Levyraati 44: You Know My Name

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Hmmm... käyköhän nyt niin, että joutuu jättämään pisteitä ansaitseviakin biisejä rannalle ruikuttamaan. Tällä kertaa kiinnitän varmasti tavallista enemmän huomiota sanoituksiin. Listalta on löytynyt ihan mielenkiintoisia tapauksia sellaisistakin genreistä, joista yleensä en hirveästi perusta.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Noi sanoituslinkit ovat ihan syvältä/eivät toimi ja parin kappaleen kohdalla ne ovat erillisinä linkkeinä ihan eri paikassa. :surrur: Mitäs jos TomBoi ottaisit mallia raadista 38 ja laittaisit ne kaikki lyriikat Textuploader.comin läpi kuten ehdotin ja ulkoasu ois yhtenäinen ja siisti. Minäkin voin tehdä sen jos et jaksa.

47 osallistujaa on ihan liikaa pelkän finaalin raadille (itsellä finaalin absoluuttinen maksimikoko kulkee 39 osallistujassa). Ilmoittautumisaika voisi tämän vuoksi olla paljon lyhyempi. 5 päivää voisi hyvin riittää näille pelkän finaalin raadille.
Viimeksi muokannut Jufo, 18 Touko 2020, 10:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Osallistujia on kyllä melkoisen paljon, mutta yritän hoitaa pisteytysurakan mahdollisimman pian, kunhan naamiaisten finaalitulokset saadaan pois alta. :joojoo:

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

Hei!

Korjasin nyt nuo sanoituslinkit, jotka eivät toimineet. Selvitän tuota textuploader.com -asiaa illalla.
MKuvau!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ On se ehkä ok noinkin, itseäni vain ärsyttää mainosten tunkeminen sekaan kun yrittää lukea lyriikoita :jupinaa:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Antti Tuiskun, Kentin ja Mikan raatidebyyttit - miten vasta nyt! :draamaa:

Hauskaa, että Rosalia on pyörinyt kuppilan raadeissa tasaisesti, vaikkei ole ison profiilin artisti tai omaa viisukytköstä. :surrur:
Hanhis kirjoitti: 13 Touko 2020, 20:28 Ja johan on jänniä nimiä henkilöluettelossa. Tahtoisin jo niin tietää onko se ja se biisi mukana. :surrur:
Johan olin sen ja tuon ja tämänkin biisin kohdalla oikeassa. :mrgreen: Pisteytyksestä saattaa tulla tuttujen biisien osalta kinkkistä.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hanhis kirjoitti: 18 Touko 2020, 17:03 Antti Tuiskun, Kentin ja Mikan raatidebyyttit - miten vasta nyt! :draamaa:
Antti Tuisku oli mukana jo raadissa 29 ja Mikakin vierailevana artistina raadissa 40.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Samiasd kirjoitti: 18 Touko 2020, 17:04
Hanhis kirjoitti: 18 Touko 2020, 17:03 Antti Tuiskun, Kentin ja Mikan raatidebyyttit - miten vasta nyt! :draamaa:
Antti Tuisku oli mukana jo raadissa 29 ja Mikakin vierailevana artistina raadissa 40.
Totta! Olen hönö. :rullaati:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Itsekin juuri viikonloppuna ihmettelin että Kentiä ei ole ollut vielä raadeissa mutta sieltähän se sitten tulikin kuin tilauksesta :mrgreen: Oon itse tsiigaillut omia raatikappaleita vähän sillä silmällä että se olisi myös esittäjälleen debyytti raateihin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42002
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Koirankuonolainen kirjoitti: 18 Touko 2020, 08:27 Yhtäkään en ole vielä kuunnellut, mutta etukäteen vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta ja monipuoliselta henkilögallerialta. Lenin-setä asuu Venäjällä jäi vielä puuttumaan :heh:
Ja miten käy Kekkoselta rock'n roll :draamaa: Kyllä muutenkin nyt useampi kuin yksi on joukosta poissa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Tunnustan, että harkitsin Suomen Talvisotaa raatiin, mutta luovuin ajatuksesta :heh: Toinen harkinnassa ollut oli Tuomari Nurmion Likainen tusina; siinä olisi ollut jo vaikea päättää, kenet valitsee.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2212
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

Tein textuploaderin avulla linkit noihin kahteen kappaleeseen, joista ei ollut omaa linkkiään. Muiden osalta en nähnyt tarpeellisiksi alkaa muuttamaan niitä tuohon formaattiin.

Muutamaan kappaleeseen ei löytynyt ollenkaan lyriikoita, joten niistä sanoituslinkkiä ei siis valitettavasti ole.
MKuvau!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Ihan ok noin.

Pitkä pisteytyskaava 15 parhaalle ei enää riitä näin suureen raatiin. Nyt vain alle joka kolmas kappale pääsee pisteille, ja optimi lienee jossain siinä joka toisen ja joka kolmannen välissä. Tarvittaisiin seuraavaksi extrapitkä standardinmukainen pisteytyskaava 18 parhaalle, laatisitko Timoteus (tai joku muu) meille sellaisen?

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

15 on ihan sopiva.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Samiasd kirjoitti: 19 Touko 2020, 11:13 15 on ihan sopiva.
Niih, kelle se on sopiva kelle ei. Omassa raadissani pari valitti sitä että pisteyttää sai harvemman kuin joka kolmannen.

Enkä tarkoittanut että pisteytyskaavaa tulisi enää tähän raatiin muuttaa, mutta sellainen olisi hyvä laatia tuleviin raateihin koska eiköhän nää osallistujamäärät vain paisu hiljalleen.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36851
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tai sitten vaan ne semit pakollisiksi... :hiips:
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

TomppaJr kirjoitti: 19 Touko 2020, 12:09 Tai sitten vaan ne semit pakollisiksi... :hiips:
Henk.koht. en kannata tätä. Oli ihanaa saada pelkän finaalin sisältävä raati kolmen semillisen raadin jälkeen. Mielestäni parhaiten toimii että molempia tyyppejä on 50-50 :peukku:

Pelkän finaalin sisältävän raadin kokoa saa aika helposti rajoitettua esim. ilmoittautumisaikaa lyhentämällä. Tässäkin raadissa oli pitkän aikaa n.35 ilmoittautunutta nimilistasta laskemalla. Enkä näe ongelmaksi tehdä raatia ilmoittamalla "Ensimmäiset 39 ilmoittautujaa pääsevät mukaan". Keltään ei kuitenkaan viedä osallistumismahdollisuutta nenän edestä.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Jufo81 kirjoitti: 19 Touko 2020, 12:30 Mielestäni parhaiten toimii että molempia tyyppejä on 50-50 :peukku:
Olen kyllä samaa mieltä, vaikka aiemmin olenkin ollut semien puolestapuhuja. :joojoo:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30518
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jufo81 kirjoitti: 19 Touko 2020, 12:30 Pelkän finaalin sisältävän raadin kokoa saa aika helposti rajoitettua esim. ilmoittautumisaikaa lyhentämällä. Tässäkin raadissa oli pitkän aikaa n.35 ilmoittautunutta nimilistasta laskemalla.
Epäilen. Koska deadline on tiedossa, osa voi harkita valintaansa tai etsiä parempaa biisiä viimeiseen päivään asti. Ilmoittautumisajan lyhentäminen pakottaisi harkitsijat valitsemaan nopeammin muttei pudottaisi heitä pois.
Jufo81 kirjoitti: 19 Touko 2020, 12:30Enkä näe ongelmaksi tehdä raatia ilmoittamalla "Ensimmäiset 39 ilmoittautujaa pääsevät mukaan". Keltään ei kuitenkaan viedä osallistumismahdollisuutta nenän edestä.
Minä näen. Paikat voivat mennä todella nopeasti. En tiedä, kuinka tarkkaan olet seuraillut viisupuolen Viisupuntari-paikkojen "varauskisoja", mutta ketjun ensimmäisen sivun paikat ovat menneet pahimmillaan minuuteissa. Nimimerkin jee euroviisut viesti kahden vuoden takaa sisältää kattavan tilaston. Puntarin pääsee tekemään, vaikkei ketjun ensimmäiselle sivulle ehtisikään, joten paikkavarauskilpailuun ei ole pakko osallistua. Ehdotetulla säännöllä raadeissa olisi.

