Tanska 1990: Lonnie Devantier - Hallo, Hallo

Lonnie Devantier - Hallo, hallo

*****
7
16%
****
14
32%
***
10
23%
**
11
25%
*
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 44

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Tanska 1990: Lonnie Devantier - Hallo, Hallo

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Lonnie näyttää olevan lavalla vähän eksyksissä, mutta kappale svengaa ihan kivasti. Taustatanssijat kiva lisä esitykseen. Kolme tähteä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Tanska 1990: Lonnie Devantier - Hallo, Hallo

Viesti Kirjoittaja romualdo »

tunkekaa nyt ne kolmosenne ja nelosenne, sanonko minne.... no ei tietenkään sinne, koska sehän tekisi höpöä tuhansine tuntopisteineen..., (kuten hyvin tiedätte anaalitappeinenne) vaan jonnekin minne aurinko ei never paista...

tuo sören -biisi, samankaltaisine, -asusteisine tanssijoineen oli myös aika karsea... voiko tanskaviisu -80-90 luvulta enää tyypillisemmäksi mennä, no onneksi tuo kokeilu jäi niihin muutamiin vuosiin... 1984 - 1990 ... huh! tai siis tämä oli ainoa heikko niistä... K & S -jutuista... tarkennus!




Harmi että ainakin pari noista karsinta-biiseistä oli poistettu... tähänkö ollaan menossa !!! ??? :shock: :lohduton:

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1937
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Tanska 1990: Lonnie Devantier - Hallo, Hallo

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Ei tää biisi kyllä mitään parasta Tanskaa ole. Tykkään kuitenkin bridgestä, varsinkin orkestersovitus on siinä kohtaa kiva. Lonniella taisi olla sähkötöpseli pyllyssä. 2,5 tähteä pyöristyy kolmoseen.

EDIT: ei kun pyöristyy sittenkin vain kakkoseen, liian rasittava renkutus, ei tätä jaksa. Lonnien tukkakin ihan järkky ja räjähtänyt.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Vastaa Viestiin