UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Ilta – Kelle mä soitan

*****
64
32%
****
75
37%
***
37
18%
**
17
8%
*
8
4%
 
Ääniä yhteensä: 201

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehkä jotain 0,0001% kansainvälisestä yleisöstä kiinnittäisi huomiota siihen, että Suomi on valinnut balladin rock-rämistelyn jälkeen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11301
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Varmaan joo. Kuitenkin minä itse haluaisin, että Suomi esittelisi musiikkikentästään erilaisia puolia viisuissa - etenkin jos riskinä on, että ensi vuonna valitaan jälleen rokkia vain siksi, että se on rokkia... :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Teräsbekoni kirjoitti: 14 Marras 2021, 20:36 https://areena.yle.fi/1-51004133

Voi että, miten hieno tämä liveveto Taivas maan päällä -kappaleesta Nenäpäivä-show'ssa olikaan. Harvinaista kuulla nykyään näin puhdasta ja maneereista vapaata laulamista suomalaisartisteilta.

Taas harmittaa, ettei karsinnoista voi napata kappaleita säilöön jonkun kehnomman vuosikerran varalle. Etenkin ensi vuonna olisi Suomelta huippuveto lähteä kisaamaan tällaisella herkällä suomipop-balladilla rock-rämistelyn jälkeen.




Teräsbekoni kirjoitti: 14 Marras 2021, 20:59 ^ Varmaan joo. Kuitenkin minä itse haluaisin, että Suomi esittelisi musiikkikentästään erilaisia puolia viisuissa - etenkin jos riskinä on, että ensi vuonna valitaan jälleen rokkia vain siksi, että se on rokkia... :joojoo:

Täysin samaa mieltä. :joojoo: :joojoo: Joo tottakai myös rokkia saa lähettää jos biisi on tarpeeksi vahva. Mutta yleensä edellisvuoden reseptin täysi matkiminen ei toimi.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Lukittu