Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 14 Syys 2020, 10:03
romualdo kirjoitti: 14 Syys 2020, 09:43 Men,yritän kohta uudelleen kunhan olen saanut tuon Rousku satsin kiehumaan... siis sieniä, ... tärkeä tarkennus tähän väliin... :draamaa:
Ei sentään Rouskua. :heh:
Ties vaikka raadin tulokset saavat meikä-Rouskunkin kiehumaan? Joko romualdon ansiosta, tai muuten vain.
Rise, angel, shine, love!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11524
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Heh, tämä ihan tuore ns. Äly csm puhelin pistää kirjaimiston puolella herkästi ison kirjaimen jotten nm. Rouskun suloisen sarkastinen välihuomautus on erittäin ymmärrettäwä... mutta kahesakinmielessä eli rouskut ovat erityisen kiitollisia sieniä kerättäväksi. Ne ovat runsassatoisia, varsinkin nuo haapa,kangas- et mustarouskut... ja ruokapuolella niiden antama suuntuntuma on miellyttävän tiivis. Juustonainen, ei etana tai simpukka tai läskimäisen pehmeä kuten esim, pehmeämaltoisilla tateilla. Joita monet vieroksuvat juuri tämän ominaisuutens takia harmi! No täs yhdistyi siis kaksi ketjua tahikolmekin, kausiruokakeskustelu... ja ne muut...
Mut kuten wanaha sanonta kuuluu; se joka härillä kyntää niin se myöskin häristä puhuu...

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Osallistujat:

1. 🇬🇧 One Direction - Diana (GuoZu8)
2. 🇩🇪 Kraftklub - Songs für Liam (Timoteus)
3. 🇫🇮 Movetron feat. Poju - Nyt on jatkot (antsa798)
4. 🇩🇰 Kloster - Benjamin's Song (wigwam)
5. 🇫🇮 Antti Tuisku - Jesse on mun frendi (Eveveve)
6. 🇫🇮 Marion Rung - Oi, Jaakko (romualdo)
7. 🇬🇧 Florence + the Machine - Jenny of Oldstones (Maalaispoju)
8. 🇭🇺 Freddie - Mary Joe (Hazard)
9. 🇫🇮 BEHM - Frida (Muisto)
10. 🇬🇧 Cockney Rebel - Sebastian (akuankka13)
11. 🇵🇭 Freddie Aguilar - Magdalena (ratamo1)
12. 🇷🇸 Sara Jo - Lava (Queen)
13. 🇫🇮 Gjallarhorn - Ella Lilla (ta1ja)
14. 🇫🇮 Kai Lind ja Erik Lindströmin orkesteri - Tanssiva lehmä (Rousku)
15. 🇫🇷 Broken Back - Jack & Jill (UFOPOLI)
16. 🇩🇰 Lydmor - 四 Claudia (ESC Addict 98)
17. 🇫🇮 Marita Taavitsainen - André (MIH96)
18. 🇫🇮 Pyhimys - v!@#mikko (granaattiomena)
19. 🇩🇪 Highland - Bella Stella (Tegu-)
20. 🇫🇮 Pedro's Heavy Gentlemen feat. Pave Maijanen - Kleo (Koirankuonolainen)
21. 🇬🇧 The Fratellis - Chelsea Dagger (Snude)
22. 🇧🇬 Evitceles - Eva's Blue Dream (CottonJoel)
23. 🇦🇹 Falco - Der Kommissar (Jufo81)
24. 🇫🇮 Spekti feat. Titta - Vain yksi sinä (BronZe)
25. 🇷🇺 Filipp Kirkorov - Leila (Nevski)
26. 🇭🇺 Kelemen Kabátban - Niki Lauda (jdjj22)
27. 🇫🇮 CMX - Matti (Erakkorapu)
28. 🇫🇮 M - Kaarina (Hanhis)
29. 🇬🇧 The Streets - Blinded by the Lights (Teräsbekoni)
30. 🇫🇮 Sir Iivo Alone Orchestra - Sateenvarjo (Bomboclaat)
31. 🇬🇧 Rebecca Mader - Wicked Always Wins (WildDance)
32. 🇫🇮 Kliff - Maija (TomppaJr)
33. 🇫🇮 Mira Luoti - Kun me diskossa suudeltiin (Samiasd)
34. 🇳🇴 Cecilia - Ave (Pete)
35. 🇫🇮 Business City - Seppo Räty Berghainissa (ESC93)
36. 🇵🇱 TGD feat. Kasia Cerekwicka - Noel (jiiii)
37. 🇨🇦 TR/ST - Iris (Happy)
38. 🇫🇮 Litku Klemetti - Mona (TomBoi)
39. 🇺🇸 Suzanne Vega - Tom’s Diner (sziget)
40. 🇫🇮 Kirka - Igor (Palikka)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Muisto tuli siis jo tässä takaisin. Muut vetäytyneet ja palanneet osallistujat kirjaan pian raatiwikiin.
Viimeksi muokannut MIH96, 14 Syys 2020, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30485
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 2. 🇩🇪 Kraftklub - Songs für Liam (Timoteus)
Kappa on peräisin yhtyeen esikoisalbumilta Mit K (2012), joka nousi Saksassa listaykköseksi. Yhtyeeseen olin törmännyt aiemminkin mutta tämän kappaleen löysin etsiessäni musiikkia vuodelta 2012 vuosikymmenraatiin (raati 35). Silloin piti valita vihaisten naisten ja vihaisten miesten väliltä. Valinta oli sittenkin melko helppo. En uskaltanut vastustaa vihaisia naisia, joilla oli musketit ja vallankumoustahtoa. Vihaiset miehet pelottivat vähemmän, varsinkin kun kappaleessa neuvotaan, miten sellaisia voi lepyttää.

