UMK21: yleiskeskustelu

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Suosikkisi UMK21-kappaleista

Oskr – Lie
5
2%
Teflon Brothers x Pandora – I love you
34
16%
Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua
4
2%
Laura – Play
2
1%
Aksel – Hurt
13
6%
Blind Channel – Dark side
116
54%
Ilta – Kelle mä soitan
40
19%
 
Ääniä yhteensä: 214

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: UMK21

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

hra47 kirjoitti: 15 Tammi 2021, 21:30 Toistaiseksi on tuotu kuultavaksi ainoastaan kolmen tähden keskinkertaisuuksia. Tällä menolla on ihan yks lysti mulle mikä valitaan (Teflonit oli marginaalisesti parempi kuin Oskr)...
Harmittaa nämä pelkät negatiiviset fiilikset mitä näistä biisestä tulee, mutta minkäs teet kun tarjolla on vain sekundaa? Neljä kappaletta on vielä sentään tulossa, ehkä niistä jotain irtoaa?

Laura, Aksel, Blind Channel ja Ilta; Lauran viisuhistoria on aika masentava enkä häneltä odota oikein mitään muuta kuin pliisua viisutuubaa, mutta nuo kolme muuta voivat jotain tarjota. Ehkä Aksel on oppinut viime vuodesta ja uusi biisi on vähemmän tasapaksu ja tylsä? Pikakuuntelun perusteella Blind Channel on aika lähellä sitä, että soundi napsahtaisi kohdalleen; olisiko nyt käsillä se hetki kun se tapahtuu? Ilta on ilmeisesti varsin lahjakas, mutta onko kappale hyvä?

Toivottavasti noista joku räjäyttää pankin.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Danny on tällä hetkellä 3. trendaavin Youtube-video 80k näyttökerralla. YLE Areenassakin katselukertoja on jo yli 30k. Ihmisiä selkeästi kiinnostaa Dannyn UMK-kappale!

Tefloneidein ketjussa tosiaan mainitsin, että Cicciolinaa katsottiin ensimmäisen vuorokauden aikana YLE Areenassa n. 145k kertaa, Youtuben puolella määrä oli pienempi ensimmäisen vuorokauden aikana. Cicciolinan luvut ovat edelleen omaa luokkaansa, mutta Danny on melkein Tefloneiden tahdissa!

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Olin ihan hypenä Oskarin biisin jälkeen, kun aattelin että hyvä alku ja varmasti biisit tästä paranevat. No, etenkin pari viimeistä julkaisua ovat jättäneet hieman huonon maun tämän vuoden UMKsta. Sormet ristissä, että Blind Channelin kappale on bangeri, koska vähän pelkään että sekä Iltan että Akselin biisit ovat sellaisia hidastempoisia balladeja, joita tossa kattauksessa on jo ihan tarpeeksi. :eiei:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Jos joku pystyy enää tässä vaiheessa haastamaan Teflonit ja Pandoran niin se on Blind Channel. Akselilla ja Iltalla todennäköisesti rauhallista menoa, jolloin syövät toistensa ääniä. Oskr menee tässä samaan kategoriaan. Danny saanee jonkinlaisen äänipotin, mutta ei mitään merkittävää. Lauralle ennustan Dannyn ohella jumbosijaa.

Eli, mikäli Blind Channelilla on tykki biisi, sillä on mahdollisuuksia voittaa ratkaisevilla tuomariäänillä, ellei Teflonit ja Pandora vie niin ylivoimaisen suurta äänimäärä yleisöltä, että siihen ei enää muut yllä. Yllättävän paljon silti nykyään myös vanhempaa ikäpolvea (esim. mun äiti), jotka yllättäen saattaa todeta, että kyllä ne metallipojat on parhaat.

Mä niin toivon, että tästä tulee tiukka kisa.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

Loput 3 saisivat olla something better. Tää UMK kausi on ihan plaah.... jotenkin perus umk:ta, kovat puheet ja odotukset. Semiin ollaan jäämässä tai finaalin hännille näillä 4 ekalla. Teflonit saattaa nostaa biisiään live showlla.


Blind Chanelliin kovimmat odotukset vikoista.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Ei kyllä ole kovin kovatasoinen UMK... :roll: Yli puolet biiseistä kuultu ja suosikkini on heikohkossa neljässä tähdessä. Yksi biisi on täydellisen unohdettava, kaksi on liikaa itseään toistavia ja yhdessä biisissä on hyvin puhuttu kekseliäs teksti, mutta ei se hyödytä kansainvälisessä kilpailussa. :eiei: Toivottavasti Blind Channel räjäyttää potin. Akselin kohdalla odotukset ovat todella matalat. Iltasta tykkään, mutta omat biisit eivät ole vakuuttaneet. Toivottavasti biisi on melodinen ja voimakas, eikä suomenmarkkinoille tehtyä radiohöttöä, mitä on tultu vain mainostamaan UMK:hon. Vieläkö syytellään, että näihin kisoihin suhtaudutaan turhan skeptisesti? :heh: Toki vertailukohtana on nyt ollut esimerkiksi Norjan kovat karsinnat, mitkä pyörivät toista viikkoa, mutta tasoero on päätä huimaava.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Creeperqueen kirjoitti: 19 Tammi 2021, 00:40 Olin ihan hypenä Oskarin biisin jälkeen, kun aattelin että hyvä alku ja varmasti biisit tästä paranevat. No, etenkin pari viimeistä julkaisua ovat jättäneet hieman huonon maun tämän vuoden UMKsta.
Vähän samat tunnelmat ja alan olla hieman huolissani, kun taso vain heikentyy. Varsinkin kun mikään jo julkaistuista ei ole todennäköinen finaaliin pääsijä. Oskr tai Teflonit korkeintaan, mutta heikosta semistä ja erittäin onnistuneella livellä. Vielä kolme jäljellä...

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^^ & ^ Samoilla linjoilla. En olisi viikko sitten uskonut sanovani tätä, mutta tähän mennessä julkaistuista laittaisin viisumatkalle Oskrn. Yritän kovasti olla odottamatta Blind Channelilta liikoja, koska kaikki muut tyrkyt ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä. On myös mahdollista, että Ilta yllättää, mutta suomenkielisen kapan pitäisi olla aikamoisen timanttinen saadakseen sekä yleisön että kv-raadit taakseen. Akselilta en odota mitään, ainakaan ratkaisevasti parempaa kuin viime vuonna.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Tähän mennessä vähän pienimuotoiseksi jääneitä kappaleita. Bängeriä odotellessa, vaikka odotukset kyllä laskusuunnassa :roll:
Löytyisikö ketään "irtiottajaa", joka uskaltaisi ravistella :brr:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Toistaiseksi ei voi sanoa kun: ei tästä mitään tule taaskaan. Kaikki biisit on keskisarjalaisia jos sitäkään, missä on huiput? Eksyykö niitä ikinä tähän pahuksen kilpailuun?
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Viisulintu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 07 Tammi 2021, 10:53

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Viisulintu »

Mä kyllä vähän odotinkin, että Danny ja Laura tulisi olemaan tämän porukan heikoimmat. Siksi olinkin nämä pari julkaisupäivää nyt sellaisella asenteella, ettei sieltä tule mitään pottia räjäyttävää. Oskr ja Teflarit x Pandora on hyviä. Josko nyt Akselista lähtien lähdetään taas nousuun?

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

En ole kuunnellut vielä biisejä (aion kuunnella kaikki seitsemän kerralla), mutta täällä on ilmapiiri muuttunut parissa päivässä hieman negatiivisemmaksi. :/

Edit: Korjattu kappaleiden määrä kuudesta seitsemäksi Samiasdin huomautuksesta.
Viimeksi muokannut MIH96, 19 Tammi 2021, 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Minkä biiseistä ajattelit jättää kuuntelematta?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Possu »

Melko paljon on tullut kuraa UMKta kohtaan eri ketjuissa. Sanoisin näin, että jäitä hattuun. Vielä on pari kappaletta jäljellä.

Ylipäätään UMK on mennyt eteenpäin. Pahimmat syväkyykkäykset nähtiin vuosina 2015-2017 ja 2019, joihin vuosi 2021 ei mitenkään vertaudu. Kappaleiden taso on nyt korkeampi, artistit ovat mielenkiintoisempia, esillepano tyylikkäämpää, yleinen mielenkiinto viisuja kohtaan on kasvanut sekä streamausmäärät näyttävät tällä hetkellä hyvältä.

Tottakai Laura osoittautui melko absurdiksi valinnaksi, mutta ei tämä yhteen finalistiin kaadu.
Viimeksi muokannut Possu, 19 Tammi 2021, 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^^ En mitään.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ Kappaleita on seitsemän.
MIH96 kirjoitti: 19 Tammi 2021, 11:38(aion kuunnella kaikki kuusi kerralla)
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Perustasaista ja -varmaa kolmen tähden jollotustahan tämä on ollut (pl. Danny, jolle räppäsin tähden enemmän). Syväkyykkäykset puuttuvat, mutta niin puuttuu huiputkin, joita voisi pitää suosikkina. Jos kolme viimeistä biisiä eivät muuta tilannetta, alan minäkin kallistua tefloneiden kannalle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

MIH96 kirjoitti: 19 Tammi 2021, 11:38 ...mutta täällä on ilmapiiri muuttunut parissa päivässä hieman negatiivisemmaksi. :/ ...
:heh:
En tiedä laskiko mieliala hautajaisten pohdiskelusta, vaiko alkoi kadehdittamaan, ettei meillä
ole vaikka jotain Norjan Rayleen kaltaista yrittäjää :heh:

Kuitenkin, vaikka itse en lämpene tämän hetkisille kunnolla, siltikin kolme ensimmäistä
videota oli laadukkaita, ja kaikki kappaleet omalla tavallaan ihan ok, Laurakin. Hyvällä
livetoteutuksella omasta puolesta minkä tahansa voisi lähettää, vaikkei kappaleet olisikaan
niin maailman valloittavia.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Lichi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 337
Liittynyt: 25 Marras 2006, 20:07

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lichi »

Possu kirjoitti: 19 Tammi 2021, 12:13 Melko paljon on tullut kuraa UMKta kohtaan eri ketjuissa. Sanoisin näin, että jäitä hattuun. Vielä on pari kappaletta jäljellä.

Ylipäätään UMK on mennyt eteenpäin. Pahimmat syväkyykkäykset nähtiin vuosina 2015-2017 ja 2019, joihin vuosi 2021 ei mitenkään vertaudu. Kappaleiden taso on nyt korkeampi, artistit ovat mielenkiintoisempia, esillepano tyylikkäämpää, yleinen mielenkiinto viisuja kohtaan on kasvanut sekä streamausmäärät näyttävät tällä hetkellä hyvältä.

Tottakai Laura osoittautui melko absurdiksi valinnaksi, mutta ei tämä yhteen finalistiin kaadu.
Valinnat oli ihan hyviä. Positiivista, että raatien osuus laski 25%:n, mutta oisi voinut sinne vanhaan 10%. Yhtä kaikki ongelma on yhä(?), että raadit ohjailevat yleisöäänestystä. Yleisöäänestys pitää ehdottomasti sulkea, ennen raatiäänien julkaisua, niin kuin oikeissa viisuissakin. Muuten yleisöäänet vääristyy. Rahaa saadaan kerättyä vähän vähämmän, mutta mitä sitten? Eikö ole parempi, että yleisön mielipide aidosti välittyy. Olihin tuo yhä aika oikeusmurha, kun Ciccioliinaa ei viime vuonna valittu, puhumattakaan kaikkien aikojen oikeusmurhasta, kun Sandhja voitti 2016.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

10 prosenttia on ihan turha, 25 prosenttia sentään mahdollisesti jollain tapaa vaikuttava. Itse ainakin koen, että vaikka oli ihan mukava olla raadissa vuonna 2015, se ei välttämättä olisi jokaiselle kaiken vaivan arvoista. Toki tuloksetkin näin jälkikäteen varmasti vaikuttavat tähän.

UMK 2017 oli askel parempaan suuntaan surkeiden vuosien 2015 ja 2016 jälkeen. Ylipäätään kappaleiden karsiminen varmasti auttoi siinä, ettei paikkoja tarvinnut täyttää huonoilla kappaleilla, kun hyviä ei ollut tarpeeksi.

Kuitenkin siinä samaa mieltä, että toistaiseksi tämän vuoden taso näyttää huolestuttavalta ja vaikka seuraavat kolme olisi viiden tähden arvoisia, ei tämä varmastikaan millään tapaa ole "kaikkien aikojen paras".
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Lichi kirjoitti: 19 Tammi 2021, 14:36 Olihin tuo yhä aika oikeusmurha, kun Ciccioliinaa ei viime vuonna valittu, puhumattakaan kaikkien aikojen oikeusmurhasta, kun Sandhja voitti 2016.
Sandhjan valintaa ei saa väännettyä millään näiden ulkomaisten nykyraatien synniksi, silloin oli vallassa ihan kotimaiset "edistykselliset" voimat, jotka runnoivat Sandhjan voittajaksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Wau, yritättekste viedä mun duunit? Mun piti olla se pessimisti täällä.

Hommahan on nyt niin, että tää UMK on järkyttävä tasonnosto viime vuoteen. Enkä puhu nyt poikkitaiteellisista ultra-moderneista biiseistä jotka saa kuplassa baskerit mietteliäästi vinoon, vaan biisien laadusta.

Itse en oo löytäny mussuttamista. Hoidin sen etukäteen periaatteella pessimisti ei pety.
Mä tykkäsin jopa Wanhasta Dannystä lukemassa testamenttiaan. Pistäkääpä se piippuunne ja polttakaa (sori englismi).

Tietysti, nyt pitää vielä toivoa että kaikki artistit on sanonut "Hvala Ne" Reija Wäreelle ja se on joutunut pakkaamaan kamansa ja soittamaan taksin. Ja että Ylen lavaste-varaston avain on hukkunu ettei voi raahata lavalle muovikuusia, tiskinpesukonetta, onnenpyörää ja muuta randomia.
( ~*Päivän Pessimismi*~ ).
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Lichi kirjoitti: 19 Tammi 2021, 14:36 Yleisöäänestys pitää ehdottomasti sulkea, ennen raatiäänien julkaisua, niin kuin oikeissa viisuissakin.
Voi ei, olin jo ehtinyt unohtaa tuon, vaikka joka vuosi marisen siitä. :niinpa: En siis elättele toiveita, että asiaa olisi muutettu vieläkään.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Requel »

Lichi kirjoitti: 19 Tammi 2021, 14:36 Yleisöäänestys pitää ehdottomasti sulkea, ennen raatiäänien julkaisua, niin kuin oikeissa viisuissakin.
No todellakin! Ihan käsittämättömän typerä järjestely. Pitäisivät sitten vaikkapa jonkinlaisen superfinaalin jos on ihan pakko tehdä lopussa se parin kappaleen taisto. :sekava:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Lichi kirjoitti: 19 Tammi 2021, 14:36Yleisöäänestys pitää ehdottomasti sulkea, ennen raatiäänien julkaisua, niin kuin oikeissa viisuissakin. Muuten yleisöäänet vääristyy. Rahaa saadaan kerättyä vähän vähämmän, mutta mitä sitten? Eikö ole parempi, että yleisön mielipide aidosti välittyy. Olihin tuo yhä aika oikeusmurha, kun Ciccioliinaa ei viime vuonna valittu.
Näitä on turha niputtaa kuitenkaan yhteen. Veikkaisin, että surkeiden raatipisteiden jälkeen useampi laittoi vielä lisää ääniä Erikalle.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Lichi kirjoitti: 19 Tammi 2021, 14:36 puhumattakaan kaikkien aikojen oikeusmurhasta, kun Sandhja voitti 2016.
Historia toisti sinä vuonna itseään. Kun viisut käytiin Tukholman Globenissa edellisen kerran vuonna 2000, matkaan lähti Nina Åström Nightwishin ja Anna Erikssonin sijasta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^^ Veikkaat ainakin minun kohdallani oikein. Itse laitoin pari lisä-ääntä Erikalle vielä sen jälkeen kun kävi ilmi, että hän lähti yleisöäänestykseen takamatkalta. Siitäkin huolimatta, että Akselilla oli parempi lavaylöspano (ja ykkössuosikkini Sansa floppasi livenä).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

YourMother kirjoitti: 19 Tammi 2021, 15:03 Tietysti, nyt pitää vielä toivoa että kaikki artistit on sanonut "Hvala Ne" Reija Wäreelle ja se on joutunut pakkaamaan kamansa ja soittamaan taksin. Ja että Ylen lavaste-varaston avain on hukkunu ettei voi raahata lavalle muovikuusia, tiskinpesukonetta, onnenpyörää ja muuta randomia.
Oliko se kuuluisa poronnahka-asukin Reija Wäreen älynväläys?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Muistelen, että se poronnahkahaalari olisi ollut ihan ulkopuolisen stylistin hengentuote...

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000007355738.html
Sandhjan eilisillan viisuasuksi turkoosin poronnahkahaalarin suunnitellut kittiläläislähtöinen Jukka Puljujärvi, 34, on hämmästynyt ”haalarikohusta”.

– En minä edes tiennyt, että asuja seurataan noin tarkasti, hän toteaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Nekku »

YourMother kirjoitti: 19 Tammi 2021, 15:03
Tietysti, nyt pitää vielä toivoa että kaikki artistit on sanonut "Hvala Ne" Reija Wäreelle ja se on joutunut pakkaamaan kamansa ja soittamaan taksin. Ja että Ylen lavaste-varaston avain on hukkunu ettei voi raahata lavalle muovikuusia, tiskinpesukonetta, onnenpyörää ja muuta randomia.
( ~*Päivän Pessimismi*~ ).
Nämä mielikuvat. :rofl: Yleläiset aivan paniikissa. :heh:

^^^^Vuosi 2000 on kyllä älyttömin Suomen karsinta ikinä! :niinpa:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Lukittu