Tiukassa muodossa "ensimmäiset nn ilmoittautujaa" -sääntö pudottaa pois kaikki ne, jotka eivät pääse oikeaan aikaan paikalle muun elämän takia. Lievempi muoto on mahdollinen. "Ensimmäiset nn ilmoittautujaa tai ensimmäisten 24 tunnin aikana ilmoittautuneet" jättäisi tilaa niillekin, joilla on elämä. Toki jos osallistujamäärät edelleen kasvavat, joskus voidaan saada vuorokaudessakin 50 nimeä mukaan.

Lisäksi en ole lainkaan vakuuttunut, että raadit paranevat ilmoittautumisaikaa radikaalisti lyhentämällä. Lyhennys rohkaisee tai pakottaa osallistujat valitsemaan ensimmäisenä mieleen tulevan säännöt täyttävän kappaleen sillä uhalla, että muuten ei pääse ollenkaan mukaan. Jos johonkin suuntaan on pakko rohkaista, mieluummin rohkaisisin osallistujia etsimään itselleenkin uutta musiikkia. Tuntuma on, että makoisampia raateja saadaan, kun helppoja valintoja ei pääse edes tekemään. Makuasia toki. Mainstream-musan ystävät lienevät päinvastaista mieltä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Tuohon pisteytysasiaan; taidan sitten olla perverssi, mutta minulle kävisi helposti vähempikin määrä pisteille pääseviä biisejä, johan alkaisi pisteille tulla arvoa ja saisi tosissaan pähkäillä mille antaa viimeisetkin pisteet. Ehkä sitten omassa raadissani vain top 5 saa pisteitä? :mrgreen: :heh: Osallistujamääräkattoa en kannata, kaikkien halukkaiden pitää saada osallistua ja aikaa valita omasta mielestä mielekkäin kappale käynnissä olevaan raatiin tulee olla tarpeeksi, tosin toisinaan sitä on nyt ollut turhankin runsaasti.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Kaipa tuokin on mahdollista mutta saattaa herättää vastalauseita :heh: Ensi raatiin kehitän kyllä jonkin oman kaavan, esim. top-12 pisteytykseen hahmottelin tällaista.
18-15-12-10-9-8-7-6-5-4-4-4

Yläpäässä enemmän hajontaa kuin normaalisti ja alapäässä pistekynnys eli alin pistemäärä lähtee nelosesta. Lisäksi sijat 10-12 ovat keskenään samanarvoisia.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42002
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kannatan suppeita pisteytyskaavoja. Mukavampaa pisteitä sumpliessaan kuunnella hyviä kappaleita ja miettiä, mitkä niistä jättää pisteittä, kuin joutua kuuntelemaan keskinkertaisuuksia ja koettaa päättää, mikä niistä ehkä olisi pisteiden arvoinen.

Itse olen kyllä miettinyt, voisiko olla vapaampi pisteytys, esim. pisteyttäjä itse saisi päättää useamman kaavan välillä, mitä käyttää. Tai voisi olla pisteiden kokonaissumma, joka saa jakaa vapaammin mielensä mukaan (jotain rajaa silti, esim. ei kaikkia yhdelle kappaleelle). Tai pisteytys, jossa kappaleille annetaankin arvosana väliltä 1 - 10. Olisihan niitä vaihtoehtoja.
Rise, angel, shine, love!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Rousku kirjoitti: 19 Touko 2020, 16:35 Itse olen kyllä miettinyt, voisiko olla vapaampi pisteytys, esim. pisteyttäjä itse saisi päättää useamman kaavan välillä, mitä käyttää.
Se olisi aika sekavaa mielestäni. :eiei: Sama pisteytyskaava kaikille on ehdottomasti paras!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Timoteus kirjoitti: 19 Touko 2020, 14:27
Jufo81 kirjoitti: 19 Touko 2020, 12:30Enkä näe ongelmaksi tehdä raatia ilmoittamalla "Ensimmäiset 39 ilmoittautujaa pääsevät mukaan". Keltään ei kuitenkaan viedä osallistumismahdollisuutta nenän edestä.
Minä näen. Paikat voivat mennä todella nopeasti. En tiedä, kuinka tarkkaan olet seuraillut viisupuolen Viisupuntari-paikkojen "varauskisoja", mutta ketjun ensimmäisen sivun paikat ovat menneet pahimmillaan minuuteissa. Nimimerkin jee euroviisut viesti kahden vuoden takaa sisältää kattavan tilaston. Puntarin pääsee tekemään, vaikkei ketjun ensimmäiselle sivulle ehtisikään, joten paikkavarauskilpailuun ei ole pakko osallistua. Ehdotetulla säännöllä raadeissa olisi.

[...]
Ok hyviä pointteja :peukku: Ehkä se menee sitten noin. Se mainitsemani standardimuotoinen pisteytyskaava 18 parhaalle voisi siis olla hyvä jo kehittää tulevia raateja varten. 15 parhaalle -kaavan standardi käyttöalue on kai 37-45 joka menee jo nyt kahdella yli.
Viimeksi muokannut Jufo, 19 Touko 2020, 16:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42002
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MIH96 kirjoitti: 19 Touko 2020, 16:37
Rousku kirjoitti: 19 Touko 2020, 16:35 Itse olen kyllä miettinyt, voisiko olla vapaampi pisteytys, esim. pisteyttäjä itse saisi päättää useamman kaavan välillä, mitä käyttää.
Se olisi aika sekavaa mielestäni. :eiei: Sama pisteytyskaava kaikille on ehdottomasti paras!
Tietenkin silloin olisi mahdollista käyttää omiin pisteisiinsä jotain normaalin tuntuista kaavaa niiden, joiden pää menee muutoin sekaisin.
Rise, angel, shine, love!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Rousku kirjoitti: 19 Touko 2020, 16:35 Itse olen kyllä miettinyt, voisiko olla vapaampi pisteytys, esim. pisteyttäjä itse saisi päättää useamman kaavan välillä, mitä käyttää. Tai voisi olla pisteiden kokonaissumma, joka saa jakaa vapaammin mielensä mukaan (jotain rajaa silti, esim. ei kaikkia yhdelle kappaleelle). Tai pisteytys, jossa kappaleille annetaankin arvosana väliltä 1 - 10. Olisihan niitä vaihtoehtoja.
Itse ajattelin, että voisin tarjota kaksi eri pisteytyskaavaa, joiden väliltä pisteyttäjä valitsee mieleisensä. Toisessa kärki saa korkeampia pisteitä, toisessa pisteet jakautuvat tasaisemmin ja pisteyttäjä voi valita mikä hänelle paremmin sopii (suosiiko muutamaa huippua vai arvostaa suurempaa joukkoa tasaisesti). Kaavojen pistesummat ovat toki samat.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16962
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Happy »

Itse koen että viidelle pisteiden antaminen on paljon helpompaa kuin 15:lle, sillä joka raadis on omaan makuun keskimäärin 4 todella hyvää biisii ja noin 20 hyvää biisii, esim nyt tässäkin raadissa on noin 25 kivaa biisiä joille olis tavallaan kiva antaa pisteitä, kärki toki erottuu näkyvästi mut ne 20 muuta on sit vaikee laittaa järjestykseen.

Nyt kun osallistujamäärät kasvaa niin saan kokoajan huomata et mukana on entistä enemmän odotuslistani biisejä (Acrobates) sekä toisen foorumin 5 vuoden takasii raatibiisei (kuten Tämä mies ei tanssi) (ja Up tänään päättyväs raadis) :mrgreen:
Nää "omat" aiemmat raatibiisini aiheuttaa viel entistä enemmän haastetta pisteytykseen, usein oon palkinnutkin ne täysillä ja onkin aina hauska kattoo miten ne pärjää tääl kuppilan raadeis. Esim jouluraadin 2018 voittobiisil sijotuin ite toisaalla jumboksi vuosia sitten :surrur:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Spartan kuningas
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 389
Liittynyt: 15 Marras 2018, 22:55

