Eurojury 2021

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Mikä Eurojuryn kolmesta eniten pisteitä saaneesta maasta olisi sinulle mieluisin viisuvoittaja?

a) Malta
17
34%
b) Sveitsi
21
42%
c) Ranska
12
24%
 
Ääniä yhteensä: 50

figure8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 463
Liittynyt: 08 Joulu 2012, 18:40

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja figure8 »

nyt on täydet tulokset julkistettu:
https://eurovoix.com/2021/05/07/destiny ... 021-malta/

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33143
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja Pete »

Voisiko Carboni tai joku modeista luoda tähän ketjuun äänestyksen?

Mikä Eurojuryn kolmesta eniten pisteitä saaneesta maasta olisi sinulle mieluisin viisuvoittaja? Kerro kommenteissa, miksi.

a) Malta
b) Sveitsi
c) Ranska
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8128
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kevyesti b) Sveitsi. Ranska on hysteerinen ja Maltaa en ymmärrä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12835
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ehdottomasti a) Malta. Sveitsi on makuuni liian Arcaden kaltainen ja Ranska ihan miellyttävä, mutta sen ennakkosuosikin asema on käsittämätön.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

2 piippunen juttu. Rakastan Ranskan biisiä .mutta Maltan voittaessa saataisiin taas enempi noita poppibiisejä. ( malta myös kuuluu suosikkeihini) Sveitsi on ihme kiekumista ja voi sitä ballaadimerta kun joka toinen maa lähettäis jotain tollasta :eeek:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja WildDance »

No ehdottomasti Malta! Ei puhettakaan. Sveitsi on aivan liian Arcade 2.0 ja voin vain kuvitella kuinka moni maa yrittäisi tavoitella tuota samaa tunnelmaa ja melodiakulkuja seuraavissa viisuissa. :roll: Ranska olisi pienempi paha kuin Sveitsi, mutta itse en välitä siitäkään biisistä. Aika tekotaiteellinen. Malta olisi näistä kolmesta selvästi raikkain.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Sveitsi on näistä eniten makuuni. Ranska on mielestäni vain tylsää ujellusta ja Maltan svengailu ei iske. Toivon kuitenkin voittajan löytyvän jostain aivan muualta.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33143
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kiitos äänestyksen luomisesta jollekulle! :hali:

Äänestin Sveitsiä. Biiseinä kaikki kolme ovat melkein yhtä hyviä, mutta Sveitsi on ehkä hieman parempi ja viime vuonna Gjonin biisi oli suosikkini. Minusta olisi äärettömän mielenkiintoista nähdä rikkaan Sveitsin järjestämät viisut. :joojoo: Ranskan voittaessa saatan tosin itsekin mennä paikan päälle katsomaan viisuja, koska näin ranskalaisen kaverini kanssa sovimme. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Mikään kärkikolmikosta ei erityisemmin sykähdytä, mutta jos noista pitää valita voittaja, niin olkoon sitten Sveitsi
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41952
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mikään kärkikolmikosta ei erityisemmin sykähdytä, mutta jos noista pitää valita voittaja, niin olkoon sitten Malta. Se on vähiten teennäinen.

Ranska on liian stereotyyppisen ranskalainen ja Padam kummittelee taustalla turhan vahvasti. Sveitsillä saattaa olla parempi kappa, mutta Gjon's Tears on minulle liikaa. Sekä tuo artistinimi että sitä niin tasan ilmentävä ääni. Voiko hän koskaan esittää mitään iloisempaa? (Miksi puhutaan pelkästä Gjonista ja jätetään tuo typerä lisäke pois?)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Sveitsi näistä selkeästi.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Eurojury 2021

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Näistä kolmesta ehdottomasti Sveitsi. Biisi on koskettava, vaikkakin aika perinteinen balladi, ja Gjon on hellyttävä persoona. Ranskaan olen ehtinyt jo vähän kyllästyä, se itse biisi on tylsähkö. Maltan biisissä taas jokin on tökkinyt alusta asti. Ehkä se, että kaikki tuntuu vähän liian tarkkaan mietityltä eikä siksi tarpeeksi aidolta ja vilpittömältä. :miettii: Todella hyviä laulajiahan molemmat Destiny ja Barbara kuitenkin ovat.
My anxiety attacks :kisu:

Lukittu