Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

viisujänö kirjoitti: 12 Maalis 2021, 21:12 ONNITTELUT VOITTAJALLE JA MUILLEKIN JOTKA KOKEVAT VOITTANEENSA.
Minä tiesin, että tulen tänään kilpailemaan jumbosijasta. Sitä ei tällä kertaa tullut, mutta olen hyvin yllättynyt edes finaalipaikasta joten voittajaksihan tässä jo melkein tuntee itsensä, heh. Anyway, kiitos äänestäjille :hali:
Olisi kyllä pitänyt antaa HAEVNille pisteitä, etenkin kun sieltä suunnalta tuli näköjään tänne täydet semifinaalissa. :mrgreen: Jouduin pähkäilemään pitkään, mille biiseille pisteitäni finaalissa antaisin, kun taso oli niin hyvä. Onneksi ei tullut jumbosijaa!

Kiitos myös BronZelle täysistä!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Rutkalti onnea Taikahuilulle voitosta ja Rouskullekin hopeasta, huima taisto nähtiin ja voin olla tyytyväinen lopputuloksiin, vaikka jälkimmäisen biisi olikin minun mielestäni raadin paras. Seitsemillä täysillä pisteillä El Rey Del Swing pääsee jakamaan finaalin täysien pisteiden ennätystä minun ja TomppaJr kanssa :heh: Yläfemmat myös Hazardille loistavista järjestyistä :peukku:

Itse lähetin kisaan korealaista musaa, joku voisi sanoa vihdoinkin, sillä jotenkin olen onnistunut aina valitsemaan jotain muuta, vaikka usein tuon maan annista olen pitänytkin. Valitsin hivenen riskaabelisti "Plant"in, se kun ei edusta balladien pömpöösi eikä oikein edes eteeripuolta, jotenka pidin ja pidän finaalipaikkaani suurena yllätyksenä, kiitos kaikille tukijoille :hali: Hivenen huvituin aiemmin päivällä, kun minua veikattiin kahdestakin suusta "Kusjesdag"in omistajaksi, erinomainen biisi ei siinä, mutta olenko profiloitunut joksikin humppamestariksi, vaikka yritän monipuolisesti liikuskella milloin missäkin genressä :mrgreen:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2127
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

MIH96 kirjoitti: 12 Maalis 2021, 21:14
Taikahuilu kirjoitti: 12 Maalis 2021, 21:10 Tässä vielä se, jonka olisin eka lähettänyt :heh:

KOHTALON OIKKU BIISIN NIMEN PERUSTEELLA.
TÄÄ ON AINA OLLU OMA SUOSIKKI:
https://www.youtube.com/watch?v=DBAdOlQPbwg

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Huhhuh mikä tulosshow. Oli oikein jännittävää seurata tätä tänään. Hienoa, että KONGOS upposi tosi moneen. I'm only joking on keikkunut omalla raatijonotuslistallani jo siitä lähtien kun raateilut aloitin. Hyvä, että viimeinkin pääsin sen käyttämään. Erakkoravulle iso kiitos täysistä. Ovat vasta toiset pisteet sinulta minulle finaalissa koskaan ja on hienoa saada ne tällä tavalla. Arvostan suuresti. Voittobiisi Devil inside me on joskus pari vuotta sitten käynyt mielessä laittaa raatiin, mutta lopulta se vain jäi tekemättä itselle sopivampien vaihtoehtojen päädyttyä valituksi raati toisensa jälkeen. Hyvä että Taikahuilu nappasi sillä nyt voiton. Rouskua en äänestänyt, mutta olisin kyllä hänellekin voiton mielelläni suonut. Kiitokset järjestäjälle hyvin hoidetusta raadista ja onnittelut voittajalle. :mrgreen:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5579
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Oih, capsLOCK olisi ollut hieno lisä tähän raatiin.

Äyy, kun nyt taas lähtee päänsisäinen jälkiviisastelu.. "Entä jos olisin nostanut yhdenkin sijan? Hm, ei olisi riittänyt.. Entä kaksi sijaa? Olisiko AWS:ää pitänyt sittenkin rokottaa viisuyhteydestä sijan tai pari? Mutta ei tämmöinen ajattelu oo reilua niille, joita pudottaisin?" OKEI, miksi teen tätä ittelleni. Lopetan, pisteet on mitä on, tulos on mitä on, biisit elää, raateja tulee, pääsin finaaliin, pääsin melkein vasemmalle puoliskolle, tunnelma oli kiva, kuppila on kiva.
Viimeksi muokannut Tegu, 12 Maalis 2021, 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2371
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

ONNITTELUT TAIKAHUILULLE ENSIVOITOSTA JA ROUSKULLE ENSIMMÄISESTÄ MITALISIJASTA! VOI LUOJA, MENITTE MINUN OHI! :tapu:
Viimeksi muokannut GuoZu8, 12 Maalis 2021, 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
🇫🇮👖🥚

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

VOITTO KAPAN HEIKOIN PUOLI OLI GENEERINEN EDM-KERTSI, JOTEN TUNNELMANI OLISI OLLUT HIEMAN PLÄÄH, JOS VOITTOTAISTELUSSA OLISI OLLUT PAREMPIA KAPPALEITA, MUTTA OIKEIN TYYTYVÄINEN OLEN KUITENKIN VOITTAJAAN, SILLÄ VOITTO IRTOSI KOKO RAADIN INHOKKIBIISIÄNI VASTAAN. TÄSSÄ PUNTARI.

:stara: :stara: :stara: :stara:
1. 🥚 🇺🇸 MUNA - Around U (Elizabeth)
2. 🌟 🇰🇷 EVERGLOW - LA DI DA (UFOPOLI)
3. 😏 🇺🇸 PVRIS - What's Wrong (Happy)
X 🤐🕺 🇺🇸 WALK THE MOON - Shut Up and Dance (MIH96)
4. 👻 🇧🇾 ALEKSEEV - Чувствую душой (Nevski)
5. 💔 🇺🇸 VINCINT - Please Don't Fall in Love (BronZe)
6. 📱 🇧🇦 SMS - Kada se voli (Pete)
7. 🔥🧊 🇳🇱 MYST - Fire and Ice (Unihiekkamyrsky)
8. 🌋 🇵🇭 SB19 - Alab (Burning) (granaattiomena)
9. 👿 🇺🇸🇸🇪 KSHMR x KAAZE feat. KARRA - Devil Inside Me (Taikahuilu)
10. 🌃 🇺🇸 ILLENIUM - Nightlight (Hazard)
11. 💋 🇧🇪 K3 - Kusjesdag (Huilumies)
12. 😇 🇰🇷 GINJO feat. ANGEL - You (ESC Addict 98)
13. 🌆 🇳🇱 HAEVN - City Lights (LVNDSCAPE Remix) (viisujänö)
14. 🥁 🇸🇪 ISA - Drum & Bass (WildDance)
15. 😨 🇭🇺 AWS - Te is félsz (jiiii)
16. ⚡❤️ 🇺🇸 BØRNS - Electric Love (Fabian)
17. 🐉 🇹🇼 S.H.E. - 中國話 (Zhong Guo Hua) (GuoZu8)
18. 🧼 🇩🇰 S.O.A.P. - Dowuchalike (S-Tyyppi)
19. 💃 🇫🇷🇮🇱 TAL - D.A.O.W (Dance All Over the World) (Spartan kuningas)
20. 📺 🇩🇪 JEREMIAS - hdl (inomu)
21. 😢 🇬🇧 ABC - Tears Are Not Enough (Erakkorapu)
22. 🦴 🇺🇸 MOD SUN - Bones (Viisuilija_110)
23. 🌚 🇷🇺 AKADO - DARKSIDE (Snude)

:stara: :stara: :stara:
24. 💎 🇵🇱 BARANOVSKI - Momenty (Tegu-)
25. 😈 🇸🇪 XOV - Lucifer (Teräsbekoni)
26. 🤕🦶 🇫🇮 BEHM - Päästä varpaisiin (teemuus)
27. 😜 🇿🇦 KONGOS - I'm Only Joking (ratamo1)
28. ⚫🌸 🇰🇷 BLACKPINK - How You Like That (Samiasd)
29. 🌱 🇰🇷 SEJEONG - Plant (jdjj22)
30. 🤒 🇦🇺 CLOVES - Sicko (sziget)
31. 😱 🇫🇮 ELE - Mua pelottaa (Hanhis)
32. 🎖️ 🇫🇮 CMX - Punainen komentaja (Koirankuonolainen)
33. 🧑🤝🧑 🇬🇧 RØMANS - People (Queen)
34. 🏽 🇮🇷🇬🇪 NUM - Through My Skin (CottonJoel)
35. 🚗 🇬🇧 LAUREL - Scream Drive Faster (Maalaispoju)
36. 🥫 🇧🇹 RAPA - Rang Sem Kar Ga Mikar (akuankka13)
37. 🤠 🇫🇮 ALMA - Cowboy (TomppaJr)
38. 🔌 🇳🇱 RAM - RAMbassador (ESC93)
39. 🏍️ 🇫🇷 KAS:ST - Vtopia (Jufo)
40. 💫 🇫🇮 JORI SJÖROOS - SNTARIEN (wigwam)

:stara: :stara:
41. 🌹 🇦🇺 RY X - Only (antsa798)
42. 🏌️ 🇲🇽 TITAN - El Rey Del Swing (Rousku)
Viimeksi muokannut MIH96, 12 Maalis 2021, 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2371
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Päivitän hieman sijoitustietoja raatiwikiin. Ihan pistetaulukoita ette vielä saa, sillä tekninen osaamiseni ei ole vielä kehittynyt sille tasolle :heh:
Viimeksi muokannut GuoZu8, 12 Maalis 2021, 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2371
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Jos haluatte pistetaulukoita, olisi kiva, että joku voisi lähettää yv:ssä vinkkejä tehokkaaseen pistetaulukon täyttämiseen.
🇫🇮👖🥚

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Olen kirjannut raatiwikin Voittajat-sivulle raativoitoista palkitut lauluntekijät (jos tekijätietoja ei löydy netistä, sarakkeessa on kolme kysymysmerkkiä). Tämän raadin voitto kapan takana oli viisikko Reid Stefanick, Mick Peter Diddi Kastenholt (KAAZE), Kara Jillian Madden (KARRA), Niles Hollowell-Dhar (KSHMR) ja David Lynn Moody.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja inomu »

Kiitos kaikille JEREMIASin kannattajille! <3
Olin muuten ainoa, jolla oli esittäjä isolla ja kappale pienillä kirjaimilla! Se oli myös yksi syy kappalevalintaan!
Valintaan vaikutti myös se, että en ole kauheasti lähettänyt uutta musiikkia enkä tuollaista kitarapoppia raateihin. Saksa teki myös debyytin raatimaalistallani. Yhtyeen ja kappaleen löysin kaverini Instagram-tarinasta joskus syksyllä. Ajattelin silloin, että tämä olisi hyvä kappale lähettää joskus raateihin ja näköjään näin oli :joojoo: Harmi, että tipuin mitalisijoilta lopulta.

JEREMIAS on käynyt viime viikolla esittämässä kappaleensa Saksan televisiossa:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Olin muuten kolmatta kertaa putkeen semifinaalissa seitsemäs :mitvit:
:kaunis:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

El Rey Del Swing jakaa finaalin täysien pisteiden ennätyksen (7) So still mein Herzin (jdjj22 #35) ja Minä en kadu mitään:n (TomppaJr #46) ohella.

Edit: jdjj22 itse taisikin todeta tämän jo aiemmin.
Viimeksi muokannut MIH96, 06 Huhti 2021, 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

jiiii kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:00 Olin muuten kolmatta kertaa putkeen semifinaalissa seitsemäs :mitvit:
Mistä näet semitulokset? Olen nyt viidesti selannut läpi kolme viimeistä sivua mutten löydä :mitvit:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Happy »

UFOPOLI kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:05
jiiii kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:00 Olin muuten kolmatta kertaa putkeen semifinaalissa seitsemäs :mitvit:
Mistä näet semitulokset? Olen nyt viidesti selannut läpi kolme viimeistä sivua mutten löydä :mitvit:
Ensimmäisen sivun toinen viesti
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11925
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja sziget »

Onnea uudelle kärkitriolle. :tapu: - Voittajalle en antanut pisteitä, mutta oli se tuoreempi kuin sillit. Olisiko ABBA edes käynyt, kun nimihän on lyhenne tyyppien etunimistä? Olin tavallaan itsekin ratkaisijan paikalla, koska 10 pistettäni olisi voinut mennä TITANille mutta BARANOVSKIn Bemari kaasutti edelle. Rouskun jazz-käsitys oli aika extreme. :kuulokkeet:

Hieno emojivalikoima MIH96:n puntarissa. Kaikki eivät näy laitteellani, Sicko kyllä.

🇦🇺 Kas kun minua ei arvattu CLOVESiksi. Onnistuin siis muotoilemaan puolustavan kommenttini niin etten paljastunut, kun yksi röyhkimys kehtasi epäillä plagiaatiksi. En valinnut biisiä Tom's Dinerin takia vaan siitä huolimatta. Tunnistin toki yhteyden mutten epäillyt hetkeäkään sääntöjen mukaisuutta, koska selvästi eri biisit. CLOVESilla oli muitakin harkinnan arvoisia, mutta tämän koin läheisimmäksi. Sicko sopi myös raatiprofiiliini, koska countryraadissa olin Psycho. :cool:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Mitäs mitäs onko täällä kaikki olleet kännissä kun en muistä näin levotonta finaalia vähään aikaan nähneeni :uujee:

Itellä kans sama dilemma kuin yllä eli oisin voinu hyvin vaihtaa BARANOVSKIN ja TITANin paikkaa kärjessä ja se olis vaihtanu voittajan mut toisaalta sainpahan kerrankin maksettua Tegulle vähän pistevelkaa :puna:

En saa ladattua Exceliä semituloksista :draamaa: Voisko joku joka sai sen ladattua liittää sen tänne liitetiedostona.
Viimeksi muokannut Jufo, 12 Maalis 2021, 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1566
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Snude »

Tein tulosshow'n aikaan muita asioita ja luin sen vuoksi koko show'n aikaisen ketjun yhdellä kertaa. Ihanan hysteerinen kommentointi. :rofl: :surrur: <3 Useita kertoja sain repeillä.

Kommentoidaan sitten vähän tuloksiakin: kärkikaksikko meni lopulta oikein päin, kun olin siinä itsekin vaikuttamassa ratkaisevasti viime hetkellä. Sekin olisi kyllä voinut kääntyä toisin päin, kun mietin äänestäessäni, että onko tuo Taikahuilun kappale nyt ihan 10 pisteen arvoinen. Lopulta en kuitenkaan lähtenyt muokkaamaan järjestystä eikä olisikaan kannattanut. Rouskun kappale taas oli omien finaaliarvioideni häntäpäässä, mutta käyttäjänä olisi ollut hyvä voittaja toki sekin.

Omalta osaltani tuli nyt sitten koettua ensimmäistä kertaa finaalin jumbosija semillisessä raadissa. En ollut ennen raatia mitenkään kovin varma siitä, minne tuolla sijoittuisin ja olin tyytyväinen jo finaalipaikkaan. Kappalehan oli tosiaan vain yksi poiminta toissijaisten odotuslistaltani enkä nykyään edes muista, mistä sen löysin aikoinaan toissa kesänä.
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

EN EHTINYT KATSOMAAN TULOKSIA SUORANA, MUTTA PÄÄSI KYLLÄ SPONTAANI KIROSANA VIIMEISTEN PISTEIDEN JÄLKEEN. :termari: TOKI PITÄÄ TODETA ETTÄ OMILLE PISTEILLENI PÄÄSTIIN AIKA HALVALLA.

TEGULLE VIELÄ KIITOKSET TÄYSISTÄ <3

💾💾💾💾💾
12 TITAN - El Rey del Swing
(RAM - RAMbassador)
10 MYST - Fire and Ice

💾💾💾💾
08 GINJO feat. ANGEL - You
07 HAEVN - City Lights (LVNDSCAPE Remix)
06 KSHMR x KAAZE feat. KARRA - Devil Inside Me
05 ALEKSEEV - Tšuvstvuju dušoi

💾💾💾
04 BARANOVSKI - Momenty
03 AWS - Te is félsz
02 BEHM - Päästä varpaisiin
01 SMS - Kada se voli
K3 - Kusjesdag

💾💾
MUNA - Around U
EVERGLOW - LA DI DA
ILLENIUM - Nightlight
AKADO - DARKSIDE
PVRIS - What's Wrong
SEJEONG - Plant

💾
RØMANS - People
LAUREL - Scream Drive Faster
KONGOS - I'm Only Joking
CLOVES - Sicko
JEREMIAS - hdl
ABC - Tears Are Not Enough
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5579
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Jufo kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:29 Mitäs mitäs onko täällä kaikki olleet kännissä kun en muistä näin levotonta finaalia vähään aikaan nähneeni :uujee:
EI VAAN KÄPSIT VAPAUTTAVAT!

Toistetaan silti Queenin fiksu kommentti: :hali:
Queen kirjoitti: 12 Maalis 2021, 21:21 Kärkäs ja hyökkäävä HUUTELU oli tietenkin täysin humoristista eikä kenellekään mitään henkilökohtaista.
Jufo kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:29 Itellä kans sama dilemma kuin yllä eli oisin voinu hyvin vaihtaa BARANOVSKIN ja TITANin paikkaa kärjessä ja se olis vaihtanu voittajan mut toisaalta sainpahan kerrankin maksettua Tegulle vähän pistevelkaa :puna:
Älä nyt sano, että arvasit sen! Eikun et varmaan, sillä olisit tänään jo veikannut sen. Tässä tapauksessa olisinkin saattanut toivoa, että olisitkin vaihtanut toisin päin, mutta kiitos silti!
Jufo kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:29 En saa ladattua Exceliä semituloksista (vi*un dropbox) :draamaa: Voisko joku joka sai sen ladattua liittää sen tänne liitetiedostona.
Tässä suora Dropbox-latauslinkki, joka ei näytä sivua. (Eli muuttaa linkistä dl=0 -> dl=1 tai raw=1, en tiedä tarkkaa eroa.)

E:
ESC93 kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:46 TEGULLE VIELÄ KIITOKSET TÄYSISTÄ <3
Kiitos itsellesi kappaleesta! Tätä ei niin vaan olisi ohitettu pisteissäni, ellei sitten ekasta semistä täydet pisteeni saanut Vtopia.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tegu- kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:51 Älä nyt sano, että arvasit sen! Eikun et varmaan, sillä olisit tänään jo veikannut sen. Tässä tapauksessa olisinkin saattanut toivoa, että olisitkin vaihtanut toisin päin, mutta kiitos silti!
Kävi se tänään mielessä kun katsoin että Tegua ei ollut kukaan vielä keksinyt ja mietitytti kenen BARANOVSKI voisi olla. Mutta ei se pisteisiin kuitenkaan vaikuttanut. Ja vaikka osaisin päätellä että joku on jonkun tietyn tyypin biisi niin kylmästi jättäisin sen pisteittä jos en vain tykkää tarpeeksi :mrgreen:

Pahoittelut muuten Unihiekkamyrskylle että jätin bron pisteittä mutta oon moneen kertaan sanonut että hardstyle ei vaan muhun uppoa :heh:
Tegu- kirjoitti: 12 Maalis 2021, 22:51 Tässä suora Dropbox-latauslinkki, joka ei näytä sivua. (Eli muuttaa linkistä dl=0 -> dl=1 tai raw=1, en tiedä tarkkaa eroa.)
Ei toimi. En oo saanut aiemminkaan ladattua dropbox-linkkejä läppärillä, oiskohan se joku palomuuri-juttu? Kännykällä saan tuon ladattua mutta vaikea tihrustaa sillä Exceliä. No ehkä pärjään sillä.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5579
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Jufo kirjoitti: 12 Maalis 2021, 23:03 Kävi se tänään mielessä kun katsoin että Tegua ei ollut kukaan vielä keksinyt ja mietitytti kenen BARANOVSKI voisi olla. Mutta ei se pisteisiin kuitenkaan vaikuttanut. Ja vaikka osaisin päätellä että joku on jonkun tietyn tyypin biisi niin kylmästi jättäisin sen pisteittä jos en vain tykkää tarpeeksi :mrgreen:
Jees, helpommalla pääsee, kun ennen pisteytyksen loppua ei edes yritä miettiä, kenen joku biisi on en.
Jufo kirjoitti: 12 Maalis 2021, 23:03 Ei toimi. En oo saanut aiemminkaan ladattua dropbox-linkkejä läppärillä, oiskohan se joku palomuuri-juttu? Kännykällä saan tuon ladattua mutta vaikea tihrustaa sillä Exceliä. No ehkä pärjään sillä.
Ai höh, varmaan sitten jotain estoja jossain joo. Uskaltaiskohan tuon sitten vallan kyselemättä Hazardilta pullauttaa tähän:
Liitteet
Levyraati 66 - Bigger Than Us.xlsx
(22.47 KiB) Tiedosto ladattu 15 kertaa

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Cool thanks :peukku:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5579
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Tegu »

GuoZu8 kirjoitti: 12 Maalis 2021, 21:43 Jos haluatte pistetaulukoita, olisi kiva, että joku voisi lähettää yv:ssä vinkkejä tehokkaaseen pistetaulukon täyttämiseen.
Jos jollakulla on tehokkaita vinkkejä, niin ei niitä yksityisviesteihin kannata piilotella. Ei siinä, ei mullakaan ole mitään tehokasta tapaa, vaikka pienen aputyökalun väsäsinkin. Tuokin vaatii vielä taulukon pyörittämistä käsin oikeaan muotoon. Jos raati tarjoaa excelin, niin sentään pisteiden kirjaamisvaihe jää pois. Tuolla ketjussa on muidenkin vinkkejä, joita kannattanee selata.


TAKAISIN TÄHÄN RAATIIN:

Raatiehdokaslistallani ei ollut mitään tähän kelpaavaa, joten sukelsin satunnaisiin kirjanmerkkeihini. En tainnut niistäkään löytää mitään mukavaa, joten lähdin jälleen YouTube-seikkailuun. Selailin myös joitain soittolistoja isojen artistinimien toivossa. Aika monta tapausta oli, että Spotify-nimi ei ollutkaan kokonaan isolla, joten ne joutuivat hylsyyn.

En oikein muista, miten löysin Momentyn, mutta ei se ensimmäisten löytöjen seassa ollut. Kappale herätti kiinnostuksen heti, mutta jatkoin kuitenkin etsimistä. Lopulta huomasin, että olin silloin tällöin palannut kuuntelemaan biisiä, joten kyllä siinä jotain kiehtovaa oli. Yllätyin muuten biisien julkistuksessa, että Teräsbekoni tunnisti artistin jostain. Kuuntelin häneltä myös joitain muita biisejä lähinnä Spotifyn soitetuimmista, mutta tämä ensimmäisenä käsiin osunut kappale vetosi eniten.

Tuohon aikaan urheiluraadin finalisteja ei ollut vielä paljastettu, ja ajattelin, että sen raadin biisini saattaisi ehkä päästä finaaliin, mutta tämä tuskin. Pistin tämän kuitenkin sisään, koska olihan tämä nyt hyvä ja tunnelmallinen kivoilla saundeilla. No, lopulta molempien raatien kappaleeni sitten pääsivät finaaliin, mikä oli oikein kiva yllätys!

Kiitos siis kaikille BARANOVSKIn kappaleesta pitäneille. :hali:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5349
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Hazard kirjoitti: 12 Maalis 2021, 20:04 22 – jiiii.png
KIITOS JII TÄYSISTÄ PISTEISTÄ!!! :tapu: :tuuletus: :mrgreen:

Joo, tuloskatsastus on osaltani päivän myöhässä, mutta sujuu kätevästi MF:ää toisella silmällä katsellessa...

Ja kyllähän oli riemua jo runsas viikko sitten, kun pääsin ekaa kertaa semistä finaaliin! :uujee:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5349
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

JA ONNEA TAIKAHUILULLE! :tapu: (JA TOKI ROUSKULLEKIN HOPEASTA...)

MInulla siis muistaakseni 3.paras, vaikka kyllähän se on ihmeellinen sekoitus: "Heveinu shalom alechem" -teema vaihtuu sulavasti aivan muihin biiseihin...

Itse valitsin K3:n Kusjesdagin OGAESC 2008 -kisasta. Siinä kisassa se oli mielestäni paras laulu! K3 oli tuttu aikaisemmiltakin vuosilta, oli 1999 Belgian euroviisukarsinnoissa (Heyah Mama), ja monta kertaa muissa kisoissa 00-luvun alkupuolella ;) Toki on aika lastenlaulutyyppistä poppia, mutta onpahan sopivan pirtsakkaa :mrgreen:

Ja K3 oli miltei ainoa bändi, joka tuli mieleen, koska en älynnyt tsekkailla, mikä muu normaaliniminen artisti kirjoittaisi nimensä ISOILLA KIRJAIMILLA :eeek:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jufolta tuli raadin 67 ketjussa hyvä pointti. Periaatteessa minunkin on hyvä todistaa pisteitteni lähetysaika, ettei niiden aitoudesta tule epäselvyyttä. Sheetsistä näkyy kätevästi jokainen muokkaus erillisenä versiona, joten nappasin ss:n sieltä. Jatkossa voisin lähettää pisteet ensimmäiselle äänestäjälle vastapallona. Se taitaakin olla monella muulla järjestäjällä tapana.

pitseet.png
pitseet.png (237.68 KiB) Katsottu 696 kertaa
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Hazard kirjoitti: 24 Maalis 2021, 12:11 Jatkossa voisin lähettää pisteet ensimmäiselle äänestäjälle vastapallona. Se taitaakin olla monella muulla järjestäjällä tapana.
Mullahan on seuraava raati työn alla parasta aikaa, joten taidanpa sitten tehdä myös niin, vai?

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Tee vaan. Houstin omat pisteet ei tarvi olla valmiina ihan heti mutta suht aikaisessa vaiheessa äänestystä, viimeistään ennen äänestysajan puoliväliä sanoisin koska tällöin housti on nähnyt ehkä noin kolmasosan kaikista pisteistä.

Sinänsä minusta riittää, että housti voi todistaa asian kysyttäessä eli jos kukaan ei kysy niin ei sitä tarvitse lähteä todistelemaan. Mutta joku kuvakaappaus tms. olisi hyvä aina olla siltä varalta että joku kysyy.

Omassa raadissani tein aikoinaan niin että lähetin omat pisteeni itselleni YV:llä ja olisin lähettänyt YV:stä kuvan pyydettäessä. Mutta tuokaan ei ole ihan aukoton koska mikä estää lähettämästä itselleen monta YV:tä?

Vastaa Viestiin