Levyraati 53: Maailman nopein raati

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

TomppaJr kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:04 Nii millo nää tulokset niinku tulee? :miettii:
0.00 aikoihin olisi tarkoitus pukeltaa ulos jos olen nopea :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Mä löysin raadista monta hyvää biisiä mut en vaan oo enää niin varma siitä omasta menestyksestäni. Vähän kaksjakoset fiilikset. :heh:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12860
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Sua alkoi pelottaa oma kohtalosi huomattuasi kovan tason?

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Muistanko väärin vai oliko tässä raadissa joku biisinvaihtohommeli finaaliin?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 09 Syys 2020, 20:00 Jee Trump jee Minus One. :uujee: Näiltä en ole kuullut viisunsa lisäksi mitään.
Minus Onella oli jotain vuonna (2015?) Kyproksen karsinnassa biisi, joka oli viisuaan parempi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16655
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Lähetin kappaleeni kisaan viime yönä tasan 0.00.

Kello 0.04 sain vastauksen, että kappaleeni oli hyväksytty, ja että olin vieläpä ensimmäinen ilmoittautunut.

Tänään sitten 19.16 tulee tieto, että kertaalleen hyväksytty kappaleeni onkin annettu jollekulle toiselle.

Ymmärrän, että olemme Levyraadissa, jossa säännöt ovat villi länsi, mutta sentään sääntöjen keksiminen jälkikäteen ei voi olla kenenkään mielestä hyväksyttävää, eihän? :heihaloo:

#worsthost

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36865
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

UFOPOLI kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:29 Lähetin kappaleeni kisaan viime yönä tasan 0.00.

Kello 0.04 sain vastauksen, että kappaleeni oli hyväksytty, ja että olin vieläpä ensimmäinen ilmoittautunut.

Tänään sitten 19.16 tulee tieto, että kertaalleen hyväksytty kappaleeni onkin annettu jollekulle toiselle.

Ymmärrän, että olemme Levyraadissa, jossa säännöt ovat villi länsi, mutta sentään sääntöjen keksiminen jälkikäteen ei voi olla kenenkään mielestä hyväksyttävää, eihän? :heihaloo:

#worsthost
:eiei: Vähän outoa kyllä...
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^^ Hmm... Jos on ilmoittautunut 2.semiin niin 1.semin ilmoittautumiset ovat etusijalla ja se kerrottiin säännöissä.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jufo81 kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:08 Joo en mäkään sanoisi että "The best semi ever". Odotan itse asiassa kakkossemistä korkeatasoisempaa :peukku:
Juu, ei ollut. :heh: Itse noin lähtökohtaisesti raatien tasosta nauttivana en löytänyt tästä semifinaalista yhtään merkittävästi hyvää kappaletta (ja puolestaan nimiraadissa tuntuu, että tahtoisin yhdelle jos toisellekin antaa täydet pisteet). :lohduton: Ehkä joku vielä avautuu uudella tavalla finaaliin mennessä. :kaunis: Pisteet kuitenkin kuuliaisesti punnitsin ja lähetin.

Onneksi huominen on huomenna. :cool:
Viimeksi muokannut Hanhis, 09 Syys 2020, 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Mielestäni aivan vähimmäisvaatimus tuollaisessa tilanteessa olisi antaa kappaleensa menettäneelle mahdollisuus osallistua uudella biisillä samaan semiin, vaikka aikataulu siitä kärsisikin. On kyllä muutenkin järjetön sääntö, ennen kaikkea se että ensin kappale on "hyväksytty" ja sitten sen voikin vielä menettää. :roll:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jufo81 kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:32 ^^ Hmm... Jos on ilmoittautunut 2.semiin niin 1.semin ilmoittautumiset ovat etusijalla ja se kerrottiin säännöissä.
Eikö se kerrottu vasta ilmoittautumisajan alettua?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Minusta "1.semin kappaleilla on etusija" sääntö oli ihan kohtuullinen siihen nähden että 2.semiin osallistujilla on kappaletta lähettäessä aika paljon enemmän infoa siitä mitä ykkössemissä oli ja mitä tulee olemaan finaalissa.
Timoteus kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:38 Eikö se kerrottu vasta ilmoittautumisajan alettua?
Mielestäni näin siitä maininnan jo aiemminkin siinä toisessa ketjussa.
Viimeksi muokannut Jufo, 09 Syys 2020, 21:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

UFOPOLI kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:29 Lähetin kappaleeni kisaan viime yönä tasan 0.00.

Kello 0.04 sain vastauksen, että kappaleeni oli hyväksytty, ja että olin vieläpä ensimmäinen ilmoittautunut.

Tänään sitten 19.16 tulee tieto, että kertaalleen hyväksytty kappaleeni onkin annettu jollekulle toiselle.

Ymmärrän, että olemme Levyraadissa, jossa säännöt ovat villi länsi, mutta sentään sääntöjen keksiminen jälkikäteen ei voi olla kenenkään mielestä hyväksyttävää, eihän? :heihaloo:

#worsthost
Hyvin ikävää :hali:

1.semifinaalin jouduin laittamaan osahostaukseen omien menojeni takia, joten oli täysin mahdotonta saada selville ensimmäisen semin biisejä kun biisiä ottaa vastaan täysin eri ihminen. Mä näen itse kuitenkin että raatien tarkoitus on esitellä omia musamieltyksiään, esim tässähän tarjoutuu oiva tilaisuus esitellä jotain uutta <3

Enkä mä oo koskaan ymmärtänyt sitä että nähdään tää raati verenmaku suussa kilpailun , eiks pääosassa oo kuitenkin se että päästään nauttimaan uudesta ja hyvästä musiikista :rakkaus:


ja nyt palaan laskemaan pisteitä :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Teräsbekoni kirjoitti: 09 Syys 2020, 20:38 Kaikki kreikkalaiset acat kuulostavat samalta.
No eihän kuulosta! Riittää kuunnella heidän viisuaccansa: Inisevä Kalomira, dramaattinen Maria Elena, mehevästi nuotin vierestä vetävä Demy. Ja sitten se pottusuu-Duska. (Tai sitten joku heistä ei ole acca.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16655
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Happy kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:41 1.semifinaalin jouduin laittamaan osahostaukseen omien menojeni takia, joten oli täysin mahdotonta saada selville ensimmäisen semin biisejä kun biisiä ottaa vastaan täysin eri ihminen.
"Täysin mahdotonta" ihan varmasti :roll:

Ja mikäli näin oli, tämä olisi kuulunut ilmoittaa etukäteen. Ei vasta tuntikausia lähetysajan alettua. Tällöin ne, jotka haluavat varmasti saada tietyn kappaleen eivätkä ottaa riskiä menettää sitä ja joutua viime hetkellä vaihtamaan, olisi ollut mahdollisuus ilmoittautua 1. semifinaaliin. Olisin itse taatusti tehnyt näin, jos olisin tiennyt. Mutten tiennyt, koska keksit tämän jälkeenpäin :tajutkaa:

Tai entäs jos olisitkin aikatauluttanut lähetysajat niin, että ne eivät ole päällekkäin?
Happy kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:41Mä näen itse kuitenkin että raatien tarkoitus on esitellä omia musamieltyksiään, esim tässähän tarjoutuu oiva tilaisuus esitellä jotain uutta <3
Tällä ei ole mitään tekemistä ongelman, tai minkään muunkaan mitä sanoin, kanssa.
Happy kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:41Enkä mä oo koskaan ymmärtänyt sitä että nähdään tää raati verenmaku suussa kilpailun , eiks pääosassa oo kuitenkin se että päästään nauttimaan uudesta ja hyvästä musiikista :rakkaus:
Tälläkään ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Se, että säännöt ovat samat kaikille ja kaikkien tiedossa hyvissä ajoin, on vähintä mitä voi vaatia, jotta tässä koko hommassa olisi yhtään mitään mieltä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Onks tää c:n käyttö sitä että voi sanoa rumasti ("akka") ilman että se kuulostaa niin rumalta :heh:

Apuva, tunti enää aikaa ja pisteet vielä ihan vaiheessa :sekava:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

No joo, kylläpä taas naurettavia selityksiä omille sekoiluilleen annetaan. Onhan tästä jo aiemminkin mainittu, mutta säännöt olisi hyvä kertoa ja lyödä lukkoon ennen kuin raati virallisesti alkaa.

Mielestäni myös lähetysaikojen olisi pitänyt olla ehdottomasti niin, että molempiin semifinaaleihin on saman verran aikaa lähettää kappale.

No, onneksi voi itse päättää olla osallistumatta ja odotella paremmin järjestettyjä raateja. :peukku:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Onko vielä vaihtotwisti? :mrgreen:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jufo81 kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:53 Onks tää c:n käyttö sitä että voi sanoa rumasti ("akka") ilman että se kuulostaa niin rumalta :heh:
En oikein tiedä mitä se on, vaicca joskus on väitetty, että olisin acan cecsijä (en myönnä). Joskus koetin haulla etsiä sitä caiccien accojen isoäitiä kuppilasta, onnistumatta. Mutta eläcöön ja ciecucoon nyt kumminkin, kun on joskus ilmoille päässyt.

(OT: alkaa nukuttaa ja pisteet vielä ihan vaiheessa.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jufo81 kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:40
Timoteus kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:38 Eikö se kerrottu vasta ilmoittautumisajan alettua?
Mielestäni näin siitä maininnan jo aiemminkin siinä toisessa ketjussa.
Selasin ketjun läpi enkä löytänyt mainintaa. Ainoa semifinaalien "epätasa-arvoon" viittaava maininta on, että kakkossemiin ei voi osallistua ykkössemin artistilla (suora linkki viestiin). Siinäkään yhteydessä ei mainita, että ykkössemiin saman artistin myöhemmin ilmoittava syrjäyttäisi kakkossemin nopeamman ilmoittautujan.
Happy kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:41 1.semifinaalin jouduin laittamaan osahostaukseen omien menojeni takia, joten oli täysin mahdotonta saada selville ensimmäisen semin biisejä kun biisiä ottaa vastaan täysin eri ihminen.
Tämän raadin osalta toki myöhäistä, mutta onhan tähän ratkaisuja. Jos on useampi isäntä hyväksymässä biisejä, heillä voi olla pilvessä (esim. Google Drive) jaettu Excel-tiedosto, johon ilmoittautumiset kirjataan aikaleimoineen.

Toki tältäkin vaivalta säästytään, jos ilmoittautumisajat ovat erilliset.
Happy kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:41Mä näen itse kuitenkin että raatien tarkoitus on esitellä omia musamieltyksiään, esim tässähän tarjoutuu oiva tilaisuus esitellä jotain uutta <3
Niin. Tämä vastaa omaa suhtautumistapaani. En ole raatibiisieni suhteen omistushaluinen. Joissakin raadeissa olen suorastaan vitkastellut ilmoittautumisen kanssa siinä toivossa, että joku muu olisi jo vienyt ykkösvaihtoehtoni ja "pääsisin" ilmoittamaan jotakin muuta. Sehän takaisi, että raadissa on vähintään kaksi hyvää biiisiä. :mrgreen: Vitkastelu ei ole kertaakaan tuottanut haluttua lopputulosta.

Ymmärrän silti hyvin, että jotkut suhtautuvat toisin. Näen myös periaatteellisen ongelman siinä, että kertaalleen hyväksytty ilmoittautuminen hylätään siksi, että joku muu ilmoittaa saman kappaleen myöhemmin. Teoriassa UFOPOLIn ei olisi tarvinnut olla linjoilla ennen kuin huomenillalla äänestysaikaan, jolloin olisi ollut myöhäistä ilmoittaa raatiin varabiisiä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12860
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

c:n käyttö k:n sijasta on ehkä ihan okei jos sen jälkeen tulee takavokaali a, o tai u, mutta ei oikein e:n ja i:n kohdalla, sillä englannissa ja romaanisissa kielissähän c ei äänny k:na niiden edellä, vaan s:nä (kastilianespanjassa θ:nä).

