UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Euroviisut 2022 Italiassa

Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

*****
6
7%
****
12
13%
***
52
57%
**
18
20%
*
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 91

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tekoripset kirjoitti: 13 Tammi 2022, 16:13 Tykkään siitä aitomäkin kanssa tehdystä biisistä hänen teoksistaan mutta en ihan usko että samanlaista on tulossa.
Mäkin tykkäisin, jos tää olisi jotain Vielä kerran -biisin tyylistä. :peukku: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1583
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Pete kirjoitti: 12 Tammi 2022, 19:31 Hesarin jutusta käy ilmi, ettei biisiä ole sävelletty viisuja varten.
Minusta tämä on tosi toivottava kehityssuunta UMK:lle. Se, että artistit haluavat siellä ensisijaisesti esitellä ja promota omaa uutta musiikkiaan suomalaisille, on juuri mitä UMK tarvitsee. Taso nousee, kun kisa nähdään hyvänä oman musiikin näyteikkunana. Bonuksena on sitten voittajalle mahdollisuus esitellä musiikkiaan eurooppalaisillekin. :peukku:

Mietin vain tästä biisistä, että onkohan tämä varta vasten Tommille tehty biisi, vaiko joku hänelle sovitettu versio Haloo Helsingin! uudelta albumilta ulos jääneestä kappaleesta. YleX:n haastattelussa yhtyeen jäsenet kertoivat, että levyltä jäi ulos paljonkin hyvää materiaalia.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

DenEurovise kirjoitti: 13 Tammi 2022, 21:07 Mietin vain tästä biisistä, että onkohan tämä varta vasten Tommille tehty biisi, vaiko joku hänelle sovitettu versio Haloo Helsingin! uudelta albumilta ulos jääneestä kappaleesta. YleX:n haastattelussa yhtyeen jäsenet kertoivat, että levyltä jäi ulos paljonkin hyvää materiaalia.
Ainakin siinä Speedin yleiseen ketjuun linkkaamassa podcastissä Läntinen kertoi, että Haloot olivat kysyneet, että saavatko he kirjoittaa hänelle biisin. Itse biisi oli Läntisen mukaan heti Ellin laulamasta demosta lähtien hänen tyylisensä tai hänelle sopiva, mikä ei ole ulkopuolisilta biisintekijöiltä kuulemma kovin tavanomaista. Että vaikutelma jäi tilaustyöstä, mutta voihan toki olla, että siitä oli aihioita olemassa. Tai että levyltä yli on jäänyt joku "Läntisen tyylinen" biisi.

Täytyy sanoa, että Tommi L ei hirveästi kenties muuten kiinnostaisi UMK:ssa, mutta tämä yhteistyö tekee Läntisestä itselleni yhden odotetuimmista Bessin ja The Rasmuksen ohella.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3320
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tämänkin julkistuspäivä hieman mietityttää, että onkohan kovakin bängeri Läntiseltä tulossa :surrur:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Minulla on tässä nyt viime päivien aikana kasvanut odotus tätä Tommin kipaletta kohtaan jopa kohtuuttomankin suureksi (julkaistuista kappaleista riippumatta). :surrur: Läntisellä on kuitenkin takataskussaan ihan hyvä määrä peruslaadukkaita suomirockkipaleita, ja Haloo Helsinki biisin takana voisi tuoda ihan hyvin sen viimeisen silauksen. Vähän pohdintaa miksi odotan tätä:

Uskon vahvasti, että tämä viime vuosina UMK:in kokema profiilinnousu ja esim. viime vuotinen Dannyn saama huomio on saanut näitä "vanhan liiton" konkareita hakemaan UMK:iin nostetta huomattavasti kovemmalla prosentilla kuin aikaisemina vuosina, enkä mitenkään usko että Läntinen olisi ollut näistä kovin nimellisesti, eritoten kun 20-luvulla Tommi Läntinen suuren massan keskuudessa nähdään lähinnä huonona vitsinä, ja miehenä joka lähinnä tunnetaan Via Dolorosasta. Kovin harvalle Läntinen on kuitenkaan itsessään aivan älyttömän kova fanituksen kohde (vrt. The Rasmus), tai sellainen joka toisi UMK:ia kohtaan merkittävästi lisämielenkiintoa kansan syvissä riveissä (vrt. Danny).

