Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Euroviisut 2021 Alankomaissa
Lukittu

Tusse – Voices

*****
26
17%
****
40
27%
***
52
35%
**
23
15%
*
9
6%
 
Ääniä yhteensä: 150

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mun mielestä taas melloissa on tänä vuonna kova taso. :shock: Juuri laitoin ystävättärelleni neljännen semin aikana, että tänä vuonna on kovia biisejä mukana.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Vedonlyönnin top-4 suosikeista The Mamas on puntarissani sijalla 8, Tusse sijalla 11, Eric sijalla 13 ja Dotter sijalla 14.

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Oma semifinaali top:

1. 2-semi
2. 3-semi
3. 4-semi
4. 1-semi

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Veikkaan, että Eric Saade tekee paluun viisulavalle ja Ruotsin sijoitus on jälleen top5:ssa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Melko keskinkertainen taso Melodifestivalenissa tänä vuonna. Vähän tuntuu kuin tuolla olisi joka vuosi samat kappaleet kisaamassa. :heh: Ainut varsinainen valon pilkahdus oli Eric Saaden Every Minute, joka oli tyylikäs ja nykyaikainen klubibiisi loistavalla lavaesityksellä. :rakkaus: Saatan olla hieman vihainen, jos ruotsalaiset jättävät tuon valitsematta. :nuija:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4272
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Neloserän täytynee olla paras melloerä, jonka muistan! :tapu: Vuosikerran kokonaistaso nousi tämän avulla aika roimasti. Kakkonen ja varsinkin kolmonen sen sijaan olivat aika karua katsottavaa. :heh: Nyt alan viimein tekemään kokonaista puntaria!

Edit: ei kakkonen itse asiassa ollutkaan lopulta paha :mrgreen:
Viimeksi muokannut ESC Addict 98, 28 Helmi 2021, 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja Haksis »

granaattiomena kirjoitti: 28 Helmi 2021, 21:58 Ainut varsinainen valon pilkahdus oli Eric Saaden Every Minute, joka oli tyylikäs ja nykyaikainen klubibiisi loistavalla lavaesityksellä. :rakkaus: Saatan olla hieman vihainen, jos ruotsalaiset jättävät tuon valitsematta. :nuija:
Yllätyin todella paljon tuosta livestä ja koreografiasta aivan mahtava! ja tuossa biisissä on kyllä nykyajan elementtejä esim. tuo "möreä ääni" taustalla mutta muuten kuulostaa kyllä niin 90-luvun ja 2000-alun hittibiiseiltä ja hyvällä tavalla! Mulle tuli samanlaisia fiiliksiä tuosta kuin David Tavaren Hot summer night Oh la la ja samalla tuli The Underdog Projectin Summer Jam. :tuuletus:

Pakko myöntää että oma suosikkini Tussen ohella. Ehkäpä kolmantena sitten Dotter ja sitten Mamas.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Dotter, Saade tai Tusse ois kyl kaikki jumalaisen hyviä edustajia. :kups: Mut Claral on kyl vuoden paras mello. :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2021

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 27 Helmi 2021, 23:53 Mun mielestä taas melloissa on tänä vuonna kova taso. :shock: Juuri laitoin ystävättärelleni neljännen semin aikana, että tänä vuonna on kovia biisejä mukana.
Täysin samaa mieltä. :joojoo: Ja minusta taas se on juuri mahtavaa,että Melloissa on 4 semiä, kun tää masentava alku vuosi menee minusta nopeammin, kun saa koko helmikuun olla Mello huumassa. Ja minua ei häiritse yhtään kappaleiden paljous. :joojoo:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No siis viisi tähteä, mutta on kyllä laskussa aika rajusti. :heh: Jännää nähdä, mitä tälle vielä käy.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Pitkästä aikaa edustaja Ruotsista, mistä pidän :peukku: :ihana: Viime kerta oli 2014.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19791
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Tusse kyllä moraalisesti voitti Melodifestivalenin, joten siitä ei mitään. :peukku:

Mutta henkilökohtaisesti minulle tämä ei jäänyt mitenkään tajuttomasti mieleen. Pidän kyllä biisistä joo, mutta ei tämä minussa mitään elämää suurempia ajatuksia herättänyt. Vahvat kolme tähteä minulta.

olvr20
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 254
Liittynyt: 23 Heinä 2016, 12:44

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja olvr20 »

Ruotsin huonoin viisu sitten... 2010? Joo. "Can you hear a million voices calling out in the rain", voices choices... ihan oikeasti :mrgreen: Ufff ärsyttävän laimea ja mauton biisi.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Klaus-12 toisaalla kirjoitti: 13 Maalis 2021, 21:46 Tusse kuulostaa kyllä Ruotsin Euroviisuvoittajalta numero 7.
En epäile tätä kyllä pätkääkään. :joojoo: TOP5 on aivan varma. Viisulle itselleen neljä tähteä.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7171
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jes Ruotsi Jes!! Tusse oli illan ehdottomasti paras & ansaitsi voittonsa :ihana: :surrur:. Niin pidän tästä biisistä & tietysti saa viisi tähteä! Mulle käy ihan hyvin Ruotsin voitto toukokuussa :joojoo:.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kyl tää viiteen menee. :tapu:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tämä oli ehdottomasti kaikkien ei-viisufanien ykkössuosikki meidän kylpyläraadilla ja itsekin sytyin nyt kunnolla. :heh: :ihana: Ehdottomasti viisi tähteä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

-kaitsu87- kirjoitti: 13 Maalis 2021, 23:03 Mulle käy ihan hyvin Ruotsin voitto toukokuussa :joojoo:.
Minulle ja muille Ruotsin jatkuvaan raatisuosioon kyllästyneille ei käy. :eiei:

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Ihan hyvä valinta Ruotsilta :tapu: Ainoa joka tuli itselle jotenkin läpi livenä koskettamaan, mutta ei kyllä itselle tunnu vain
tarttuvan oikein hyvin – ehkä huomenna paremmin.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16948
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Happy »

Sellainen perinteinen kolmen tähden muovikrääsä Ruotsilta jälleen :)
Eiköhän ole top3 viisuissa ja Ruotsi jatkaa samalla konseptilla vielä seuraavat 10 vuotta :hiips:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

TomppaJr kirjoitti: 13 Maalis 2021, 22:56 No siis viisi tähteä, mutta on kyllä laskussa aika rajusti. :heh: Jännää nähdä, mitä tälle vielä käy.
Samma här. Olisivatpa vaikka nuo taustan etnosoundit vielä vähän nykyistä vahvempia, niin studioversiotakin jaksaisi kuunnella useammin. Tykkäsin kuitenkin tästä taas paljon livenä, joten ei tätä neljää tähteä alemmaksi voine puntarillani asettaa.

Veikkaan taas sitä tavanomaista Ruotsi-sijoitusta eli top-2 raatiäänissä ja sitten puhelinäänissä vähän heikommin. Oikeastaan Ericin mahdollisuuksiin voittaa viisut olisin uskonut enemmän, kun se esitys oli niin hieno ja artisti viisuyleisölle jo tuttu.
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 13 Maalis 2021, 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Kaikki tähdet ja heti Suomen perään kakkoseksi.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5928
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Raatien lellikki jälleen kerran ihan taatusti. Ruotsi saa varmaan finaalissa taas viimeisenä yleisöpisteet, kun on raatien äänien takia niin korkealla. Jännä nähdä, kuinka paljon yleisö tätä lopulta lähtee äänestään. Onhan tää tosi helppo poppibiisi, mutta jälleen tuttuun Ruotsi-tyyliin tosi kliinisen kuuloinen.

Tusse sen sijaan vaikuttaa oikein symppikseltä tyypiltä, hänelle toivon kaikkea hyvää.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Siis menee mun toiseksi Bulgarian jälkeen. Tää on mahtava. Saattaa voittaa Euroviisut.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Kuudes miesedustaja putkeen Ruotsilta viisuissa asti. Hauskasti Björkmanin aikakauden avasi rohkeasti mustat naiset ja sen päättää musta mies. Niin se aika lentää, yksi aikakausi nyt takana. Nyyh.

Suomi sai nyt kovan haastajan! Pitää nyt sulatella tätä. Onhan tämä hyvä, mutta onko vuoden paras viisu... Saattaa jopa olla.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4272
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Uusi puntarijumbo. :joojoo: Kamala, raskassoutuinen ja ärsyttävä biisi väsyneellä modulaatiolla. Nykyruotsi vihaa oikeasti tanssittavaa musiikkia, vai mikä siinä on, kun ei ole saatu hyvää mellovoittajaa sitten Ingrosson? Tätä kuunnellessa on oikeasti tus(se)kaista yrittää selvitä biisin loppuun saakka, ja tämä finaali viimeistään kruunasi kappaleen itselleni täysin sietämättömäksi melusaasteeksi.

Saadella oli huippubiisin lisäksi huippuesitys, mut nää on näitä. :sorivaan:

Voisikohan tässä olla jopa haastaja kaikkien aikojen inhokkiviisulleni (Itävalta 2018)? :miettii:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kaikki taas viimeisen päälle, niinkuin Ruotsin viisuissa aina.

Kun valittuja viisuja miettii, niin näen tämän raatien voittajana. Yleisön äänissä top 10:ssä. Eli sijoitus lienee 1-5?

Itse en tästä paketista välitä, mutta ymmärrän suosion. Esityksen värimaailmasta pidin kyllä paljon. 2 tähteä.
Viimeksi muokannut toivo, 13 Maalis 2021, 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

MIH96 kirjoitti: 13 Maalis 2021, 23:06
-kaitsu87- kirjoitti: 13 Maalis 2021, 23:03 Mulle käy ihan hyvin Ruotsin voitto toukokuussa :joojoo:.
Minulle ja muille Ruotsin jatkuvaan raatisuosioon kyllästyneille ei käy. :eiei:
Tällä kappaleella suosio olisi kuitenkin ihan ansaittua. :)

Aika selvä voittaja sitten lopulta. Saaden nenälaululla ei ollut mitään asiaa kärkisijoille (show ja itse biisi olivat toki jees), Perrellin jäätävä swenglish sattui korviin ja Mamas onnistui jotenkin kadottamaan svenginsä. Dotter on upea, mutta se kappale ei vaan toiminut, flow puuttui.

Tussen ohella Clara K oli illan positiivisin ilmestys, hyvä veto.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8897
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Tykkään Tussesta ja hänen lavapresenssistään, kappalekin on niin taidokkaasti tehty kuin ruotsalainen muovihöttö voi olla. Kolme tähteä.
Qaj.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2021: Tusse – Voices

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Milloinkohan olen ollut viimeksi näin nihkeä Ruotsin viisuedustajaa kohtaan? Kova kolmonen, muttei tähän hätään muuta.
Got a fire and a country heart 🔥

Lukittu