The Masked Singer

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei ole tainnut olla yhtään ammattilaulajaa toistaiseksi... Renny Harlin Pakkanen? Höh höh... toisaalta Renny on sen verran diiva, että saattaisi kokea olevansa hienokin ihminen englantia puhumalla. Geggonen ei sitten ollut Tuure, vaikutti vanhemmalta ja elämää kokeneelta ihmiseltä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

klaus-12 kirjoitti: 17 Loka 2020, 19:58 Geggosen laulusta tuli hirveät assosiaatiot Muumilaakson Muumipeikkoon eli Joonas Nordmaniin.
Enpä pitäisi tätä yhtään mahdottomana, kun Nordman kuuluu Maikkarin vakiokasvoihin.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Pakkanen oli olemuksena hyvin vaikuttava. Menee ihan hukkaan lauantai-illan tv hupailussa. Laulu oli vähän pettymys.

Joka tapauksessa vastaavaa ideaa voisi hyödyntää joskus viisuissa... Vaikka taustalaulajat olisi tuollaisia "jääneitoja" valkoista lumimaisemaa vasten ja tietysti sopivan mystinen kappale. :miettii:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Belgian karsinnoissa oli yhtenä vuonna maskin takaa esiintynyt kilpailija, jonka huhuttiin olevan Kate Ryan. Hänen identiteettinsä ei tainnut koskaan varmuudella paljastua.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tämä ei tuntunut niin mielenkiintoiselta enää, koska telkkarissa pyörii niin monta musiikkiohjelmaa ja nyt esiteltyjen hahmojen lauluosuudet olivat melkein kaikki heikkoja. Keväällä oli ainoa viihdeohjelma.

Maria Hintikan putoaminen oli varmasti käsikirjoitettu. Ja jokin meni jossain koostamispöydällä pieleen, kun Uusivuori kuulutti mainostauolle, mutta se oli jätetty pois ja kuulutti saman tien takaisin ohjelmaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jos Hintikka oli käsikirjoitettu, niin iltapäivälehdistö näyttää jatkavan valhetta:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006673604.html

Joo, oli aika ihmeellinen käyttämättä jäänyt mainoskatkon paikka ohjelman lopussa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Tarkoitin, että Hintikan putoaminen oli käsikirjoitettu. Kukaan ei ollut yhtään pettynyt. Olisi varmaankin ollut liian työlästä ehtiä harjoittelemaan Ileltä salaa useampia biisejä. Ile ei tiennyt, tai sitten on Brando-tason näyttelijä :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Joku virhehän siinä lauantaina oli käynnyt; itse pääsin katsomaan vasta sunnuntaina Avalta tuon jakson ja siinä viimeinenkin mainoskatko oli paikallaan.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tv-mainoksen perusteella joku taitaa vetää ensi jaksossa Cicciolinan...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, Tikru on Ina Mikkola! Mullakin soitti kelloa se Schwarzeneggerin ihailu, koska hän on sanonut sen aikaisemminkin melkein samoin sanoin tv-haastattelussa, mutta en saanut päähäni kuka se oli, ennen kuin Veitola sen sanoi ääneen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Yesh, vihdoin minäkin tiesin/arvasin jotain oikein... Sääli, että Ina putosi jo nyt, mutta eipä tarvinnut jäädä odottelemaan paljastusta viikkokaupalla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Hertta yllätti, Wuthering Heightsia ei joka suihkulaulaja lähtisi edes yrittämään. Susanna Laine oli tosin niin hyvä arvaus, että voi yllättävyys loppua lyhyeen. Laiskiaisella oli saksan kielen sanakirja, sitä ei taidettu kommentoida.

Puolitoista tuntia on liikaa, eikä formaatti kestä monia huonoja laulajia. Olen suomalainen -mörköt saisivat pudota heti. Parhaita katsoo mielellään toistekin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kukka = Aira Samulin? Selvästi joku iäkkäämpi naishenkilö. Aira taitaa olla kuitenkin hoikempi...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kukan ääni ja olemus vaikuttaa Maija-Liisa Peuhulta. Salkkareiden Ulla Taalasmaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pakkanen? Murtuneita luita? Henkilöllä on varmaankin jokin kytkös Suomeen kun on tänne tullut ohjelmaan mukaan. Johnny Knoxville Jackassistä? Knoxville tuntee Duudsonit Suomesta ja on näytellyt Harlinin elokuvassakin... olettaen, että toi englannin puhuminen ei ole jotain hämäystä. :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Pete »

toivo kirjoitti: 31 Loka 2020, 20:06 Kukan ääni ja olemus vaikuttaa Maija-Liisa Peuhulta. Salkkareiden Ulla Taalasmaa.
Kyllä – tuo oli kaikista helpoin näistä. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Kuka tuo Hertta on? Mielettömän hyvä laulaja, hänet pitäisi saada Euroviisuihin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hertasta tullut suosikkihahmoni, pääasiassa biisivalintojen vuoksi. Varsinkin viime jaksossa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pakkanen on myös vaikuttava, hahmona. Lauluäänestä en liiemmin piittaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ Nyt Pakkanen räppäsi kyllä hyvin! Voiko hän nyt olla se Jesse Martin?

Tuo sydämensärkijä vihje kyllä viittaa boldareihin ja siihen Ridgeen, jota on kuulemma arvailtu.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7149
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Hertta & Pakkanen ovat kyllä tosi kovia!! Kaikki esitykset näiltä olleet ehdotonta parhaimmistoa :rakkaus: :ihana:. Kummastakaan ei oikein hajua, että ketä mahtaa olla kyseessä!

Kukka oli ihan ilmiselvä tapaus sen toisen esityksen jälkeen, että kyseessä on Maija-Liisa Peuhu! <3. Eilen veti taas mahtavasti! Ina Mikkolakin oli selvää, kun veti Cicciolinan! Kari Kanalaa & Marja Hintikkaa en olisi ikinä arvannut! :heh:

Taikahuilu kuulosti eilen ihan Krista Siegfridsiltä! :eeek:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja sziget »

Oli se saksan kielen sanakirja hyvä vihje sittenkin. Roman Schatz unohtui, näkyillyt ehkä vähemmän viime aikoina. Mistään Kari Kanapeesta en ole ikinä kuullut. Peuhukin on outo, kun en katso Salkkareita. Onneksi Mörkö lähti piiristä.

Suunnilleen parhaat jäljellä. Miksi Hertaksi tarjotaan aina vain Susanna Lainetta? On opiskellut musiikkiteatteria, mutta klassisen musiikin tausta pitäisi löytyä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hertan biisivalinta ei pettänyt tälläkään kertaa.

Ens jaksossa sit kaikki hahmot mukana.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hintikka spoilaantui ennen kuin ehdin jakson katsoa, mutta muuten tähän asti pudonneet olen arvannut.

Nyt selviä on enää Viikinki ja mahdollisesti Tohtori sekä Hiirulainen. Pakkaseen on muutama arvaus, mutta ainakin Taikahattu ja oikeastaan myös Hertta ovat mysteerejä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Katsoin ohjelmaa eilen ensimmäisen kerran tällä kaudella. Hertasta johtui heti mieleen Manuela Bosco. En kylläkään tiedä, mitä tietoja hänestä on aikaisemmin kerrottu, että voisiko ollenkaan pitää paikkaansa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7149
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Taikahattu kuulosti taas ihan Krista Siegfridsiltä! :surrur:. Jollei paljastu aikanaan Kristaksi niin yllätyn!