Täten on ihan uskottavaa että Läntisellä on ollut pakko olla takataskussaan oikeasti kova kappale, että on saanut edgen näihin muihin veteraaneihin nähden. Lisäksi luulen UMK-tiimin kynnystä ottaa Läntinen mukaan on entisestään nostanut jo valmiiksi ihan hyvä rockedustus skabassa, jolloin tuskin ihan mitään tusinarockeja otetaan mukaan, vaan UMK-tiimin tavoitteena on 7 hyvää ja laadukasta kappaletta. (ja jos joku pitää The Rasmuksen tai Cyan Kicksin kappaleita tusinarockina niin ei tarvitse mielipidetään erikseen tulla toitottelemaan)

Euroviisukappaletta en kyllä itsekään usko täältä tulevan, mutta se nyt ei ole tarkoituskaan, vaan hakea Läntiselle nostetta ja uskottavuutta. :joojoo: Ja kuka ties, ehkä Läntinen yllättääkin meidät kaikki ja nosteleekin toukokuussa lasimikkiä Torinossa. :heh:
bye bye fool

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Kuolonkurki kirjoitti: 17 Tammi 2022, 12:56 Täten on ihan uskottavaa että Läntisellä on ollut pakko olla takataskussaan oikeasti kova kappale, että on saanut edgen näihin muihin veteraaneihin nähden. Lisäksi luulen UMK-tiimin kynnystä ottaa Läntinen mukaan on entisestään nostanut jo valmiiksi ihan hyvä rockedustus skabassa, jolloin tuskin ihan mitään tusinarockeja otetaan mukaan, vaan UMK-tiimin tavoitteena on 7 hyvää ja laadukasta kappaletta.
Hyvää pohdintaa. Onko Yle ylipäätänsä julkistanut UMK:hon tyrkyllä olleiden nimiä viime vuosina? Eipä ole tainnut. En ihmettelisi, vaikka 2022 olisi kymmenkuntakin tunnettua, pitkän uran tehnyttä artistia ollut mukana yrittämässä. Ainakin useita.

Haloo Helsingin biisikatalogi on poppirokkigenressä iskevää ja vakuuttavaa jälkeä. Jos ja kun tämä on vieläpä se ensimmäinen "pois annettu" kipale Haloon lauluntekijöiltä, niin vaikea kuvitella, että olisivat jonkun B-luokan tekeleen heittäneet Läntiselle.

UMK-voittaja? Ei nyt sentään. Yllätyspotentiaalia? Jep, ja kosolti.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti: 12 Tammi 2022, 21:35 Joo... mutta valitettavasti on kyllä niin, että ääni usein menee iän myötä. Usein. Onko se sitten jotain limakalvojen kuivumista vai mitä? Ainakin joutuu tarkemmin katsomaan, mitä laulaa, kun ei ihan vain fyysisesti enää kykene samaan kuin nuorempana.
En kyllä kirjoittaisi noilla perusteilla Läntistä ulos. Taannoinen Una Furtiva Lancrima Tähdet tähdissä osoitti Läntisen sekä laulu- että tulkintakyvyt. Se ei ole oopperaa nähnytkään mutta silti vaikuttava, tyylitaitoinen, italia oikein lausuttu, omalla äänellä riipaisevan kauniisti (no ehkä vikoja puo morireja lukuunottamatta) tulkittu. Aaria muuttui italialaisen raspikurkun luciodalla-tyyppiseksi sisäänhengittäväksi rakkaudentunnustukseksi.
https://www.ruutu.fi/video/3691674

- Toivon että Elli Haloo ja kumppanit olisivat kirjoittaneet sellaisen 1970-luvun hippihenkisen rokkikappaleen vähän kuin Ellips biisien hengessä. Sopisi Tommille, viisut sitten oma juttunsa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Viisukarsinnoissa on pakko olla aina joku kiintiöturkulainen. Olispa se jonain vuonna meitsi :draamaa:
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

ta1ja kirjoitti: 18 Tammi 2022, 15:29- Toivon että Elli Haloo ja kumppanit olisivat kirjoittaneet sellaisen 1970-luvun hippihenkisen rokkikappaleen vähän kuin Ellips biisien hengessä. Sopisi Tommille, viisut sitten oma juttunsa.
Minä taas toivon, että Jere ja Leo ovat kirjoittaneet Tommille STEREO-tyyppisen EDM-hitin. :uujee:

I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Samiasd kirjoitti: 19 Tammi 2022, 00:26
ta1ja kirjoitti: 18 Tammi 2022, 15:29- Toivon että Elli Haloo ja kumppanit olisivat kirjoittaneet sellaisen 1970-luvun hippihenkisen rokkikappaleen vähän kuin Ellips biisien hengessä. Sopisi Tommille, viisut sitten oma juttunsa.
Minä taas toivon, että Jere ja Leo ovat kirjoittaneet Tommille STEREO-tyyppisen EDM-hitin. :uujee:

Aika tylsä perushumppa tuo - tietoisuuskin että ovat kirjoittaneet tuollaistakin laskee nyt odotuksia :heh:

Ysärijytke-tyyppisiä biisejähän tässä UMK kattauksessa on jo Cyan Kicksiltä, Rasmukselta ja Bessiltä, että toivottavasti jotain vähän erilaista.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Beglar
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Joulu 2021, 16:33

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Beglar »

:rofl: No ei tuollaista nössöpoppia kiitos. Kunnon rokkivoimaa kiitos. Mulla on kutina, että tämä saattaa olla yllättäjä...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ei taideta saada ainakaan Mitä vaan -tyylistä kaihorockia. :eiei: Kunpa ois edes melodinen ja tarttuva biisi, niin veisi edes pienen osan Rasmuksen äänistä. :heh: Ei sillä, ettenkö siitä edelleen pitäisi, mutta tasoitusta, tasoitusta katsokaas. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Tähän astisisten biisien taso on kova, oisko niin, että kaks viimeistä ois kanssa kovia.
Odotukset alkaa nousta tämänkin suhteen
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7171
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Nyt on pakko myöntää, että odotan näistä kahdesta viimeisestä enemmän Tommilta! :heh:. Katsotaan mitä sieltä mahtaa tulla!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ESC Addict 98 kirjoitti: 12 Tammi 2022, 15:19 Vanhan kansan viihdyke, iäkkäämpi katsojakuntakin aktivoituu.
No mutta sitähän on jo the Rasmus... :hiips:

Tuo on kyllä väärä luulo, että iäkkäämmän automaattisesti äänestäisivät jotain oman nuoruutensa suosikkeja. Seitsenkymppinen äitini aikoinaan äänesti Lovexia, vaikka Jukka Kuoppamäkeäkin olisi ollut tarjolla. Mitä Marttaliiton (jo kuopattua) keskustelupalstaa seurasin, niin ei ole ollut ainoa samantapaiseen valintaan päätynyt.

Mutta joo, eihän tässä tarvitse kuin parikymmentä vuotta odotella, niin saadaan kiintiövanhuksena mukaan se niin hartaasti karsintoihin manguttu Antti Tuisku!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

-kaitsu87- kirjoitti: 19 Tammi 2022, 18:43 Nyt on pakko myöntää, että odotan näistä kahdesta viimeisestä enemmän Tommilta! :heh:. Katsotaan mitä sieltä mahtaa tulla!
Aina kun UMK:ssa on ollut seitsemän kilpailijaa, se on voitettu kutospaikalta...
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Serduchka kirjoitti: 19 Tammi 2022, 11:54 Ei taideta saada ainakaan Mitä vaan -tyylistä kaihorockia. :eiei: Kunpa ois edes melodinen ja tarttuva biisi, niin veisi edes pienen osan Rasmuksen äänistä. :heh: Ei sillä, ettenkö siitä edelleen pitäisi, mutta tasoitusta, tasoitusta katsokaas. :joojoo:
Jaa, mä pelkään, että Läntinen-Haloo olisi enemmän Bessin kanssa samalla riisikupilla, mutta näkee sitten.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ UMK-finaalissa on ollut seitsemän kilpailijaa tasan kerran ennen tätä vuotta. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Esiintymisjärjestys ei ole kuitenkaan ollut aina sama kuin julkaisujärjestys, vai mitä?

En odota Lämmi Tontiselta yhtään mitään. Nyt sieltä tulee tietysti vuoden suosikkityrkkyni :heh:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

^ Esiintymisjärjestystä tosiaan munklattiin julkaisujärjestyksestä ainakin viime vuonna. Hataran muistikuvan mukaan Teflonit siirrettiin ekaksi, kun niillä oli haastava rakennelma lavalla, mutta saatan muistaa väärinkin.

^^ Putki se on lyhytkin putki!
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Silirimpsis kirjoitti: 17 Tammi 2022, 22:16
Kuolonkurki kirjoitti: 17 Tammi 2022, 12:56 Täten on ihan uskottavaa että Läntisellä on ollut pakko olla takataskussaan oikeasti kova kappale, että on saanut edgen näihin muihin veteraaneihin nähden. Lisäksi luulen UMK-tiimin kynnystä ottaa Läntinen mukaan on entisestään nostanut jo valmiiksi ihan hyvä rockedustus skabassa, jolloin tuskin ihan mitään tusinarockeja otetaan mukaan, vaan UMK-tiimin tavoitteena on 7 hyvää ja laadukasta kappaletta.
Hyvää pohdintaa. Onko Yle ylipäätänsä julkistanut UMK:hon tyrkyllä olleiden nimiä viime vuosina? Eipä ole tainnut. En ihmettelisi, vaikka 2022 olisi kymmenkuntakin tunnettua, pitkän uran tehnyttä artistia ollut mukana yrittämässä. Ainakin useita.

Haloo Helsingin biisikatalogi on poppirokkigenressä iskevää ja vakuuttavaa jälkeä. Jos ja kun tämä on vieläpä se ensimmäinen "pois annettu" kipale Haloon lauluntekijöiltä, niin vaikea kuvitella, että olisivat jonkun B-luokan tekeleen heittäneet Läntiselle.

UMK-voittaja? Ei nyt sentään. Yllätyspotentiaalia? Jep, ja kosolti.
Mä uskon että tänä vuonna on ollut kourallinen muitakin tunnistettavia nimiä haussa koronatilanteen vuoksi kun keikat menneet ja sen vuoksi että viime vuonna menestyttiin. Levy yhtiöt varmaan suositelleet jopa umk:oohon hakua nimille joiden tulot ja näkyvyys romahtaneet.
<3

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Eipä ole tätä kohtaan mitään odotuksia, ei, vaikka biisin onkin kirjoittanut Haloo Helsinki. Johtuu ehkä siitä, että HH ei ole koskaan ollut oma lempibändi millään mittareilla. Jos hyvin käy, niin tämä on yhtä siedettävä yllätys kuin Dannyn kappale viime vuonna.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Rousku kirjoitti: 19 Tammi 2022, 18:58
ESC Addict 98 kirjoitti: 12 Tammi 2022, 15:19 Vanhan kansan viihdyke, iäkkäämpi katsojakuntakin aktivoituu.
Tuo on kyllä väärä luulo, että iäkkäämmän automaattisesti äänestäisivät jotain oman nuoruutensa suosikkeja.
Totta turiset. Enkä oikein tiedä, kenelle Läntinen voisi olla niin suuri nuoruuden suosikki, että hänen takiaan katsoisi UMK:n. Ehkä he molemmat ilmoittautuvat jossain vaiheessa. Mutta annetaan miehelle tilaisuus, ties vaikka yllättäisi! Odotan mielenkiinnolla.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Aika kamalaa iskärockia, tai onkohan tämä jo papparockia. Joka tapauksessa, voi hyvä luoja, eiköhän tämä ole otettu ihan taustatiimin vuoksi kilpailuun mukaan.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2940
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Eipä tämä nyt niin paha ollutkaan mitä enteiltiin. :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Tämä oli juuri sellainen mitä pystyi odottamaankin
Ei jatkoon :hei:
Viimeksi muokannut jiiii, 20 Tammi 2022, 00:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:kaunis:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onpas kulahtanut saundi. Ei tämä kyllä nyt lähde ollenkaan. :eiei: Tommille olisi toivonut parempaa biisiä. Jääköhän ihan jumboksi tämän vuoden UMK:ssa? Kaksi tähteä saa riittää tälle.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8897
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Eh, kaipa tätä voi elämänmakuiseksi sanoa, mutta haluaisin kyllä päästä esiraadin pään sisään kuulemaan sen, mitä he ovat tässä kuulleet. :plop: Pari tähteä.
Qaj.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Oho, tämähän on kiva! Läntisestä jää jotenkin sympaattinen ja herttainen kuva. Vahva nelonen, oikein innostavaa musisointia. :tapu:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK22: Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Aivan hirveä! :eiei: Jo toinen yhden tähden tekele putkeen. Niin ummehtunut ja tunkkainen. Varsinainen ”kaikkien aikojen UMK”. :roll:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Lukittu