Israel 2020: Eden Alene – Feker libi

Peruttu Eurovision laulukilpailu 2020

Eden Alene – Feker libi

*****
25
49%
****
11
22%
***
11
22%
**
3
6%
*
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 51

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Israel 2020: Eden Alene – Feker libi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Tämä on kyllä kasvanut yhdeksi suosikeikseni tänä keväänä. :rakkaus: Tästä vaan tulee yksinkertaisesti niin hyvälle tuulelle. :kups:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2020: Eden Alene – Feker libi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nevski kirjoitti: 05 Maalis 2020, 10:54 Raikas ja kesäinen kappale. Esityksen on muututtava, nuo työmaahaalarit ja työmaavärimaailma ei sovi tähän mitenkään. Koreografia on myöskin väkinäinen ja hutaistu?
Nyt kun pudotuspelin takia tuli myös katsottua näitä loppusuoran kappaleita, niin olen ihan eri mieltä! Kyllä haalarit sopii :joojoo: Niiden väri erityisesti. Ja koreografiakin sopii :joojoo:

Kiva kun käytetään keltaista ja valkoista, ja muuta väriä sitten mausteena. Raikas, kyllä. Raikas ja lämmin. Se on vaikea yhdistelmä saada toteutettua, sillä raikas vetää helposti kylmään päin, ja lämmin tunkkaiseen. Tässä toimii.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2020: Eden Alene – Feker libi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

antsa798 kirjoitti: 11 Touko 2020, 14:13 Tämä on kyllä kasvanut yhdeksi suosikeikseni tänä keväänä. :rakkaus: Tästä vaan tulee yksinkertaisesti niin hyvälle tuulelle. :kups:
Minulla on kasvanut kesän ja syksyn mittaan. Varmaan se biisi, joka vuosikerran kattauksesta eniten on näin jälkeenpäin soinut päässä. Vielä viisuihin mennessä en olisi kunnolla tykästynyt. Olen joskus vähän hidas näissä asioissa :heh:
Nevski kirjoitti: 05 Maalis 2020, 10:54 jos Suomi lähettäisi bängerin missä on joikaamista ja kaikki esiintyjät olisi lavalla toimistojakuissa
Oikeastaan ei hullumpi idea :miettii: Paitsi että joikaaminen on viisuissa niin kuultu juttu jo.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu