Big Brother Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkiasukkaasi vuoden 2020 Big Brotherissa (max 2)

Arttu
4
6%
Ella
1
1%
Joel
10
15%
Kati
3
4%
Kristiina
14
21%
Marko
1
1%
Minna
9
13%
Niko
0
Ei ääniä
Olli-Pekka
2
3%
Paula
12
18%
Roope
2
3%
Sami
3
4%
Sasa
0
Ei ääniä
Sini
2
3%
Tiia
1
1%
Timo
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jos oikein laskin tän iltaisesta koosteesta, niin talon puolella näyttäis olevan jotain 10 sänkyä... ja asukkaita on tällä hetkellä 14.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Toivon mukaan Minnan kohdalla vasta kolmas kerta toden sanoo <3 Kristiina ja Roope ollu myös hyviä tän viikon. :joojoo:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Heh, olipa Timolla(?) hidas sytytys, että Minna valehäädettiin viikko sitten...

Edit: niin joo, Niko antoi Samille kaksi häätöpistettä. Ja Sami Nikolle yhden. Siinä se oli se niiden herkkä bondaaminen. :rofl:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Onneks Kessu jäi tonne taloon haluun nähä sen tuolla jonain lampaana tuolla talossa. :heh: Puntarini eli aika paljon viikon aikana, ni täs o se! :surrur:

*****
1. (1.) Timo
2. (4.) Roope

****
3. (5.) Joel
4. (8.) Kristiina
5. (6.) Kati
6. (2.) Paula

***
7. (13.) Marko
8. (7.) OP
9. (11.) Kessu
(10. (3.) Minna)

**
11. (10.) Niko
12. (9.) Ella
13. (14.) Sasa
14. (15.) Arttu
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Äh, Minna... :lohduton: BB:n kannalta tämän iltainen äänestys oli tappio kummin päin tahansa. Jäljelle jäi mauttomampia ja hajuttomampia tyyppejä. Mutta pitäähän siellä finaalissa olla omat helmerinsä ja anunsa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 863
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Tylsempi tippui. Hyvä niin.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Voi Minnan lähtö, mökillä hajos puolen yön jälkeen koko pakka Nikon kommenteista Paulasta ja Kessusta uutena Eeviksenä ja Jukkana. :heh: Oon täs ihan Paulan puolel mut tuntuu pahalt Krissen puolest toi draamaqueen-Roopen syyttely jutun levittäjänä. :lohduton:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Maatiltatehtävä oli sinänsä hauska, mutta voi tsiisulis miten veteliä eläimiä. :sekava:

Kiva että porukat yhdistyivät. Tuli heti kunnon BB-fiilis, kun sohvalla istui ruuhkaksi asti takamuksia.

Joelin jutut ovat hauskoja ja hänestä on tullut jonkin sortin suosikkini. Tykkäyslistani kärjestä löytyy myös Timo ja Paula. Kristiinasta olen kovasti yrittänyt ottaa selvää, mutta edelleen jää koosteiden perusteella etäiseksi.

Noin yleisesti on ollut sellainen fiilis, että onko tää kausi jo vähän nähty? Sinin ja Minnan liian aikaiset poistumiset eivät tehneet kauden yleistunnelmalle hyvää. :lohduton:

Huomenna olisi lähdön paikka Markolla. Muilla häädössä olevilla olisi todennäköisemmin enemmän annettavaa talon elämään.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Minnan putoaminen oli harmi, mutta täytyy kyllä myöntää, että mökki-Minna oli ajoittain raskas. Toivoin niin paljon että saisi uuden mahdollisuuden talossa, koska oli niitä harvoja mielenkiintoisia asukkeja tällä kaudella. :draamaa: Syytän osittain tuotantoa kun eivät tunnu panostavan twisteihin pätkän vertaa (Minnalle olisi kuulunut immuniteetti uuteen porukkaan siirtymisestä). Parempi kuitenkin näin, ettei ehtinyt keräämään vihaa sen enempää: nyt lähti vielä hyvällä maineella kohti tulevaa. :peukku:

Ensimmäiset bibikset saivat takaisin ruudun äärelle, yllätyin miten paljon viihdettä saatiinkaan irti. :mrgreen:

<3 <3 <3 <3
:voitto: Joel (Joelin huumori uppoaa täysillä ja vaikuttaa muutenkin olevan hyvin maanläheinen, mutta saisi kyllä sanoa Sasalle selvästi ettei kiinnosta, ennen kuin menee rumaksi)
:hopea: Kristiina (nuorin talossa taitaakin olla joukon järkevimpiä ja toivon todella että selviää huomisesta häätöäänestyksestä.. en kuitenkaan tiedä onko krisselle käyttöä ihan loppuun asti?)
:pronssi: Arttu (koen edelleenkin että Artulla oli osavastuu varatun Sinin kanssa vehtailussa, mutta niin ne vanhat kaunat haalistuu ja muistaa ne hyvätkin puolet)
4. Timo (on aikamoinen säheltäjä ja kertomiensa juttujen perusteella ihmettelen miten on vielä elossa, onneksi muuten nähtiin pientä kapinaa bileiden jälkeen.. ajattelin jo, etteikö timossa ole muita puolia kuin yltiöpositiivisuus)
5. Kati (elää unelmaansa, mutta onko turhankin varovainen ettei matka jää turhan lyhyeksi?)

<3 <3 <3
6. Olli-Pekka (se yöllinen muu'uttelu oli kauden kohokohtia. :rofl: aistin kuitenkin pientä mielistelevää otetta kasvotusten ja selän takana ollaankin ihan toista maata)
7. Niko (jos lapsena ajatteli ihmisiä "hyvinä ja pahoina", niin hän on molempia. elää selvästi tunteella ja sen takia toivonkin ettei matka pääty huomiseen)

<3 <3
8. Paula (kauden suurin pettymys odotuksiin nähden.. tosi etäinen ja vähän arvaamatonkin, salaperäinen luonne)
9. Sasa (ihan peruskiva ihminen, mutta voisi avata silmänsä Joelin suhteen ja antaa vähän enemmän tilaa)

<3
10. Ella (nyt on ollut ihan liikaa turhanpäiväistä mustamaalamista selän takana, en vaan ymmärrä miten häiritsevistä asioista ei voida puhua suoraan)
11. Roope (toinen sankari joka on liioitellut tilanteita ja tehnyt omia johtopäätöksiään niistä, ja mikä pahinta, levittää niitä muille..)
12. Sami (toivottavasti nuo päässä kehitetyt luulot on tahalteen kärjistettyjä)
13. Marko (tuntuu vähän väärältä julistaa Marko taas inhokikseen, mutta vaikka kuinka yritän, niin tässä ärsyttää liian moni asia, erityisesti päällepäsmäröinti ja sitä kautta muiden yläpuolelle astuminen)
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tavallaan olen vähän tyytyväinen, ettei Sami pudonnut vielä. Olis ottanut päähän jos hänen suurin tekonsa olisi ollut Minnan pudottaminen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Roopen pisteet on kyllä ollut todellakin laskussa tällä viikolla, hirveä negistelijä ja selän takana puhuja. :draamaa: Putoaja oli pieni pettymys, mutta onneks Krisse ei lähtenyt. Tässä on miun puntari BB-talon asukeista! :surrur:

*****
1. (1.) Timo

****
2. (4.) Kristiina
3. (3.) Joel
4. (6.) Paula
5. (5.) Kati
6. (8.) OP

***
(7. (11.) Niko)

**
8. (9.) Kessu
9. (13.) Sasa
10. (12.) Ella
11. (2.) Roope
12. (14.) Arttu
13. (7.) Marko
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Timo <3
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1054
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja jiiii »

1. Paula (3.)
2. Kristiina (7.)

3. Kati (8.)
4. Timo (13.)
5. Sasa (6.)

6. Marko (11.)

7. Ella (9.)
8. Arttu (12.)
9. Roope (5.)

10. Joel (14.)
11. Olli-Pekka (10.)
12. Sami (16.)
"Suomi voi lähettää joko Paskana tai paskan"
-TomBoi

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Joelin pisteet Sasalle. Oli ikävä teko. :lohduton: Ymmärrän, että aina ei ole heppo puhua päin pläsiä, mutta tällä kertaa se olisi ollut tarpeellista. Jos Sasa tänään tippuu, varmasti yllättyy Joelilta saamiaan bointseja ja varsinkin perusteluiden tylyyttä.

Siitä huolimatta...

1. Joel (hauska hahmo, hauskat jutut ja osaa käyttää matalaa energiaansa viihdyttävästi)
2. Roope (huh-hah kun osaa olla ärsyttävä, mutta se on ihmisyyttä ja talo vaatii väriä)
3. Sami (talon tärkeimpiä jöllöjä)
4. Arttu (Joel & Arttu bromancea seuraan jatkossakin mielelläni)
5. Ella (kuten Ella & Roope kaksikkoa: vihdoin Ella on päässyt vähän eloon)
6. Kristiina (hiekkakommentit, ojoj... xD antaisin aikaa talossa vielä pari viikkoa, koska potentiaalia on)
7. Paula (omanlainen olemus tulee terävästi ilmi... kuitenkin tuntuu, ettei ihan pääse loistamaan niin hyvin kuin voisi)
8. Sasa (eloisuudesta plussaa, ei vain löydä formaatista omaa paikkaansa, jonka tiedostaa itsekin)
9. Olli-Pekka (ihan huba hebbu, mutta ihan on vain ihan)
10. Timo (ehdottomasti hyvis, mutta ei oikein tarjoa mitään koosteissa)
11. Marko (perus päällikkö, Sami on paljon viihdyttävämpi)
12. Kati (varoo liikaa olemistaan, luultavammin lähtee talosta vasta finaali-iltana ensimmäisten joukossa)

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Ei olis vielä ollut Sasan vuoro lähteä, hän on ollut tällä viikolla talossa enemmän sellanen mitä insertti-video antoi odottaa. :lohduton: Murhamysteeri viikkotehtävä kuullostaa mielenkiintoiselta! Tässä viel o mun puntari! :surrur:

*****
1. (1.) Timo

****
2. (4.) Paula
3. (3.) Joel
4. (6.) Olli-Pekka
5. (2.) Kristiina
6. (9.) Sasa

***
7. (5.) Kati
8. (8.) Sami
9. (12.) Arttu

**
10. (13.) Marko
11. (10.) Ella
12. (11.) Roope
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pidän tosta Kristianista enemmän maanantai-iltojen kommentaattorina kuin viime kaudella BB:ssä... hyviä kommentteja suoltaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Requel »

Sasan stoori loppui sopivaan aikaan. Koko Joel-keissi ehti selvitä juuri ennen lähtöä (tai viimeistään lähdön jälkeen). :mrgreen:

Suosikkilistani on pysynyt jotakuinkin samannäköisenä sitten viime näkemän. Uskomatonta, että kaikki suosikkini (Joel, Arttu, Krisse) ovat löytäneet samaan porukkaan! :kups: Tähän vielä Timo finaaliin voittamaan ja siinäpä kaikki mitä tarvitaan. Heistä jää aito fiilis jota katselen mieluummin kuin jotain väkisin väännettyä jekkuilua tai muuta näennäistä menoa, joilla yritetään selvästi tehdä vaikutus katsojiin. Niin kauan kuin BB:n tuotannossa ollaan tylsiä, niin en vaadikaan asukkailta mitään teennäistä aktiviteettia omasta toimesta. Keskustelut kunniaan! :peukku:

Roope on pahin huomiohuora, mutta hän on sentään sitä edes jollain tasolla avoimesti toisin kuin monet muut tuolla. OP:kin puhuu paskaa ristiin rastiin ihan vaan huvikseen, ja on sen myöntänyt. Marko taasen tekee kaikkensa peittääkseen mulkkuutensa, mutta kyllä sieltä kansan suosiosta on jo alemmas tultu. Puolestani voisi mennä saman tien takaisin ulkomaailmaan jossa on enemmän kaltaisiaan tavallisia perusjanttereita: siinäpähän keskenään ihmettelevät kun joku on/haluaa olla jotain mitä he eivät ole (tai vaihtoehtoisesti mennä kertomaan heille ettei ole ennen moista outolintua nähnyt ja todeta että ihan ihmismäiseltä olennolta noin muuten vaikuttaa).

Kuuntelin yöllä jutustelua taustalla ja havahduin siihen että Krissestä oltiin puhuttu ainakin puoli tuntia niitä näitä, ei tietenkään positiiviseen sävyyn. Miehillä ei näköjään ole munaa käsitellä häiritseviä asioita ko. ihmisen kanssa vaan mieluummin jauhavat keskenään. Eikä siinä, ymmärrän jos välillä on mielen päällä jotain mitä haluaa muillekin jakaa, mutta tietyillä tekopyhyyden kuninkailla on ongelmia Krissen kanssa joka päivä (tai nimenomaan yö, ettei vaan pääse puolustamaan itseään). Sieltä löytyi hyviäkin pointteja Krissen ärsyttävyydestä, joten voisivat viimeinkin ottaa asioita puheeksi myös hänen kanssaan. Harmi kun selän takana läyhääminen on kauden teema. :roll:

Pitäisi varmaan nauttia tästä inhokkien määrästä nyt kun niitä löytyykin useampia, mutta kaipaisin vastapainona niitä supersuosikkeja. Krissen ja Artun pitkälle pääsyyn en suoraan sanoen usko, joten jäljelle jää pidemmän päälle vain Joppe. Enkä nyt yksinään Jopen takia jaksa seurata! :draamaa:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Lisääköhän tuo viiden asukkaan pitäminen häätöäänestyksessä äänestysvilkkautta? Voihan olla, että se lamauttaakin äänestäjiä kun mahikset oman suosikin putoamiselle pienenevät...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Sen pohjalta mitä on tullut seurattua, niin päälimmäiseksi osaan nimetä vaan inhokkeja eli Ella, Kati, Paula ja Roope. Muut ovatkin lähinnä vaan meh-sakkia. :sorivaan: Timo voittoon. :voitto:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Toivon mukaan Sami sekä Roope saa vielä jatkaa ja Timo veti kyl roolinsa viikkotehtäväs ihan putkeen. :joojoo: Ja Paula on noussut takas mun suosikiks. :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Neljä uutta asukasta! :uujee:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

antsa798 kirjoitti: 11 Loka 2020, 22:28 Neljä uutta asukasta! :uujee:
Wouu pitäiskö katsominen alottaa taas :uujee:
Kautta oon seurannut vain viikon, lopetin Minnan putoamiseen! Uudet asukkaat tois kyl piristystä sillä ainakin omaan makuun talossa on masentava asukaskattaus.
Never miss a good chance to shut up.

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3384
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Neljä uutta asukasta ens viikolla! :uujee: Onneks ens viikko on syyslomaviikko! :surrur: Tänään pelkäsin kyllä todella paljon Timon puolesta, mutta onneks oikea lähti. :peukku: Täs viel tää puntari on!

*****
1. (1.) Timo

****
2. (3.) Joel
3. (2.) Paula
4. (4.) Olli-Pekka

***
5. (5.) Kristiina
6. (9.) Arttu
7. (8.) Sami
8. (10.) Marko
9. (7.) Kati

**
10. (11.) Ella
(11. (12.) Roope)
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Vaikka mä normaalisti en pidäkään kesken kauden tulevista uusista asukkaista, niin tällä hetkellä tuntuu hyvältä idealta. Kiinnostukseni on varsinkin tällä viikolla uuvahtanut. Johtunee kai viikkotehtävästä, jossa asukkaat puhuivat teennäisesti kuin vanhassa suomi-filmissä ja siksi että temptation island söi keskiviikon ja torstain bb-studion pois. Mua on kiinnostanut enemmän studion läpänheitot kuin itse koosteet, poislukien kuitenkin fanicorneri.

Ens viikolla siis häädetään kaksi asukasta. Kaikki ovat häätöäänestyksessä ja sitä äänestetään kenet haluaa ulos talosta. Tulisko kessulle ny lähtö?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

No voihan Roope. :lohduton: Hänessä oli omaa kipinää, joka toi hauskaa virtaa taloon. Seuraavaksi lähtöuhan alla taitaa olla Ella ja Sami. Miten äänestävän kansan mieleen saisi porattua, että talosta pitäisi häätää ne joiden olemassaoloa ei muista, ei niitä jotka ärsyttää. :heh:

Tieto uusista asukkaista tosiaan piristi: saa nähdä onko mieli sama sen jälkeen, kun he ovat tulleet taloon. :heh: Subin aikoina kesken kauden taloon asteli yleensä mitäänsanomattomia hahmoja, joista ei löytynyt suosikkiasukkaan ainesta. Toivottavasti tällä kertaa castingistä oltaisiin säästetty jotain mehukasta antamaan uutta vauhtia kaudelle. :surrur:

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Hyvä, että asukkaille kerrotaan jo tänään että kaikki häädössä! :uujee:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

LOL. Timolle 0,3% häätöäänistä. Taitaa Timppa voittaa koko höskän (paitsi jos uudet asukkaat sotkevat pakkaa). Voisin kuvitella, että tollainen eläinrakas, entinen laitapuolen kulkija vetoaa äänestäjiin voittoon saakka.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jee se kuivakka täti putos vihdoinkin, tosin Kessusta en olis luopunu.
En kyl pidä tosta käänteisestä äänestystavasta koska se suosii persoonattomia asukkaita, tosin nyt kyl kävi kyl lottovoitto Katin kohdalla..

Uusista asukkaista Vilissä selkeesti suosikkiainesta :peukku:
Juliassa ja mummelissa vaikuttais olevan myös pientä potentiaalia
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ei kauas jäänyt, että oltaisiin päästy Ellasta eroon. :niinpa:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No höh, eipä jääty odottelemaan uusien asukkaiden kanssa turhia vaan pantiin heti häätöäänestykseen... raaka peli ranualla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin