Kuppila-ongelmia

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, tuntui olevan jotain hankaluuksia. Ehkä kuppila ei ollut täysin kumossa koska pääsin kerran katkon aikana sivuille.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oli tosiaan alkuiltapäivästä ongelmia, mutta näin illalla ei ole enää ollut. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Jo vain oli ongelmia. En sitten tiedä, liittyykö se tämänpäiväisin laajempiin nettihäiriöihin (jostain CenturyLink-palveluntarjoajasta heijastuvia ongelmia kuulemma?). Vaikka nyt äkkiä haettuna tämä ja tämä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kuppila oli äsken taas vaihteeksi kovin hidas. :heh: Ikään kuin viisuviikon alun kunniaksi. :mrgreen: Pitää kuules pelittää, jos alusta meinaa jaksaa läpi koko viisuviikon. :sekava:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Niin joo. Onkohan tänään normaalia enemmän livekommentoijia, kun harvempi on paikan päällä kisaa seuraamassa?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Eipä sitten oikein kuppilan kantokyky livekeskustelussa riittänyt. Harmi! Ei ehkä niin, että haluaisin juuri viisuiltoina aina keskustella, mutta on niitä juttuja hauska lukea jälkeenpäin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Parempi olis kestää ainakin huomenna, kun kommentoin vielä tokaa semiä. :draamaa: Ihan sama, miten lauantaina pelittää. Silloin on katsojaiset ilman Kuppilaa, hehe. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Kuppilan kaatuminen ennakoi Suomen menestystä, kuten vuonna 2014 kävi? :uujee:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mikähän siinä on, että kapasiteetti aina toisinaan riittää ja sitten toisinaan ei? Ei nyt mitenkään erityisen paljon käyttäjiä ollut paikalla. Tai ei ainakaan saanut kommenttejaan läpi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Toivottavasti tänään pystyy kommentoimaan hieman onnistuneemmin. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Johtuukohan nämä Kuppilan hetkelliset kaatumiset siitä, että kun koronan takia ei ole fanit päässeet sinne viisumatkalle Rotterdamiin, niin nyt täällä on niitä aiemmin säännöllisesti paikan päälle lähteneitä Kuppilalaisia täälla kommentoimassa? :miettii:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Enpä ole ainakaan läpi päässeissä kommenteissa huomannut selkeästi useampaa nimimerkkiä kuin ennen. Mutta voithan laskea!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Outo ilmiö vaivannut eilisillasta lähtien: Kuppilan linkit (keskustelualueet, ketjut, ym) eivät avaudu välttämättä yhdellä hiiren klikkauksella, vaan pitää klikata toistamiseen uudelleen, eli kahdesti. Johtuukohan tuo Kuppilasta vai omasta koneestani? Selain on uusin Firefox 88.0.1 64-bittinen. Muilla verkkosivustoilla en ole havainnut vastaavaa ilmiötä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Haa, en siis ole yksin ongelmani kanssa. :uujee: Mullakin välillä joutuu klikkaamaan toisen kerran haluamaansa toimintoa. Esimerkiksi tätä viestiä pääsin kirjoittamaan vasta toisella "VASTAA VIESTIIN" -painikkeen painamisella. :joojoo:

// Samoin "LÄHETÄ"-painiketta jouduin painamaan kaksi kertaa. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Celda
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 930
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 14:27

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Celda »

Minulle on kanssa eilisillan jälkeen käynyt välillä noin miten kuvailette sekä välillä niin, että linkki avaa kyllä uuden sivun, mutta sivu on tyhjä eikä yläpalkissa ole ollut mahdollista painaa verestysnappulaa. Eteenpäin on kyllä päässyt painamalla enteriä osoiterivillä. Itselläkin Firefox käytössä. Hyvä kuulla, ettei taida olla pelkästään omassa koneessa vika, tää kone on vain kaksi kuukautta vanha. :apuva:

Vaalit on ja roiskuu.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Celda kirjoitti: 31 Touko 2021, 16:00 Minulle on kanssa eilisillan jälkeen käynyt välillä noin miten kuvailette sekä välillä niin, että linkki avaa kyllä uuden sivun, mutta sivu on tyhjä eikä yläpalkissa ole ollut mahdollista painaa verestysnappulaa. Eteenpäin on kyllä päässyt painamalla enteriä osoiterivillä. Itselläkin Firefox käytössä.
Joo. Käynyt parikin kertaa just näin Firefoxin kanssa. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ihanan ironista: halusin päästä pois tästä ketjusta, ja piti painaa Etusivu-näppäintä kahdesti, että se toimi. :rofl:

// Ja nyt Lähetä-nappiakin. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Viisuhistoria-kategorian maakohtaisista avausviesteistä puuttuu vuosikerta 2021 :draamaa: Myönnän, etten kaikkia katsonut, mutta ainakin Venäjästä siis. :heh:

Ja Viisulan pääsivun linkkejä sitä ei edelleenkään ole päivätetty. :roll:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Celda
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 930
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 14:27

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Celda »

Toimiiko muilla tuo Kuppilan MAIN MENU -hampurilaisvalikko? :mitvit: :mums: Se ei avaudu koneella mutta kännykällä kyllä. En pääse kalenteriin yms. sivuille valikon kautta. :/

Vaalit on ja roiskuu.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mikä on Main menu-hampurilaisvalikko? Jos tarkoitat sivun yläreunassa olevaa palkkia jossa "etusivu", "esc2019", "viisuhistoria", "kalenteri", "foorumi" ja "tietoa", niin ainakin mulla tuntui toimivan ok. Dropdown-listat aukesivat ja pääsin ainakin kalenteriin (muita en kokeillut). Käytössä läppäri windows 10:llä ja selaimena tuorein Firefox.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Celda
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 930
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 14:27

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Celda »

^
Juurikin pudostusvalikko. Olen törmännyt monessa paikassa tuohon hampurilaisvalikkoon ja ajatellut sen olevan normitermi. :heh: Firefoxini pitäisi olla uusin versio, mutta pitääpä tarkistaa.

Vaalit on ja roiskuu.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kuppila tuntuu taas kirjaavan ulos, vaikken itse sitä tekisi. :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Pete »

Serduchka kirjoitti: 01 Marras 2021, 22:13 Kuppila tuntuu taas kirjaavan ulos, vaikken itse sitä tekisi. :niinpa:
Minulle on tänään ensimmäistä kertaa käynyt tätä useaan kertaan. :niinpa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Mulle kans. Jälleen kerran. :draamaa: :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Voiko postilaatikostaan hakea sanahaulla samoin kuin muualta foorumista?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tämä on vähän turhaa nillitystä, mutta hieman ärsyttää, että foorumin puolella yläpalkissa foorumi on vasemmalta katsottuna toiseksi viimeisenä, mutta etusivulla kolmantena. Sen lisäksi foorumin puolella näkyy edelleen yläpalkissa ESC 2019, kun etusivulla näkyy ESC 2022.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

klaus-12 kirjoitti: 09 Huhti 2022, 11:22 Tämä on vähän turhaa nillitystä, mutta hieman ärsyttää, että foorumin puolella yläpalkissa foorumi on vasemmalta katsottuna toiseksi viimeisenä, mutta etusivulla kolmantena. Sen lisäksi foorumin puolella näkyy edelleen yläpalkissa ESC 2019, kun etusivulla näkyy ESC 2022.
Ärsyttää minuakin, mutta kuten aiemmin mainittu, emme saa kukaan muutettua foorumia, mutta etusivua saamme. :sorivaan:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^^ Liittynee siihen, että uutta väriteemaa ei ole vielä saatu foorumin puolelle.. Oho, tuli jo vastaus väliin.
Rousku kirjoitti: 08 Helmi 2022, 03:49 Voiko postilaatikostaan hakea sanahaulla samoin kuin muualta foorumista?
Tuo olisi ihan kätevä ominaisuus, enkä ainakaan itse ole vastaavaa löytänyt. Viimeksi olisin kaivannut silloin, kun yritin etsiä, kuinka monta kertaa kutakin artistia oli Ukraina-raatiin ilmoitettu. On muutakin pitänyt hieman kahlailla viesteistä joskus. Päädyin sitten lataamaan viestit koneelle, kun ne saa sentään yksityisviestilistan alareunasta pullautettua sivu kerrallaan muutamassa eri muodossa (otin XML:n).

Pitäisi ehkä siirtää oman raadin lähetetytkin viestit samaan kansioon, niin ne olisivat kätevästi kaikki samassa nipussa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

klaus-12 kirjoitti: 09 Huhti 2022, 11:22 Sen lisäksi foorumin puolella näkyy edelleen yläpalkissa ESC 2019, kun etusivulla näkyy ESC 2022.
En ollut jotenkaan edes tajunnut tätä. :sekava:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Miks mulle tulee teksti "Kuvan koon määritteleminen ei onnistunut" joka kerta kun yritän postata kuvia?

Vastaa Viestiin