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Spartan kuningas »

meikä diggaili tän raadin tasosta, nättei settei löyty jokaselle pistepotille varsin kivuttomasti. asiallisii henkilöitä saatu kans mukaan julius caesareista ja da vinceista aina shakiroihin asti, arvostan! :rok:

mitä esitetetyssä ketjussa käytyyn keskusteluun tulee, nii toivon, ettei jengi lähe rajaamaan osallistujamääriä tai pakottamaan semifinaalillisia raateja ihan vaan sen takia, et henkilökohtasel tasol löytyis jonkilaista lapsenomasta kyvyttömyyttä käsitellä jonkun tietyn määrän ylittävää osuutta musiikillisesti. rehellisesti sanottuna en myöskään oikein digi näistä laajemmista pisteskaaloista – en snadisti ees nää motiivia niiden takana, sillä jos henkilö on löytävä vaikkapa 20 hyvää kappaletta 50 biisin joukosta, ei sen pitäs olla temppu eikä mikään rajata kattausta vielä yhellä kymmenellä lisää. samalla tavallaha jengi on päättävä, mille biisille antaa sen viitisen pistettä ja mille neljä. ei kaks erilaista biisiä voi auttamattomasti olla tarkalleen yhtä hyviä. laajemmat pisteskaalat vahingoittaa lähinnä vaan niitä, joiden maku ei tunnu kohtaavan yleisen tason kanssa. kyllähän se totisesti pahaa tekee, kun väkisin täytyy antaa omalla nimellä bongoja niille huonolaatusilleki tsipaleille.

rouskun heittämä uudenkarhee arvosteluasteikko, jossa pisteitä heitettäis oman valinnan mukaan jokaselle tsipaleelle vaikkapa sen 1–10 edestä, vois tuoda nättii vaihteluu näihi skaboihi. ongelma tällasis on lähinnä siinä, et kaikki oman elämänsä nevskit vois pelata omaan pussiinsa taktikoimalla pisteidensä kanssa varsin rajusti. siinä vois sit kysästä, et palvelisko se ideaansa miten mielekkäästi.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Spartan kuningas kirjoitti: 20 Touko 2020, 00:57

rouskun heittämä uudenkarhee arvosteluasteikko, jossa pisteitä heitettäis oman valinnan mukaan jokaselle tsipaleelle vaikkapa sen 1–10 edestä, vois tuoda nättii vaihteluu näihi skaboihi. ongelma tällasis on lähinnä siinä, et kaikki oman elämänsä nevskit vois pelata omaan pussiinsa taktikoimalla pisteidensä kanssa varsin rajusti. siinä vois sit kysästä, et palvelisko se ideaansa miten mielekkäästi.
??? Nyt on kyllä sen verran paksua soopaa sinulta. Ai jos minun musiikkimaku näissä raadeissa ei vastaa enemmistön makua, niin sepä tarkoittaa sitä, että taktikoin pisteitä? Mitähän syytöksiä seuraavaksi tulee? Tyyliäni en muuta, muusiikkimakuni ei tästä muutu.

On menny kyllä likaiseksi touhu, jos sääntöuudistuksista puhuttaessa pitää ryhtyä jo toisia mustamaalaamaan. Ahdistava ilmapiiri kun joutuu jo puolustelemaan ja todistelemaan todeksi omaa musiikkimakuaan.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 44: You Know My Name

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Ei pitäisi antaa liikaa valtaa moiselle provosoinnille, mutta kerron nyt, että millä reseptein minulta yleensä saa pisteitä. Arvostan raadeissa rohkeita, erikoisia, vauhdikkaita, melankolisia ja etnomaisia biisejä. En yleensä arvosta länsimaista radiopoppimassamusaa. On myös ilo kuulla muitakin kieliä kuin suomea ja englantia raadeissa. Eli semmosta taktikointia minulta. Kaikkea hyvää spartalle ja toivon menestystä sinulle! :ihana:

Vastaa Viestiin