"Kun suutelet minua, Noel kirjoittaa taas lauluja Liamille.
Kun suutelet minua, ystävämme palaavat Berliinistä.
Kun suutelet minua, maailma on vähän vähemmän paska.
Kun suutelet minua, pysyt tässä tai me molemmat lähdemme."


Nimisäe viittaa Gallagherin veljeksiin, joiden riitaannuttua Oasis hajosi vuonna 2009. Kraftklubin laulajalla on ilmeisesti ollut viimeiset kahdeksan vuotta aika hiljaista, sillä veljekset eivät ole vieläkään väleissä eikä Noel ole kirjoittanut lisää lauluja Liamille. Ehkä parempi niin. Yhdessäkin Wonderwallissa on kestämistä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11317
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Joo, The Streets tässä terve! :hei: Teema oli taas hieman haastava itselleni, mutta onneksi tämän soittolistoiltani löytyneen kappaleen lyriikat koituivat yllättäen pelastukseksi. En oikeastaan edes ole koskaan perehtynyt siihen, mistä kappaleessa lauletaan, mutta pidän siitä, miten se kuulostaa siltä, että elämässä on aina toisinaan kaikkea kaoottista draamaa meneillään, mutta loppujen lopuksi kaikki junnaa vain aneemisesti paikoillaan, kuten biisin taustat. Diggailen paljon muutamasta muustakin The Streetsin biisistä, ja räppärin tulkinnoissa on mukavaa konstailemattomuutta ja elämänmakuisuutta. Siksipä päätin suoda hänellekin hetken levyraatien valokeilassa. Menestykseen en usko, koska kappale vaati itsellänikin sen muutaman kuuntelukerran, mutta takana seistään tukevasti! :peukku: Tuo naisvokalisti kuulostaa muuten ihan Taikapeililtä. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36775
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 32. 🇫🇮 Kliff - Maija (TomppaJr)
Hazard kirjoitti: 31 Elo 2020, 22:04 Hahaa, siellä oli Kliffin Maija, jonka huulipuna maistui mansikalta. Joskus OGAE Song Contestin Suomen karsinnoissa sen kuulin. Sittemmin soinut aika-ajoin soinut päässä, vaikkei se kappaleena silloin edes säväyttänyt.
:violette:

Ihana biisi, jonka ihan sattumalta muistin pari kuukautta sitten, ja nyt tuli mainio tilaisuus lähettää se jonnekin. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7556
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Requel »

Timoteus kirjoitti: 01 Syys 2020, 17:43 Sanoissa esiintyvä nimi on Sara (Сара), joka vain taivutettuna saa muodon Sari (Сари). Kertoja viittaa itseensä toisen henkilön näkökulmasta: "Hänen täytyy, hänen täytyy ihmetellä, mitä Saralle tapahtui, mitä Saran päässä liikkuu". Puolen tunnin serbian opintojen perusteella tulkitsen, että nimi esiintyy ensin datiivissa ja sitten lokatiivissa, jotka ovat onnekkaasti samanmuotoiset.

