UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Teflon Brothers x Pandora – I love you

*****
49
22%
****
90
41%
***
46
21%
**
26
12%
*
7
3%
 
Ääniä yhteensä: 218

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Joo, eiköhän tämä livevedoista ole kiinni. BC:llä on se etu, että kun kyseessä on kuusihenkinen yhtye, niin ainakaan Wäre ja kumppanit eivät voi sabotoida esitystä "hienoilla ideoillaan". kuten tanssija tms. Teflonien puolestaan uskon olevan kokevina artisteina riittävän jämäköitä tekemään omat päätöksensä ja sanomaan kiitos ei kaikelle turhalle härpäkkeelle ja osaavan pitää performanssin hyvän maun rajoissa.

Kunhan eivät tee Cicciolinoja niin ei tarvitse hävetä :heh:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^^silti sijalla 2. Spotify top50. Oliks siel muita? Pandora saa yksin puolet biisistä.

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

aj1964 kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:06 ^^silti sijalla 2. Spotify top50. Oliks siel muita? Pandora saa yksin puolet biisistä.
Blind Channelin biisillä tosiaan menee heikosti Spotifyssä nyt. ;) Ja Pandora laulaa pelkkää iloveyouta lähes koko biisin ajan, mikä on tarkoittamaani alikäyttämistä.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Joo, Pandora on heitetty ihan hukkaan tässä biisissä. Sanat jää kyllä päähän, mutta joudun oikeasti pinnistämään, että saan sen sävelen muistumaan.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^samaan aikaan 333K luukuttaa repeatilla :heh:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10695
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Juu. Pandora ei pääse tässä yhtään oikeuksiinsa. Huikea ja menestynyt laulaja laitettu hokemaan samaa kohtaa koko biisin ajaksi. :lohduton: Sääli. Otettu varmaan vetämään yksitoikkoista kertsiä vain nimensä takia. Hukkaan heitetty yhteistyömahdollisuus. Työkaverini oli kanssa tästä yhteistyöstä alunperin innoissaan (ei seuraa Euroviisuja), koska pitää Teflareista ja Pandorasta, mutta piti lopputulosta lässähtäneenä pannukakkuna. :eiei: Ärsyttää eniten se hukkaan heitetty potentiaali. Huvittaa myös, jos viiden vuoden suunnittelulla saadaan tulokseksi biisi, mikä kuulostaa vartissa tehdyltä. :heh:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tätä biisiä ei ole tehty tosikoille ja hitti voi syntyä viidessä minuutissa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

aj1964 kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:18 ^samaan aikaan 333K luukuttaa repeatilla :heh:
Lasketaanko tuossa nyt kuuntelukertoja vai kuuntelijoita? Jos yhdet ja samat luukuttaa repeatillä, niin sittenhän heitä on pienempi joukko kuin annat ymmärtää.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10695
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja WildDance »

aj1964 kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:39 Tätä biisiä ei ole tehty tosikoille ja hitti voi syntyä viidessä minuutissa.
Voi syntyä, mutta jos tähän on tähdätty viisi vuotta, niin siinä on aikaa heitetty pahasti hukkaan . :rofl:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

hra47 kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:44
aj1964 kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:18 ^samaan aikaan 333K, luukuttaa repeatilla :heh:
Lasketaanko tuossa nyt kuuntelukertoja vai kuuntelijoita? Jos yhdet ja samat luukuttaa repeatillä, niin sittenhän heitä on pienempi joukko kuin annat ymmärtää.
Bwhoah

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jos kappaletta kuuntelisi 333k ihmistä yhä uudelleen ja uudelleen, kuuntelukertoja pitäisi olla kertynyt jo miljoonia. :heh:

Pandora sopii mielestäni biisin, esikatseluvideossa hän on kuitenkin vähän eri maata kuin muu yhtye. Toivottavasti livessä sulautuu poppooseen paremmin. Studioversiossa Pandoran soundi tuntuu myös vahvasti autotunetetulta (varsinkin c-osassa), jännä nähdä miten laulaa livenä ja saisiko puhallettua kertsiin lisää tunnetta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hanhis kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:52 Pandora sopii mielestäni biisin, esikatseluvideossa hän on kuitenkin vähän eri maata kuin muu yhtye. Toivottavasti livessä sulautuu poppooseen paremmin.
Jos jotain porukkaan kuulumattomuutta ilmenee, niin sehän sopii hyvin biisiin. Kielimuurin lisäksi ollaan vähän eri kulttuureistakin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hanhis kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:52 Jos kappaletta kuuntelisi 333k ihmistä yhä uudelleen ja uudelleen, kuuntelukertoja pitäisi olla kertynyt jo miljoonia. :heh:

OT mut oon aina ollut siin uskossa että näyttökerta tulee iposoitteen/selaimen mukaan ja ettei esim yhdestä chromeselaimestaan saisi vuodessa 1 näyttökertaa enempää vaikka biisiä kuuntelis vuoden jokaisena päivänä?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

Happy kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:56 OT mut oon aina ollut siin uskossa että näyttökerta tulee iposoitteen/selaimen mukaan ja ettei esim yhdestä chromeselaimestaan saisi vuodessa 1 näyttökertaa enempää vaikka biisiä kuuntelis vuoden jokaisena päivänä?
Spotifyssä kuuntelukerrat tulevat jokaisesta vähintään 30 sekunnin kuuntelusta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Spotify nyt ainakin laskee kuuntelukertoja, koska maksaa niistä artisteille jokaisesta roposia.

^ Aa, mielenkiintoinen tieto. Olenkin miettinyt sitä, että kuinka paljon biisiä pitää kuunnella että laskuri kilahtaa.
Viimeksi muokannut hra47, 20 Tammi 2021, 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10695
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Eiköhän näyttökerrat lasketa artistille kuuntelukertojen mukaan. Keräähän Spotify vuoden varrella tilastoa, kuinka monta kertaa yksittäinen henkilö kuuntelee tiettyä biisiä. Julkaisevat sitten yhteenvetona. Itselläni esimerkiksi vuoden kuunnelluin biisi oli Spotifysta Cicciolina ja vuoden yhteenvedon perusteella kuuntelin sitä 290 kertaa, joten olisi mielenkiintoista, että Spotify pystyisi nuo luvut erotella, mutta ei lisäisi niitä artistin näyttökertasaldoon.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Hanhis kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:52 Jos kappaletta kuuntelisi 333k ihmistä yhä uudelleen ja uudelleen, kuuntelukertoja pitäisi olla kertynyt jo miljoonia. :heh:

Pandora sopii mielestäni biisin, esikatseluvideossa hän on kuitenkin vähän eri maata kuin muu yhtye. Toivottavasti livessä sulautuu poppooseen paremmin. Studioversiossa Pandoran soundi tuntuu myös vahvasti autotunetetulta (varsinkin c-osassa), jännä nähdä miten laulaa livenä ja saisiko puhallettua kertsiin lisää tunnetta.
Joo jäin kiinni liiottelusta toivottavasti ei tuu penaltya ( lisäsin pilkun väliin edelliseen). Jostain luin että ilmeisesti tausta voisi tulla nauhalta itse viisuissa tai sitten muistan väärin? Käsittääkseni Pandora on voimakasääninen ja hyvä livenä toisaalta en ole itse koskaan ollut kuulemassa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Happy »

Siis mä tarkoitin youtubenäyttökertoi ku puhuttiin numerosta 333k ja eiks youtubes ollu just se määrä näyttökertoi?
(ohops siel oliki se 320k)
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

Happy kirjoitti: 20 Tammi 2021, 23:02 Siis mä tarkoitin youtubenäyttökertoi ku puhuttiin numerosta 333k ja eiks youtubes ollu just se määrä näyttökertoi?
(ohops siel oliki se 320k)
Youtube laskee samalla tavalla kuin Spotify, eli kaikki vähintään 30 sekunnin katselukerrat.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Happy »

Timonenä kirjoitti: 20 Tammi 2021, 23:05
Happy kirjoitti: 20 Tammi 2021, 23:02 Siis mä tarkoitin youtubenäyttökertoi ku puhuttiin numerosta 333k ja eiks youtubes ollu just se määrä näyttökertoi?
(ohops siel oliki se 320k)
Youtube laskee samalla tavalla kuin Spotify, eli kaikki vähintään 30 sekunnin katselukerrat.
Oho, tätä en tiennytkään :puna:
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Kyllä mä oon saanu Youtubessa laskuria nostettua ihan reilusti kun oon soittanut loopilla jotain biisiä. Se luku ei vain päivity reaaliajassa vaan jollain tunnin viiveellä.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Oon joskus jostain lukenut, että jos YouTubessa biisiä kuuntelee uudestaan vain kelaamalla sen alkuun, ei siitä tule uutta katselukertaa. Sen sijaan jos sivun päivittää, silloin se lasketaan uudeksi katselukerraksi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Mullakin tää noussu jo viiteen mut on Aksel ja Danny viel tätä parempia :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Edelleen Teflonien kannalla, tarttuu paremmin, kuin Blindsin kappale :joojoo:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hanhis kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:52 Pandora sopii mielestäni biisin, esikatseluvideossa hän on kuitenkin vähän eri maata kuin muu yhtye. Toivottavasti livessä sulautuu poppooseen paremmin. Studioversiossa Pandoran soundi tuntuu myös vahvasti autotunetetulta (varsinkin c-osassa), jännä nähdä miten laulaa livenä ja saisiko puhallettua kertsiin lisää tunnetta.
Eri maatahan hän onkin, ja sehän on sanoituksenkin idea? (Olihohan tuo vähän pun intended sinulta?)

Esikatseluvideo toimii myös vokaalisesti, en kaipaa isompaa sulautuvuutta. Mutta livelaulun onnistumista mietin minäkin. Kuinka erilainen siitä mahtaa tulla?

Joka tapauksessa nyt kun kuusi biisiä on julkaistu, tämä on ainoa, mitä kuuntelen vapaaehtoisesti. Olen yllättänyt itsenikin. Tämä tavisten keski-ikäisten hömelöiden rakkaus on vain jotain niin symppistä. Tulee jotenkin mieleen Leevi and the Leavings, tykkään samalla lailla kuin monista heidän biiseistään.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1421
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Kyllä tämä reipas jumppapimputus menee mulla suoraan sijalle 3. ja tähtiä on neljä.
I love you-kertsi jäi kerrasta korvamadoksi, jokamikä on aika kova saavutus.
Hittipotentiaali on kova ja lavaesiintyminen onnistuessaan nostaa tätä. :peukku:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja toivo »

Youtubessa ollut näitä top-listoja, eri maiden tyrkyistä. Kyllähän tämä I love you jotain syystä näissä top-videoissa pomppaa esiin positiivisella tavalla. Jää mieleen.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tämä on sitä aidointa Suomalaista höystettynä Pandooral :rakkaus:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Harmi, että tän mahkut tais just keskiyöllä mennä. :lohduton: :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 578
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Teflon Brothers x Pandora – I love you

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Rock on kuollut, pop elää ikuisesti. Kansan syvät rivit toivottavasti kääntävät voiton Tefloneille kun siihen on ainutkertainen mahdollisuus.
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Lukittu