Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Mitä olen nyt vilkassut yt:n veikkausvideoita, niin kyllä tämä on voittajasuosikki.
Wiwibloggsikin laittoi BC:n ykköseksi, joten hyvältä näyttää :uujee:


Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Another day, another Blind Channel haastattelu <3

2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5967
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ihailtan aktiivisia ovat pojat kyllä haastattelujen annossa. :joojoo:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5967
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

BC:n Instassa näyttää olevan kuvia bändin tyypeistä roikkumassa jalastaan kiinni ylösalaisin. Nää on ilmeisesti ne kuvat, jotka tulevat sitten esityksen taustalle.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ Onnistuvat näyttämään hyvältä ja katu-uskottavilta näinkin päin. :joojoo: Ei tule mielikuvaa sirkuksesta, joka usein liitetään negatiivisessa mielessä viisuesityksiin. Parhaimmillaan tästä tulee mielenkiintoinen ja onnistunut kokonaisuus, joka on kaiken viisufanien nettipöhinän jälkeen toukokuussa yksi ennakkosuosikeista. Olihan 2019 Australiakin upea, vaikka ajatuksena outo.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

^^ Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä making of -videota noista kuvista :uujee: Näyttää siltä, että muita paitsi rumpaleita on roikotettu jalasta jollain vaijerilla. Aleksi ja Tommi taitavat seisoa ihan maassa ja kuvat on vain käännetty ylösalaisin.

Toivottavasti esitykseen saadaan mielenkiintoista vaihtelua ylösalaisin ja oikeinpäin olevan bändin välille hyvällä kameratyöllä :joojoo:
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mikäköhän show kikka tässä on kyseessä. Nuo kuvat näytti tosi hyviltä. Voi olla toimivakin idea. Modernia, tyylikästä, ennennäkemätöntä show numero odotan.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1443
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Dokkarisarjan nelososa julki

https://www.youtube.com/watch?v=MefbDdmdY9Y

Tuolla nähdään pientä sneak peakia jo aiemmin mainitusta ylösalaisin roikkumisesta. Odotukset ovat äärimmäisen korkealla :uujee:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Nyt on mennyt Spotifyssa miljoona kuuntelukertaa rikki Dark Sidella. Aika kova saavutus 🥳
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä en vaan yhä edelleenkään saa tästä mitään irti. :roll: Lähtenyt jopa laskuun. :niinpa: Niin vaan lienee tästä tulossa mielestäni yksi heikoimmista Suomen viisuista. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8157
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Youtubessa Tefloneiden etumatka Blind Channeliin on hiukan kasvanut. Nyt yli 100.000 katsomiskertaa enemmän.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Tänään kuulin mielenkiintoisen keskustelun töissä, kun asiakkaat keskustelivat bändistä ja siellä kuului taas tämä, että hyvä bändi ja biisi, mutta kappale ei ole sopiva euroviisuihin. :niinpa: :shock:. Kappaletta pidettiin myös liian synkänä euroviisuihin näinä aikoina. Enempää en ehtinyt kuulla miten keskustelu jatkui ja kuka olisi parempi. Mutta tuota aloin miettimään, että onko näinä synkinä aikoina tämä kappale liian raju äänestettäväksi. :miettii: :miettii:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hercules »

Olikohan Erikalla viime vuonna miljoona rikki ennen finaalia. Täysin suvereeni johto Akseliin verrattuna jo silloin. Vastaavaa ilmiötä mistään biisistä ei ole tainnut tänä vuonna tulla. Eikä sekään mitään taida merkata. Voi olla että kuppilan takki kääntyy tänäkin vuonna liven nähdessään. Jännittävä ja yllättävä finaali on tulossa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8157
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jos kaikki osallistujamaat ajattelevat noin, niin näistä viisuista on tulossa oikeat viihteen hautajaiset ja snoozefest... sit tulee joku Ruotsin Danny, joka iloisen poppiksen säestyksellä astuu ulos ahtaasta pahvilaatikkokaranteenista ja korjaa koko potin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Serduchka kirjoitti: 17 Helmi 2021, 17:42 Niin vaan lienee tästä tulossa mielestäni yksi heikoimmista Suomen viisuista. :heh:
Mahdotonta, ei tää nyt sentään NIIN huono voi olla. (Koska silloin pitäisi olla jo tosi huono.) :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tää on parasta umk:ta ikinä :uujee: ja tulee voittamaan viikonloppuna :tuuletus:

(mitä toi serduchka oikein sekoilee, onks se päissään :mitvit: )

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ihan kuule selvinpäin olen, kiitos kysymästä. :)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Serduchka kirjoitti: 17 Helmi 2021, 19:52 ^ Ihan kuule selvinpäin olen, kiitos kysymästä. :)
ole hyvä :mrgreen:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Mä haluaisin uskoa BCn voittoon, mut liian monta kertaa UMK on pettänyt minut.

Tarvitsen ehkä vertaistukiryhmän jos joku muu valitaan edustajaksi :draamaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8157
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Balladit (3-4, riippuen laskeeko Dannyn kummajaisen mukaan) onneksi syövät toistensa ääniä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Lätkäpelaajat soittivat tänään Dark sideä jäähallilla omissa harkoissaan, kun satuin olemaan paikalla. Kuulosti hyvältä ja raikkaalta siinä akustisessa ympäristössä.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Tässä taas yksi haastattelu, jos jotain kiinnostaa. Aika lailla samoja kysymysiä kuin niissä aikaisemmissakin, mutta oli tossa vähän uuttakin infoa, plus Joelia ja Nikoa ei voi katsella liikaa :ihana:

2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2132
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

YleX:llä pidettiin juuri hetki sitten Whatsapp-äänestys UMK-ehdokkaista, ja tää Blind Channel voitti. Ilta tuli kakkoseksi ja Teflarit kolmoseksi.

~300 ääntä kuulemma saivat tuossa 30min ajassa minkä äänestys kesti.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Näytettiinkö siinä äänestyksessä mitäänn prosenttiosuuksia? Lähinnä kiinnostaa tietää kuinka paljon enemmän ääniä Ilta sai tuossa kuin TBxP.

BC on vienyt nimiinsä käytännössä kaikki tavisten äänestykset, mutta jos jotain olen tämän 10 vuotisen UMK taipaleen aikana oppinut, niin mikään ei ole varmaa. Ainoastaan PKN on sellainen, jonka kohdalla tiesin hyvissä ajoin ennen umk finaalia, että se voittaa

//
Dark Side eri genreissä
https://www.instagram.com/p/CLeQFo0BpUS/

Voisin myydä sieluni Pop-punk ja Black metal versioiden kolmeminuuttisista
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Katoppas, Linkin Park elää! "Hu, hu, hu, hu", huutaa viikinkiläis-kalevalainen ukkelilauma ja kehottelloo siirtymmään pimmeelle puolelle. No kyllä! :tuuletus: Kyllä tämä erottuu joukosta Rottertamissa lukemattomien itkupotku-unipilleri-pallaatien katkeamattomassa virrassa. Sikäli mikäli tulee valituksi. Suomihan yleensä valitsee väärin. Kuten viime vuonna. No joo, se politikoinnista.

Biisi on perushyvä voimapoppihevi, vai oliko se violent pop, tuo heidän tsenreensä? Liveä kehiin niin katsotaan sitten, mistä kana piipertää. Luin jostain hauskan luonnehdinnan tuosta Linkin Park -mielikuvasta. "Blind Channelissä on kuultavissa linkinparkiaanista saundia". Ihana sana, pakko kirjoittaa se tähän ihan omin pikku kätösin uudestaan: linkinparkiaaninen :heh:

Tällä hetkellä kakkoseksi. Vasta. Mutta nou hätä, live voi muuttaa studiopuntariani hevisti. Nimittäin hevillä ei hävitä. :eeek:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Creeperqueen kirjoitti: 19 Helmi 2021, 12:02 Dark Side eri genreissä
https://www.instagram.com/p/CLeQFo0BpUS/
Jazzina tai k-poppina tää varmaan menisi mullekin paremmin perille. :uujee: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Soi tänään Pelicans-HIFK matsissa.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Onhan tämä paljon laadukkaampi ja kiinnostavampi kuin Ruotsin Lillasysterin tyrkky, joka korviini leikkii samalla perinteellä. Koska toimivaa rokkia on tarjolla, epäilen erittäin vahvasti Suomen lähettävän sitä viisuihin, jos live ei ole kehno. Silti tämä ei ole kuppini teetä. **
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Creeperqueen kirjoitti: 19 Helmi 2021, 12:02 Dark Side eri genreissä
https://www.instagram.com/p/CLeQFo0BpUS/

Voisin myydä sieluni Pop-punk ja Black metal versioiden kolmeminuuttisista
Nauratti kyllä tuo jazz-versio, se lopun jopa vähän surumielinen toteamus "and take a shot" on jokseenkin tragikoominen :rofl:
Pop-punkin haluaisin minäkin kuulla kokonaisena biisinä.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Pitääpä vielä mainita, mikä mua tässä varsinaisesti häiritsee. Ei musiikillinen puoli, vaan sanoitus. En pidä tämäntyyppisestä julistuksesta. Parhaimmillaan se on lapsellista kapinaa, pahimmillaan oikeasti itsetuhoista ("27 club"). Eihän sitä ole varmaan tosissaan kirjoitettu eikä moni jää sitä miettimään, mutta silti. Anteeksi ja poistun. :hiips:
Like a monument to all the time we spent

Lukittu