Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

*****
6
7%
****
15
18%
***
20
24%
**
23
27%
*
21
25%
 
Ääniä yhteensä: 85

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Euroviisuvoittaja, joka toi viisuihin uskottavuutta. Rento soulbiisi, jossa seitkytlukulaiset puhallinkuorot tuovat leikkisyyttä ja viihdemaailman ykkösmaan kivaa lötköluista meinigiä. Sävellyksenä ei hajoita suurten säveltäjien rakentamia musiikillisia kirkkoja tai kappeleita, mutta saapi se nakerrettua mukavan navetan jossa löhötä ja kieputella ranteita ympäri. 4 hyvällä kädellä piirrettyä naalinnaamaa.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja Edwina »

En voinut, enkä edelleenkään voi käsittää miksi tämä voitti. :eiei:
Onhan tämä reipas ralli ja kiva kun Viro voitti. Annetaan siksi kaksi tähteä.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Mä olen aina tykännyt tästä, rento, hyväntuulinen kappale, joka saa aikaan mulla mainion fiiliksen ja halun tanssahdella ja laulaa mukana. Sitäpaitsi tällä kappaleella Viro voitti, ja se oli mulle melkein yhtä suuren riemun aihe kuin jos Suomi olisi voittanut. :tuuletus:

Neljä tähteä!
:stara: :stara: :stara: :stara:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Mukavan iloinen kappale
:viro: :viro: :viro: :viro: :viro:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

No voi apua millaisia kommentteja olen tänne laittanut pari vuotta sitten. :rofl: Sori Happy! :mrgreen:

Nykyään pidän tästä tasaisesti neljän tähden verran. Todella svengaava, mutta olen edelleen sitä mieltä, että väärä voitti. :lohduton: Se jää harmittamaan ikuisesti..
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Yksi turhimpia voittokappaleita, mutta Virolle maana soin kyllä voiton. Sellainen kolmen tähden harmittomuus.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja inomu »

Aika turha jollotus voittajaksi. Tuona vuonna olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja (Ranska, Kreikka). Ihan mukava kappale, mutta aivan liian toistava, että jaksaisi kuunnella loppuun asti. Virolla on tullut myöhemmin, monta paljon parempaa voittajaksi sopivaa kappaletta.
3 tähteä.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Loistava voittaja ja messevä kappale, ainoastaan Slovenia oli parempi. Esitys ja livehoilanta toimivat niin ikään.
En käsitä miksei tämä uppoa ihmisiin. Täydet viisi tähteä kevyesti :ihana:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

inomu kirjoitti:Tuona vuonna olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja (Ranska
Ranska oli yksi huonoimpia sinä vuonna.

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1964
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Tuo käsittämättömän surkea ja meloditon kertsi pilaa koko biisin, näin surkeaa kertsiä ei oltu viisuvoittajlilta tähän mennessä kuultu, paitsi tietysti Rock me baby. Biisin muilta osin tämä on ihan kelpo diskoilua ja laulajat olivat hyviä. Enpä olis ikinä uskonut, että tämä menee voittamaan! Slovenian Nusa oli tuon kisan ehdoton ykkönen, mutta minkäs teit ja edes äänestää ei saanut. 2 tähteä.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12840
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Olen ehkä ainoa joka on tätä mieltä, mutta minun kirjoissani tämä on 2000-luvun paras voittaja ja myös yksi uuden vuosituhannen parhaita viisuja, piste. :ylppis:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Viro 2001: Tanel Padar & Dave Benton - Everybody

Viesti Kirjoittaja romualdo »

usko-matonta, miten lähes yksin olin tämänkin kanssa ... ylistäwine mielipiteineen, mut ehkä se waan johtuu siitä, ett mä oon, saanut äidinmaidon mukana erityisen sywän rakkauden Musiikkiin, laulamiseen, kuorolauluihin, ja aika monipuoliseen tykkäämiseen ... aina hengellisistä lauluista lähtien ... aina jonnekin poliittisiin -60-70 luvun laulelmiin... Aina Liisa Tavista, Marioniin... ja LeeviandtheLeavingsitä ABBAAn ja Beatlesiin ja vielä ties mihin ....



Tämän olen huomannut myös Järviradion Lauantaisin klo 13 00 kuultavaan Top 7 ohjelmaan, mun suosikkini eivät yleensäkään ole olleet sitten loppulaskennoissa, ... waan liian usein oma suosikkini on tavisten ja tavistavisten pisteyttämien kertojen jälkeen ollut siellä listan puolivälissä, ja jopa alempana .... !!!! Mut tähän palaan myöhemmin, waikka tuolla Suomalainen Iskelmä -ketjussa ... :roll:

Toki tuona wuonna oli ehkä vielä parempiakin... noh, ehkä Ranska, ainakin ... tai en tietenkään nyt voi muistaa tarkemmin, pitäisi aina nähdä koko esiintyjälista ennenkuin alkaa keuhkoamaan . ....

Vastaa Viestiin