Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

"Ikiseitsikosta" kaksi puuttuu vielä, nimittäin Happy ja wigwam.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ilmoittautumisaika on ohi, ja meillä on 40 toinen toistaan kauniimpaa teosta. Pisteytys aukenee myöhemmin tänään.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kyllästyin pohtimaan musiikillisen huonouden perimmäistä olemusta ja heitin vain erään biisin, joka saattaa olla vähän ärsyttävä, vaikkei totaalisen ja kaikin puolin huono olekaan. Heti sen jälkeen toisaalla (ei ole se kuuluisa toisaalla, vaan toinen) oli puhetta toisesta biisistä, joka olisi ollut paljon kamalampi. Mutta kun en tuntenut sitä. No, ehkä löytyy joku, joka ei tuosta nyt lähettämästäni tykkää. Minulle se on vähän kuin paperin raapiminen kuivuneella tussilla: Kauheaa, mutta silti se pitää aina joskus kokea juuri siksi. Näissä raadeissakin on ollut huonompia.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

MIH96 kirjoitti: 20 Syys 2020, 22:24 "Ikiseitsikosta" kaksi puuttuu vielä, nimittäin Happy ja wigwam.
Happy taisikin ilmoittaa vetäytyvänsä joksikin aikaa raatilomalle pikaraadin jälkeen.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Tämän raadin saa jättää väliin, mutta seuraaviin olisi jo parempi palata takaisin. :mulk:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4520
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Pisteytyksessä mietityttää se, että onko pisteitä sallittua antaa vain absoluuttisen huono-huonoille vai onko ihan validia antaa pisteitä myös sellaiselle, jossa huonouden lisäksi on jotain kiinnostavaa tai se itse huonous toteutuu kiinnostavalla tavalla ja josta jollain vinksahtaneella tavalla tykkää? Tämä on vissiin kunkin pisteyttäjän itse päätettävissä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

UFOPOLI kirjoitti: 21 Syys 2020, 11:39 aukenee
Tavallinen verbi. Olo on kuitenkin tänään niin tööt, etten hyväksynyt indikatiivia indikatiiviksi. :tajuton: Luulin, että raati-isäntä on tarkoituksellisesti kirjoittanut potentiaalimuodon auennee väärin ja hymähdin teemaan sopivalle vitsille, jollaista lauseessa ei ollutkaan. :hiips:
Jufo81 kirjoitti: 21 Syys 2020, 13:25 Pisteytyksessä mietityttää se, että onko pisteitä sallittua antaa vain absoluuttisen huono-huonoille vai onko ihan validia antaa pisteitä myös sellaiselle, jossa huonouden lisäksi on jotain kiinnostavaa tai se itse huonous toteutuu kiinnostavalla tavalla ja josta jollain vinksahtaneella tavalla tykkää? Tämä on vissiin kunkin pisteyttäjän itse päätettävissä.
Raati-isäntä on tuohon jo vastannutkin, että on sallittua ja kunkin itse päätettävissä. Muu ei oikein ole mahdollistakaan, sillä milläpä UFOPOLI tai kukaan muukaan mikromanageroisi jokaisen pisteyttäjän äänestysperusteita. Samapa kai tuo. Hyvyysraadeissakin jokainen saa äänestää millä perustein haluaa ja aina niistä on tulos saatu. Sellainen saadaan tästäkin.

Hyvyysraateihin jotkut ovat valinneet mielestäni huonoja biisejä, joten luotan siihen, että huonousraatiin jotkut ovat valinneet hyviä. Taidan jopa toivoa sitä, koska se tekee kuuntelu-urakasta siedettävämmän ja pisteytysurakasta helpomman. :mrgreen:

Löysin muuten tämän raadin etsinnöissä loistavan biisin, jonka aion lähettää hyvyysraatiin joskus myöhemmin. :tanssi_02: Siis kunhan kukaan ei ole ilmoittanut sitä tähän raatiin. :draamaa:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Timoteus kirjoitti: 21 Syys 2020, 15:17

Löysin muuten tämän raadin etsinnöissä loistavan biisin, jonka aion lähettää hyvyysraatiin joskus myöhemmin. :tanssi_02: Siis kunhan kukaan ei ole ilmoittanut sitä tähän raatiin. :draamaa:
Samiksii. :surrur: Tosin mulla vahvahko pelko, että joku laittanut sen tähän. :eeek:

Vastaa Viestiin