Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1428
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Mohno kirjoitti: 26 Huhti 2021, 09:08 Täysin käsittämätöntä että tämä nuokkuu sijoilla 13 - 17 kaikissa faniäänestyksissä! :shock: :draamaa:

Ymmärrän ettei hevi maistu kaikille - enkä itsekään ole mikään hirmu hevifani - mutta erottuuhan tämä energiatasoltaan aivan ylivoimaiseksi tämän vuoden aneemisessa viisukattauksessa.

Kaikkien nolojen diskokloonien ja surkuhupaisten balladitekeleiden joukossa tässä on alkukantaista voimaa, sykettä ja sielunsyvyyttä! :tuuletus: :tapu: :peukku:

Toivottavasti tavisten sankka joukko vielä osoittaa että fanilistaukset ovat vain vääristynyttä harhaa.

Muussa tapauksessa nämä pippalot alkavat pikkuhiljaa menettää mielenkiintoni virkistävänä viihdemuotona.

Suomilasien takaa tätä toki helppo katsoa, kun Blind Channel on oma suosikkini kaikista tämän vuoden viisuista. Mutta oli värilasit päässä tai ei ja alat miettiä olennaisia tekijöitä, mitkä saa ihmiset tarttumaan puhelimeen ja äänestämään, BClla on koko paketti kunnossa. Ja koska miinusääniä ei voi antaa, tulee tele olemaan hyvä. Parempi kuin Hatarilla, huonompi kuin KEiiNOlla jos vertaa 2019 vuoteen. Sijat 3-7 telessä aika selvä asia mielestäni, en yllättyisi myöskään sijoista 1-2. Jurypuolella voi olla vaikeampaa ja siksi Suomi ei ihan kärkisijoista välttämättä taistele
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Speed »

Mohno kirjoitti: 26 Huhti 2021, 09:08 Kaikkien nolojen diskokloonien ja surkuhupaisten balladitekeleiden joukossa tässä on alkukantaista voimaa, sykettä ja sielunsyvyyttä! :tuuletus: :tapu: :peukku:
Muiden osallistujien alaspolkeminen ei nosta Blind Channelin asemaa tämän vuoden kattauksessa.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1428
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Carboni »

https://youtu.be/hKk2KDC7y3U

Siitä hyvä haastattelu MTVn tekemänä. Pojat ei ota sijoituspaineita vaan aikovat vetää oman ruutunsa niin hyvin kuin pystyvät ja katsoa mihin se sitten riittää. Mielestäni täysin oikea asenne
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Jep, parempi ettei puristeta mailaa liian kovaa. Varmasti se omaan esitykseen keskittyminen ilman sijoituspaineita tuo rentoutta ja se näkyy myös lavalla.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5580
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Olipa vaihteeksi ihan mukavan asiallinen haastattelu, jossa ei toistettu samoja kysymyksiä ja vastauksia. Voi toki johtua siitäkin, etten ole varmaan pariin kuukauteen seurannut haastatteluja. Aikamoista haastattelurumbaa kyllä pitävät näemmä.

No, ainakin tuollaiset paikan päällä kuvatut haastattelut ovat nyt ohi ennen viisuja, koska heillä alkoi haastattelun mukaan karanteeni maanantaina eli tänään. Viisut lähestyvät!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

https://open.spotify.com/episode/0So8fY ... zmnFFMNfSw

Blind Channel Eurovision Legendsin podcastissa.
Meow cat, please meow back.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ihan siedettävä möykkä. Sen suuremmin ei jaksa kiinnostaa.

***
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

UMK:n Instassa näkyvä 3D-mallinnos BC:n esityksestä viisulavalla aiheutti hyviä fiiliksiä. Tuli semmonen tunne, että tästä tulee ihan järjettömän hyvä show. :tuuletus:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Pete »

"Dark side" on vuoden ensimmäinen kotimainen platinaan yltänyt biisi tänä vuonna. :peukku:

https://twitter.com/BlindChannelFIN/sta ... 12161?s=20
Riskinä seniorilaumat

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Katselin BC:n uuden dokkarisarjan ekan jakson UMK:n YouTube-kanavalta. Toivottavasti jätkät eivät polta itseään täysin loppuun tässä valmistautumisessa viisuihin. Hieman huolestuttavilta kuulosti osa heidän jutuistaan, mutta jospa nyt karanteenin aikana ehtisivät hieman levätä ennen Rotterdamin loppurutistusta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Valkealalainen kirjoitti: 29 Huhti 2021, 10:28

Ihan siedettävä möykkä. Sen suuremmin ei jaksa kiinnostaa.

***


Eiks nää herrat olleet jo puol seihtemän tv2 ohjelmassakin...?
Viimeksi muokannut romualdo, 06 Touko 2021, 13:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

^^ Samaa ajattelin, kun katsoin jakson, ja niin ilmeisesti moni muukin ainakin kommenteista päätellen. UMK vastasikin instagramissa erääseen kommenttiin, että pojat ovat ainakin nyt karanteenissa voineet levätä enemmän kuin silloin juuri UMK-voiton jälkeen. Lisäksi esim. Joel itse kertoi tässä taannoin oppineensa sanomaan ei, jos on tuntunut, että mennään liian kovaa. Nyttemmin onkin näyttänyt olleen enemmän haastatteluja, jotka Joel on jättänyt väliin ja esim. Aleksi hoitanut hänen puolestaan Nikon kaverina.

Blind Channelin työmoraali on kyllä kunnioitettavan kova, mutta aivan kaikkeen ei kukaan pysty eikä tarvitsekaan pystyä. Toivottavasti pojat ehtivät nyt tällä viikolla ladata vielä kunnolla akkuja ennen Rotterdamiin lähtöä. <3
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Työmoraali siis näyttäis olevan kohdallaan. Toivottavasti kohdistavat tarmonsa myös oikeisiin asioihin, joilla on lopputuloksen kannalta eniten merkitystä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41966
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta minulla on vähän mennyt luotto Suomen edustajaan... :hiips: Erinäiset äänestykset eivät näytä nyt hyvältä. Onko biisiin jo kyllästytty? Finaaliin menee, mutta en odottele mitään kymppikärkisijoituksia. Tulostaulun oikealle puolelle jää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En ole itse ainakaan missään vaiheessa uskonut Suomen menestykseen. Hyvä lavaylöspano UMK:ssa, mutta biisi kumisee tyhjyyttään. :draamaa: Erottuu, muttei positiivisesti. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Albin »

Rousku kirjoitti: 08 Touko 2021, 16:38 Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta minulla on vähän mennyt luotto Suomen edustajaan... :hiips: Erinäiset äänestykset eivät näytä nyt hyvältä. Onko biisiin jo kyllästytty? Finaaliin menee, mutta en odottele mitään kymppikärkisijoituksia. Tulostaulun oikealle puolelle jää.
Miksei saisi sanoa mitä mieltä on :raaps: Itse jupisen ja rupisen joka ketjussa sitä mieltä olen :jupinaa: ja :hali:

Minä en ole oikein koskaan miettinyt sijoitusta suomelle, vaikka intohimoinen tilastonikkari olenkin. Yleensä kannustan suomea vaikka hampaat irvessä. (Saara), vaikka sydän sanoisikin ihan toista.

Tänä vuonna ei tarvitse miettiä mitään korulauseita. Minä todella tykkään tästä :peukku:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Serduchka kirjoitti: 08 Touko 2021, 16:51 Hyvä lavaylöspano UMK:ssa, mutta biisi kumisee tyhjyyttään.
Hetken luulin, että puhuit Ruotsin edustajista...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Suurin osa katsojista ja äänestäjistä näkevät sekä kuulevat viisut ensimmäistä kertaa livenä vasta itse kisoissa. :joojoo: Siksi on turha olla huolissaan, että onko biisiin ehditty kyllästyä. Faniäänestyksissä saattaa näkyä pientä laskusuuntaa sen takia, mutta faniäänestyksiin osallistuvat ovat aivan pieni murto-osa ihmisistä, jotka äänestävät Euroviisuissa. Suomen biisi erottuu joukosta ja jää varmasti katsojilla mieleen 26 finalistin joukosta, jos ja kun sinne pääsee. Itse uskon edelleen, että Suomella on mahdollisuudet Softiksen kaltaiseen sijoitukseen, mitä itse pidän hyvänä sijoituksena ja lasken sen menestymiseksi.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Albin kirjoitti: 08 Touko 2021, 17:25 Tänä vuonna ei tarvitse miettiä mitään korulauseita. Minä todella tykkään tästä :peukku:
Jep, ilman sinivalkoisia silmälasejakin (tai kuulokkeita) voin todeta, että Suomella on vuoden parhaita biisejä nyt kun viisu-cd:tä on tullut kuunneltua. Jos menestystä ei tule, vika on tylsässä kisassa, eikä edustajassa. Menestyäkseen Suomen täytyy lähettää jokin Lordin kaltainen kummajainen, muuten sijaluvut ovat ynnä muut tasoa. Jostain syystä Suomella ei ole mitään välimuotoa. Johtuneeko sitten pisteytyksestä, että vain 10 kärkimaata saavat pojoja ja muut jäävät pisteittä ja suomalaisten musiikkimaulla ei hätyytellä eurooppalaisittain kympin kärkeä. Jos tänä vuonna ei tule pisteitä, totean, että ihan sama mitä Suomi viisuihin lähettää, sillä ei ole merkitystä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

WildDance kirjoitti: 08 Touko 2021, 17:35 Suomen biisi erottuu joukosta ja jää varmasti katsojilla mieleen 26 finalistin joukosta, jos ja kun sinne pääsee. Itse uskon edelleen, että Suomella on mahdollisuudet Softiksen kaltaiseen sijoitukseen, mitä itse pidän hyvänä sijoituksena ja lasken sen menestymiseksi.
Finaalissa vähintään 23. sija (Kristan päihittäminen) riittää Suomen toiseksi parhaaseen suoritukseen UMK-ajalla.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jep, kyllä Suomen biisi erottuu ehdottomasti edukseen tänä vuonna kaiken muun seasta. Lisäksi kappale on sen verran helppo ja tarpeeksi poppi, joten ensimmäistä kertaa viisuissa biisin kuulevienkin on helppo siitä tykätä. Semissä meitä auttaa vielä paikka, finaalissa toki voi sen suhteen käydä miten vain.
hra47 kirjoitti: 08 Touko 2021, 17:36Jos tänä vuonna ei tule pisteitä, totean, että ihan sama mitä Suomi viisuihin lähettää, sillä ei ole merkitystä.
Juurikin näin. BC on yksi ehdottomasti parhaimmista edustajistamme ikinä, ja jos tällä jäädään finaalissakin häntäpäähän, niin sen jälkeen on kyllä aivan sama, kuka Suomen edustaja on, koska menestystä on turha odottaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Rousku kirjoitti: 08 Touko 2021, 16:38 Erinäiset äänestykset eivät näytä nyt hyvältä. Onko biisiin jo kyllästytty?
Tänään katselin ESCunitedin livestä harjoituspuheita ja siinähän pyörii se chatti... Siellä oli joillakin kauhea hinku pudottaa Suomi pois sen covid-anthemin takia, ja että kaikki menisivät Italian taakse. Toki muitakin "sopimuksia" vilahteli, mutta tuo pisti silmään.

Muoks: Lisäksi sitä Måneskin laulajaa hypetettiin oudon paljon. (Nyt täytyy kysyä, onko se laulaja homo? Se selittäisi paljon.)

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja toivo »

Niin. Käykö tässä taas niin, että mennään kyllä finaaliin ja odotukset on kovat. Sitten...

Sitten alkaa pisteiden jako. Ensimmäinen maa ei anna pisteitä... toinenkaan maa ei anna pisteitä... kolmaskaan ei anna pisteitä. Se sama tyhjä olo taas kerran, kun niitä pisteitä ei vaan tule. Ruotsi näköjään juhlii jatkuvasti hampaat valkoisina juryjen twelve pointseja.

Lopulta ääniä tulee vain naapurimaista, Viro pamauttaa jopa 8 points ja muutamia jämäpisteitä keski-euroopasta. Televotessa tulee "22 points to Finland". Sijoitus on 21. Sitten mietitään että mikäs tänä vuonna nyt sitten meni pieleen, kun ei kelvannut taaskaan. :roll:

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1272
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

^ Mun mielestä meillä on kerrankin potentiaalia menestyä yleisöäänissä, ei nyt jooko heitetä kirvestä kaivoon tässä vaiheessa
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Albin »

toivo kirjoitti: 08 Touko 2021, 19:31 Niin. Käykö tässä taas niin, että ...
Perhana, eikö sovita että Suomi on viimeinen aina ja iänkaikkisesti. Ei sitten ahista..

Itse tykkään ja elän toivossa... :heh: (moi, kaikki Toivot)

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Puutarhuri kirjoitti: 08 Touko 2021, 18:52 Siellä oli joillakin kauhea hinku pudottaa Suomi pois sen covid-anthemin takia, ja että kaikki menisivät Italian taakse. Toki muitakin "sopimuksia" vilahteli, mutta tuo pisti silmään.
Olen tämän viisukauden aikana pannut merkille, että viisufanien joukosta löytyy maineensa vastaisesti melkoisesti puritaaneja. Yksi jos toinenkin on tyrmistynyt, kun kehdataan laulaa vähän synkempää materiaalia, ja ajatelkaa vielä niitä lapsia - tämähän tuo mieleen ne reaktiot, joita tällaiseen musiikkiin tuli sen ollessa tuoretta, ja Dark Side nyt on aurinkoinen tunnelmapala oikeasti synkkään musiikkiin verrattuna. :mrgreen:

Italialla on paljon kannattajia, ja Suomi on ainoa vähänkään samalle tontille pyrkivä kappale. Toisaalta aivan jokaisella maalla on äänekkäitä kannattajia ja vastustajia, mutta viisuissa voi antaa vain pluspisteitä. Kuten WildDance jo huomauttikin, näin fanikuplassa kannattaa muistaa, että harva viisukatsoja on kuullut muuta kuin oman maansa kappaletta, jos sitäkään. Suomella on paketti kasassa musiikillisesti, ja uskallan toivoa, että BC panostaa täysillä myös esitykseen. Jos minulla olisi vankka tulosveikkaus, yrittäisin lyödä vetoa sen puolesta. :heh:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ no joo, olen kyllä samaa mieltä että kunhan Suomi pääsee finaaliin, niin viisufanien mussutuksilla ei ole enää mitään väliä. Äänestysjoukko on finaalissa niin valtava ja ties miten ne äänestää. (Tosin mistään puritaanisuudesta ei ole mussutuksissa kyse, vaan siitä että Suomi on tuon Damianon tiellä ja joku tekosyy pitää keksiä.)

Toivottavasti tuomariäänet on suunnilleen sitä, mitä viikolla nähtiin. Luulisi musiikin ammattilaisilla nyt jotain perusteita olevan, kun kerta ohjeetkin on annettu.
Viimeksi muokannut Puutarhuri, 08 Touko 2021, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41966
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Albin kirjoitti: 08 Touko 2021, 19:44 Perhana, eikö sovita että Suomi on viimeinen aina ja iänkaikkisesti. Ei sitten ahista..
No ei sovita, kun aina joku automaattifinalisti sen viimeisen sijan nappaa Suomen nenän edestä. :joojoo: Siis jos Suomi pääree finaaliin.
Rise, angel, shine, love!

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Ekan kerran Suomella on niin kamala heviörinäbiisi, etten halua enkä edes pysty kuuntelemaan sitä, mutta se tietysti tarkoittaa, että se menestyy ihan kiusallaankin ja sitten joudun joka tuutista kuuntelemaan sitä koko vuoden.
Eli kaikki merkit viittaa, että nyt ollaan Lordi moodissa. Hyvä vai huono asia, en tiedä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41966
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Eihän tämä ole heviörinää!
Rise, angel, shine, love!

Lukittu