Puola 2021: Rafał – The ride

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Rafał – The ride

*****
8
7%
****
34
28%
***
46
38%
**
22
18%
*
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 121

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Harmi, ettei tämä levyltä kuunneltuna iskekään ihan sillä tavalla kuin olisin toivonut. :lohduton: Tässä on hyvinkin miellyttävät laulumelodiat ja kyllähän tämä rullaa erittäin sujuvasti eteenpäin, mutta jotenkin vaisuksi silti jää. Jotakin oleellista puuttuu. Haluaisin rakastaa tätä kappaletta, mutten ihan pysty. Pöh.

****
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Puola 2021

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Teräsbekoni kirjoitti: 28 Helmi 2021, 19:12 Tuo olisi kyllä hienon epätyypillinen ja kuitenkin samalla relevantin kuuloinen biisi Puolan edustajaksi
Eikös Wielkie tytuły (josta siis puhe) olisi ollut oikein tyypillinen ns. puolalainen taideviisu, joita takavuosina kuultiin? Viimeinen taitaa olla vuoden 2010 Legenda. Naurettiin, että Puola lähettää joko nolla viisua (jäi välillä pois), tai sitten hyvityksenä kolme biisiä kerralla.

Mutta hieno kyllä olisi ollut! Mikäli ucco osaa kiekua biisin myös livenä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20440
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Puola 2021

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Rousku kirjoitti: 07 Touko 2021, 14:24 Mikäli ucco osaa kiekua biisin myös livenä.
Osaa. Ihailin tätä liveä jo tovi sitten. Rääkymään hänestä kylläkään ei ole. :heh:

Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Menettelevä, mutta köykäinen. Kolme ja puoli tähteä

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja JRS »

Tämän tahdissa ei edes huvita tanssia..mikä on lajityypin huomioon ottaen aika huono juttu :mrgreen:
On tässä pari kivaa kohtaa mutta kokonaisuus on latteahko.

Arvosana: 2/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Marco eilen Viisukupla-ohjelmassa avasi mun silmät Puolan euroviisun suhteen. Kiitos siitä Marcolle.

Olin arvioinut Puolan tämän vuotisen euroviisun lähinnä sillä perusteella, että miltä se kuulostaa. Annoin aikaisemmin Puolan euroviisulle 3 pistettä euroviisujen paremmuusjärjestyslistallani, mutta nyt vähemmän.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Mä en tajua, miksi tää Puola ei vaan iske jengiin. Mulla tää on ihan kärkikahinoiden tuntumassa puntarillani (tai olisi jos olisin sellaisen tehnyt) :D

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Minulle Puola on ihan älytön guilty pleasure tänä vuonna! :mrgreen: Tiedostan kyllä sen, ettei suurin osa ihmisistä lämpene tälle, mutta itse olen ihan fiiliksissä joka kerta kun tämä pärähtää soimaan ESC 2021 -soittolistaa kuunnellessani. Kuuntelin tämän kappaleen ensimmäistä kertaa yövuorossa ollessani pelkillä tietokoneen omilla kaiuttimilla, ja olin lievästi järkyttynyt siitä, miten voi olla olemassa kappale, joka ei kuulosta kerta kaikkiaan yhtään miltään - mutta sitten annoin tälle toisen mahdollisuuden paremmilla vermeillä, ja se oli menoa!

En povaa Puolalle finaalipaikkaa enkä sitä varsinaisesti toivokaan, koska minulla on liuta suurempia suosikkeja kakkossemistä, mutta minusta on silti kivaa, että Puola on mukana juuri tällä kappaleella. :joojoo:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11317
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Enpä minäkään ole vielä kertaakaan painanut skip-nappia, kun tämä on pärähtänyt soittolistalla soimaan. Ei siis ainakaan ole mitenkään aktiivisen vastenmielinen biisi. Pätkän perusteella en ole kyllä varma, voiko lavaylöspanosta sanoa samaa, mutta mitäs pienistä.

Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että paikalliset musiikintekijät olisivat osanneet tehdä tämän saman biisin vielä kiinnostavammin. :rakkaus:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Jaa, vai levyraatibiisi raadista 66?

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5921
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

MissBucharest kirjoitti: 20 Touko 2021, 20:11Mä en tajua, miksi tää Puola ei vaan iske jengiin. Mulla tää on ihan kärkikahinoiden tuntumassa puntarillani (tai olisi jos olisin sellaisen tehnyt) :D
Tää on niin huono, että on jo hyvä. Ymmärrän hyvin, miksi ei mene finaaliin, mutta kyllä tää omalle soittolistalle jää. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
helidon
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 552
Liittynyt: 12 Helmi 2013, 08:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja helidon »

The Ride on myös mun guilty pleasure tänä vuonna :puna:. Tyylilaji on hallussa, kivasti toteutettu. Tykkään kuunnella tätä. Live ei ollut hyvä, jos ei huonokaan, eikä tämä finaaliin mene,mutta pidän silti kolmen tähden edestä.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Viisufani kirjoitti: 16 Touko 2021, 20:34 Marco eilen Viisukupla-ohjelmassa avasi mun silmät Puolan euroviisun suhteen. Kiitos siitä Marcolle.

Olin arvioinut Puolan tämän vuotisen euroviisun lähinnä sillä perusteella, että miltä se kuulostaa. Annoin aikaisemmin Puolan euroviisulle 3 pistettä euroviisujen paremmuusjärjestyslistallani, mutta nyt vähemmän.
Jos kerran Puola tuon takia joutui puntarillasi viimeiseksi, niin mites pidät Israelia jopa sijalla 17? Sitä paitsi en usko, että Puolan kappale ja musiikkivideo viestivät jotain naisvihaa, olisi tyhmää kisailla Euroviisuissa sellaisella. :surrur: (Itse en tässä kisassa ajattele juurikaan maiden tilanteita, ei sillä etteväitkö ne olis tärkeitä, mutta tämä on musiikkikilpailu ja arvostelen maat sen perusteella).
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Esityksestä jäi jotenkin vaikutelma, että Rafał luovutti puolessa välissä ja aloitti niiden "kaikki mukaan, hilipatihippaa" vetelyn sinne väleihin.
Žvižej fucked up the solo

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Varsin heikko livenä. Kakkoseen jää. :eiei:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16641
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Illan selkeimmin epäonnistunut esitys. Vaikutti tosiaan melkein kuin ei olisi yritettykään. Tanssijat olivat todella paljon taitavampia ja karismaattisempia kuin solisti. Sääli hyvää biisiä, mutta eipähän ole finaalissa ainakaan Kreikan apajilla.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11922
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja sziget »

Ihmettelin kuka laulaa, kun solisti hoki vain come onia ja raise your handsia. Taustanauhahan nykyään laulamisen hoitelee.

Kilpailumielessä toivoton mutta Tanskan tavoin kivan retro. Toivon julkista karsintaa 2022. Kasia Moś 2017 on viimeisin onnistuja, hänet valittiin karsinnalla.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Puola oli niin nolo. :puna: En ihmettele yhtään karsiutumista. Kaipa tässä oli se semin jumbo, kun Moldovakin tiensä finaaliin löysi.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7168
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Voi jestas kun oli heikkoa laulamista Rafalilta & esityskin mitäänsanomaton. Mietin vähän, että ei yllättäisi jos Puola tekee Unkarit & vetäytyy viisuista
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5921
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tää on mun tämän vuoden guilty pleasure. Eihän live kummoinen ollut, Rafal ei ole kauhen hyvä laulaja. Pidän silti biisistä ja se jää omalle soittolistalle.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Sama täällä. Kappaleessa on mukava vauhti. Harmi ettei päässyt jatkoon.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Rousku »

klaus-12 kirjoitti: 21 Touko 2021, 00:28 Esityksestä jäi jotenkin vaikutelma, että Rafał luovutti puolessa välissä ja aloitti niiden "kaikki mukaan, hilipatihippaa" vetelyn sinne väleihin.
Osuvasti luonnehdittu. - Kaipa kaikki on pyydettävä mukaan, kun huomaa, ettei itseltä laulaminen suju ollenkaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

No johan tää on monen nolo suosikki, liityn joukkoon :rofl: Tästä sais hyvän kasarirokkibiisin salee, ja ne synasoundit on kivat. Oispa vaan laulamassa jokseenkin kuka tahansa muu :mrgreen:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Mäkin pidän tästä... :puna: Tämä on vähän tämmöinen köyhän miehen Ressu Redford.
Cry him out

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Ehkä odotin vielä huonompaa liveä? Tanssijat kieltämättä paljon parempia kuin Rafał. Varsinkin lopussa tuntui lopahtavan ja kertauspätkäksikin oli varmaan valittu heikoin kohta koko esityksestä. Tuskin oli ainakaan 16. sijaa korkeammalla. Biisi ei ehkä kuitenkaan ollut niin avuton, saattaisin pitää ihan ok:na, jos ei olisi ruottalaisten pöytälaatikon pölyistä kaivettu. (Tosin onhan moni muukin biisi tänä vuonna ruotsalaisten tekemä mutta ne nyt sentään on hyviä) Ihmettelen kyllä taustanauhoja tässä - vai päävokaalit livenä. :roll: Tuntui tulevan häiritsevän paljon nauhalta.
Violins playing
Angels crying

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Tästä tuli mieleen joku UMK 2017.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Puola 2021: Rafał – The ride

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Tämän alapeukut niin semifinaalivedossa kuin musavideossa :rofl: Ja minä sen kuin jammaan tämän tahtiin. :heh:
Cry him out

Lukittu