Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33165
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi

Viesti Kirjoittaja Pete »

Lauantaina Nelosella (klo 21.00) alkaa taas yhden Etelä-Koreassa kehitetyn ohjelman suomalainen versio! :uujee:
ruutu.fi kirjoitti:Mysteerilaulajat - I Can See Your Voice Suomi on uusi, hauska ja näyttävä musiikkiviihdeshow, joka tempaa mukaansa laulamaan ja arvailemaan. Jokaisessa jaksossa lavalla nähdään seitsemän mysteerilaulajaa, joista osa on taitavia laulajia ja osa huijareita. Heidän joukossaan voi olla vaikkapa täysin laulutaidoton lääkäri, upealla äänellä siunattu lentoemäntä, epävireinen metsuri tai enkelin lailla laulava laitossiivooja. Jokaisessa jaksossa yksi kilpailija yrittää tunnistaa huijarit laulajista ja kerryttää voittopottiaan jokaisella oikealla arvauksella. Kilpailija saa laulajien arvuutteluun avukseen ammattilaispaneelin, jonka vakijäseninä istuvat Miitta Sorvali, Robin Packalén sekä liuta vaihtuvia vieraita. Ohjelman juontaa Heikki Paasonen.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Toivottavasti on parempi kuin Nelosen edellinen yritelmä, All together now.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ihan hupaisa ohjelma, parempi kuin se All together now. Jäin vain vähän ulkopuoliseksi näistä laulaja vai huijari-veikkauksista. Niin joo ja ekassa jaksossa ollut Meikkitaiteilija voisi harkita viisuihin lähtöä!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tokassa jaksossa alkoi jo tökkimään joka välissä kerratut säännöt ja raivostuttavat mainoskatkot. Ehkä pitää ottaa jatkossa boksille, jotta voi harppoa tylsät osat yli. Loppua kohden odotusta kasvatetettiin duettoa kohtaan ja se oli kyllä edelleen katsomisen arvoinen, varsinkin nyt kun Saara Aalto oli mukana. Mietin vaan, että harjoitteleeko jokainen laulaja sen dueton osuutensa siltä varalta että päätyy viimeisenä laulajana/huijarina lauteille? Tuo kai on ainoa mahdollisuus, ellei koko höskä ole käsikirjoitettu valmiiksi...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Voi, harmitti että se risteilyisäntä oli huijari, oli niin mahtava paketti ja veti vielä kaiken huipuksi Lemmenlaivan tunnarinkin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin