All Stars -levyraati 26–50 (semifinaalitulokset sivulta 3 alkaen!)

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Teräsbekoni kirjoitti: 08 Syys 2020, 17:44 Hahmottelin pudotuspelin aikataulun. Otaksun, että porukka haluaa tämän etenevän melko sutjakkaasti, joten tuplapudotuksilla pitkälti mennään. Päivitysaika tullee olemaan joka päivä satunnainen hetki kello 16 ja 19 välillä. Kysyttävää, kommentoitavaa?
Mun ei siis kannata viivyttää omia ääniäni työharjoittelupäivän päätteeksi, kun pääsen kotiin, koska mun työpäivä loppuu noin neljän aikoihin (oon kyllä parina päivänä päässyt jo puolelta lähtemään). :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Kai sitä kännykälläkin voi äänet vaikka kahvitauolla käydä täppäämässä. :mrgreen:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Mä en oikein diggaa käydä kännykällä Viisukuppilassa ellei ole ihan extra-must-pakko. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16941
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mä oon ainakin lähettänyt melkeen joka toisen raatibiisini duunipaikaltani :puna:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Siis olisihan mulla toki konekin töissä käytössä, mut en viitti työkoneelle kirjautua Viisukuppilaan. :heh: Enkä välttämättä muistaisi edes salasanaa, koska sitä ei olla tallennettu sinne työkoneelle tietenkään. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36780
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti: 08 Syys 2020, 21:50 Mä oon ainakin lähettänyt melkeen joka toisen raatibiisini duunipaikaltani :puna:
Minä taas melkein kaikki viimeaikaiset pisteeni. :mrgreen: Oli kivaa, kun oli sen verran mekaanista työtä tuossa yhdessä vaiheessa, että sen aikana pystyi vaan pisteyttämään rauhassa kaikkea. Se myös tuntui motivoivan minua työssäni ihmeesti. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Happy kirjoitti: 08 Syys 2020, 21:50 Mä oon ainakin lähettänyt melkeen joka toisen raatibiisini duunipaikaltani :puna:
Silloin kun vielä olin töissä toimistolla, arvostelin melkein kaikki kisat työnteon taustalla. Tai no, sama nykyäänkin, koska teen työt kotoa käsin.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Miksi L'escalier on mukana studioversiona, vaikka se on aiemmin edustanut live-esityksenä? :raaps:

Ensimmäinen semifinaali alkaa olemaan taputeltu. Sen pisteyttäminen tulee olemaan vaivatonta. Joukosta löytyi eräs biisi, jonka jätin aikoinaan nollille (mitä olen ajatellut...), mutta tällä erää ehdottomasti muistan sitä pisteillä. <3

+ Spotifysoittolistat. :kiitos:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Hanhis kirjoitti: 13 Syys 2020, 12:53 Miksi L'escalier on mukana studioversiona, vaikka se on aiemmin edustanut live-esityksenä? :raaps:
Koska kappaleen lähettäjä itse toivoi sitä. :joojoo: Minua ei ainakaan haittaa, jos kappaleista halutaan näyttää uusia puolia tällaisessa raadissa.
Hanhis kirjoitti: 13 Syys 2020, 12:53 + Spotifysoittolistat. :kiitos:
Älä muuta virka. :rakkaus:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12830
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Teräsbekoni kirjoitti: 13 Syys 2020, 12:57 Koska kappaleen lähettäjä itse toivoi sitä. :joojoo:
Myöskin minun Geronimo on tällä kertaa mukana virallisen musavideonsa kera, aikoinaan henkilöraadissa siitä oli "alternate"-video.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Onks ok lähettää pisteet vielä ensi yön aikana? :mrgreen:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Miks mä luulin, että tämän DL on keskiviikkona. :lohduton: :sekava:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minun puolestani deadlinea voidaan siirtää päivällä eteenpäin. Tässä on varmasti itse kullakin tulosähkyä, enkä itsekään varmaan ehdi tänään kirjoittamaan edes muistutusviestejä osallistujille. :draamaa:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Olisi kiva. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Lyödään lukkoon. :joojoo: Uusi deadline on keskiviikkona 16.9. kello 15:00.

(Jostain syystä olin itsekin siinä käsityksessä, että deadline olisi vasta tiistain lopussa. Hyvä kun en edes oman raatini aikatauluja tiedä. :rofl: )
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Requel »

:peukku:

Saadaanko muuten kunnon tulosshow plus saako pisteistään huudella avoimesti kun ketjuäänestys alkaa? Sinänsähän semifinaalituloksissa ei ole mitään salattavaa kun finaalin formaatti on täysin eri.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Neljää pisteidenlaskua en kyllä jaksa järjestää, mutta finalistit (ilman semisijoituksia) paljastetaan toki perinteisen mahtipontisin menoin. Ja pudotuspelivaiheessa kaikenlainen omista suosikeista ja inhokeista puhuminen, juonittelu sekä draama on enemmän kuin tervetullutta. :rakkaus:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5572
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Teräsbekoni kirjoitti: 14 Syys 2020, 20:49 (Jostain syystä olin itsekin siinä käsityksessä, että deadline olisi vasta tiistain lopussa. Hyvä kun en edes oman raatini aikatauluja tiedä. :rofl: )
En tiedä miksi, mutta mäkin jotenkin ajattelin, että tämä päättyisi tiistaina. :sekava: Hämmennyin sitten, kun tarkastin, että maanantainahan se oli jo.

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Säikähdin jo, kun olin kokonaan unohtanut pisteyttää, mutta helpotus oli iso, kun deadlinea olikin siirretty. :peukku: Torstaina minulla on vain poikkeuksellisen aikainen herätys, joten toivottavasti tulosshow ei olisi kovin myöhään.
Violins playing
Angels crying

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Pisteytysaika on nyt päättynyt, ja pisteyttämättä jättäneiden biiseille on luvassa 10 pisteen vähennykset. Vielä on kuitenkin mahdollista ehtiä mukaan sen aikaa, kun kirjaan ylös tämän päivän aikana tulleita pisteitä.

Tarkoitus olisi aloittaa tulosshow nyt heti sen jälkeen, kun olen saanut kaiken valmiiksi. Ajattelin, että pudotuspelin henkeen voisi sopia Happyn viime viikolla lanseeraama julkistustyyli. :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5572
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Ai niin, tällä kertaa finaali oli erilainen. Pudotanpa sitten lyhyet viimeisen (ei tällä kertaa ensimmäisen) kuuntelukierroksen tynkäkommentit nyt. Olisi ehkä pitänyt jaottaa useampaan viestiin eri päiville, mutta pullautetaan tämmöinen kasa sitten kerralla. :mrgreen:


Semi 1

1. 🇮🇹 🇬🇧 Rhapsody of Fire & Christopher Lee – The Magic of The Wizards Dream
Mahtipontista ja ihan komeaakin. Tämä toimisi varmasti paremmin vaikka leffan taustalla, koska ihan yksinään se ei niin itseeni lopulta uppoa, ja hieman toistaakin.

2. 🇷🇺 Synecdoche Montauk – Gipermarket
Oi, muistan hämärästi tämän alun. En muista, miten tämä eteni, mutta kuulostaa kiinnostavalta. On tätä kyllä kiva kuunnella. Ai niin aaah, tämä nousu nosti myös kylmät väreet!

3. 🇫🇷 The Pirouettes – L'escalier
Heh, tämä alkaa hauskasti, ja muistan tämänkin. Kivaa saundia piipitykseneen.

4. 🇳🇴 a-ha – Crying In The Rain
Ah, tämänkin muistan. Tunnelmallinen pala.

5. 🇫🇮 R.A.E. – Yhen kaikkii
Haa, no tämä oli aika odotettavissa. Kova biisi!

6. 🇸🇪 Lisa Ekdahl – Jag behöver inget mer
Tätäpä en muistakaan suorilta. Eikun muistanpas sittenkin, kun kertsi alkoi. Onpa jotenkin hyväntuulisen kuuloinen kertsi, vaikka en kiinnittänyt sanoihin huomiota.

7. 🇸🇪 Molly Sanden – Satellites
Sitten taas hieman modernimpaa poppia. Mukana on myös tällaista väännettyä "aa-a-aa"-ääntä (olipas taas hienosti ilmaistu). Vähän valitettavasti taitaa jäädä unohdettavaksi.

8. 🇫🇮 Paul Elias – Korkeenpaikanpelko
Aijai kuulostaa jo hienolta heti ekoista melodioista, vaikken edes muistanut tarkemmin mikä biisi tämä oli. No, onhan tämä ehkä hieman tavanomainen, mutta kyllä tätä mielellään kuuntelee.

9. 🇯🇵 Geinō Yamashirogumi – Shohmyoh
Tämä taisikin olla aika erikoinen, vaikka sekoitin aluksi kuvan perusteella johonkin muuhun. Melkoinen heimorituaalitunnelmointi!

10. 🇷🇺 Sergey Lazarev – 7 Wonders
Kyllähän tämä toimii. "Kävelen tyynen omituisesti tuijottaen samalla kun toinen kohoaa jonkun patsaan päällä."

11. 🇫🇮 Stepa – Helsinki
Oih! Tätä jaksaa kuunnella repeatilla loputtomiin. <3

12. 🇦🇺 Nick Cave & The Bad Seeds – The Weeping Song
Ah, ihanaa, että tämäkin on mukana. En tainnut silloin raadissa ensin edes tajuta, että tämä on aika huumoribiisi, mutta tämä oli hieno silti.

13. 🇺🇸 Blaqk Audio – First to Love
Uuh, tämä jäi mieleen myös yksinkertaisen tyylikkään videon kautta. Biisistäkin kelpaa nauttia.

14. 🇸🇪 Smith & Thell – Goliath
Onhan tämäkin kiva.

15. 🇸🇪 Nomy – Psychopath
Joo enpä vieläkään aio katsoa videota. :heh: Itse biisi rokkaa kyllä edelleen upeasti!


Semi 2

1. 🇬🇧 Jax Jones & Ella Henderson – This Is Real
Tässä vetoaa etenkin taustat, jotka välillä ehkä hieman peittyvät. Laulu puskee ehkä turhan lujaa päälle. Muistelin jotenkin, että tämä olisi hieman parempi.

2. 🇺🇸 Sabrina Claudio – Belong to You
Hetkinen, mitenköhän tämä nyt kuulostaa ihan mukavalta? En juurikaan muistanut koko kappaletta.

3. 🇫🇮 PVVMSK – Ylikersantti Kuivalainen
Muistaakseni toinen saman ryhmittymän raatibiiseistä oli hieman parempi, mutta menee tämäkin guilty pleasure -tasolle. :P

4. 🇺🇸 Brazilian Girls – Internacional
Ah, onpa mukavaa kuulla nämä alkutahdit täällä. Onhan tämä pitkä kappale, mutta pitää kivan mystisen tunnelmansa rytmeineen. Yllättäen jopa pienet "haaa heee haaa" -välihuudot toimivat, vaikka usein vierastan semmoisia.

5. 🇺🇸 Halsey feat. Lauren Jauregui – Strangers
Hm, tämäkin kuulostaa nyt yllättävän hyvältä. Helppoa radiopoppia. Taustoista plussaa, kun on mukava rytmi ja kivoja kilahduksia. En kyllä muista, missä raadissa tämä oli alunperin.

6. 🇨🇦 Faozia – My Heart's Grave
Ai niin, tässä oli taisi olla jännä pudotus, joo, nyt se tuli. Näköjään törähtelevä sellainen. Pikkaisen ehkä ristiriitaiset tunnelmat tästä läsähtävästä kertsistä. Heh, muistin myös korkeamman kiekaisun hieman sen jälkeen. Lauluääni on kuitenkin kiva. Välillä vähän tuntuu värisevän, varmaan tarkoituksella. Äh, tämä kertsi vähän jankkaa kyllä.

7. 🇩🇰 Infernal – I Won't Be Crying
Näiltä en muistakaan kuin yhden muun biisin (From Paris to Berlin). Tämä ei taida ihan sille tasolle yltää, vaikka onkin hyvä. Jännä, tässä taitaa olla aavistus kitaraakin.

8. 🇸🇪 Måns Zelmerlöw – One
Hm, olikos tämä liveversiona raadissa? En muista, mutta kyllä tämä tällaisena toimii. Tämä on jotenkin salakavalasti noussut. Suhteellisen yksinkertainen, mutta jotenkin mukava biisi.

9. 🇳🇴 Röyksopp – Only This Moment
Sitten ehkä aavistuksen turvallisemmille vesille keinumaan leppoisen rauhallisiin elektronisiin taustoihin ja lempeään lauluääneen. Oikein miellyttävää kuunneltavaa.

10. 🇸🇰 S Hudbou Vesmírnou – Je nám teplo
Tässä on ihan hauskan nopea tunnelma etenkin loppua kohti. Muuten tämä ei ehkä niin innosta..

11. 🇺🇸 The Score – Unstoppable
Tämän pitäisi varmaan toimia mulle paremminkin, mutta jotenkin yleiskuva jää aavistuksen rasittavaksi. Sopisi tämä hyvin vaikka johonkin leffakohtaukseen voimabiisiksi.

12. 🇦🇺 Ekko & Sidetrack – Synchronise
Hienoa, että tämäkin on mukana! Kappale jäikin aivan liian huonoon osaan raadissaan. Kivan pirteää rumpubassoa kivalla laulusaundilla, olkoonkin ehkä vähän käsiteltyä.

13. 🇬🇧 Dua Lipa – Physical
Muistelin yllättyneeni artistista aikoinaan raadissa, kun kuuntelin ja arvostelin pelkän audion perusteella. Tämä jos jokin on oikein toimivaa poppia mulle. Intron saundit vievät heti mukanaan.

14. 🇫🇮 Toistuvat Yllätykset – Housut
Tämäkin kuuluu biiseihin, joita soitan aina välillä repeatilla ties kuin monta kertaa putkeen. :rakkaus: Kertsikin on niin kaunis ja kirkas. Tykkään niin paljon tästä rennonletkeästä tunnelmasta, hyväntuulisuudesta ja sanailoittelusta.

15. 🇮🇳 Arijit Singh & Shashwat Singh – Haan Main Galat
Ihan hauska ja erikoinen kipale.


Semi 3

1. 🇺🇸 Lady Antebellum – Need You Now
Jotenkin tavanomainen rakkausbiisi, mutta on tässä silti jotain kivaa. Mitkäs naamiomeiningit nää muka on ku porukka pyörii ilman maskeja (niin ja kasvomaskitkin pitäis olla! :tosion: ).

2. 🇬🇧 Hurts – Sunday
Tämä tuli satunnaisella Utopianistin jälkeen, ja tuntui jotenkin tutulta ja turvalliselta tähän väliin. :) Vaikka eihän tämä tai edes koko yhtye ollut tuttu ennen raateja. Tässä tulee myöhemmin mukaan kivoja särinöitä.

3. 🇬🇧 Depeche Mode – In Your Room
Vaikuttava kappale. Tämä lyhyt kitarointikohta alussa muutti tunnelmaa erikoisesti ja ennakoi myöhempää. Erikoisesti en edes ole juurikaan kuunnellut Depeche Modea ennen raateja, vaikka ne ovat tietyllä tapaa kiehtovia. No, enkä oikeastaan muutenkaan raatikappaleiden ulkopuolelta.

4. 🇫🇮 Utopianisti – The Vultures Were Hungry
Sittenpä hieman hämmentävämpää materiaalia. Aika vaikea ja kenties hieman sekava kappale, mutta kivaa, että se on mukana. Hei nyt tajusin, että tää biisi tuli mulle mieleen 53-raadin It's All So Incredibly Loud -kappaleen nimestä. Luen sen "incredibly"-sanan nimittäin vaistomaisesti samalla äänenpainolla kuin mitä tässä kappaleessa kohdassa 1:36. :heh:

5. 🇨🇴 Greeicy & Juanes – Minifalda
Letkeän kesäinen rantatanssahtelubiisi. Video on ihan hauska muuten, en ole tainnut aiemmin katsoa. Tämä lyhyt instrusoolo (mill ä lie soittimella) oli piristävä muutos. Olisi saanut olla pidempikin.

6. 🇩🇪 RY X & Brussels Philharmonic Soloists – Berlin
Heti alun soitosta tuli mieleen "uu-u-u-uu" -kohdat. Mitäs muuta tässä olikaan? Näköjään rauhallisia ja miellyttäviä säkeistöjä, jotka eivät tosin sinällään jää niin mieleen. Tunnelma on kuitenkin toimiva.

7. 🇵🇱 Jelonki – Kaczka dziwaczka
Tämä on jotenkin hauska, vaikken mitään ymmärräkään. Olinkin jo melkein unohtanut, joten kivaa, että se on täällä mukana.

8. 🇮🇹 Zucchero – Spirito nel buio
Tästä on ehkä parempi, etten katso videota.. Tosin biisikin käy jotenkin rasittavaksi huutoineen ja tiluliineen. Kiinnitin yhtäkkiä huomiota tähän laiskahkoon ja niin perinteiseen tut-si-tat-si -biittiin. :hihi:

9. 🇵🇱 Kayah feat. Idan Raichel – Po co
Ihan hauskoja saundeja, vaikkei muuten jotenkin taidakaan iskeä. Tämäkin on sopiva kesäbiisiksi.

10. 🇰🇷 Ailee – I Will Show You
Kappale alkaa rauhallisemmin kuin millaiseksi se lopulta intoutuu. Ihan kiva biisi, video taisi vähän nostaa.

11. 🇫🇮 HÄMÄRÄ – Villi länsi
No niin, nyt tulee nättiä settiä. Muistan, kuinka tätä tuli timanttiraadin kuunteluissa fiilisteltyä ja pyörähdeltyä kävelylenkillä. Pitääkin muuten katsoa, onko näiltä tullut uutta musiikkia taas.

12. 🇬🇧 Marina And The Diamonds – Savages
Tässä on kiva lauluääni ja biisi etenee kivasti.

13. 🇫🇮 VILDA – Mäkrävaaran Äijö
On tämä kyllä hämmentävä kappale vinksahtaneella maahis-, menninkäis- tai mikälietunnelmalla. No nyt eksyin hetkeksi Wikipediaan selaamaan sivuja näistä. Biisi on kyllä häiriintynyt ja kehittyykin sen mukaisesti, mutta tavallaan silti kiinnostava. Videota en ole raadin jälkeen katsonut. :mrgreen:

14. 🇬🇧 One Direction – Perfect
Ihan jees kuunneltavaa, ei puske liikaa, mutta ei toisaalta ehkä jää hirveästi mieleenkään.


Semi 4

1. 🇦🇺 Sheppard – Geronimo
Yllättävän pirteä tapaus. Vähän jankkaava nimihuudahdus, mutta ihan mukavaa ja helppoa kuunneltavaa silti.

2. 🇩🇪 Oonagh feat. Santiano & Oomph! – So still mein Herz
Tämä on jotenkin parempi kuin odotin. Ei näköjään tule helppoa pisteiden kanssa.

3. 🇬🇧 Aurora – The Day It Rained Forever
Tämä kuulostaa mukavalta jo heti alusta. Aavistuksen tavanomainen ehkä, mutta silti.

4. 🇫🇮 Nicepappi – Kuumatkalla
Tämä onkin aina joskus soinut päässä. En muista, arvostinko tätä tarpeeksi omassa raadissaan.. Missäköhän tämä edes oli, avaruusraadissa? Nyt ei jaksa tarkistaa wikistä. Kivan haikea tunnelma ja lauluääni.

5. 🇬🇪 Bani & Sopho Toroshelidze – Rachuli
Alussa tämä vaikuttaa aika perinteiseltä, mutta sitten alkaa tapahtua erikoisempia. Pac-manikin tainnut päästä saundina mukaan, jos en väärin kuullut/muistanut. Loppua kohti villiintyy aina vain. Yhtäkkiä tästä elektronisen ja perinteisen saundin sekoittamisesta tuli mieleen Go_A, joskin he hanskaavat homman ehkä hieman paremmin. Tämä muuten on kohtalaisen sekava biisi, kun loppua kohti tulee yhtäkkiä ihan rauhallinen kohta.

6. 🇫🇮 Auringon Lapset – Elokuun tyttö
Tämmöinen nollarisuomipoprockmikäliesaundi tuntuu vain uppoavan muhun. Tai no en tiedä, onko tämä edes nollarilta ja oliko jo ysärillä tämmöistä, mutta no, ihan sama. Tämä kuulostaa niin nostalgiselta, vaikken edes ole kuullut kappaletta ennen raateja (enkä kyllä edes muista, missä raadissa tämä oli).

7. 🇺🇸 🇬🇧 Cheat Codes & Little Mix – Only You
Mulle tulee alkukilahduksista aina mieleen jokin Timanttiraadin biiseistä. Hm, ihan kiva poppisbiisi, mutta vähän jää junnaamaan.

8. 🇫🇮 Karkkiautomaatti – Seikkailuun
Oih, tämä on jotenkin kauniilla tavalla kummallinen. <3 Ja kuten bongausketjuun joskus kirjoitin, niin tämä soi joskus jopa radiossa. :shock:

9. 🇺🇸 Lea Michele – Get It Right
Tämä on taas näitä, joissa pitää kyllä kiinnittää huomiota sanoihin. Ne ovatkin tosi samaistuttavat, ja biisi lauluineen tukee hyvin.

10. 🇬🇧 Adele – Someone Like You
Adelea muuten tuntui jossain vaiheessa olevan melkein joka raadissa, mutta sen jälkeen ei sitten tainnutkaan enää olla. Tokihan All Starseihin edes yksi hänen biisinsä mahtuu. Onhan tämä ihan nätti biisi.

11. 🇸🇪 Smith & Thell – Forgive Me Friend
Kertsi kyllä vetää mukaansa! Ihan mukava tunnelma tässä muutenkin on. Ehkä parempi kuin näiden raativoittaja... eikun hups, ei se ollutkaan voittajissa. Tässä on tullut kuunneltua niin montaa raatia ristiin rastiin, ettei mistään enää ota selvää, mikä oli missäkin.

12. 🇬🇧 Anna Calvi – Love Won't Be Leaving
Tämänkin kertsin muistan näköjään, vaikken päässyt vielä sinne asti. Ihan mukava biisi sinällään, muttei ehkä ihan sitten loppuun asti uppoa.

13. 🇫🇮 Kuusumun Profeetta – Kovin lentäen kotiin kaipaan
Huomasinpa äsken, että tässä semissä on kolme biisiä, joiden otsikossa mainitaan "kuu" jossain yhteydessä. Tämä kipale on edelleen erikoinen, mutta sen tunnelma kuitenkin toimii. Laulukikkailukin on kiinnostavan kuuloista. Kivaa välisoittoa.

14. 🇧🇷 Giulia Be – chiquita suelta
Kesäraatiainesta! "Sain Chiquitan sulta" (okei, ei enää niin kuulosta tuolta kertsiin asti päästessä). Ei tämä oikeastaan mitenkään hullumpi ole.
Viimeksi muokannut Tegu, 16 Syys 2020, 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Nyt lähtee! Karsiutuneet tullaan julkistamaan vähiten pisteitä keränneestä eniten pisteitä keränneeseen kaikki semifinaalit huomioiden. :biskop: Ja kiitos Tegulle kommenteista! :hali:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Kaksi ensimmäistä putoajaa:

21 pistettä: 🇯🇵 Geinō Yamashirogumi – Shohmyoh


23 pistettä: 🇫🇮 Utopianisti – The Vultures Were Hungry


Kiitos CottonJoelille ja akuankka13:lle panoksesta raatiin! :hali:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

25 pistettä: 🇫🇮 Kuusumun Profeetta – Kovin lentäen kotiin kaipaan


29 pistettä: 🇺🇸 Halsey feat. Lauren Jauregui – Strangers


Kiitos CottonJoelille ja Muistolle! <3
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5572
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Teräsbekoni kirjoitti: 16 Syys 2020, 16:26 21 pistettä: 🇯🇵 Geinō Yamashirogumi – Shohmyoh
23 pistettä: 🇫🇮 Utopianisti – The Vultures Were Hungry
Pistin nämä nyt soimaan samaan aikaan, jolloin niistä muodostuu jännä uusi kokonaisuus. :mrgreen: Aavistuksen pitää tiputtaa jälkimmäisen volaa, koska ensimmäinen on sen verran hiljaisemmalla.

Ensimmäisessä on "content loudness -3.9dB" ja toisessa "content loudness 4.6dB". T: Oikea klikkaus ja "Tekniset tiedot".

Kuusumun Profeetta putosi aivan liian aikaisin! :eeek:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

31 pistettä: 🇸🇪 Lisa Ekdahl – Jag behöver inget mer


Kiitos Zazpikaleakille kappaleesta! :hali:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Nää siis menee kaikki semit yhdessä? Kaikissa semeissä ei ole ollut välttämättä yhtä montaa pisteyttäjä niin putoamisjärjestys ei ole ehkä tarkalleen tuo.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jufo81 kirjoitti: 16 Syys 2020, 16:36 Nää siis menee kaikki semit yhdessä? Kaikissa semeissä ei ole ollut välttämättä yhtä montaa pisteyttäjä niin putoamisjärjestys ei ole ehkä tarkalleen tuo.
Joo, en jaksanut lähteä nyt mitenkään skaalaamaan pisteitä - sen voi tehdä sitten rauhallisemmalla hetkellä lopullisen järjestyksen selvittämiseksi. :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1565
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Snude »

Jaa kaikki pudonneet tulevat ilmeisesti pisteiden mukaan. :rip: Shohmyoh, vaikka olihan tuo odotettavissa. Muuten ei ole vielä tullut mitään valtavaa menetystä.
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: All Stars -levyraati 26–50

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

31 pistettä: 🇫🇮 Paul Elias – Korkeenpaikanpelko


Kiitos Muistolle osallistumisesta raatiin! :peukku:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Vastaa Viestiin