Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Pete kirjoitti:Taidanpa kokeilla nyt seuraavaksi Adidaksen uutta nopeasti kuivuvaa ja jälkiäjättämätöntä roll on -antiperspiranttia.
Minusta on outoa, että tuotetta mainostetaan jälkiäjättämättömäksi, ja sitten se jättää jälkiä. :raaps:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja kwak »

Työnnän lusikkani tuohon viime vuotiseen parfyymikeskusteluun. Haaveilen usein hajuvesien ostosta, mutta käytännössä olen huomannut, että se ei kannata, koska enpä niitä juurikaan käytä. Olen myös sen verran kyllästyvää sorttia, että en jaksa haistella sitä samaa hajuakin ensinnäkin a) aamusta iltaan sekä b) päivästä toiseen. Senkin takia olen ostanut vain kaksi hajuvettä elämäni aikana. Toisen, jonkun Lacosten, ostin jo lukioikäisenä, mutta se alkoi vuosien saatossa haista omaan nenääni suorastaan niin oksettavalle, että en ole voinut käyttää sitä vuosikausiin. :tajuton: Pistin sen itse asiassa eilen uuteen kiertoon kirpputorilla, eipähän tarvitse enää haistella sitä. Toisen, Yves Saint Laurentin L'Hommen, ostin joulunaikaan, kun tykästyin tuohon tuoksuun niin kovin. Tajusin jälkeenpäin, että eräs ystäväni on käyttänyt sitä jo pitkän aikaa ja nyt aina kun käytän sitä, niin tulee mieleeni vain hän. :mrgreen: Ehkä se ei sen takia tunnu kuitenkaan ihan omalta.

Mitä olen laivoilla ja eräänkin tavaratalon kosmetiikkaosastolla näitä miesten tuoksuja haistellut, niin yksi Bossin tuoksuista on ehdoton suosikkini, sellainen kenttäpullonmuotoinen. :joojoo: Sen hankkimisesta olen haaveillut pitkään. Toisaalta olen saanut työpaikaltani usein mukaan niitä sellaisia pieniä ilmaisnäytepulloja, jotka ovat oikeastaan yllättävänkin riittoisia. Niillä bailaa kyllä varmaan parinkin vuoden bileet eikä haise joka kerta samalta. :heh:

Sain vasta ilmaisnäytteeksi Dolce & Gabbanan The One Sport -stick-deodorantin, joka tuoksuu todella hyvältä! <3 Pitää nyt nauttia siitä, sillä se on taatusti niin kallis, että en koskaan raaski ostaa sitä normaalisti. :niinpa: Muuten suosin L'Oréalin Men Expert -sarjan tuotteita. Olen testannut monetkin miesten sarjat läpi ja tästä löytyvät yksinkertaisesti parhaat tuotteet. Lempikaksikkoni on Hydra Energetic -silmänympärysvoide sekä Turbo Booster -naamavoide. Etenkin tuo jälkimmäinen on ihan loistava! :ihana: Käytän sitä ihan päivittäin, vaikka se on tarkoitettu muka vain "rankkoihin aamuihin". Sen piristävän vaikutuksen oikein tuntee kihelmöintinä kasvoilla ja iho tuntuu sen jälkeen heti virkeämmältä ja jotenkin kuulaammalta. Suosittelen kaikille miehille! :peukku:

Kuva Kuva
Keep your head high above the water

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Pitääkin heti mennä ostamaan tuota Turbo Booster -naamavoidetta, kiitos vinkistä! :peukku:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ostin marketista jotain halpisvartalovoidetta (siis voide oli halpa), purkissa jyrkästi kielletään käyttämästä sitä kasvoihin, muttei kerrota miksi. Joten pakkohan sitä oli kokeen vuoksi naamaansakin sipaista. Ehkä hipiäni muistuttaa huomenna sikanautajautsia. Haju on hajusteettomaan kosmetiikkaan tottuneeseen nokkaani epämiellyttävän voimakas, joten sikäli olisi toki fiksumpaa levittää tuotetta vain kauempana nenästä sijaitseville ihoalueille.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Tuskin siinä mitään kamalaa tapahtuu, vaikka naamalle levittäisikin. Luultavasti siinä on vaan ajateltu sitä, että paksu vartalovoide voi aiheuttaa näppylöitä tai ehkä turvotusta tms. Tuskin mitään vakavaa kuitenkaan.
What color is your life?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Olisi kyllä varaa turvota, mutta niin ei tietenkään käynyt :niinpa: Sama äreä kaitanaama toljotti peilistä aamulla kuin aina ennenkin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mie ostin Life -luontaistuotekaupasta Body sugaring -vartalosokeria karvanpoistoon, jotta uskaltaisin tehdä kunnolla brasilialaisen karvanpoiston itselleni. Tähän asti olen yrittänyt tehdä brasilialaista tavallisilla kylmävahaliuskoilla, mutta se sattuu aivan jumalattoman paljon, ettei se ole kunnolla onnistunut. Kosmetologilla ei ole varaa käydä brasilialaisessa, kun sehän maksaa ainakin 60€/kerta. Genitaalialuetta ei ainakaan kannata alkaa höylätä, siitä tulee ruma jälki iholle. Sokeroinnin pitäisi olla kivuttomampaa, kun sehän revitään iholta karvankasvun myötäisesti.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mitenkäs kuppilalaisten iho voi? :mitvit: Täällä perusruoka on rasvaisempaa kuin Suomessa, ja se näkyy naamasta. :niinpa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kaikesta rasvanmättämisestä huolimatta ihoni on rutikuiva. Ehkä syynä ovat aikaiset aamuherätykset ja päihteet. Juuri tässä ihastelin erään itseäni hieman vanhemman naishenkilön pehmoista ihoa.

Ovatko itävaltalaiset sitten kovinkin näppyläisiä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Täällä (lähes) kaikki ovat laihoja. Suomessa on huomattavasti enemmän ylipaino-ongelmaa. Näppylöitä en sen kummemmin ole huomannut muiden ihoilla.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä syön paljon rasvaa ja ihoni voi hyvin. En käytä iltaisin enää ollenkaan kosteusvoidetta, ei vaan tarvitse :joojoo: Aamuisin kyllä sitä laitan meikin alle, mutta muuten pärjään aika hyvin ilman. Paitsi nyt kun talvi tulee, pitää varmaan taas ryhtyä rasvaamaan käsiä ja kroppaa, kun kylmä ilma kuivattaa niin kovin. :miettii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja skidi »

Pete kirjoitti:Mitenkäs kuppilalaisten iho voi? :mitvit: Täällä perusruoka on rasvaisempaa kuin Suomessa, ja se näkyy naamasta. :niinpa:
Minullakin lienee samanlainen ihotyyppi kuin sinulla (sulla on yleensä vähän parempi tosin kuin mulla :heh: ), eli rasva puskee heti läpi ihosta. Nyt pitäisi taas aloittaa joku neste- & marjakuuri, että iho olisi taas pehmeä kuin vaavan peppu. Mitään rasvoja en uskalla alkaa käyttää säännöllisesti, sillä pelkään tulevani riippuvaiseksi. Tietysti jos iho alkaa jostain syystä kuivua, mietin asian uudelleen, mutta minulla on kai lähtökohtaisesti sen verran rasvainen iho, että sitä ongelmaa ei vielä ole ollut.

Vuodenaikaongelmana minulla on huulten kuivuminen. Nyt taas siis alkaa jatkuva rasvausrupeama :roll:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ihoni ei ole oikein päässyt yli teini-iästään, vaikka lähestyn kolmeakymmentä. Aina välillä se hermostuu jostain ja pukkaa näppylöitä. Raivostuttavaa. Alan olla jo aika hyvin jyvällä siitä, miten ihoani pitäisi hoitaa, jotta se pysyisi edes kohtuullisen puhtaana, mutta aina välillä herpaannun hoitorutiinista tai menen tyhmänä kokeilemaan jotain sopimatonta tuotetta. Tule jo, vanhuus!
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

On se vaan kumma, miten paljon meikki voi muuttaa ihmisen perusilmettä. Ihan hätkähdin eilen työharjoittelupaikkani työntekijöitä, kun he olivat pynttäytyneet* viimeisen päälle. :shock:

* Kuuluuko pynttäytymiseen meikkaaminen? :mitvit:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Oon varmaan jonkun mielestä pervo, mutta rakastan tervan tuoksua ja ostin taas vaihteeksi Erittäin hienoa tervashampoota. :ihana: Tykkään kyllä perinteisemmistäkin tuoksuista, mutta terva on jotenkin vaan niin ihanaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mulla lähtee meikkishoppailu (netissä) ihan lapasesta. :puna: Viime aikoina olen tilannut poskipunan, kolme huulipunaa, puuterin ja aasialaisen BB-voiteen. Lisäksi kärkyn koko ajan, milloin saisin tilattua legendaarisen Urban Decay Naked -luomiväripaletin, joka on koko ajan loppuunmyyty.
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

The Body Shop :ihana: Ostin värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota ja hoitoainetta (jälkimmäistä kaksi pulloa, tietty), mustikka-vartalovoidetta ja hamppukäsivoidetta. Sain kivasti kaikista alennustakin kun oli jotkut kanta-asiakaspäivät. Cityshopparin alennus jäi siis ensi kertaan. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Erikoisala
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 01:02

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Erikoisala »

Kuva

Tykästyin Yves Rocherin uuteen vadelman ja piparmintun tuoksuiseen suihkugeeliin :ihana: Vaikka ei se nyt yleisesti ottaen mikään uusi ole, mutta minulle uusi.
Minun täytyy mennä sanomaan sille
hemmetin leijonalle, että astuu näyttämölle!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Saan jatkuvasti hyvää palautetta käyttämästäni Jean-Paul Gaultierin parfyymista "Le male". :cool:

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Elvis »

^ Käytän itse samaa parfyymia, ja monesti on kehuttu. :peukku:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^ Mistä tuota saa ja paljonko maksaa? :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Sokoksen nettikaupassa näkyy olevan hinta ilman S-etukorttia 66,90 ja kortilla 54,90 €. Itse pyrin ostamaan tuota aina alennusmyynneistä, jolloin hinta voi olla neljänkympin tienoilla. Kyllä tuota saa melkein kaikista suuremmista liikkeistä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36799
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kiitos. Täytyykin pistää korvan taakse ja katsella Sokoksen alennusmyyntejä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

On kyllä erittäin sopivaa, että dödöt loppuvat joulun tienoilla, joten niitä on kätevää pyytää ohjeistuksen avulla joululahjaksi. :uujee: Käytän yleensä lähes poikkeuksetta stick-deodorantteja ja nyt olen poikkeuksellisesti turvautunut viime jouluna saamaani roll-on-tuotteeseen ja iho tuntuu jonkin verran kuivuvan kainaloista. Lievää kutinaa tästä aiheutuu. :/
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Pete kirjoitti: 28 Loka 2017, 14:39 Saan jatkuvasti hyvää palautetta käyttämästäni Jean-Paul Gaultierin parfyymista "Le male". :cool:
Tätä saa huomisesta sunnuntaihin Sokoksen 3+1-päiviltä hintaan 44,90 €. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^
Löysin tuoksustasi arvosteluja: Jumala! Ostin isoveljelleni syntymäpäivälahjaksi ja hän rakastaa sitä! Haisee sairaalloisesti. Tämä on luultavasti ainoa tuoksu, jota olen aina suositellut jääkarhuilleni.

Olisikohan siellä haistiaisia? Vai pitääkö minun odottaa, kunnes joskus ehkä tapaamme, ja nuuhkaisen sinua? En halua ostaa parfyymia, kun en käytä. Mutta pitääpä katsoa, olisiko siellä käyttämääni peitevoidetta tai puuteria.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ On varmasti testeripullo, josta voi sellaiseen valkoiseen kartonkiläpyskään tujauttaa. :joojoo: Itselläni ei tuota tällä hetkellä ole, mutta taidan käydä Sokokselta ostamassa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Joe Blascon tuotteiden maahantuonti loppuu. :tajutkaa: Pitää opetella ostamaan jostakin ulkomaisesta verkkokaupasta.

Onko tässä käynyt niin, että kaikki ostaa verkosta, jolloin ei muulla tavoin kannata enää toimittaa? Mutta miten noita edes voi ruveta käyttämään, jollei pääse ensin testaamaan sitä omalle iholle sopivinta tuotetta myymälässä? Ovat tyyriitä, tuokin suosimani peitevoide kuusikymppiä pikku nappi, joten virheostoksia ei mielellään tekisi. Itsehän jo tiedän mitä haluan, mutta aloittelijat?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Sokos reilu kk sitten lupasi, että jotain jämäerää olisi vielä tulossa, ja ilmoitin haluavani pari purkkia. No nyt sitten sanoivat ettei tulekaan, ja että tuotteen valmistuskin olisi loppumassa. Perhana. Jos olisin tiennyt, olisin reissullani piipahtanut Pieksämäeltä hakemassa, kun muutenkin ohi kuljin ja jouduin siinä junaa vaihtamaan! Jossain Kuopiossa ja Kotkassa ja Vaasassa ja Kouvolassa olisi, mutta ei täällä päinkään. Kai sitä pitää lähteä reissuamaan moisen purkin takia! Kuin ei olisi muutakin tekemistä. Edit: Ihanaa, Raumalta löytyi kaksi kpl tätä aarretta! :kups: Varasin ne, ja ei kun kotimaan matkailua harrastamaan. Bussiyhteyskin näkyy olevan hyvä. Iloisella kosmetiikkamyyjällä oli hauska aksentti. :heh:
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin