UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Euroviisut 2021 Alankomaissa
Lukittu

Ilta – Kelle mä soitan

*****
64
32%
****
75
37%
***
37
18%
**
17
8%
*
8
4%
 
Ääniä yhteensä: 201

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Alussa vähän ajattelin, että taitaa olla ylihypetetty biisi, mutta upeasti kasvoi kappaleen aikana. Vielä suomeksi ja olen myyty. :kups: Ehkä silti jää vähän liian tavalliseksi ja se verottaa tältä yhden tähden joten vahvaan neloseen jää. Kuitenkin ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen sanoisin tämän olevan niukasti paras, katsotaan kuitenkin huomenna vielä, kun kuuntelen biisit uudestaan ja päästään vertailemaan niitä kunnolla toisiinsa. Edelleenkin kallistuisin silti Blind Channeliin viisuvalinnan kannalta. Tämä saattaisi hukkua muiden balladien joukkoon. + pelkään kielivaihdosta, joka vesittäisi kyllä kappaleen täysin.
Violins playing
Angels crying

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Hitaana hämäläisenä tätä vähän odottelinkin - kolmannella kuuntelukerralla mustavalkoinen muuttui värilliseksi ja tämä kuulosti erittäin kauniilta. Nousee neljään tähteen.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

Olenko mä vaan sitten turtunut tälle "nasaaliäänelle" kun kulutan suomalaisten naislaulajien musiikkia muutenkin, vai miksi en kuule sitä ollenkaan? Yritän kovasti kuulla sen ja ymmärtää ärsytyksen mutta ei tässä mun korvaan ole nasaalista tietoakaan. Muutenkin sen verran vaikea biisi että tosi vaikea olisi laulaa nenän kautta :raaps:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Taikahuilu kirjoitti: 22 Tammi 2021, 23:13 Iltaa ei todellakaan voi verrata Diandraan, eli tässä vakka on kantensa valinnut oikein...Ilta ja Iltan biisi...kumpikaan ei hetkauta mua pätkän vertaa.
Onhan tämä biisi nyt paljon parempi kuin diandran taannoinen UMK-biisi!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Donitsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 09:44

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Donitsi »

Onko tämä uusi biisi? Ihan kuin kuuntelisin radiota, jossa näitä tulee putkeen.
Kaunista laulua, ihan hyvää tulkintaa ja ymmärrä kyllä miten voi toisia koskettaa, mutta itse en hirveästi syty.

Mulle välitön mielleyhtymä "viimeisen kerran"-biisiin.

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

suchanovellife kirjoitti: 23 Tammi 2021, 10:21 Olenko mä vaan sitten turtunut tälle "nasaaliäänelle" kun kulutan suomalaisten naislaulajien musiikkia muutenkin, vai miksi en kuule sitä ollenkaan? Yritän kovasti kuulla sen ja ymmärtää ärsytyksen mutta ei tässä mun korvaan ole nasaalista tietoakaan. Muutenkin sen verran vaikea biisi että tosi vaikea olisi laulaa nenän kautta :raaps:
Voi olla, että sille turtuu. Itselle ja lähiympäristölleni se oli ensimmäinen asia, mitä kommentoimme kappaletta kuunnellessamme. Ja se jäi erityisesti kaivertamaan kuultua Illan oikeasti puhdas laulusuoritus.

Jäi kiinnostamaan, että onko tämä vaikea laulaa. Kunhan tästä ryhdistäydyn ja ehdin, niin treenaanpa kappaleen niin pystyn siihen kommentoimaan :3

// Ei voi junalauma kuinka paljon enemmän ärsyttää tämän kokemuksen jäljiltä. Miksi taitavat laulajat pilaavat äänensä tarkoituksella? Musiikki ei millään tavalla vaadi, että kappaleessa laulettaisiin tämä kaltaisesti. Kuka kirottu on keksinyt, että tämä olisi hyvä idea?
Laulettava tämä oli ihan mukava haaste. Mielekästä oli tunnistaa omasta kehosta miten Ilta saa äänensä aikaiseksi. En nauttinut, mutta olipahan kokeilu.
Viimeksi muokannut Sieppeli, 23 Tammi 2021, 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Rousku kirjoitti: 23 Tammi 2021, 10:35
Taikahuilu kirjoitti: 22 Tammi 2021, 23:13 Iltaa ei todellakaan voi verrata Diandraan, eli tässä vakka on kantensa valinnut oikein...Ilta ja Iltan biisi...kumpikaan ei hetkauta mua pätkän vertaa.
Onhan tämä biisi nyt paljon parempi kuin diandran taannoinen UMK-biisi!
...Nelli Matulalle tämä biisi ois myös sopinut, mutta tulikin tollanen Laura :roll:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^niin et ole ensimmäinen joka on verrannut Iltaa Laura Pausiniin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sieppeli kirjoitti: 22 Tammi 2021, 10:44 Kuuntelutin kappaleen lähipiirille, josta löytyi materiaalia Illan lauluäänestä nuoremmilta vuosilta. Nyt olen vihainen tälle kappaleelle. Ilta on jostain vuosien aikana oppinut tuon ärsyttävän nasaaliäänen, mihin tällä hetkellä melkein kaikki tämän hetken suomalaiset nuoret naisartistit kompastuvat. Vihaan tätä trendiä, jossa taivaallinen lauluääni tarkoituksella pilataan ja saadaan kuulostamaan geneeriseltä.
Tiedätkö, olisiko jossain kuultavissa Iltan aikaisempaa laulantaa?

Nasaaliääni minuakin tässä vähän häiritsee. Ihme muoti. Sitä on ruvennut käyttämään Saara Aaltokin. Ihan kuten 60-luvulla naislaulajan piti lässyttää kuin pikkuvauvalle.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

aj1964 kirjoitti: 23 Tammi 2021, 12:10 ^niin et ole ensimmäinen joka on verrannut Iltaa Laura Pausiniin.
whatever :heh:

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Rousku kirjoitti: 23 Tammi 2021, 12:13
Sieppeli kirjoitti: 22 Tammi 2021, 10:44 Kuuntelutin kappaleen lähipiirille, josta löytyi materiaalia Illan lauluäänestä nuoremmilta vuosilta.
Tiedätkö, olisiko jossain kuultavissa Iltan aikaisempaa laulantaa?
// Muokkaus, otan kommentin alas, miusta tuntuu tosi moraalittomalta jakaa toisen nuoruusjuttuja.
Viimeksi muokannut Sieppeli, 23 Tammi 2021, 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Happy »

Rousku kirjoitti: 23 Tammi 2021, 12:13
Tiedätkö, olisiko jossain kuultavissa Iltan aikaisempaa laulantaa?

Happy kirjoitti: 22 Tammi 2021, 00:33
ESC_Hullu kirjoitti: 22 Tammi 2021, 00:31 Mulle aika tutematon aristi ja mietin .että riittääkö tytöllä livenä ääni noin vahvaan/ tuskaiseen laulantaa?
Riittää





Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^, ^^: Noissa Tähdet, tähdet -vedoissa on kyllä juuri tätä nykyistä nuhaista soundia. Cumina-pätkä kuulostaa terveemmältä.
Rise, angel, shine, love!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^niin on kaikenmaailman viruksia liikkeellä joten ei ihme :draamaa:

Avatar
rapu-tatti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Helmi 2016, 20:34
Paikkakunta: Rapula

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja rapu-tatti »

Annoin kolme tähteä. Tämä on sitä, mitä tässä on jo muutamia vuosia kuullut radiosta enemmän kuin tarpeeksi: matalapaineinen biisi, joka pyrkii koskettamaan, mutta omia hermojani riipi Iltan laulutyyli huutaa korkeat kohdat. Nasaalisuus sieppaa myös hieman.
Tällä ei valitettavasti erottauduttaisi viisuissa, näitä vastaavanlaisia huutotunteella tulkitsevia nuoria naisia on niin paljon.

(ja varmaan montaa koskettaa ns. ajankohtaisuus nyt koronan vuoksi, kun monella ollut yksinäisyyden tunteita jne. Mielelläni kuulisin myös positiivisen biisin yksinolosta! Tuntuu että enemmistöissä kyseisenlaisissa biiseissä siihen yksinoloon liitetään yksinäisyys ja tietty reppanuus sekä itsesääli. Voisi myös katsoa siltä kannalta, että ihanaa, nyt olen saanut olla ihan rauhassa!) :mrgreen:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti: 23 Tammi 2021, 12:13 Nasaaliääni minuakin tässä vähän häiritsee. Ihme muoti. Sitä on ruvennut käyttämään Saara Aaltokin. Ihan kuten 60-luvulla naislaulajan piti lässyttää kuin pikkuvauvalle.
Iltalla on oma youtube kanava jossa ensimmäiset ovat viiden vuoden takaa. Omasta mielestäni ei nyt niin nasaali kuitenkaan - mutta ehkä referenssiryhmä eli pinnalla olevat naisartistit ovat vain sen suhteen niin sakeita :heh: . Enemmän minusta Ilta viljelee kaikkia muita muodikkaita maneereja, niekkuja, falsetti-kikkailuja ym. - - Behm esim on täysin sietämätön ja mikäs se Sian näköinen suomalainen itkukurkussa jatkuvasti ruikuttava, palkittu naisartistimme onkaan E: Vesta, häntä en voi kuunnella lainkaan. Vahva laulaja hänkin olisi mutta tulkintasa yksi maneerimöykky.

- Taitaa olla niin että näistä ja herkästä huokailusta ja kuiskuttamislaulusta on niin vahvasti tullut "persoonallisen" "tulkinnan" symboleita, että jos ei niihin lähde mukaan pidetään persoonattomana ja etäisenä. Näin on käynyt esim Laura Närhelle, tuolle joka ei noihin ole muistaakseni sortunut.

https://www.youtube.com/c/iltaofficial/videos
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

ta1ja kirjoitti: 23 Tammi 2021, 13:38 mikäs se Sian näköinen suomalainen itkukurkussa jatkuvasti ruikuttava, palkittu naisartistimme onkaan
Sian näköinen kuulosti pahalta, ennen kun tajusin että Sia taitaa olla joku muusikko :heh:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

rapu-tatti kirjoitti: 23 Tammi 2021, 13:32 Mielelläni kuulisin myös positiivisen biisin yksinolosta! Tuntuu että enemmistöissä kyseisenlaisissa biiseissä siihen yksinoloon liitetään yksinäisyys ja tietty reppanuus sekä itsesääli. Voisi myös katsoa siltä kannalta, että ihanaa, nyt olen saanut olla ihan rauhassa!) :mrgreen:
Onhan niitä tällä Suomessakin, esim. Akselin Hurt on voimabiisi, vaikka onkin mollivoittoinen...ja kai niitä muitakin on. Mutta totta, että vaikka yksineläjiä nyky-Suomessa on jo melkein puolet kaikista talouksista, niin edelleen täällä aristellaan kehua itteä, kun saa olla ihan rauhassa ja nauttia omasta olostaan :puna:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ansarin kirjoitti: 23 Tammi 2021, 13:48 Sian näköinen kuulosti pahalta, ennen kun tajusin että Sia taitaa olla joku muusikko :heh:
Joo tajusin itsekin jälkikäteen mutta

Kuva
Kuva
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

rapu-tatti kirjoitti: 23 Tammi 2021, 13:32 Mielelläni kuulisin myös positiivisen biisin yksinolosta! Tuntuu että enemmistöissä kyseisenlaisissa biiseissä siihen yksinoloon liitetään yksinäisyys ja tietty reppanuus sekä itsesääli. Voisi myös katsoa siltä kannalta, että ihanaa, nyt olen saanut olla ihan rauhassa!) :mrgreen:
Liettuassa julkaistiin tämän kanssa samalla kellonlyömällä kuvailemasi kaltainen biisi. :mrgreen: "It is okay to dance alone." https://youtu.be/CWqrdzNoBKA
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Joo. En pääse tähän sisälle kovasta yrittämisestäni huolimatta.
Ilta on kaunis, laulaa hyvin ja biisikin on hyvä, mutta tämä ei vaan mene sieluun mulla.
Nuo sanatkin on hyvät, mutta ei. Huokaus. ****
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Omalla kohdallani Ilta pääsi yllättämään, sillä en uskonut innostuvani perinteisestä balladista. Kappaletta toi varmaan lähemmäksi suomenkielisyys ja hyvänpuoleinen teksti. Tuli "todemmaksi" kuin vastaava enkkubiisi olisi pystynyt. Olin heti vaikuttunut, kun ekalla kuuntelulla tuli kertsiksi luulemani osan jälkeen vasta se kertosäe. Laulaminen osin tosin nykymuodikasta, kuten täällä on todettu; toivotaan, että se muoti lopulta pukeekin tätä.

Siinä HS/Määttäsen hyvässä jutussa todettiin jotain, että jää selvästi Vartiaisesta ja kumppaneista, mutta mielestäni vanavedessä tööttäillään. Tässä on kuitenkin "heikkoutena" kovin perinteinen ja varman päälle tehty sovitus. Voi vain miettiä, minkälaisen version esim. Vartiaisen tiimi olisi tästä biisistä rykäissyt.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Samza »

Minusta tämä on super kaunis kappale, vaikka en suomalaisen musiikin suurkuluttaja olekaan. Viisi tähteä ehdottomasti! Tässä vaiheessa liputan kuitenkin Blind Channelin puolesta. Harmittaa valmiiksi, ettei voida valita molempia. :rofl:

Danny ei ollut varma, esittäisikö kappaleensa viisulavalla suomeksi vai englanniksi. Miten Ilta?
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

En näe, että Iltalla olisi mitään järkeä vaihtaa kieltä, ellei tavoittele uraa ulkomailla, ja jos tällaisia aikeita olisi, niin se biisi olisi alkujaankin ollut varmaan englanniksi.

//Edit

Täällä on valitettu, että Ilta laulaa liian nasaalisti. No, itseäni häiritsee se, että miksi osa niistä sanoista pitää kiljua? Tämä on toinen asia, jota suomalaiset naisartistit tekevät paljon, ja se käy hermoille. Tulee väkisinkin mielleyhtymät Ellinooraan, joka on ehkäpä inhokkini suomalaisista naisartisteista. Tiputin tämän puntarissani Teflonien taakse sittenkin, koska toi huutaminen heikentää mielestäni kappaleen herkkyyttä.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Ilta "huutaa" koska
1. se sopii biisin sanoihin
2. koska hän osaa sen hyvin
3. hän on tehnyt samoin ennenkin ja se toimii...
https://youtu.be/TZOOGj5vnGo

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

aj1964 kirjoitti: 24 Tammi 2021, 20:37 Ilta "huutaa" koska
1. se sopii biisin sanoihin
2. koska hän osaa sen hyvin
3. hän on tehnyt samoin ennenkin ja se toimii...
https://youtu.be/TZOOGj5vnGo
Ja vähän lisää Iltan vahvaa livelaulua..
https://youtu.be/oGGYNkgCquc

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5583
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Tegu »

En ole julkaisuaamun jälkeen kuunnellut kappaletta, ja yllätyksekseni se soi silti päässä. :shock:

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Creeperqueen kirjoitti: 24 Tammi 2021, 20:10 No, itseäni häiritsee se, että miksi osa niistä sanoista pitää kiljua? Tämä on toinen asia, jota suomalaiset naisartistit tekevät paljon, ja se käy hermoille. Tulee väkisinkin mielleyhtymät Ellinooraan, joka on ehkäpä inhokkini suomalaisista naisartisteista. Tiputin tämän puntarissani Teflonien taakse sittenkin, koska toi huutaminen heikentää mielestäni kappaleen herkkyyttä.
No nyt kun sanoit. Onhan tuo tehokeino muuttaa tyyliä joka toisella sanalla. Erityisesti sana "huutaa" oli ihan mielekäs huudettuna, mutta muutenhan tämä on aika tällaista päätöntä edestakaisin poikkoilua.

Kappale on tehty selvästi ajatuksella, että näytetään mihin Ilta äänellään pystyy. Kuitenkin minun korvaani vaikuttaa siltä, että tämä kyseinen kappale tekee kaikkea muuta, kuin antaisi Illan loistaa. Vähän kuin Saara Aalto, joka kadottaa kykynsä turhuuksien alle. Pianoversio Monstersista oli kuitenkin se, missä hän näytti oikeasti sen mihin hänestä on, jättäen lavaversion täysin kylmäksi.

Ehkä Ilta on sitten puolestaan lavalla voittamaton! Katsotaan.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Spotify tänään:
Teflonit jatkaa toisena mutta Ilta noussut takaisin 3. sijalle :tapu:
BC hienoisessa laskussa kuudentena.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Kyllä se toi kiljunta on pahin, mihin tämä ns. Ilta kaatuu. Kuulin just radiosta tämän biisin sivukorvalla ja kyllä särähti niin pahasti että :heihaloo: ...ei ei ei ei!

Lukittu