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12860
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

antsa798 kirjoitti: 09 Syys 2020, 22:04 Onko vielä vaihtotwisti? :mrgreen:
Ei ole.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5593
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Nyt soi: Eini – Draamaa! :draamaa:
UFOPOLI kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:29 Lähetin kappaleeni kisaan viime yönä tasan 0.00.

Kello 0.04 sain vastauksen, että kappaleeni oli hyväksytty, ja että olin vieläpä ensimmäinen ilmoittautunut.

Tänään sitten 19.16 tulee tieto, että kertaalleen hyväksytty kappaleeni onkin annettu jollekulle toiselle.

Ymmärrän, että olemme Levyraadissa, jossa säännöt ovat villi länsi, mutta sentään sääntöjen keksiminen jälkikäteen ei voi olla kenenkään mielestä hyväksyttävää, eihän? :heihaloo:

#worsthost
Äyh, tämä on kyllä harmittavaa eikä tunnu oikeudenmukaiselta. Raati on muuten mennyt tosi kivasti, niin tämä heittää ikävän varjon. En itsekään huomannut mistään mainintaa tuosta ennen kuin tänään iltapäivällä. Jufo81 tosin mainitsi, että aiemmassa ketjussa oli jotain.. Pitänee tarkistaa, mutta ei kai sieltä joutuisi kaivamaan. Hm, kaivelin nyt, enkä löytänyt mainintaa tuosta etuajo-oikeudesta äänestysketjusta.

Happy kirjoitti: 09 Syys 2020, 21:41 1.semifinaalin jouduin laittamaan osahostaukseen omien menojeni takia, joten oli täysin mahdotonta saada selville ensimmäisen semin biisejä kun biisiä ottaa vastaan täysin eri ihminen.
Njaa, no ei olisi tainnut olla. Lähettää vain toiselle, mitkä biisit ovat jo menneet ja mihin kellonaikaan.

Yllä UFOPOLI keksi heti myös ilmeisemmän ratkaisun: Ei vain pidä lähetysaikoja päällekkäin.

Ja joo, biisien ja musamaun esittely ei sinällään täysin relevanttia ole tämän kannalta. No okei joo, kyllä se tietty heijastelee eri lähestymistapoja raateihin.


Höh ja pöh.. Ei tätä nyt ihan suorilta niele, pitäisi varmaan protestoida jotenkin. :mrgreen: Jättää pisteyttämättä? Vetäytyy? Jotain muuta? En mä tiedä, en osaa protestoida. :sorivaan:

Pisteyttämättä voisi ainakin jättää, se on aika vielä lievä.

E: Ai Timoteuskin oli vastannut välissä. Siitä tulikin mieleen, että itekin välillä oon toivonut, että joku biisi olisi jo mennyt ja lähettänyt sen vasta lopulla. Näin kävi viimeksi kantriraadissa (no sieltä tulikin jumbosija ilman diskauksia :hihi: )
Viimeksi muokannut Tegu, 09 Syys 2020, 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Timoteus kirjoitti: 09 Syys 2020, 22:06 Selasin ketjun läpi enkä löytänyt mainintaa. Ainoa semifinaalien "epätasa-arvoon" viittaava maininta on, että kakkossemiin ei voi osallistua ykkössemin artistilla (suora linkki viestiin). Siinäkään yhteydessä ei mainita, että ykkössemiin saman artistin myöhemmin ilmoittava syrjäyttäisi kakkossemin nopeamman ilmoittautujan.
Joo, mä ymmärsin lauseen "Artistirajoitusta ei ole, mutta 2.semifinaalin osallistujat eivät saa osallistua artistilla joka on jo nähty ensimmäisessä semissä." juuri noin kuin nyt tapahtui. Olisi toki ollut selkeämpää ja olisi vältytty tältä konfliktilta jos 2.semin ilmoittautuminen olisi avattu vasta nyt 1.semin kappaleiden julkaisun jälkeen.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tegu- kirjoitti: 09 Syys 2020, 22:10 Höh ja pöh.. Ei tätä nyt ihan suorilta niele, pitäisi varmaan protestoida jotenkin. :mrgreen: Jättää pisteyttämättä? Vetäytyy? Jotain muuta? En mä tiedä, en osaa protestoida. :sorivaan:

Pisteyttämättä voisi ainakin jättää, se on aika vielä lievä.
Pitäisin kokonaan vetäytymistä jotenkin reilumpana? (Joo en aio itse tehdä niin, vaikka kannatankin sitä, että säännöt ovat lukkoon lyödyt ja julki tuodut ennen ilmoittautumisajan alkua.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kuudentoista instrumentaalinen kertsi on kyllä niin ihaana :surrur:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Hmm, mitä jos kyseinen kappale vedettäis nyt poies tästä ja sillä mukana ollut saa tulla toiseen semiin toisella biisillä? :kups: :hali:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Pisteyttämättäjättämisprotesti olisi siitä hauska, että sillä saisi protestoitua samalla tapaa olla diskaamatta äänestämättä jättäneitä, jota itse myös vastustan. :mrgreen: Mitäs sitä nyt turhaan käyttämään aikaansa biiseihin, joiden kuuntelematta jättämisestä saa niin pienen sanktion, että voi silti vielä vaikka voittaakin? :kaunis:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5593
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Rousku kirjoitti: 09 Syys 2020, 22:15 Pitäisin kokonaan vetäytymistä jotenkin reilumpana? (Joo en aio itse tehdä niin, vaikka kannatankin sitä, että säännöt ovat lukkoon lyödyt ja julki tuodut ennen ilmoittautumisajan alkua.)
Hmm, se on kyllä ehkä totta. Silloin ei esim. itse pääse hyötymään mahdollisesti finaaliin pääsystä (ei vaaraa mun raatihistorialla :heh: ). E: Tosin ESC Addict 98:lla on hyvä pointti yllä.
S-Tyyppi kirjoitti: 09 Syys 2020, 22:20 Hmm, mitä jos kyseinen kappale vedettäis nyt poies tästä ja sillä mukana ollut saa tulla toiseen semiin toisella biisillä? :kups: :hali:
Haa, tämä kuulostaakin hyvältä idealta. Peräti paremmalta kuin protestit, koska juuri siitä kappaleesta oli kyse.

E:
Happy kirjoitti: 05 Syys 2020, 22:26
Rousku kirjoitti: 05 Syys 2020, 12:19 Minusta raadin kaunis idea kärsii, jos kovin moni kuunteleekin biisit normaaliin tapaan soittolistalta.

Jotenkin tuntuu, että tässä raadissa pärjää mahdollisimman "normaalilla" kappaleella. Vähänkään erikoisempia suosikkejaan ei tähän kannata uhrata.
Olen samaa mieltä tästä, koska nimenomaan tän raadin tarkoituksena on jakaa yhteinen kuunteluhetki kaikkien kesken, kommentointi ei tietenkään ole pakollista mutta ainakin minä hostaajana tulisin erittäin hyvälle mielelle mikäli moni sellaista täällä harrastaisi :ihana:
Vaikka vetäytyisi tai jättäisi pisteyttämättä, niin voisi silti nauttia yhteisestä kuunteluhetkestä. :kuulokkeet2: Vai onko se vähän likaista?
Viimeksi muokannut Tegu, 09 Syys 2020, 22:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12860
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 53: Maailman nopein raati

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^^^ Ei sitä tässä vaiheessa voi enää vetää. Moni on todennäköisesti ehtinyt antaa jo pisteitä sille ja sitten jouduttaisiin pyytämään "varapisteitä", että kuka oli kunkin rankingin yhdeksäs alun perin.

Vastaa Viestiin