Spotify

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mitäs tykkäätte uudistuneesta Spotifysta? Itse en meinannut aluksi löytää mitään, mutta nyt jo alkaa eri jutut löytyä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Onko Spotify uudistunut? Mikä versio siitä ja miten? Minun Androidissani ei ole päivityksiä tuloillaan Spotifyhin, eikä tietokonesovelluksessakaan ole muutoksia. Muutos olisikin kyllä aiheellinen. Spotify on takellellut ja hidastellut jo ties kuinka kauan. :roll:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Pete »

DenEurovise kirjoitti: 30 Maalis 2021, 20:53 ^Onko Spotify uudistunut? Mikä versio siitä ja miten? Minun Androidissani ei ole päivityksiä tuloillaan Spotifyhin, eikä tietokonesovelluksessakaan ole muutoksia. Muutos olisikin kyllä aiheellinen. Spotify on takellellut ja hidastellut jo ties kuinka kauan. :roll:
Ilmaisversio: 1.1.56.595.g2d2da0de-a

Mielestäni kyseessä on radikaalein muutos sinä aikana, kun olen sovellusta käyttänyt. Esimerkiksi kaikki listat löytyvät nyt Haku-toiminnon alta.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja inomu »

Pete kirjoitti: 30 Maalis 2021, 18:29 Mitäs tykkäätte uudistuneesta Spotifysta? Itse en meinannut aluksi löytää mitään, mutta nyt jo alkaa eri jutut löytyä.
Yllätyin kuin näin uutisen näistä muutoksista, sillä itsellä ne on ollut jo käytössä ties kuinka pitkään :surrur: Olenko sitten ollut joku testikäyttäjä tietämättäni :mitvit: Mutta nuo päivitykset eivät juuri mitään uutta tuoneet itselle ja hyvin on toiminut :peukku:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Pete »

Miksiköhän Uudet albumit ja singlet -listaa ei olla päivitetty hetkeen? :mitvit: Aiemmin sitä on päivitetty mielestäni välillä jopa kahdesti viikossa.
Riskinä seniorilaumat

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Mielestäni ulkonäköä (android) on päivitetty monta kertaa ja uusimmassa joskus omat soittolistat vähän sekoaa, tulee iso kasa outoja biisejä listaan ja mikä se pieni ympyrä, jossa nuoli alaspäin ja se "Tuunaa" nappi

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kuulin tänään iltaan asti vain espanjankielisiä mainoksia Spotifyssa. ???
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin