raatikokemusta vielä ole. :heh: Toki viisupuntareita löytyy monien vuosien takaa, jos niitä vain jaksaa alkaa kaivelemaan.

Voin toki kerätä omat suosikkiviisuni ja vaikka muutkin lempibiisini viime vuosilta jonkinlaiseen "musiikkimakuprofiiliin", jos minua esittävä käyttäjä kokisi sellaisen tarpeelliseksi. Vai tuleeko siinä jo liikaa autettua tätä kyseistä käyttäjää, joka minut saa? :miettii: Olisiko helpompaa vain antaa mahdollisen vapaat kädet?
Aina mun pitää käydä suihkussa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minua taas säälittää sellaiset, joille arpoutuu akuankka13:n kaltaiset hipsterit.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Jufo »

MIH96 kirjoitti: 21 Huhti 2020, 22:26 Minua taas säälittää sellaiset, joille arpoutuu akuankka13:n kaltaiset hipsterit.
Akuankka13 olis just helmi saada :heh:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

JES! :uujee: Tämä on mahdollista. Oon joskus päässä pyöritellyt samankaltaista ideaa, mutta aina ne ovat tuntuneet liian ongelmallisilta. Tämä konsepti vaikuttaa puolestaan yllättävän selkeältä. Kutkutuksella odottaen. :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

MIH96 kirjoitti: 21 Huhti 2020, 22:26 Minua taas säälittää sellaiset, joille arpoutuu akuankka13:n kaltaiset hipsterit.
??? Mitä ihmettä?
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4272
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Minä olen täydellinen hahmo jokaiselle. :joojoo: Raatihistoriastani löytyy kaikkea laidasta laitaan, hipsteriyttä ja hittejä 21 eri maasta. Ainoa yhdistävä tekijä on se, ettei niitä ole arvostettu tarpeeksi. :ylppis:
Viimeksi muokannut ESC Addict 98, 21 Huhti 2020, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Mainiota, että olet palannut takaisin, ESC Addict 98! :peukku:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16948
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tosi kiva ja raikas teema, muille biisien etsiminen on aina kivaa :ihana:

Voiks tässä muuten saada myös itsensä, sehä olis kiva ku pääsis analysoimaan omaa makuaan :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Vastaa Viestiin