Levyraati 51: Andra chansen

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Odotin tästä raadista hyvää tulosta, mutta näytän sitten floppaavan. :aivanmaassa:
Viimeksi muokannut MIH96, 27 Loka 2020, 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^ Kaksi kertaa sama raati. :supati:

Levyraati 36 – I feel (A)LIVE
Olikos tässä kauheata draamaa voittajan kanssa? :draamaa: Biisini oli joku hassu löytö aiemmin tietämältäni yhtyeeltä, mutta video oli jopa monikameratuotantoa visuaaleilla ja kovalla fiiliksellä!
Viimeksi muokannut Tegu, 01 Syys 2020, 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Levyraati 36
Kamala farssiraati, jonka tapahtumat ovat muun muassa syynä vihaani erästä korealaista pop-tähteä kohtaan. :heh:


Kiitos viisujänölle melkein täysistä! :hali:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Levyraati 36 - I feel (A)LIVE
Lähetin tähän Miley Cyrusin Slide Away -esityksen MTV:n palkintogaalasta ja floppasin. Yhtenä varabiisinä oli muuan megahitti Señorita, jonka antsa sitten lähetti Kesäraatiin ja pärjäsi kivasti.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

32 – jiiii.png
32 – jiiii.png (347.09 KiB) Katsottu 799 kertaa
Veteraani-wigwamin minimuisto:

Levyraati 37 - Playing with Numbers

Tämäkin oli mukava teema. Vaihtoehtoja riitti, itse laitoin kappaleen nimeltä E45. Se olisi myös ollut levyraadissa 11 Tanskan karsinnassa, mikäli sellaisen olisin pitänyt. (olin siis hahmotellut karsinnat muutamalle maaalle)
www.sodadream.is
Dare to Dream

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Haloo Helsinki nousi toiseksi! :uujee:

Levyraati 37 - Playing with Numbers
Ensimmäistä kertaa sain mukavan sijoituksen pistetaulun vasemmalta puolelta. Kuinka ollakaan, UFOPOLI oli ensiksi lähettänyt tämän raadin kappaleeni 50 Ways to Say Goodbye 10-lukuraatiin mutta vaihtoi sen sitten toiseen. Lopussa vähän kismitti, että keskinkertainen bilebiisi 7300 päivää vei suosikiltani, mahtavalta 7 Wondersilta voiton.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rakastan hyviä livevetoja, ja viisuissakin liven onnistuminen vaikuttaa paljon siihen, äänestänkö vai en (jopa puntariykköseni on jäänyt livekatastrofin takia äänittä). Ehkä siksi en osallistunut I feel alive -raatiin; rakkaimmat livevedot ovat liian rakkaita heittää tänne reposteltavaksi.

Samasta syystä en siihen Sadness is a blessing -raatiin osallistunut. Tämänkertainen raatibiisini olisi ollut siihen ihan täydellinen: riipivän surullinen ja musana omaani, mutta niin uusi, että tunnesidettä ei ole.

Jätättekö muut jotain liian likeistä heittämättä kuppilan susien hampaisiin?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Rousku kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:31 Jätättekö muut jotain liian likeistä heittämättä kuppilan susien hampaisiin?
Tämä on muuten kiinnostava kysymys, mutta suorilta ei tule mieleen tiettyä tapausta. Pitää vähän pureskella.


Levyraati 37 – Playing with Numbers
Tähän laittamani biisin kuulin sattumalta tosiaan radiossa, kuten taisin pidemmin jo sepostaa ketjun puolella. Muistelen lämmöllä kappaleen saamia kommentteja. <3 Kiva kun kirjoitatte niitä, vaikka itse en jaksakaan aina.
Viimeksi muokannut Tegu, 01 Syys 2020, 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1331
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Ohhoh kiitos täysistä jiiii. Muutenkin tosi hyvät pisteet. :peukku:

2010-luvun raadin finaali on kyllä kaikkein kovatasoisin finaali koskaan ja raadin tulosten top6 on kyllä ja varmaan tulee olemaankin kaikkien aikojen paras. Harvinaisen oikein menivät siinä tulokset. Oma biisini Tanssimaan aloitti tämän 1. karsiutujan putken, joka seurasi vielä monessa raadissa tämän jälkeen.
Violins playing
Angels crying

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

33 – Happy.png
33 – Happy.png (349.61 KiB) Katsottu 760 kertaa


Veteraani-wigwamin minimuisto:

Levyraati 38 - Winners at War

Tässä raadissa oli ne kuuluisat pommitukset, joista edelleen puhutaan. Itsekään en säästynyt, kröhöm. Tähän oli paljon valinnanvaraa varsinkin hevipuolelta. Floppasin pahasti, ei porukka arvostanut Häyhän Simoa, eikä suomalaista sisua. Aiaiai. :P
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Levyraati 38 – Winners at War
Mulla oli tähän mukamas niin selkeä biisi ja yksi pitkän ajan lemppareistani, mutta se ei ehkä kuitenkaan ollut tarpeeksi sotaisa.. Lähdin sitten viimeisenä yönä/aamuna löytöretkelle rauhanlaulujen pariin. Tässä hiljattain tuli muuten mieleen ihan täydellinen biisi tähän raatiin! Vähän harmi, etten saanut teemaa tässä raadissa (enkä tosiaan halunnut kokeilla onnea uusinta-arvonnassa).

Öh, miten meinasin unohtaa pommitukset? Vasta wigwam muistutti niistä. Kuppila muuten heittin mut äsken joksikin aikaa (tai niin oletan), josta tuli mieleen sotaraati ja Jufo81:n bännikierron tietokoneluokka-arsenaalin avulla. :mrgreen:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Levyraati 38 - Winners at War
Alku näytti erittäin lupaavalta, mutta lopussa jysähti pommi ja päädyin Toby Keithin erään vähän liian patrioottiseksi moittimalla voimabiisillä American Soldier bottom 5:een. Sotateema ja pommitustwisti olivat ihan mielenkiintoisia. Tobyn toisesta raatiosanotosta kerron sitten vähän myöhemmin...
Viimeksi muokannut MIH96, 27 Loka 2020, 21:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Oih, ankkako tämän vie? :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2353
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

ratamo1 kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:27 Kiitos täysistä GuoZu8lle. :hali:
Eipä kestä.
MIH96 kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:31 Haloo Helsinki nousi toiseksi! :uujee:
Ja toivotaan, että toisena pysyy. Olisi kiva, jos Zazpikaleak päivittäisi parhaan sijoituksensa.

Levyraati 37 - Playing with Numbers
Ketuttaa, että jäin debyyttini jälkeen pitkälle tauolle. Tähän raatiin olisin voinut lähettää erään toisen JJ Linin kappaleen.
🇫🇮👖🥚

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

34 – Bomboclaat.png
34 – Bomboclaat.png (350.58 KiB) Katsottu 732 kertaa

Veteraani-wigwamin minimuisto:

Levyraati 39 - Batelevizya halaila

Kiva teema, johon myös valinnanvaraa riitti. Marienhoffiin päädyin ja tyytyväinen olen valintaan. Finaaliin ei rahkeet riittäneet. Mikäs tän muuten voitti?
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Tegu »

365 (ilman desimaalipistettä :P Kiitos Excel ja Melbourne) on liian alhaalla muutes.

Levyraati 39 – Batelevizya halaila
Tähän olin jo aikaisemmin korvamerkinnyt Uutishuoneen tunnarin, joka ei sitten sytyttänytkään muita niin hyvin. Jälkikäteen olen miettinyt, että olisihan tähän voinut lätkäistä vaikka yhden järkelemäisen biisin, mutta toisaalta olen tyytyväinen, että sain tuotua esiin kivan sarjan. Harmi, että se on jo poistunut Areenasta (ainakin osittain).

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Seinabo Seyn kappaleessa tykkäsin jonkin matkaa, mutta jotenkin se tuntuu liian tasaiselta ja oisin kaivannut biisin jotain muuta kuin geneeriset koneviulut. Kappale sopisi jonkun tunteikkaan DNA-mainoksen taustalle.

Haloo Helsinki on niin moneen kertaan kuultu: ja miten tää nyt pärjää, mutta Rakasta mua nyt ei. :mrgreen:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Raati 39
Sain lähetettyä tähän raatiin yhden kaikkien aikojen parhaista rakkauslauluista. <3 Voitto ei oikeastaan suuremmin yllättänyt. Olin vaan silleen: "Jaa, voitin taas, lol." :heh:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

wigwam kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:39 Mikäs tän muuten voitti?
Minäkään en enää ollenkaan muista, miten Mystery of Love menee, vaikka pisteytinkin jo The Winner of the Winnersin.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olisipa hauska asetelma, jos nyt kaikki kolme raatia voittaneet (akuankka13, Hazard, granaattiomena ja S-Tyyppi) voittaisivat raadit putkeen, ja sitten alkaisi jännittävä taisto siitä, kuka saa ensimmäisenä viidennen levyraativoiton. :surrur: wigwam nousi tyylikkäästi kahdesta suoraan neljään taannoin. :heh:
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Levyraati 39 - Bateleviziya halaila
Tämä teema ei herättänyt suurempia intohimoja, mutta päätin lähteä mukaan kuitenkin. Valkkasin tähän varsin nopeasti C.S.I. Miamin tunnarin Won't Get Fooled Again ja odotusteni mukaisesti jäin semiin. Se oli vähän harmillista, etten antanut yhdellekään top 4 -kappaleista pisteitä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

granaattiomena kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:41 Voitto ei oikeastaan suuremmin yllättänyt. Olin vaan silleen: "Jaa, voitin taas, lol." :heh:
Kamalaa tunnustaa, mutta minulla on ollut tämä sama sekä Nëntorin että Minä en kadu mitäänin kanssa. :puna: Kaksi muuta voittoani ovatkin tulleet vähän puskista. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:38 Oih, ankkako tämän vie? :uujee:
Niin paljon äänestäjiä vielä jäljellä, että ei mitenkään sanottua.

Winners at War oli ilmeisen ratkiriemukas raati suojauksineen ja pommeineen. Olen miettinyt pistetietokantaa, mutta miten nuokin sinne sijoittaisi? Kaikki normista poikkeavat pisteet ovat teknisesti vaikeita - mutta en niitä vastusta, kun voivat tuoda raatiin juuri sen toivotun säväyksen. Itse en osallistunut, kun ei löytynyt biisiä joka olisi huutanut päästä mukaan. Lähinnä mielessäni ollutta tyrkkyä vastaava raadista sitten löytyikin. Happyn tämänkertainen biisi olisi siinä ollut varmaan ylivoimainen voittajani.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

35 – teemuus.png
35 – teemuus.png (344.1 KiB) Katsottu 682 kertaa

Veteraani-wigwamin minimuisto:

Levyraati 40 - Undo My Sad

Tähän lähdin kieltämättä menestysodotuksin. Onhan Wonderful life hemmetin kova biisi ja myös muutama (tai no kaksi) Hurtsin fani kuppilasta löytyy. Hieman odotin korkeampaa sijoitusta, oliko liian ilmiselvä menestyjä vai missä olisi vika? Muut Hurtsit pärjäsivät paremmin vaikka tämä on se paras. ;P
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Mystery of Love! <3

Leffaraati olisi sellainen, jonka näkisin mielelläni joskus uudestaan. Toisaalta vaikka joku musikaali edition voisi olla kans hauska :uujee: ja sitten se videopeliraati!

EDIT: Ääk, minähän nousin! Pitääkö tässä alkaa jännittämään kymppisakin sijoitusta! :shock: <3
Viimeksi muokannut Hanhis, 01 Syys 2020, 21:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1054
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Haloo, Haloo Helsinki voittoon! :surrur:
"Suomi voi lähettää joko Paskana tai paskan"
-TomBoi

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

MIH96 kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:41
wigwam kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:39 Mikäs tän muuten voitti?
Minäkään en enää ollenkaan muista, miten Mystery of Love menee, vaikka pisteytinkin jo The Winner of the Winnersin.
Itse kyllä pidän kappaleesta. En vaan äkkiseltään muistanut voittajaa.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Miten ihmeessä menestyn tuolla noin hyvin? :rofl: Kohta olen varmaan taas jossain top-10:ssä.
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Vihdoinkin minulle kunnon saalis vähään aikaan! :tapu: Ja Haloo Helsinki jälleen toiseksi!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 51: Andra chansen

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Rousku kirjoitti: 01 Syys 2020, 21:43 Winners at War oli ilmeisen ratkiriemukas raati suojauksineen ja pommeineen. Olen miettinyt pistetietokantaa, mutta miten nuokin sinne sijoittaisi? Kaikki normista poikkeavat pisteet ovat teknisesti vaikeita - mutta en niitä vastusta, kun voivat tuoda raatiin juuri sen toivotun säväyksen.
Samaa olen miettinyt. Pitäisi varmaan joskus yhdistää voimat (jos vielä saisi muitakin mukaan) ja innovoida jokin ratkaisu.

Levyraati 40 – Undo My Sad
En muista, mitä muuta harkitsin tähän, mutta olen huikean tyytyväinen biisivalintaani. Kappale oli odottanut pääsyään raatiin varmaan vuoden, ja sopi omalta kohdaltani teemaan kuin nakutettu.
Viimeksi muokannut Tegu, 01 Syys 2020, 21:47. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Vastaa Viestiin