Ei vaikutusta kilpailukelpoisuuteen, koska Sara löytyy nimipäiväkalenterista eikä ollut kenenkään muun varaama nimi.
Joo, kiitos tästä selvennyksestä. :peukku: Mainitsin asiasta biisiä lähettäessä etten ole varma puhutaanko Sarista vai Sarasta, mutta päätin mennä kuvauslaatikon sanoissa olevalla Sarilla. Huomioin myös, ettei asialla ole pidemmän päälle väliä kun molemmilla oli nimipäivätkin samana päivänä.

Biisin löysin aikoinaan etsiessäni Serbian edustajaa ensimmäiseen viisuraatiin. Artisti vaikutti mielenkiintoiselta, joten tutustuin tuotantoon enemmänkin. Lava jäi jo silloin korvan taakse.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

TomppaJr kirjoitti: 14 Syys 2020, 18:02
wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 32. 🇫🇮 Kliff - Maija (TomppaJr)
:violette:

Ihana biisi, jonka ihan sattumalta muistin pari kuukautta sitten, ja nyt tuli mainio tilaisuus lähettää se jonnekin. :ihana:
Tää vähän yllätti! Yleensä olet nihkeä kivoille poikabändeille.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Näköjään olen antamassa pisteitä eräälle sangen yllättävälle taholle :shock:

Oma biisini on lapsuusmuisto. Tädilläni oli tuo levyllä. En tiedä miksi ihmeessä, sillä ei hän mikään karjatilallinen ollut. Ja miksi yleensä tehtiin rehumainosta kokonainen biisi :heihaloo:. Ja vielä niin, että orkesteri ihan pätevästi jazzailee siellä taustalla (siis sehän on hyvä bändi). Suurempaa menestystä en nyt odota :heh:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36775
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ESC Addict 98 kirjoitti: 14 Syys 2020, 18:13
TomppaJr kirjoitti: 14 Syys 2020, 18:02

:violette:

Ihana biisi, jonka ihan sattumalta muistin pari kuukautta sitten, ja nyt tuli mainio tilaisuus lähettää se jonnekin. :ihana:
Tää vähän yllätti! Yleensä olet nihkeä kivoille poikabändeille.
Joo, meidän poikabändimaku (en toki kirjoittanut -naku) on usein aika eroava. :rofl:

Minulla on parturi tulosshow’n päälle, mutta saapahan sitten mukavasti kirittyä. :mrgreen:
Meow cat, please meow back.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Valitettavasti joudun siirtämään tulosshown alkua kello 19:45 asti. Pyydän anteeksi.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Pitäisi lähteä kirjastoon opiskelemaan, mutta kovin houkuttaisi jäädä seuraamaan tuloksia... :heh:
wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 28. 🇫🇮 M - Kaarina (Hanhis)
Vihdoin oli M:n vuoro. Kirjaimen taakse kätkeytyy näyttelijä-muusikko Minja Koski, joka on piristänyt musiikillaan muutaman vuoden ajan suomalaista indiekenttää. Aiemmin olen miettinyt häneltä raatiin kappaleita Lampi, Anne Neville ja Iltapäivä, mutta vasta tällä erää oikeasti tartuin M:n tuotantoon ja sen yhteen hienoimpaan kappaleeseen, Kaarinaan.

Mitäs sitä sanoisi kappaleesta. Metsämaisemiin vievää hipsteröintiä parhaimmillaan. Vaikuttavinta on sanoitus, joka tarinoi, muttei liikaa. Näin nopeasti ei tule toista suomenkielistä kappaletta mieleen, joka hyppäisi murhaajan persepektiivin.

Omaan korvaani biisi erottui joukosta hyvin, mutta mene ja tiedä, miten tulokset kääntyy. Voittoon tai jumboiluun en usko, siltä väliltä mikään ei yllättäisi.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16933
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hanhis kirjoitti: 31 Elo 2020, 22:44
37. 🇨🇦 TR/ST - Iris (Iris, 14.11.)
Rouheampaa, koneellisempaa, tärinää... tulee mieleen se yksi k18-russiabiisi siitä toisesta wigwamin raadista. Tää on kuitenkin melodisempi, kaarevampi, popimpi... ja nyt kun tää etenee alan jopa miettimään antoiko alku odottamaan vielä rohkeampaa, tärähtäneempää meininkiä. Eiköhän tämä kuitenkin vetoa joihinkin raatilaisiin... ja onhan tää hyvä, en kiellä. Ja oikeastaan ihan oikeasti hyvä, mutta ei ihan oikeasti huippu tai ihan oikeasti todella hyvä tai ihan oikeesti oikeesti hyvä: ainakaan vielä.
Tätä oli silloin hauska lukea, koska kummatkin biisit olivat mun laittamia :surrur:
TR/ST:n Bicep on jo pitkään löytynyt soittolistaltani, kun etsin siitä biisistä kelpoisuutta tähän teemaan tajusin yllättäen et näillähä on Iris biisi kuin luotu tätä teemaa varten :uujee:
Intro biisissäni on todella kiva ja biisis on muutenkin tosi paljon kiehtovia elementtejä, soundimaailma on eniten mun mieleen.
En odota menestystä vaikka wigwanin aiemmissa raadeissa olenkin loistanut tulostaulukon kärjessä, mut olis kiva jos biisivalintani joihinkin iskis, ainakaan kommentit ei oo biisilleni hurraata huutaneet :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Olen aina luullut, että Cleo ja Kleo ovat molemmat naisen nimiä, mutta vuoden 2019 tilaston perusteella kaikki Suomen viisi Kleoa ovat miehiä.

Olen jo kauan halunnut lähettää raatiin Pedro's Heavy Gentlemeniltä jonkin kappaleen. Kleo oli sikäli kiltti valinta, että se on normaaleimmasta päästä tuon porukan aikaansaannoksista ja ajattelin, että se ei varmaan ainakaan kovin pahasti säikytä ketään. Ehdolla kävi myös Leonardo, mutta hällä ei ole virallista nimipäivää ja tarinakin on aika väkivaltainen kun siinä kerrotaan, miten joutsenesta tehdään soppaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2367
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 1. 🇬🇧 One Direction - Diana (GuoZu8)
1D ja Diana tässä, moi!
1D oli vahvasti esillä teiniaikoinani, koska kaikki kaupungin teinitytöt hehkuttivat sitä. No, päätin ottaa selvää poikabändistä ja löysin Dianan. Kappaleen nimestä tuli välittömästi ensimmäisenä mieleen prinsessa Diana. Kun tuli tämä levyraati, muistin juuri tämän kappaleen ja lähetin sen minua edustamaan, koska olen syntynyt prinsessa Dianan kuolinvuonna. Harkitsin myös BEHMin Fridan lähettämistä.

Pahoittelut muut -97, jos vein kappaleen teiltä!
Viimeksi muokannut GuoZu8, 14 Syys 2020, 18:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
🇫🇮👖🥚

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10693
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja WildDance »

wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 31. 🇬🇧 Rebecca Mader - Wicked Always Wins (WildDance)
Mä olin vaan niin tyytyväinen, että sain laitettua tämän biisin raatiin. :ihana: Mun voimabiisi. Kasvoin ihaillen kaikkia Disney-prinsessoja, mutta musta tulikin tämän videon noita. Siinä minun tarinani lyhyesti. En osaa taas yhtään arvioida menestymistä, vaikka biisin nimi onkin aika mahtaileva ja itsevarma. :heh:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Moniko arvasi, että minä olen vuoden 1998 Syksyn sävel -voittajabiisin omistaja? Tämä kappale on aika lailla samanhenkinen kuin kaupunkiraadin Pariisi-Helsinki, molemmat henkivät ranskalaista tunnelmaa (Jarmo Tinkala soittaa haitaria kummankin kappaleen levytyksissä) ja odotan Andrélta aika samanlaista tulosta. Sekin vielä on yhteistä, että niiden esittäjät, Marita ja Jari Sillanpää, olivat yhdessä vuoden 1995 tangokuninkaalliset. :heh:

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2367
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

MIH96 kirjoitti: 14 Syys 2020, 18:45 Moniko arvasi, että minä olen vuoden 1998 Syksyn sävel -voittajabiisin omistaja?
Oho. En kyllä arvannut. Vaikutat niin nuorekkaalta kaverilta. Arvasiko kukaan minut?

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Hanhis kirjoitti: 14 Syys 2020, 18:19 Näin nopeasti ei tule toista suomenkielistä kappaletta mieleen, joka hyppäisi murhaajan perspektiiviin.


Mikko Perkoilan Sun kätes kädessäin :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5319
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 18. 🇫🇮 Pyhimys - v!@#mikko (granaattiomena)
Ihanaa, että pääsin käyttämään tämän tähän raatiin. <3 Kyseessä on yksi viime syksyn kovimmista korvamatobiiseistä itselleni. :heh: Ymmärrän, että kappale saattaa ronskin kielensä vuoksi herättää osassa kuuntelijoita negatiivisia tuntemuksia, mutta itselleni tällä kappaleella on jollain kierolla tavalla jopa terapeuttinen vaikutus. Kirosanojen päästeleminen todellakin auttaa purkamaan paineita.
Vittu Omppu Omppu vittu, vittu Omppu Vittu Omppu Vittu Omppu, Omppu hei :jumankauta:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36775
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ On ollut oman Maijani lisäksi kuluneiden viikkojen pahin korvamatoni... Kiitos siitä. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Erakkorapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 298
Liittynyt: 15 Joulu 2013, 11:57

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Erakkorapu »

27. 🇫🇮 CMX - Matti (Erakkorapu)
Raadin teeman äänestysketjussa arvuuteltiin PKN-teeman viittaavan joko punk-raatiin tai lyhyiden biisien raatiin. Matti olisi sopinut myös niihin, joten pienen mietinnän jälkeen valinta oli lähes itsestäänselvä. Pidän jopa nollatulosta mahdollisena, mutta ehkä pelkkä jumbosija on kuitenkin realistisempi tavoite.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16641
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 17:24 15. 🇫🇷 Broken Back - Jack & Jill (UFOPOLI)
Minulla kävi poikkeuksellinen tuuri, kun näinkin haastavaan teemaan saatoin yksinkertaisesti heittää Levyraati-tulevat-listani ykkösen, elli kaikkein ensisijaisimpana tyrkyllä olleen kappaleen. Mitään muuta teeman täyttävää minulla ei sitten olisi ollutkaan yhtään millään listalla.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Erakkorapu kirjoitti: 14 Syys 2020, 18:56 Pidän jopa nollatulosta mahdollisena, mutta ehkä pelkkä jumbosija on kuitenkin realistisempi tavoite.
Yllätyin ikävästi siitä, että aiempi punk-biisisi, Pere Ubun Life Stinks ei jäänyt nollille eikä jumboksi debyyttiraadissani 33.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Ahh, Life Stinks oli niin hieno. Ja sopi hienosti myös vetäytymiseeni sen nimenomaisen raadin jälkeen. :mrgreen:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36775
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Juuri ehdin parturoitua, nyt suihkun kautta jännäämään. :surrur:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Rousku »

wigwam kirjoitti: 14 Syys 2020, 18:18 Valitettavasti joudun siirtämään tulosshown alkua kello 19:45 asti. Pyydän anteeksi.
Ai kun kiva, ehdin juuri kotiutua kauppareissulta! Enkä siis menettänyt mitään.
Rise, angel, shine, love!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Täällä ollaan jo valmiina! :surrur:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 52: Pertti Kurikan Nimipäivät

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Noniin, nyt alkaa. :tuuletus:

Vastaa Viestiin