Bulgaria 2021: Victoria – Growing up is getting old

Euroviisut 2021 Alankomaissa
Lukittu

Victoria – Growing up is getting old

*****
14
12%
****
33
29%
***
28
25%
**
22
19%
*
17
15%
 
Ääniä yhteensä: 114

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Bulgaria 2021: Victoria – Growing up is getting old

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Selostaja-Mikkomme taisi ainakin semifinaalissa sanoa Bulgarian postikortista jotakin sellaista, että olisikohan eläinrakas Victoria itse valinnut itselleen tällaista postikorttia... Ja siinähän näytettiin siis lehmiä, jotka päästetään navetasta ulos laitumelle kirmaamaan. Mikolta taisi jäädä huomaamatta, että samaisessa postikortissa Victoria itse poseerasi mm. hevosen sekä araraunan kanssa!? Vai onko Mikon mielestä - tai jopa Victorian itsensä mielestä - todellakin väärin pitää lehmää navetassa maidontuotantoa varten, mutta sitten on kuitenkin oikein ratsastaa hevosella sekä pitää isoa papukaijaa lemmikkieläimenä ihan vain ihmisen huvitukseksi? Lehmä on sentään ihan oikea hyötyeläin, ja sitä paitsi ne postikortinkin lehmät totta tosiaan pääsivät laitumelle, eivätkä vain möllöttäneet sisällä navetassa. Ja lehmä on jalostettu kesyeläin, papukaija taas villieläin! Luonnonmukaisemmat olosuhteet sillä lehmällä on laitumellaan kuin papukaijalla jossakin ankeassa ihmisasunnossa. Emmekä edes tiedä, oliko se postikortissa nähty navetta perinteinen parsinavetta vai jotakin muuta, vai tiedämmekö?

Hävetkää te, jotka vastustatte tuotantoeläinten pitoa maatilalla, mutta samaan aikaan kannatatte lemmikkieläinten pitämistä! Epäkohtia riittää molempien kohdalla, ja jos vastustatte yhtä, teidän tulisi vastustaa myös toista. Itse en lähtökohtaisesti vastusta kumpaakaan. :)

Kuppilan finaaliveikkauksessa laitoin Bulgarian ykköseksi ihan sen takia, koska tämä biisi oli finaalin suurin inhokkini, enkä todellakaan toivonut tälle voittoa - ja eihän tietenkään sellainen kappale voita, jota minä voittajaksi veikkaan. :heh: Ei siis harmita yhtään, vaikka veikkaukseni menikin pieleen. :violette:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Bulgaria 2021: Victoria – Growing up is getting old

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Tämä sai kyllä todella alhaiset puhelinpisteet ja vähän floppasi kokonaissijoituksessakin. Alkoi mietityttämään, olisiko Bulgaria sittenkään voittanut viime vuonna. :miettii: Kappale oli parempi joo, mutta olisi silti saattanut jäädä telessä jopa yllättävän kauas. Liettua ja Islanti olisivat olleet selviö puhelinkärjessä.
Violins playing
Angels crying

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10693
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Bulgaria 2021: Victoria – Growing up is getting old

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Victoria kärsi eniten perutuista viisuista. :lohduton: Olisivat olleet kovilla Tears Getting Soberilla. Sitten menivät vielä valitsemaan täysin väärän viisun tämän vuoden ehdokkaista. Kyllähän tämä aika tylsältä tuntui kaikkia muiden joukossa finaaliviikon aikana. Sääli. Victoria ansaitsi parempaa. No sai toteuttaa omaa näkemystä ja mennä sillä, mikä tuntui itselle mukavimmalta. Tällainen oli lopputulos.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5571
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Bulgaria 2021: Victoria – Growing up is getting old

Viesti Kirjoittaja Tegu »

En ehkä itse päässyt oikein missään vaiheessa viimevuotisen kappaleen sisään, mutta tästä löytyi ihan mukavasti samaistumispintaa. Olisi silti ollut kiinnostavaa nähdä, mitä viime vuonna olisi käynyt, kun Victoria kuitenkin oli suosikkien joukossa vahvemmin kuin tänä vuonna.

No, eipä tämäkään tulos nyt niin huono ole, kun saavutti kuitenkin 11. sijan. Suomessa oltiin innoissaan, kun Softengine saavutti saman sijoituksen. Itse asiassa Softenginen pisteet jakautuivat aika samankaltaisesti yleisöäänten ja raatiäänten välillä ainakin finaalissa:

:flag_bg: 11. sija, 170 pistettä (30 tele + 140 jury)
:flag_fi: 11. sija, 153 nykymallin pistettä (39 tele + 114 jury) (2014:n mallilla yht. 72 pistettä)

Lukittu