Viikinkiä en olisi arvannut olevan Petri Nygård! Hyvin kyllä veti joka kerta! :joojoo:

Tohtori, Pakkanen & Hertta on mulle isoja kysymysmerkkejä! Jos Hertta nyt sattuu olemaan Susanna Laine niin on helkkarin kova laulamaan :rakkaus:. Hiirulainen on luultavasti joku näyttelijä!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Koirankuonolainen kirjoitti: 29 Marras 2020, 17:02 Katsoin ohjelmaa eilen ensimmäisen kerran tällä kaudella. Hertasta johtui heti mieleen Manuela Bosco. En kylläkään tiedä, mitä tietoja hänestä on aikaisemmin kerrottu, että voisiko ollenkaan pitää paikkaansa.
Itselle tällä viikolla kanssa tuli Hertasta Bosco mieleen, joten katsoinpa tuubista läpi noita vihjeitä. Täsmääviä olisi urheilutausta, viittaus teatteriin, taiteilja ja viimeisimmässä tullut hermoromahdus. Viittaus horoskooppiin ei täsmää (pikkutarkka liitetään yleensä neitsyeeseen, Bosco on syntynyt kesäkuussa), klassisen laulun taustaan ei löydy mitään tietoa. Koetin kuunnella muutamaa haastattelua mutta en oikeen osannut verrata puhe- ja lauluääntä.

Susanna Lainetta tuossa ohjelmassa on veikattu ja kyllä häneenkin jokunen vihje sopii, alkaen siitä horoskoopista. Susannahan on ollut tuuraajana Aikakoneessa ja löytyi tuollainenkin jossa ihan soololaulua kuulee:


Muoks: Pengoin vähän ja kyllähän se Hertta taitaa Susanna olla:
- "Hertta on rakkauden ja romantiikan lähettiläs, rakkauden erikoistyyppi". Juontaa Tuttu juttua.
- Hutunkeittoa ja pesäpalloa 1. esittelyvideossa. Syntynyt Seinäjoella
- Roolien vaihtamisen ammattilainen. Näyttelijä, ja toisaalta monitoimija.
- "Olen ollut aina kova tekemään töitä unelmieni eteen". Pyrkinyt 5 kertaa teatterikouluun.
- Klassisen musiikin tausta, "haaveilin Savonlinnan oopperajuhlista". Lainaus Ilta-Sanomien artikkelista: "Olin opiskellut 16-vuotiaana vuoden klassista laulua ja olin siinä taitava. Ajattelin heti tulla oopperalaulajaksi. Menin muina naisena Savonlinnan oopperajuhlien koelauluun farkuissa ja hupparissa. Pääsykoe oli Sibelius-Akatemian iso salissa. Raatia vähän nauratti, he taputtivat minulle ja pyysivät kohteliaasti palaamaan muutaman vuoden päästä, hän pyörittelee kaunista päätään."
- Taideviittaukset: "Rentoudun maalamalla tauluja".
- Horoskooppimerkin mukaan pikkutarkka: pikkutarkka liitetään neitsyeeseen, Susanna syntynyt 1. syyskuuta
- Yleisurheilu, häntäpään sijoitukset: ”Äiti kannusti kaikessa, mitä tein. Hän kehui, vaikka olin juoksukilpailussa toiseksi viimeinen, sillä jonkun piti silläkin sijalla olla. Opin, ettei minun tarvitse olla paras osallistuakseni."
- "matka Siperian halki, 100 miljoonaa katsojaa, hermoromahdus, sushi, polyesteri", osa näistä sanoista on totta. Miss International-kisa 2005 johon susanna osallitui pidettiin Japanissa.

Aika monta täsmäävää tuossa olisi.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Voisko Pakkanen ihan oikeesti olla Ville Valo :mitvit:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Taikahattu kuulostaa Jannika Beeltä

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: The Masked Singer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kyllä on rautaa nää Hertan biisivalinnat. Nyt tuli Shanghain valot <3 Harmi vaan, ettei ohjelma-aika antanut periksi täysmittaiselle versiolle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin