UMK21: yleiskeskustelu

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Suosikkisi UMK21-kappaleista

Oskr – Lie
5
2%
Teflon Brothers x Pandora – I love you
34
16%
Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua
4
2%
Laura – Play
2
1%
Aksel – Hurt
13
6%
Blind Channel – Dark side
116
54%
Ilta – Kelle mä soitan
40
19%
 
Ääniä yhteensä: 214

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Speed »

Pistää silmään, että vihjeissä on käytetty kaksi kertaa adjektiivia ”suuri”. Jotenkin epäilyttävää, että yksi kolmesta vihjeestä on ”UMK21:n suurin kokoonpano” koska tuo vihje ei ole samalla lailla täsmävihje artistista/yhtyeestä itsestään niinkuin kaikki muut vihjeet tähän asti, vaan poikkeuksellisesti vihje tästä yhtyeestä UMK21-viitekehyksessä.
TV-esiintymisissä kilpailijoiden lavaesityksessä voi olla enintään kuusi henkilöä. Lopullinen päätäntävalta esittävästä kokoonpanosta ja esityksen sisällöstä on Ylellä.
En koe, että ”suurin kokoonpano tämän vuoden UMK:ssa” on kauhean relevantti tieto kokoonpanosta itsestään tai heidän uransa meriiteistä samassa suhteessa kuin aiemmat yleispätevät vihjeet muista artisteista (ja biisinkirjoittajista).

Onko heitä enemmän kuin kuusi, mutta UMK-lavalla tullaan näkemään vain kuusi jäsentä. Vai onko heitä kuusi tai vähemmän ja he vain nyt sattuvat olemaan tänä vuonna suurin kokoonpano. Ihmettelen jos kyseessä on jälkimmäinen vaihtoehto, koska se on jokseenkin merkityksetön vihje. Luokassamme ”Aijaa, ok. Eikö muuta keksitty kokoonpanosta?”.

Voidaanko tässä viitata silmiinpistävän näyttävään fyysiseen kokoon tai että yhtyeen nimi on joku World biggest mega big band :mitvit:
Viimeksi muokannut Speed, 11 Tammi 2021, 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Mikä muu voisi olla kuin joku metallibändi. Vaikka Awake Again, koska on tehnyt just uutta musaa.

"Awake Again voitti kansainvälisen Wacken Metal Battle -bändikilpailun Nummirockissa juhannuksena 2018. Voiton myötä yhtye pääsi esiintymään Wacken Open Air -festivaaleilla Saksassa kansainvälisissä finaaleissa[2]. 3.8.2018 yhtye julkisti tehneensä kansainvälisen levytyssopimuksen Spinefarm Recordsin kanssa[3]. Samalla julkaistiin uusi single Below."

et silleen... :heh:

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Mä en usko, että Värttinät tai vastaavat olisi tässä nyt kyseessä.

Uskoisin, että voisi olla jotain tosi outoa, kuten pelimusiikkia, elektronista musaa tai jotain indie-kamaa. Tai sitten jos jotain perinteisempää pitää veikata, niin jotain hevimetallia.

Mut siis Värttinän mukana oleminen olisi niin tunkkainen tuulahdus jostain menneisyydestä, että enpä usko..

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^^^ Tuo oli kyllä hyvä bongaus tosiaan. Jonas Olsson näköjään ollut mukana tuottamassa heidän uusinta singleään, hänellähän on viisukytköksiä myös. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Taikahuilu kirjoitti: 11 Tammi 2021, 10:19 Mikä muu voisi olla kuin joku metallibändi. Vaikka Awake Again, koska on tehnyt just uutta musaa.

"Awake Again voitti kansainvälisen Wacken Metal Battle -bändikilpailun Nummirockissa juhannuksena 2018. Voiton myötä yhtye pääsi esiintymään Wacken Open Air -festivaaleilla Saksassa kansainvälisissä finaaleissa[2]. 3.8.2018 yhtye julkisti tehneensä kansainvälisen levytyssopimuksen Spinefarm Recordsin kanssa[3]. Samalla julkaistiin uusi single Below."

et silleen... :heh:
Myös Battle Beast on voittanut saman 2010.
http://www.rtn-touring.eu/11-artists/209-battle-beast

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Eli mun rivi tähän mennessä,

1. Robin
2. Anna Eriksson
3. Antti Tuisku
4. Erin
5. Diandra
6. Awake Again

Komialtahan toi näyttää, mutta näin korona vuotena mikä tahansa on kai mahdollista :mrgreen:

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Mä pidän Battle beastia todennäköisempänä, koska voittivat Saksassa pidetyn kilpailun https://en.m.wikipedia.org/wiki/Battle_Beast_(band)

Ihan kivaa melodista metallia: https://youtu.be/8lKYdrL-AAw

Kyllä se toki voi olla se Awake again, tai joku muukin, mutta nopealla tutkimisella tuo Battle Beast on ollut paljon enemmän esillä ja YouTubessa videoita katsottu miljoonia kertoja. Se selittäisi ulkomaista suosiota.

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Tulkitsenkohan oikein, että Awake again voitti Suomessa pääsyn sinne Saksan kilpailuun (vähän niinkuin euroviisukarsinnat on), mutta eivät voittaneet Saksassa? https://www.wacken.com/en/news-details/ ... ttle-2018/

Sen sijaan Battle Beast voitti 2010 Saksassa sen kilpailun: https://www.wacken.com/en/news-details/ ... tle-beast/

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää ehdin jo sotkea Batlle Beast yhtyeen Beast in black yhtyeeseen.

Beasti in blackin, "Blind and frozen" olisi ollut huikea euroviisu Suomelta.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

toivo kirjoitti: 11 Tammi 2021, 11:49 Mää ehdin jo sotkea Batlle Beast yhtyeen Beast in black yhtyeeseen.
Samaa kantaa ovat. :joojoo: Beast in Blackin perustaja Anton Kabanen vaikutti aiemmin Battle Beastissä.
Meow cat, please meow back.

xyz09
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 313
Liittynyt: 23 Huhti 2009, 13:45

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja xyz09 »

UMK21 finaali ilmeisesti tulee myös venäjän kielellä juonnettuna, ainakin Yle Areenan kautta.
(Ylen venäjänkielinen uutinen tältä päivältä, luettavissa käännettynä esim. chrome-selaimen valikolla)

Onkohan suomessa joku venäjää äidinkielenään käyttävä joka olisi UMK21:n kilpailijana? :heh:
Nuo hevibändithän ovat myös venäjällä suosittuja muuten.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1438
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Jos siis on Battle Beast mukana UMKssa niin odotukset nousivat ainakin itselläni välittömästi pilviin :tuuletus: Mutta koska olen äärimmäisen pessimistinen ihminen tällaisissa, niin en tuuleta ennenkuin mukanaolo on locked

Battle Beast on tosiaan yksi omista suosikkibändeistäni kun tuo raskaampi musiikki muutenkin itselleni enemmän kotikenttää on. Joku täällä jo sekoittikin Beast In Blackiin ja tosiaan Anton Kabanen on vaikuttanut molemmissa. Battle Beastista on tullut hieman melodisempi ja enemmän radiohittimäisempi bändi viime vuosina Kabasen lähdön jälkeen, joka kyllä vaikuttaisi olevan viisuissa ehdottomasti vahvuus.

Jos Battle Beast on mukana UMKssa hyvällä biisillä, eikä sitä jätetä rannalle ruikuttamaan, on meillä potentiaalinen voittaja käsissämme. Softenginen 11.sija pitäisi olla paperia kyllä

Suosittelen kuuntelemaan uusimmasta tuotannosta Eden biisin, sen kaltaisella oltaisiin viisuissa todella vahvoilla
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Carboni kirjoitti: 11 Tammi 2021, 13:35 Jos siis on Battle Beast mukana UMKssa niin odotukset nousivat ainakin itselläni välittömästi pilviin :tuuletus: Mutta koska olen äärimmäisen pessimistinen ihminen tällaisissa, niin en tuuleta ennenkuin mukanaolo on locked

Battle Beast on tosiaan yksi omista suosikkibändeistäni kun tuo raskaampi musiikki muutenkin itselleni enemmän kotikenttää on. Joku täällä jo sekoittikin Beast In Blackiin ja tosiaan Anton Kabanen on vaikuttanut molemmissa. Battle Beastista on tullut hieman melodisempi ja enemmän radiohittimäisempi bändi viime vuosina Kabasen lähdön jälkeen, joka kyllä vaikuttaisi olevan viisuissa ehdottomasti vahvuus.

Jos Battle Beast on mukana UMKssa hyvällä biisillä, eikä sitä jätetä rannalle ruikuttamaan, on meillä potentiaalinen voittaja käsissämme. Softenginen 11.sija pitäisi olla paperia kyllä

Suosittelen kuuntelemaan uusimmasta tuotannosta Eden biisin, sen kaltaisella oltaisiin viisuissa todella vahvoilla
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Joku tuollainen melodinen, koukuttava ja mukaansa tempaava biisi kitarasoololla ja lumisateella veisi meidät TOP 10 sijoille viisuissa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16653
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

toivo kirjoitti: 11 Tammi 2021, 11:49 Mää ehdin jo sotkea Batlle Beast yhtyeen Beast in black yhtyeeseen.

Beasti in blackin, "Blind and frozen" olisi ollut huikea euroviisu Suomelta.
Erinomaisia molemmat. Jos pitää BaF:sta, kilpailevalta tuotteelta saattaisi maistua esimerkiksi:


Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1438
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Carboni »

UFOPOLI kirjoitti: 11 Tammi 2021, 13:58
toivo kirjoitti: 11 Tammi 2021, 11:49 Mää ehdin jo sotkea Batlle Beast yhtyeen Beast in black yhtyeeseen.

Beasti in blackin, "Blind and frozen" olisi ollut huikea euroviisu Suomelta.
Erinomaisia molemmat. Jos pitää BaF:sta, kilpailevalta tuotteelta saattaisi maistua esimerkiksi:

Juuri tuosta Edenista itse puhuin yllä mutta enpä sitten tietenkään hoksannut sitä linkata. Kiitos tästä :peukku:

Jos tää oikeasti on mukana niin eihän Suomi voi jättää tätä valitsematta? Eihän....
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Speed »

Battle Beast ei ole mukana tämän vuoden UMK:ssa. Bändi ei ole pitänyt/pidä UMK:ta tai Euroviisuja sopivana foorumina itselleen.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jos metallilla (tai jollain muulla ei-niin-tyypillisellä viisugenrellä) tahdottaisiin menestyä viisuissa, kokonaisuuden pitäisi olla hyvä myös niiden mielestä, jotka eivät yleensä genreä kuuntele. Metallimusiikissa ei riitä pelkkä innostava melodia, kun mukana on tutummalta kuulostavia innostavia poppiksia. Pitäisi olla Lordin tavoin jotain omaleimaisempaa. :miettii:

Helena Routa laulaa uuden sinkkunsa Helvetti jäätyy kertosäkeessä Euroviisujen voittamisesta. Ehkäpä hän yrittää itse voittaa viisut. :mrgreen: Tai sitten ei.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Toi on kyl upee biisi. :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hanhis kirjoitti: 11 Tammi 2021, 14:09 Jos metallilla (tai jollain muulla ei-niin-tyypillisellä viisugenrellä) tahdottaisiin menestyä viisuissa, kokonaisuuden pitäisi olla hyvä myös niiden mielestä, jotka eivät yleensä genreä kuuntele. Metallimusiikissa ei riitä pelkkä innostava melodia, kun mukana on tutummalta kuulostavia innostavia poppiksia. Pitäisi olla Lordin tavoin jotain omaleimaisempaa. :miettii:
Musta tuntuu kans vähän samalta. :miettii: Pelkkä kiva, melodinen hevibiisi tuskin riittää.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Happy »

Battle Beast on ihan hirveä, niin munatonta musiikkia että ihan kuvottaa :nohyi:
Sinällään outoa ettei yhtye pidä viisua sopivana foorumina itselleen, sillä itselläni heidän musiikistaan tulee nimenomaan mieleen ne 2000-luvun ponnettomat renkutusviisubiisit..sopisivat hyvin Tanskan edustajiksi :heh:
Viimeksi muokannut Happy, 11 Tammi 2021, 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hanhis kirjoitti: 11 Tammi 2021, 14:09

Helena Routa laulaa uuden sinkkunsa Helvetti jäätyy kertosäkeessä Euroviisujen voittamisesta. Ehkäpä hän yrittää itse voittaa viisut. :mrgreen: Tai sitten ei.
Tää on muuten jo voittanut raadin toisaalla :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti: 11 Tammi 2021, 14:13
Hanhis kirjoitti: 11 Tammi 2021, 14:09

Helena Routa laulaa uuden sinkkunsa Helvetti jäätyy kertosäkeessä Euroviisujen voittamisesta. Ehkäpä hän yrittää itse voittaa viisut. :mrgreen: Tai sitten ei.
Tää on muuten jo voittanut raadin toisaalla :heh:
Minäkin olen viemässä sen toisaalle ihan lähiaikoina, mutta toiselle toisaalle. :uujee: Jäätävän kova biisi (eh eh), jonka kuulin YleX:llä ja rakastuin heti.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Happy »

TomppaJr kirjoitti: 11 Tammi 2021, 14:15
Happy kirjoitti: 11 Tammi 2021, 14:13

Tää on muuten jo voittanut raadin toisaalla :heh:
Minäkin olen viemässä sen toisaalle ihan lähiaikoina, mutta toiselle toisaalle. :uujee: Jäätävän kova biisi (eh eh), jonka kuulin YleX:llä ja rakastuin heti.
Joo mä vihaan suomalaista kliseistä nykymusiikkia mut tähän rakastuin heti ensikuuntelemalta :kups:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tän päivän vihjeeseen ei ole kyllä mitään veikkausta, mutta todellakin toivon sen olevan joku bändi!

Jos Laura Põldvere on mukana UMK:ssa niin toivottavasti jollain oikein mainiolla biisillä! :joojoo:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1438
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Itselleni myös täysin epäselvä vihje jos ei ole Battle Beast. Pienellä salapoliisityöllä en löytänyt mitään sinnepäinkään viittaavaa yhdestäkään muusta. Eli jos ei ole Battle Beast, on todennäköisesti joku sellainen, josta ei ole suomessa "kukaan" ennen koskaan kuullutkaan
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Speed kirjoitti: 11 Tammi 2021, 14:07 Battle Beast ei ole mukana tämän vuoden UMK:ssa. Bändi ei ole pitänyt/pidä UMK:ta tai Euroviisuja sopivana foorumina itselleen.
Missä ja milloin tällaista on tullut ilmi?

Mun mielestä viisut olis heille just oikea paikka.

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Olivat jo tuollaisessa mukana (uuden musiikin festivaalit ulkomailla), joten miksi ei Euroviisut?

https://arenan.yle.fi/audio/1-4531372

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5962
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ei soita tämän päivän vihje mitään kelloja. Metallimusiikki ei kuulu ollenkaan genreen, jota kuuntelisin, mutta en pistä vastaan sille, että UMK:ssa kisaisi metallibändi. Mutta niinkuin täällä on todettukin, pitäisi biisin silti olla sellainen, joka miellyttää myös muiden genren kuuntelijoita. Eli ehkä sellainen örinähevi ei menisi läpi, mutta melodinen raskas musiikki taas voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

iiiduli kirjoitti: 11 Tammi 2021, 16:58 Eli ehkä sellainen örinähevi ei menisi läpi, mutta melodinen raskas musiikki taas voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.
Jos on taas 50:50 asiantuntijaraati vs matsojaäänet mukana, niin millään örinähevillä tosiaan ei päästäisi edes viisuihin. Joku Battle Beast olisi aivan ihana (oli mun 2020 Spotifyn top 5 kuunnelluimmissa artisteissa), mutta pessimisti ei pety, joten eiköhän joku muu yhte ole kyseessä.

Oli miten oli, olisi kyllä piristävää saada taas hieman raskaampaa musiikkia UMKhon. PKNn jälkeen ei oo ollut mitään, mitä luokittelisin edes kevyeksi rockiksi paitsi tyyliin joku Caveman, mikä meni omissa kirjoissa enemmän huumorimusiikin kuin rockin puolelle sekin :heh:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ "Let Me Out" vuoden 2016 UMK:ssa?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu