Levyraatiwiki

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Joo. Sitä se on tehnyt. Tosin oman kokemukseni mukaan sivujen latausnopeus ja -varmuus ovat nyt hieman parantuneet. Myös Mirahezen Community Noticeboardille on kirjoitettu 15. päivä, että suorituskyvyn pitäisi parissa päivässä parantua.
YellowFrogger kirjoitti: Servers have migrated, more in days they will stabilize. That means the cache. After a few days we will have a better loading experience.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt vaikuttaisi toimivan aivan hyvin. Ainakin sain vihdoinkin oman osallistujasivuni päivitettyä.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2353
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Loin vastikään tulossivun viimevuotiselle syysraadille päivässä, kiitos Python-ohjelman. :tuuletus:
🇫🇮👖🥚

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2353
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Sain juuri All Stars 2021 -sivun melkein valmiiksi.

Seuraavat sivut puuttuvat:
The Winner of the Winners 2021

Seuraavat sivut tarvitsevat täydennystä:
Levyraati 81 (pistetaulukko & täydet pisteet -taulukko puuttuvat)
Levyraati 82 (pistetaulukko & täydet pisteet -taulukko puuttuvat)
Levyraati 85 (pistetaulukko & täydet pisteet -taulukko puuttuvat)
Levyraati 86 (täydet pisteet -taulukko puuttuvat)
Levyraati 88 (pistetaulukko (paitsi Semi 1) & täydet pisteet puuttuvat)
🇫🇮👖🥚

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Pete »

Suuri kiitos GuoZu8 uurastuksestasi! :hali:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja inomu »

Minunkin puolestani kiitos wikin päivittämisestä, GuoZu8! :kiitos:

Saammekohan koskaan tietää Viisuraati 2021:n karsintojen tuloksia ja kaikkia osallistujia :mitvit: :kaunis:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5347
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

^ Joo, tulin tähän ketjuun juurikin huomauttamaan, että Viisuraati 2021:n tuloksia puuttuu Wikistä vieläkin... sekä joitakin tuoreimpia Levyraateja, mikä on ymmärrettävää.

Mutta tsemppiä ja arvostusta päivittäjille! :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olen osallistunut raateihin ainakin kahdella bulgarialaisella biisillä, mutta en löydä niitä wikistä kumpaakaan. :draamaa: Sen siitä saa kun ei itse päivitä. Ehkä joskus vielä ehdin perehtyä asiaan. (Kaipaan kyllä edelleen jonkinlaista tietokantapohjaista alustaa.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Meidän pitäisi kyllä jossain vaiheessa pitää talkoot maasivujen päivittämiseksi. :draamaa: Itseltäni se vähän jäi syksyllä opiskelukiireiden takia, ja tälläkin hetkellä on vähän vaikeaa saada aika riittämään kaikkeen.

Pythonillahan jonkinlaisen kaikenkattavan datasetin saisi aikaan ja samalla automaattisesti taulukot maasivuille, mutta viimeksi en saanut koodiani tunnistamaan lippukuvakkeita, enkä ole ehtinyt palata asiaan sen koommin. Tuollainen olisi kyllä niin paljon kätevämpää kuin Excelin näpyttely...

E: Kirjoitan näköjään tähän ketjuun aina tämän saman viestin. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Siitä vaan tuumasta toimeen sitten. Minäkin sain Viisulalle jatkoa tarmokkaalla potkimisella ja sorkinnalla. :draamaa: Näitä talkoita en ala organisoida.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ :aivanmaassa: Ei me muut osata...
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Happy »

Yhteiset wikitalkoot ja viinapalkkio nii avot
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Teräsbekoni kirjoitti: 21 Maalis 2022, 12:48 Pythonillahan jonkinlaisen kaikenkattavan datasetin saisi aikaan ja samalla automaattisesti taulukot maasivuille, mutta viimeksi en saanut koodiani tunnistamaan lippukuvakkeita, enkä ole ehtinyt palata asiaan sen koommin. Tuollainen olisi kyllä niin paljon kätevämpää kuin Excelin näpyttely...
Saisikohan tästä gradun aiheen... :miettii:

En oikein ymmärrä, miten se ei tunnista lippukuvakkeita. Tai siis niitähän on monenlaisia. Itse hoitelen nuo viisupuntarien yhteistilastot Pythonilla kyllä, ja niissähän voi olla eri käyttäjillä erilaisia kuvakkeita. Mutta siis miksi ne täällä pitäisi jotenkin tunnistaa?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Ne pitäisi pystyä tunnistamaan, jotta kappaleet voisi ryhmitellä maittain maatilastoja varten. :joojoo:

Kerta talkoita ei saatu organisoitua, hoidin sitten kaiken itse. :ylppis: Maat jouduin näpyttelemään taulukoihin itse, mutta muuten sain Pythonilla nopeutettua prosessia huomattavasti. :rakkaus: Nyt maalistojen pitäisi olla ajan tasalla raatiin 95 asti. Oheisraadit vielä puuttuvat, mutta katsotaan, jos jaksaisin nekin vielä käydä läpi (ellei sitten joku muu halua yrittää... :kaunis: ).
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Teräsbekoni kirjoitti: 08 Huhti 2022, 11:15 Kerta talkoita ei saatu organisoitua, hoidin sitten kaiken itse. :ylppis:
Minua nyt naurattaa tämä lähestymistapa ihan hirveästi. :rofl: Kun kerran ihmisten rekryäminen hommaan on liian vaivalloista/kiusallista, niin tehdään kaikki sitten itse. Toki on vähemmän vaivaa. :heh:

No mutta kiitos kuitenkin! :hali:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ No joo... :hihi: Ehkä kuitenkin tässä tapauksessa olin ihan tyytyväinen, ettei tällä sopalla ollut useampia kokkeja, koska halusin rauhassa testata algoritmini toimivuutta käytännössä ja korjailla sitä esiin tulleiden virheiden perusteella (twistejä sisältävät raadit pilaavat aina kaiken... :tajuton: ). Mutta joo, joku voi minun puolestani ottaa nuo oheisraadit kontolleen!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 08 Huhti 2022, 11:17 Minua nyt naurattaa tämä lähestymistapa ihan hirveästi. :rofl: Kun kerran ihmisten rekryäminen hommaan on liian vaivalloista/kiusallista, niin tehdään kaikki sitten itse. Toki on vähemmän vaivaa. :heh:
Itse asiassa usein on vähemmän vaivaa kun itse tekee. Mietin tätä asiaa paraikaa, kun muuatta ohjelmointiryhmätyötä väännän...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 08 Huhti 2022, 11:17 Minua nyt naurattaa tämä lähestymistapa ihan hirveästi. :rofl: Kun kerran ihmisten rekryäminen hommaan on liian vaivalloista/kiusallista, niin tehdään kaikki sitten itse. Toki on vähemmän vaivaa. :heh:
Tällaista tapahtuu työelämässä kohtalaisen usein.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Off topic, mutta olen kyllä huomannut ihan saman, että mieluummin teen itse kuin käytän aikaani joko toisten suostutteluun tai pahimmassa tapauksessa sitten toisten virheiden korjaamiseen. Siksi artistiesittelytkin ovat nyt vain minun ja Aleksin kirjoittamia. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

UFOPOLI kirjoitti: 08 Huhti 2022, 11:51
TomppaJr kirjoitti: 08 Huhti 2022, 11:17 Minua nyt naurattaa tämä lähestymistapa ihan hirveästi. :rofl: Kun kerran ihmisten rekryäminen hommaan on liian vaivalloista/kiusallista, niin tehdään kaikki sitten itse. Toki on vähemmän vaivaa. :heh:
Tällaista tapahtuu työelämässä kohtalaisen usein.
Luin ensin että "yöelämässä" :rofl:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Vähemmällä vaivalla pääsee, kun tekee itse, eikä lähde koko yöelämään!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 01 Elo 2019, 10:14 Loin FB-Messenger-ryhmän levyraatiwikin muokkaajille. Hit me up, jos haluatte mukaan. Pääpointtina oman tiedon ja osaamisen jakaminen sekä se, ettei tehdä päällekkäin samoja sivuja tai asioita.
En halua mukaan. :aivanmaassa: Väärä väline. Mutta onko jonnekin muualle ehkä koostettu (mielellään perusteellinen) ohje, miten päästä alkuun ja mitä pitää ottaa huomioon?

Siis periaatteessa voisin osallistua jonkinlaisiin talkoisiin, mutta minulla ei ole harmainta haisua, mitä pitäisi tehdä. Nähtävästi eräillä on jotain näppäriä automaattisia työkaluja joihinkin tarkoituksiin, mutta mihin kaikkiin?

Ja mitä joku nyt tekee, jos haluaa tulos-Excel pohjanaan siirtää wikiin jonkin raadin tiedot?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Onpa wikin päivityksen mukana tullut ulkoasu huono. Näyttää mobiiliversiolta PC:llä. Vaihdoin takaisin aikaisempaan.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minulla ei ole mitään näppäriä työkaluja mihinkään. Olisi tosiaan kiva tietää, miten nuo Excelit pullautetaan wikiin niin, että ne näyttävät kivalta. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ No minä en edes tiedä, miten sinne luodaan uusi sivu! :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

https://excel2wiki.toolforge.org/ Tuota olen itse käyttänyt maatilastojen pullauttamiseen, mutta en ole kokeillut, soveltuuko se esimerkiksi pistetaulukoiden tekemiseen.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Raatitilastoketjusta:
Teräsbekoni kirjoitti: 14 Kesä 2022, 14:32 – – huomasin, että Raatiwikistä puuttuu joidenkin raatien pistetaulukot, enkä nyt oikein niitä jaksaisi ehtisi tehdä. :draamaa:
Nyt puuttuu numeroraadeista nähdäkseni enää 85. Olisiko Petellä tai jollakulla muulla tallessa Exceliä? Kakkosviestin linkki on vanhentunut.

Kuvat ovat joo tallessa, mutta niitä on päälle 40, niin ajattelin laiskana ensin kysyä. Juuri kun olin 88:n näpytellyt, niin olikin toinen vastaava tapaus.

Lisäksi 88-raadissa Huilumiehen pisteissä on kaksi kertaa nelonen eikä kertaakaan ysiä. Eipä se voittajaan vaikuta, mutta olisi ihan kiva saada sekin korjattua.

Rousku kirjoitti: 16 Kesä 2022, 19:24 Nähtävästi eräillä on jotain näppäriä automaattisia työkaluja joihinkin tarkoituksiin, mutta mihin kaikkiin?
Näppärästä en tiedä, mutta ainakin tällä olen itse räpeltänyt. Siihen kylkeen LibreOfficen Excel-korviketta ja villiä tekstieditorointia. Myös Teräsbekonin linkki on käytössä välillä. :joojoo: GuoZu8:lla taitaa myös olla jotain? (Olisin kiinnostunut.)
Rousku kirjoitti: 16 Kesä 2022, 19:24 Ja mitä joku nyt tekee, jos haluaa tulos-Excel pohjanaan siirtää wikiin jonkin raadin tiedot?
Näin karkeasti hirveätä näpyttelyä ja taulukoiden vääntöä suunnilleen yhteneväiseen muotoon, ja sitten edelleen wikimuotoon. Kyllä se välillä meinaa vähän puuduttaa, niin tulee pidettyä pitkiäkin taukoja päivittelystä.. Tässäkin ketjussa olisi vissiin paljon, mihin voisi vastata jotain. :hiips:

Tietokantasysteemi kuulostaa edelleen mielenkiintoiselta, mutta sen olisi ihan hyvä olla semmoinen, että kuka tahansa voi muokata tietoja, kuten nyt wikissäkin voi tehdä. Muuten tulee liikaa taakkaa yhdelle, kuten vaikka alkuaikojen raatimaalistaketjussa.

Mutta niin, wikissä pitkälle pääsee jo katsomalla vähän mallia muista sivuista sekä käyttämällä Exceliä ja Teräsbekonin linkkaamaa työkalua. :joojoo:
Viimeksi muokannut Tegu, 17 Kesä 2022, 09:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tegu kirjoitti: 17 Kesä 2022, 00:56

Lisäksi 88-raadissa Huilumiehen pisteissä on kaksi kertaa nelonen eikä kertaakaan ysiä. Eipä se voittajaan vaikuta, mutta olisi ihan kiva saada sekin korjattua.
''
Re: Country Raffle 2, Finaalin pisteeni
Lähetetty: 21 Tammi 2022, 14:04
Lähettäjä: Huilumies

Hei, oikein oletettu! Hitsi että sittenkin tuli tällainen virhe... Kiitos.
Re: Country Raffle 2, Finaalin pisteeni
Lähetetty: 21 Tammi 2022, 11:57
Lähettäjä: Happy

Olettaisin että Loai Ali oli 11p eikä 15p

Roccio Rivas sen 15p
Country Raffle 2, Finaalin pisteeni
Lähetetty: 21 Tammi 2022, 11:31
Lähettäjä: Huilumies

Moi! Tässä pisteeni kappaleiden perässä:

(20-17-15-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1)

01. 🇦🇷 La Bruja Salguero, Mariano Delgado ja Martín González - Los Duendes del Agua 🇦🇷 .01 - 13p

02 🇳🇦 Juanita du Plessis - Maak dit los! 🇳🇦 .02

03. 🇲🇿 Duas Caras ft Kloro Killa - Coisas de tradição 🇲🇿 .03 - 6p

04. 🇮🇩 Lyodra - Pesan Terakhir 🇮🇩 .04 - 4p (oikein ;) )

05. 🇸🇸 Emmanuel Jal, Vanessa Mdee, Juliani, & Syssi Mananga - Tusimame 🇸🇸 .05

06. 🇧🇧 Shontelle - Sanctify 🇧🇧 .06

07. 🇧🇫 Fadeen - Gnongo 🇧🇫 .07 - 3p

08. 🇻🇪 LAGOS & Danny Ocean - Mónaco 🇻🇪 .08

09. 🇸🇳 Dieyla - Linguére 🇸🇳 .09

10. 🇩🇴 Natti Natasha - No quiero saber 🇩🇴 .10

11. 🇵🇭 Pinikpikan - Isip Bitaw 🇵🇭 .11

12. 🇨🇺 Lissette- Eva 🇨🇺 .12 - 7p

13. 🇧🇭 Osiris - The Memory Will Still Remain 🇧🇭 .13

14. 🇪🇬 Youssra El Hawary - La Tesmaa' Kalami 🇪🇬 .14 - 9p

15 🇮🇱 Loai Ali - Majanin (مجانين) 🇮🇱 .15 - 11p

16. 🇱🇧 Who Killed Bruce Lee - Betwannis Bik 🇱🇧 .16

17. 🇹🇳 Asma Othmani & DJ Danjer - A-Labass 🇹🇳 .17 - 17p (oikein ;) )

18. 🇦🇲 Lilit Hovhannisyan - Requiem 🇦🇲 .18 - 10p

19. 🇦🇿 Rauf - –40° 🇦🇿 .19

20. 🇹🇷 Zeynep Bastık - Sana Bayılıyorum 🇹🇷 .20 - 2p

21. 🇲🇪 The Love Dictators - (R)evolution 🇲🇪 .21

22/ 🇪🇸 Rocío Rivas - Males experiències 🇪🇸 .22 - 15p

23. 🇯🇵 Kana Nishino - Moshimo unmei no hito ga iru no nara 🇯🇵 .23

24. 🇭🇷 Dječaci - LOVRINAC 🇭🇷 .24 - 5p

25. 🇮🇹 Fabio Frizzi - Ibo-Lelè 🇮🇹 25 - 1p

26. 🇲🇩 Dan Balan & INDI - Dyshat o lyubvi 🇲🇩 .26

27. 🇭🇺 Tóth Gabi - Az én szívem 🇭🇺 .27 - 20p

28. 🇨🇿 Nebe - Ruce v otěžích 🇨🇿 .28

29. 🇩🇪 Klee - Gold 🇩🇪 .29

30. 🇮🇪 Enya - Echoes In Rain 🇮🇪 .30 - 8p

31. 🇧🇾 Dzivia - Flower Maiden 🇧🇾 .31

32. 🇳🇴 KSHMR, Tungevaag (ft Ida Martinsen Botten) ​- Close Your Eyes 🇳🇴 .32
Vaikka Huilumies pelleilikin pisteissään kyseisessä raadissa semeissä sekä finaalissa niin tuo oli mun moka: näpyttelyvirhe, damn
Ankanpään Yosra sai siis 5p todellisuutta enemmän ja näinollen nousis 16 sijalta sijalle 15.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Voih. Tietenkään se ysi ei ollut Lyodran. Kauhean aliarvostettu oli finaalissa, vaikka semi meni hyvin. :draamaa:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraatiwiki

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Biljoonasti kiitoksia Tegulle pistetaulukoista! :hali:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Vastaa Viestiin