Ukraina 2021: Go_A – Shum

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Go_A – Shum

*****
69
49%
****
33
23%
***
21
15%
**
8
6%
*
11
8%
 
Ääniä yhteensä: 142

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Pete »

Huh, mikä monitaituri Go_A:n Ihor on! Hän soittaa ainakin kymmentä eri soitinta. :shock: Saat haastatteluun englanninkielisen tekstityksen asetuksista.

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Uusi versio on nyt soinut tarpeeksi, että oon taas tykästynyt tähän
biletysbiisiin. Ukrainan kieli toimii hyvin ja Steampunk-henkinen video on mulle :ihana:
Top-10 paikka mun puntarissa
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Pete kirjoitti: 05 Huhti 2021, 23:29 Huh, mikä monitaituri Go_A:n Ihor on! Hän soittaa ainakin kymmentä eri soitinta. :shock:
Hyvin lahjakas poika on. :ihana: :kups:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Huonompi kuin viime vuotinen kappale. Tässä ei ole ollenkaan samanlaista tarttumapintaa, joka jäisi mieleen samantien. Positiivinen asia on se, että huilumies näyttää hyvältä. :ihana:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nauratti, kun luin jatkoajan keskustelu palstalta, että nyt on selvinnyt miksi Saipan Jarno Koskirannan peli on ollut vaisua, kun ukko soittaa Ukrainan viisuedustajana. :rofl: en siis itse tiedä onko Ihor ja Jarno saman näköisiä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Oijoi, on etnopilliä ja ukrainan kieltä ja ties mitä kaikkea - joten minähän tykkään. :surrur: :peukku:

*****
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ukraina täydentää vuotta kiintiö-kansanmusiikkinumerolla. Ei sillä, että se olisi huono juttu. Menevää ja sujuvaa. Neljä tähteä.
Žvižej fucked up the solo

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Ukrainan euroviisu on sikäli melko onnistunut, että laulu jää heti hyvin mieleen. Tykkäsi siitä tai ei. Tai vaikka Se olisi ihan ok.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Aivan loistava kappale intensiivisellä tunnelmalla. Alkuperäisestä versiosta tykkään enemmän, mutta uusikin on lähes samalla tasolla. Neljä tähteä

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ukrainan ahdistava ydinlaskeumalaulu vie voiton taisteluparistaan Venäjästä... (sillä varauksella, että lavaylöspanoa en ole vielä nähnyt).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41808
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En tykkää niistä juoksijoista srceenillä (tai millä lie) sitten ollenkaan. Tämä lavatoteutuksen on tehnyt sama heppu joka teki sen Jamalalle ja Mélovinille, ja ne eivät kumpikaan oikein ole suosikkejani. Tai siis kumpikin oli mielestäni Ukrainan karsinnassa parempi kuin viisuissa. Mutta joo, kai useimmat muut ainakin siitä Jamalan jutskasta sitten tykkäsivät? Minua häiritsi, kun siinä niin kerrotaan tarinaa, että tämä ja tämä visuaalinen efekti tarkoittaa niinku tätä, tässä on ahdistusta ja tässä on toivoa jne.

Go_A:lla se valkopuinen metsä ja asut ja valorenkaat toimii, mutta toivoisin screenille vähäisempää osuutta ja valaistukselle isompaa. Ja lähikuvaa kiitos!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja JRS »

Olen usein pitänyt Ukrainan viisuista mutta nyt ei hirveästi toimi.
Lehmänlaidunnan etninen kutsuvirsu kohtaa dancebeating.
Paketti voisi kokonaisuutena olla laadukkampi..mutta silti kuunneltava :heh:

Arvosana: 3/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^^ Mäkään en oikein innostu noista hitusen geneerisen näköisistä kiiltävistä juoksijaukoista. Olisi mieluummin vaikka (uudemman) musiikkivideon teemaista taustaa, kun lavallakin on jotain puita. Tosin lavalla oleva alusta näyttää vähän hassulta ja pieneltä, kun kaikki ovat änkeytyneet siihen ja kamera viipottaa laajakulmalla ohi.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41808
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Go_A on kutsunut Katerinaa kakkosharkoissa ansiokkaasti tuuranneen Emmie van Stijnin greenroom-seurakseen semin ajaksi, raportoi Eurovoix. Asiallista. :peukku: Ja varmaan myös hyvää promoa.
Rise, angel, shine, love!

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja murka »

Rousku kirjoitti: 14 Touko 2021, 18:46 En tykkää niistä juoksijoista srceenillä (tai millä lie) sitten ollenkaan. Tämä lavatoteutuksen on tehnyt sama heppu joka teki sen Jamalalle ja Mélovinille, ja ne eivät kumpikaan oikein ole suosikkejani. Tai siis kumpikin oli mielestäni Ukrainan karsinnassa parempi kuin viisuissa. Mutta joo, kai useimmat muut ainakin siitä Jamalan jutskasta sitten tykkäsivät? Minua häiritsi, kun siinä niin kerrotaan tarinaa, että tämä ja tämä visuaalinen efekti tarkoittaa niinku tätä, tässä on ahdistusta ja tässä on toivoa jne.

Go_A:lla se valkopuinen metsä ja asut ja valorenkaat toimii, mutta toivoisin screenille vähäisempää osuutta ja valaistukselle isompaa. Ja lähikuvaa kiitos!
Jokuhan ukrainalaisista selitti, että laulun sanoma on pähkinänkuoressa että juoksujalkaa tanssimaan yhdessä kun korona on voitettu.

Olen ehkä tyhmä kun en osaa ihan sanoitusta yhdistää tuohon viestiin. Joka tapauksessa ymmärsin niiden harjoituspalojen juoksijoiden symbolisoivan sitten kiirettä juhlimaan ja nakkaamaan maskit nuotioon.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41808
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timonenä kirjoitti: 03 Huhti 2021, 19:19 Sääli vaan, että tähän astisista videoista yksikään ei ole ihan nappiin asti mennyt, eikä tuo huulisynkkalivekään hirveästi toiveita herätä.
Tässä olisi tällainen vaihtoehtoinen video. Kun mitään kunnon prepartyja ei oikein voinut järkätä, niin artistit tekivät videoita kotonaan, ja nämä ottivat kotona olemisen aika kirjaimellisesti:

Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

Rousku kirjoitti: 16 Touko 2021, 05:00 Tässä olisi tällainen vaihtoehtoinen video. Kun mitään kunnon prepartyja ei oikein voinut järkätä, niin artistit tekivät videoita kotonaan, ja nämä ottivat kotona olemisen aika kirjaimellisesti:

https://youtu.be/4TeUDxCLsvw
Tämä on tähän astisista paras ja noiden Verka Serduchka-coverkin toimii :)

Ukrainalla on kyllä viisuosallistujana todella kova track record, aika vähän siellä on ollut huteja joukossa. Osaavat ja uskaltavat mennä omilla vahvuuksiaan, mikä esim. Suomella ja Puolalla on ollut sangen harvinaista.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Timonenä kirjoitti: 16 Touko 2021, 21:30 Ukrainalla on kyllä viisuosallistujana todella kova track record, aika vähän siellä on ollut huteja joukossa.
Ukrainan harvoja huteja ovat tietenkin vuosien 2005 ja 2017 kotikisat, joista tuli GreenJollyn ja O.Torvaldin toimesta maan kaksi huonointa sijoitusta. Niiden lisäksi on maan debyytti 2003 (Oleksandr sai kyllä ihan mukavan puolenvälin sijoituksen mutta heikolla pistekeskiarvolla), Gaitana 2012 ja Mélovin 2018.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Gaitana on kuitenkin vuoden 2012 sadosta yksi kahdesta tai kolmesta biisistä jotka ovat jääneet (ainakin) minulle elämään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Jalkapallon EM-kisojen kolmeminuuttinen mainosbiisi Be my guest on minulle kaikkien aikojen huonoin euroviisu. :yrjo: Jos siis Euphoriaa ei lasketa (oikeastaan, kun ensi vuonna Loreenin voitosta tulee kymmenen vuotta, niin alan ehkä edes hieman arvostaa hänen voitto kappaansa sillä ehdolla, etten kuulisi siitä enää pihahdustakaan).

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sä poimitkin sen vuoden parhaat biisit (ei Ukrainasta huonoa tee, vaikka se olisikin EM-kisojen mainosbiisi). Kolmas tuosta vuosikerrasta elämään jäänyt biisi vois olla Social network, jolle lämpenin hitaasti vasta vuosia myöhemmin (jos nyt olen oikeassa vuosikerrassa).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2202
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Ukraina nyt siis ainoa maa joka ei ole koskaan missannut finaalia :juhla:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ohoo, olisiko niin että Ukrainan etnojoiku riittäisi voittoon asti? Oli varsin vangitseva esitys ja yleisökin tuntui olevan ihan täpinöissään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Huh kun meni jännäksi, mutta Ukraina finaalissa! Mahtavaa <3 :surrur:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Tämä yllätti. Ei siksi, ettenkö itse tätä rakastaisi, vaan siksi, että se saa tällä hetkellä mystisen paljon huomiota. En todellakaan odottanut, että tämä olisi näin suosittu - Youtubessa sillä on (kirjoitushetkellä) illan kappaleista toisiksi eniten katsojia (Venäjähän se siellä kärjessä vetelee), ja Twitterissä jatkoonpääsyilmoituksista se on saanut eniten positiivista huomiota. Mystistä, mutta mielettömän ihanaa jos perinteinen laulutaito pääsee pitkälle!
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei Ukrainan finaalipaikan suhteen ollut mitään jännittämistä. Arvasin kolme viimeistä finaaliin menijää ihan oikein (Ruotsi, Belgia, Ukraina)...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Illan paras veto ehdottomasti. Finaalissa paikka kymmenen parhaan joukossa varma, yleisöäänissä menee todennäköisesti viiden parhaan joukkoon.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä toivoittaisin Ukrainan voiton tervetulleeksi jo ihan pelkästään sen takia, että se pyyhkisi takapuolensa kaikilla eurojuryillä, vedonlyöjillä ja muilla voittajaspekuloijilla....
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kyllä tää Je me casset ja El diablot hakkaa mennen tullen ! Tässä on personaa

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ukraina 2021: Go_A – Shum

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ukraina on kyllä hyvä livenä, vaikka en ole ihan vakuuttunut siitä lavarakennelmasta ja ylipäätään lavatoteutuksesta. Hengästyttävä olo tästä kyllä tuli, jos sitä oli lähdetty hakemaan. Voitto sopisi oikein hyvin, mutta ei ihan taida siihen kuitenkaan yltää.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Lukittu