Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kaunotar & Hirviö ja Moulin Rouge on tuttuja musikaaleja, mutta en edelleenkään saa nimien perusteella biisejä soimaan päässä. Hannan Maija Poppasen ja Suvin Greasen sen sijaan saan. Hairspray ja A Little Night Music ovat tuntemattomampia mulle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Suvin Fiilaten ja höyläten esityksen aikana ollut äänentoiston ongelma tais olla lähetyspuolella, koska lauantain uusintalähetyksessä ongelmaa ei esiintynyt...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oli taas säröongelmia äänessä ja heti Suvin ekan vedon jälkeen, oliko Suvin vastainen salaliitto kyseessä.

Oli kyllä vaikea ennustaa kumpi naisista pääsi finaaliin. Hannalla balladi ei ollut kovin vahva, mutta Maija Poppanen oli ihan huippu. Suvilla taas Grease jätti toivomisen varaa, mutta Kaunottaren ja Hirviön veto oli kyllä jäätävä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^Hannan balladin vahvuus ei johtunut Hannasta vaan se ei vain pärjännyt biisinä kahdelle muulle monsterhitille. Voisi kysyä oliko finaalin parin valinta ohjattu? Sekä Suvin että Konstan ekat vedot olivat keskinkertaisia. Hanna veti molemmat niin hyvin kuin ne voidaan vain vetää.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Niin no, musiikki ja esiintymisen taide ei ole eksaktia matematiikkaa, aina jää tilaa salaliittoteorioille. Konstan eka biisikin oli aika tuntematon (ainakin minulle).

Hanna ja Suvi olivat tasoissa parissa muussakin mielessä, molemmilla oli varmaan vankempi valmis fanikunta kuin Konstalla ja kumpainenkin on ollut tasaisesti pudotusuhan alla. Suvi veti tällä erää isomman äänipotin. Heittäytymistä mittarina jos pitää, niin Hannan olisi kuulunut olla finaalissa. Pelkkää laulutaitoa ja -ääntä arvottaen, Suvi ansaitsi paikan. Itse olisin kyllä nähnyt ehkä mieluummin Hannan finaalissa, mutta joku oli pakko pudottaa... Vauva-palstaa kun olen viikoilla vilkaissut, niin siellä tuntuu olevan aika vahvat antipatiat Suvin jatkopaikkoja kohtaan. Voin kuvitella millainen riehunta siellä on nyt käynnissä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Olisin toivonut Hannan etenevän finaaliin. Ennen kauden starttia otaksuin, että Suvi tulee todennäköisesti vetämään hyvin ja niin hän on tehnytkin, mutta Hanna on puolestaan yllättänyt positiivisesti. Hän on ollut karismaattinen, hauska ja rohkea. Toivottavasti löytää ohjelman kautta uutta virtaa musiikkiuralleen, koska sen Hannalle soisi. :peukku:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Konsta ansaitusti finaalissa! :tapu: Hän on kyllä joka viikko vakuuttanut osaamisellaan <3 Mä en voinut sietää Konstaa silloin Tenavatähti-aikoina, mutta nyt olen kyllä jo ihan fani!

Hannan putoaminen harmittaa, hän tosiaan pisti itsensä täysillä likoon ja uskalsi revitellä! Suvi on toki loistava laulaja, mutta esiintyjänä paljon tylsempi. No, eiköhän Konsta tämän kisan vie, ainakin jos maailmassa on yhtään oikeutta!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hanna oli mielestäni eilen aivan ylivoimainen. Vääryys että putosi, mutta toisaalta Konsta varmaan haluttiin finaaliin. Hänestä on tulossa suomalaisen tosikkomaisen tylsyyden radiosoitoissa vakuuttava tulkki nyt kun Samuli Edelman seikkailee mielenkiintoisemman mutta vähemmän kaupallisen romani-musiikin parissa. Hyvä löytö tuohon rooliin siis :peukku:

Koko kauden paras anti oli ehdottomasti Tommi Läntisen Una Furtiva Lagrima, siihen tekee mieli palata ja kuunnella, älykäs ja näkemyksellinen versio, jotenkin sitä mitä taide on. LÄntinen pääsi yllättämään. Toivottavasti, Waltteri Torikkaa tässä kompaten, Läntinen saa mahdollisuuden tehdä tuollaisia syvästi virittyneitä versioita levyllisen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

ta1ja kirjoitti: 12 Loka 2020, 13:31 Konsta varmaan haluttiin finaaliin. Hänestä on tulossa suomalaisen tosikkomaisen tylsyyden radiosoitoissa vakuuttava tulkki
Et tainnut nähdä ohjelman ensimmäistä jaksoa ja Konstan A-ha:n vetoa? Kaikkea muuta kuin tosikkomainen. Heti ekan jakson perusteella Konstaan ihastuinkin, erottui porukasta välittömästi edukseen kun muut vasta lämmittelivät ja totuttelivat ohjelman odotuksiin ja vaatimuksiin.

Konsta haluttiin finaaliin, kyllä... yleisön toimesta. Salaliittoihin en usko. Kyllä Konsta on ansainnut suosionsa omilla esiintymisillään ja työllään ohjelman eteen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti: 12 Loka 2020, 14:43
ta1ja kirjoitti: 12 Loka 2020, 13:31 Konsta varmaan haluttiin finaaliin. Hänestä on tulossa suomalaisen tosikkomaisen tylsyyden radiosoitoissa vakuuttava tulkki
Et tainnut nähdä ohjelman ensimmäistä jaksoa ja Konstan A-ha:n vetoa? Kaikkea muuta kuin tosikkomainen. Heti ekan jakson perusteella Konstaan ihastuinkin, erottui porukasta välittömästi edukseen kun muut vasta lämmittelivät ja totuttelivat ohjelman odotuksiin ja vaatimuksiin.

Konsta haluttiin finaaliin, kyllä... yleisön toimesta. Salaliittoihin en usko. Kyllä Konsta on ansainnut suosionsa omilla esiintymisillään ja työllään ohjelman eteen.
Siis ilman muuta meni yleisöäänillä, yleisö halusi hänet finaaliin, tästä ei ole ollut epäilystäkään. Konstan miestyyppi ja artistityyppi on se kaikkein yleisösuosituin livenä ja radiosoitoissa :peukku: - Juha Tapio, Samuli Edelmann jne, suurimmat suomalaiset tähdet.

Näin sen A-han kyllä, sen perusteella olin varma että Konsta putoaa hyvin pian, mutta sittenhän hän osoittautui loistavaksi laulajaksi.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Konsta haluttiin finaaliin kyllä mutta Suvi oli saatava finaaliin väitän. Olisivat Hannan kanssa vaihtanut balladit päittään niin tulos olisi ollut toisenlainen :heh:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

hra47 kirjoitti: 12 Loka 2020, 14:43
ta1ja kirjoitti: 12 Loka 2020, 13:31 Konsta varmaan haluttiin finaaliin. Hänestä on tulossa suomalaisen tosikkomaisen tylsyyden radiosoitoissa vakuuttava tulkki
Et tainnut nähdä ohjelman ensimmäistä jaksoa ja Konstan A-ha:n vetoa? Kaikkea muuta kuin tosikkomainen. Heti ekan jakson perusteella Konstaan ihastuinkin, erottui porukasta välittömästi edukseen kun muut vasta lämmittelivät ja totuttelivat ohjelman odotuksiin ja vaatimuksiin.

Konsta haluttiin finaaliin, kyllä... yleisön toimesta. Salaliittoihin en usko. Kyllä Konsta on ansainnut suosionsa omilla esiintymisillään ja työllään ohjelman eteen.
Tai se brittipop-jakson Disco 2000 tai rock-jakson Get on. Ne olivat kaikkea muuta kuin tosikkomaista. Mulla sama homma, tykästyin Konstaan heti ekan jakson perusteella. En ihmettele lainkaan Konstan finaalipaikkaa, onhan hän ollut kisan vakuuttavimpia laulajia ja heittäytyjiä ja joka genressä onnistunut hyvin. Suvin tilalle olisin laittanut ehkä Hannan, mutta Suvi instastooriensa perusteella itsekin tiedostaa, ettei ole heittäytymisessä paras, vaan pelkää mokaavansa ja haluaa luottaa laulun voimaan, koska ei osaa omien sanojensa mukaan säveltää, soittaa eikä sanoittaa. Hän on aika itsekriittinen persoona.

Bongasin muuten jonkin aikaa sitten vauva.fi:stä, että Konsta on ollut Wikipedian kuudenneksi haetuin henkilö sekä elo- että syyskuussa. Se vauvan Tähdet, tähdet -ketju tosin on muuten aika katastrofi, joten ei sitä kannata lukea sen enempää. :heh:
Cry him out

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nämä kappaleet kuullaan finaalissa:

Suvi I Wanna Dance With Somebody (Whitney Houston)
Konsta: Believer (Imagine Dragons)

Suvi: Kaunis ja peloton
Konsta: Hullu

Suvi: Always Remember Us This Way (Lady Gaga)
Konsta: Perfect (Ed Sheeran & Andrea Bocelli)

Vierailevana tuomarina nähdään Elastinen, joka myös esittää tuoreen sinkkunsa Suutele suulle. (Edellisen kauden voittaja, Jussi Rainio sitten unohdettiin... noh, olihan se eri tv-yhtiön kisa)

Finaalilähetyksessä ovat paikalla myös kaikki kaudella mukana olleet tähtiartistit, ja heti lähetyksen aluksi nähdäänkin tähtiartistien yhteisbiisinä Elton Johnin jättihitti I'm Still Standing.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Ihanaa kuulla Konstan upea biisi Hullu livenä! :ihana: Oon niin iloinen hänen menestyksestään. Suville ja Konstalle ei taida kummallekaan olla väliä, kumpi voittaa. Suvilla on vankka fanikunta valmiiksi ja hän on saanut tässä uudenlaista kokemusta esiintyjänä. Konsta taas jo nyt saanut isosti nostetta ja huomiota tämän kisan myötä. Uskon, että Konsta vie tämän. <3 Hän taitaa tehdä niin sanotut Waltteri Torikat.
Cry him out

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oho, studioyleisöä paikalla! Ehdin jo tottua siihen, että tyhjälle studiolle esiinnytään...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Vaikka tää ohjelmasarja onkin antanut odottaa pitkään naispuolista voittajaa, kyllä Konsta oli oikea voittaja tälle kaudelle...

Huh, saatiin vedettyä loppuun asti. Mä pelkäsin nimittäin, että joku kilpailijoista olisi saanut koronatartunnan ja koko ohjelma olisi romuttunut sen myötä kun loputkin olisivat joutuneet karanteeniin. Nyt voi sanoa ääneen kun ei ole pelkoa että toteutuis.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tää oli parempi maikkarin formaattina.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Finaalia katsoi keskimäärin 398 000 katsojaa, ollen Nelosen kolmanneksi katsotuin ohjelma, Vain elämään ja Haluatko miljonääriksi jälkeen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Voi vitsi olen niiin iloinen Konstan voitosta!!! :tuuletus: Hän tuli tähän kisaan vähän takavasemmalta ja hänellä on paljon lyhyempi ura musiikin parissa kuin monella muulla kisaajalla, mutta niin vaan hän veti genren kuin genren hienosti ja vei lopulta koko kisan. Ehkä upein hetki oli finaalissa Hullu-biisin live-esitys. Se oli hienosti rakennettu, tummanpuhuva esitys (Suomi, vink vink viisuja ajatellen... ;) ) ja Konstan laulu meni ihon alle. Puhumattakaan sanoituksesta ja melodiasta. Suvi sanoi myös stooreissaan, että Konsta niin ansaitsi tämän voiton. Suvilla kuitenkin on jo loistelias ura takana ja hän on jo vakiinnuttanut paikkansa Suomen musiikkikentällä. Eikä hopea ole missään nimessä häpeä! Konstan ura taas taitaa tästä lähteä nousukiitoon, ainakin toivon niin.
Cry him out

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

On se niin väärin, olisin halunnut että Abreu, Suvi ja Hanna ois voittaneet ja tässä järjestyksessä, mutta kun en itse äänestänyt kertaakaan, niin turha sitä sitten valittaa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33163
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Pete »

Universal Music Facebook-tilillään kirjoitti:Viime sunnuntaina päättyneen Tähdet , tähdet -kilpailun voittajaksi kruunattu Konsta Hietanen liittyy Universal Musicin artistikaartiin. Ohjelmassa artisti ihastutti valovoimaisella esiintymisellään ja suvereeneilla tulkinnoillaan eri genrejen musiikkivalinnoista 🔥

Konsta kertoo yhteistyön alkamisesta: ”Oon tosi onnellinen että yksi asia on johtanut toiseen ja nyt avautuu mahdollisuus tehdä musiikkia mahtavan tiimin avustuksella. Universal tuntui heti alusta alkaen hyvältä yhteistyötaholta. Tuntuu hyvältä saada arvostusta oman musiikin tekemisen suhteen ja aloittaa tästä tekeminen yhdessä!”
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

:peukku: Toivottavasti yleisö löytää Konstan ja Konsta yleisön. Tähdet, tähdet ohjelman voitto ei sinänsä vielä takaa menestystä, vaikka Waltteri Torikka ja Pete Parkkonen taisivatkin saada nostetta voitoistaan. Kaiken takana on kuitenkin hitit...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Täysin oikea lopputulos, niin Konstan voiton kuin levytyssopimuksen osalta! :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Konsta esiintyi Diandran kanssa Nenäpäivä-ohjelmassa. Tulipa fläsärit tästä ohjelmasta ja ikävä ohjelmaa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pah, tsekkasin tossa juuri Nelosen kevään ohjelmistoa, eikä tätä näkynyt siellä. Elättelin toiveita, että Nelonen olisi siirtänyt ohjelman uuden kauden maikkarin Tanssii tähtien kanssa-ohjelman alta keväälle, mutta eipä näy... oletin, että olisivat nyt vähintään kaksi kautta tuottaneet kun hommasivat formaatin, olihan se kuitenkin Nelosen katsotuimpia ohjelmia syksyllä 2020 ennen kuin TTK alkoi maikkarilla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tähdet, tähdet tekee paluun keväällä 2023 Nelosella.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009127167.html
Mukana ensi keväänä alkavalla uudella tuotantokaudella ovat iskelmätähti Meiju Suvas, koomikko Sami Hedberg, imitaattori Jarkko Tamminen, laulaja Sara Siipola, laulaja ja musikaalitähti Lauri Mikkola, Portion Boys -yhtyeestä tuttu Mikael Forsby, iskelmälaulaja Maria Lund ja laulaja-näyttelijä Konsta Hietanen.

Hietanen nähtiin kisassa jo vuonna 2020, jolloin hän hurmasi katsojat taidoillaan ja voitti lopulta koko kisan.
Ohjelman tuomaristossa istuvat tällä kertaa juontaja Juuso Mäkilähde, muusikko Sami Yaffa ja Kansallisoopperan taiteellinen johtaja ja mezzosopraano Lilli Paasikivi. Kisan juontaa Susanna Laine. Ohjelman kuvaukset ovat Nelosen tiedotteen mukaan parhaillaan käynnissä.
Ohjelman kuvaukset parhaillaan käynnissä? Tarkoittaako tämä, ettei ohjelma ole enää suora lähetys vai jotain inserttien kuvauksia vai mitä? En tiedä pitäisikö tästä olla innoissaan vai ei. No, pääasia että ohjelma palaa. Kummallinen veto tuo Konsta Hietasen paluu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ohjelma menettää kyllä valtaosan viehätyksestään ja jännittävyydestään jos se ei ole enää suora lähetys.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

https://www.nelonen.fi/uutiset/tahdet-t ... istuneessa
Ohjelmasta kuvataan nyt seitsemän jakson kausi
Vaikuttaa siis, ettei ole suora lähetys. Sääli.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16962
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Miks Nelosen piti tämäkin formaatti mennä pilaamaan.. ensin BB nyt tämä.
Nuo osallistujat ei kyl kiinnosta lainkaan.. Maria Lund ainoo jees nimi. Konstakin ihan ok mut ed. voittaja kuitenkin?

Kukaan ei taida pudota myöskään viikottain: varmaan lopus lasketaan kaikki pisteet/äänet yhteen ja sitä rataa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oiskohan syynä suorista lähetyksistä luopumiseen kustannusleikkaukset? Kummallista joka tapauksessa, olihan tää ohjelma Nelosen katsotuimpia edellisellä kaudella siihen asti kunnes kilpailevalla kanavalla alkoi Tanssii tähtien kanssa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin