Scandinavian music group

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja male »

Okei, ehkä ihan jokaiselle artistille ei tarvitsisi avata omaa aihettaan, mutta jotenkin veikkaisin, että tälle bändille löytyis kuppilasta faneja. :mrgreen: Kun ei tällaista tainnut olla ennen. :shock:

Oltiin tänään Jaalon kanssa Levykauppa Äxässä SMG:n ilmaiskeikalla. Hyviä olivatten. :tapu: Esittivät kappaleita uudelta Palatkaa Pariisiin! -albumilta. Oon ihan hullaantunut SMG:stä viime aikoina ja kuunnellut varsinkin kahta edellistä albumia. :tapu: Tän uusimman levyn parhaat raidat on mielestäni Casablanca ja Huutelen pimeään. :joojoo:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Colby »

Yksi SMG:n musiikin ystävä ilmoittautuu! Tosin tuohon uuteen levyyn en oo kyllä vielä oikein päässy sisälle kunnolla. Ja tuntuu vähän siltä, etten tule pääsemäänkään. Ainakaan samalla tavalla kuin edellisiin. Missä olet Laila? ja Hölmö rakkaus, ylpeä sydän olivat kumpikin loistavia. Ekasta levystä tykkään järjettömästi edelleen, mutta en osaa sitä enää verrata noihin muihin kun on niin erilainen. Nimikirjaimet sitten taas oli sellanen välimalli. Tosi hyvä levy sekin, mutta vähän "epätasainen".

Vaikkakin uuden levyn eka sinkkubiisi Näin minä vihellän matkallani onkin nykyään jo ihan loistava, niin en sille lämmennyt heti samalla tavalla kuin esim. Lailan ekalle sinkulle Vieläkö soitan banjoa. Osasyynä oli se, että biisin alku oli niin erilainen kuin se, mihin se sitten lopulta kehittyi. Tuota samaa on havaittavissa levyn muissakin biiseissä. Häiritsevimpänä esimerkkinä jäänyt mieleen Rakas Maria, joka alkaa tosi kauniisti ja tunnelmallisesti, mutta lopussa biisi menee oikeastaan pilalle...

Opin ehkä vielä tykkäämään Palatkaa Pariisiin! -levystä enemmän ajan kanssa, mutta uskon kyllä, ettei nouse edellisten levyjen kanssa ihan samoihin mittasuhteisiin ja kilpailee Nimikirjaimien kanssa SMG:n heikoimman levyn tittelistä.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Ihme kyllä ettei tälle tosiaan jo omaa aiheitta täältä löytynyt :shock:

SMG:n suosikkialbumini on Hölmö rakkaus, ylpeä sydän, vaikka tykkään kyllä kaikista yhtyeen albumeista. Uudelta levyltä parhaat biisit tuon Näin minä vihellän matkallani-biisin lisäksi ovat Nils sanoi jag äskar dig, huutelen pimeään sekä Casablanca.
Yhtye toimii myös livenä erittäin hyvin :peukku:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Darhen »

SMG-fani täälläkin! :tuuletus: Uutukainen puuttuu vielä ja suosikkilevy on ensimmäinen, vaikka kyllä se positiivisempikin matsku maistuu.. :ihana:

Nöin näkisin levyt paremmuusjärjestyksessä<.

Onnelliset kohtaa *****
Hölmö rakkaus ylpeä sydän ****1/2
Missä olet Laila? ****
Nimikirjaimet ***

Suosikkikappaleita on liikaa, mutta yksi yli muiden (tällä hetkellä) on Ylpeä sydän.

Terhi <3 <3 <3
Joel <3 <3 <3 <3 <3
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Naali »

SMG on tehnyt coverin Tehosekoittimen biisistä Kaikki nuoret tyypit. Ei ihan niin stadionrockversio kuin alkuperäinen. :heh: http://open.spotify.com/track/2ziJogcWyrCr3Zxb5ATgJY

P.S. Mulla on liput Tavastialle jee! :tuuletus:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ihana versio :ihana:

Alkuperäisestä tykkäsin aluksi, mutta myöhemmin kyllästyin ja melkein inhosin sitä. Sitten tulikin Idols ja se punatukkainen tytskä, jonka nimeä en onneksi muista, raiskasi tuon kappaleen oikein kunnolla. Jee SMG jee! Ja ne on kohta täällä Turussa keikallakin! Levykauppa äxässä ja myöskin Klubilla! Jee!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mukava bändi, edellinen platta Missä olet Laila ollut kuunneillumpani heidän diskografiastaan. Uusimpaan ei oo tullu vielä tutustuttuu. Tosin parin vuoden takainen Ankkarockin keikka oli aika pliisu. Toimii varmaan Tavastialla paremmin.

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Colby »

Casablanca-sinkun b-puolena on levyn ulkopuolelle jäänyt kappale Ambulanssi tuli ja kaikki itki. Jos siis joltain on mennyt ohi :heh: Ja se on kuunneltavissa Spotifyssä: http://open.spotify.com/track/2lgvCcD2bQvHPneEN7lV7x

Itse asiassa en ihmettele, ettei päässyt levylle asti. Levyllä on kyllä useampikin huonompi biisi, mutta jotenkin keskikertainen ehkä kuitenkin.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Naali »

Samaa mieltä! :joojoo: Ambulanssi tuli ja kaikki itki on sovitustyyliltään jotenkin rankempi kuin muu levy. Myös sanoitus on jotenkin outo? Sanoituksen koskettavuudesta huolimatta biisistä jää aika tasapaksu fiilis. Mut siis että, kiva että saatiin kuulla biisi, koska tuo nimi on vainonnut mua pitkään. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Yhdyn edellisiin. En voi sanoa että kappale olisi turha, mutta ei millään tavalla kiinnostavakaan.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Naali »

SMG:n kokoelmalevy Näin minä vihellän matkallani julkaistaan keskiviikkona ja on jo kuunneltavissa Spotifyssa. Nyt vasta tajusin vilkaista biisilistaa, joka vaikuttaa vähän oudolta. SMG:hän on aina ollut musiikillisesti aika moniaalle hajaantuva ja löytänyt yhtenäisemmän linjan vasta kahdella edellisellä levyllä. Kokoelman biisilistaus on ilmeisesti tehty sillä korvalla, että se kuulostaa nykyiseltä SMG:ltä ja biisit sopivat toisiinsa, mutta monta suosikkia uupuu. Missä ovat Säälittävä syksy ja Tällaisena kesäyönä? Miksi ihmeessä Onnellinen nainen?

Tuo ekan painoksen lisälevy-EP harvinaisemmista SMG-herkuista on kuitenkin kiva juttu. :joojoo:

Kokoelman biisit:
Näin minä vihellän matkallani
Hölmö rakkaus
Rakas Maria
Lopulta olemme kuitenkin yksin
100 km Ouluun (2009 versio)
Vieläkö soitan banjoa?
Talvipuutarhaan
Huutelen pimeään
Joisin viskin ja nousisin
Minne katosi päivät (2009 versio)
Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana
Tahdon uudet silmät
Katu päättyy aurinkoon
Casablanca
Valmis
Onnellinen nainen
Ilman sinua olen lyijyä

Lisälevy:
Letitä tukkani
Kaikki nuoret tyypit
Levoton tuhkimo
Ambulanssi tuli ja kaikki itki

Kuva
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Naali kirjoitti:Missä ovat Säälittävä syksy ja Tällaisena kesäyönä?
Jos on "muotisyistä" vara jättää yksi parhaimmista biiseistä pois, niin pitäkööt tunkkinsa! :tajutkaa:

Kyllä se löytyy levyhyllystä, mutta kyseinen kappale on kuitenkin SMG:n parhaimpia kiteytymiä ja olisi ilman muuta kuulunut tälle kokoelmalle. Moka!! :ylppis:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Naali »

Huomatkaa myös, että alku-uran hitit Minne katosi päivät ja 100 km Ouluun ovat vain banjoversioina. Kiva tietty kuulla uudet versiot levytettyinä, mutta eivätkö ne olisi sopineet tuolle erikoislevylle?

NimiE. Sitruunap*-fani
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ai että kokoelmaa sitten pukkaa, miten tämä on mennyt multa täysin ohi? :shock: Aika nopeasti edellisen levyn jälkeen.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Monasti kun levytyssopimimus on katkolla/päättyy, levy-yhtiöt julkaisevat kokoelman. Kokoelma-levy kuuluu monasti siihen soppariin.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Lopulta olemme kuitenkin kaikki yksin. :hali:

Minua vähän huvittaa tämän bändin arvostus. Kriitikot tykkää, kun tehdään taiderokkia suomeksi ja kuuluisin nimin.

Minusta ensimmäinen levy Onnelliset kohtaa on paljon upeampi kuin yhtyeen seuraavat levyt yhteensä! Kriitkikothan joka levyn jälkeen hehkuttivat, kuinka on menty siinä ja siinä piirteessä eteenpäin. Johtuneeko nimekkäistä bändin jäsenistä vai mistä, mutta yhtye muuttuu koko ajan aneemisemmaksi. Voi herrajjestas sitä kamalan innostamatonta rokkikeikkaa muutama vuosi sitten, melkein nukahdin... jokainen soitti kuin itselleen, ja laulajakaan ei oikein selvinnyt eteerisistä teksteistään. Kaikki oli jotenkin niin eriytynyttä. Toki taitavaa, mutta irrallista ja läsnäolo puuttui. Ja toisen keikan katsottuani huomasin saman.

Ensimmäinen levy Onnelliset kohtaa vaikutti tosi lupaavalta. Siinä oli otetta. Lupausta. Henkeä. Kaikki biisit aivan loistavia, ja henki aivan ihanan tuoretta. Aivan loistavaa ja täydellistä suomalaista musiikkia.

Kun tuuli oli viilee! Luulin, että bändi on juuri tätä, sanoineen soittajineen. Minne katosi päivät! Onnelliset kohtaa! Aivan mahtavaa... Tällaisena kesäyönä! Upea ja tunnelmallinen moderni suomalainen rokki-tulkinta! Luoksesi! Kunnon taitavaa mättöä ja jopa tuskanvillit sanatkin. ! on raikas ja taitava.

Vastusta mua! Kaupunki alla päin! Kun puut tekee seittiä! Muhkean täyteläisiä ja upeita kappaleita! Onnittelut SMG:lle ensimmäisestä levystä! :ihana:

Sitten alkoi ilmestyä levyjä vailla mitään ihmeellisyyksiä. Hölmö rakkaus ja ylpeä sydän jotenkin kosketti vielä... mutta ei enää sen jälkeen, jostain syystä. Vaikka kriitikot palkitsivat, minä en enää kuunnellut. Jokin lumous särkyi. Uusi tyyli banjoineen kuulostaa minulle tylsältä. Odotin koko ajan rokimpaa otetta. Mentiinkin toiseen suuntaan. Ihan kuin haahuiltaisiin jo toisaalle. Jokainen eri suuntiin. Tämän bändin aika on ainakin minulta ohi.

Se spiritti on nyt kadonnut jonnekin. Kaupunki allapäin on kyllä komeeta. Hurja tunnelma, aivan mahtava biisi! Ja kun tuo ensimmäinen levy vain kohoaa loppua kohti... ekalevyn kolme viimeistä biisiä ovat kyllä aivan huippua suomalaista rock-tunnelmointia. :ihana:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Radiosta tuli jälleen Kun minä vihellän matkallani ja sehän on ihan tosi nätin kaihoisa anditunnelmainen folkbiisi :uujee: .

:puna: On pakko myöntää, että mulla ei ilmeisesti ole ollut mitään käsitystä näistä SMG:n ilmeisesti parista vikasta levystä. Olen vaan kuvitellut että ne on jotenkin hengeltään samaan tapaan jotain jatkoa Ultra Bralle kuin se alkutuotanto. Ja koska en ole koskaan pitänyt yhtään niistä UB:n teennäisistä jutuista niin olen aikalailla sulkenut korvani tai ollut mitenkään kiinnostumatta tästäkin. Näkee taas, kuinka ennakkoluulot saattaa estää paljon, ilmeisesti se on vaan sitten Kerkko Koskinen josta en pidä - juu on taitava, musikaalinen lahjakas, hieno säveltäjä :joojoo: , mutta ei voi auttaa. vihellän on kyllä hieno.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Nyt olen aivan erimieltä Juurovissönin kanssa. En tykännyt yhtyeen ekasta levystä hirveäsi enkä juuri noteerannut koko bändiä silloin, mutta uudempi musiikki on iskenyt minuun ja nyt tykkään kovasti SMG:sta. :joojoo:

"Näin minä vihellän matkallani" on ehdoton lempibiisini. :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Heips!
Multa löytyy bändin nelja ekaa albumia ja kyllä se eka on ehdottomasti musta kans huonoin niistä. Tällaisena kesäyönä on kyllä ihana ja Ei mulle riitä, mutta muihin en sitten ole ihastunut lainkaan. Kauhean ankeeta. Toka levyllä oli omat hienot hetkensä ja Talvipuutarhaan ja Tiistai ovat suokkarit siltä. Kolmatta levyä olen varmaan kuunnellut eniten. Hölmö rakkaus, Katu päättyy aurinkoon ja Vierailla kallioilla on siltä mun suokkarit. Neljäs levy on aivan ihana, mutta kauhean samanlaisiahan biisit siinä ovat. Vieläkö soitan banjoa ja Lopulta olemme kuitenkin yksin ovat ehkäpä mun suokkareita. Loppupäästä löytyy myös hyviä kappaleita tältä levyltä, mutta kappaleet ovat mielestäni jo liian samanlaisia. Tämän jälkeen kuitenkin kiinnostus hieman lopahti bändiä kohtaan ja en ole saanut hommattua enää uusinta levyä.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä sitten tykkään kovasti tämän bändin useista sanoituksista. Todella nerokkaita.

"Kun multa viedään kaikki, autan kantamaan, kevyesti nousee askel. Autan kantamaan, ja kun lopulta kaadun, teen sen tyylikkäästi. Näin minä vihellän matkallani, jos on oltava niin, niin olkoon sitten niin". Ihanan huoletonta determinismiä! :joojoo:

"Osaan laulaa kuin enkeli, ja toisaalta en ollenkaan. Itken usein elokuvissa mutta kotona en uskalla. Mitä ikinä minulta odotat, sitä en ole, mitä ikinä minusta haluat, et taida saada kuitenkaan".

On muuten tällä hetkellä aivan mielettömässä tehosoitossa tuo Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana. Aivan mahtava kibale. :surrur:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Olin eilen Virgin Oilissa neljännellä SMG-keikalla kolmen kuukauden sisään! :uujee: (Levykauppa Äx, Tavastia ja Ruisrock). Oli mahtava tunnelma. <3 Tuntuu, että oon ihan pihkassa näiden jokaiseen biisiin nykyään. :ihana: SMG esiintyy jälleen Tavastialla 3.9. ja sinne on päästävä! :uujee:

Päivitetty levypuntari:

1. Onnelliset kohtaa *****
2. Manner ****1/2
3. Hölmö rakkaus ylpeä sydän ****1/2
4. Missä olet Laila? ****
5. Palatkaa Pariisiin! ***1/2
6. Nimikirjaimet ***1/2

Tämän hetkinen kappale top 10: (Liveversiot vaikuttavat suuresti! :joojoo: )

1. Ruotsiin ja takaisin
2. Tahdon uudet silmät
3. Näin minä vihellän matkallani
4. Mustana, maidolla, kylmänänä, kuumana
5. Mustarastas laulaa ooh la la
6. Kaunis Marjaana
7. 100 km Ouluun
8. Hölmö rakkaus
9. Valmis
10. Takarivin pojille
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

SMG on ehdottomasti Suomen parhaita yhtyeitä. Itse en välitä kahdesta ensimmäisestä albumista paljoakaan, mutta ne neljä uusimpaa ovat kaikki onnistuneita lättyjä. Hyviä melodioita, sovitukset kauniita ja se tärkein, sanoitukset upeita. Terhi onnistuu työssään loistavasti! Iteltäni löytyy kolme bändin uusinta albumia ja vielä se Hölmö rakkaus ylpeä sydän pitäisi hankkia.

SMG Albumipuntari:

1. Manner (Ruotsiin ja takaisin, Montreal)
2. Missä olet Laila (Lupaus kesästä, Lopulta olemme kuitenkin yksin)
3. Palatkaa Pariisiin! (Casablanca, Rakas Maria)
4. Hölmö rakkaus ylpeä sydän (Ota minusta puolet, Opin valehtelemaan)
5. Onnelliset Kohtaa & Nimikirjaimet

Perässä parhaita biisejä, mutta paljon kuuntelen biisejä fiiliksen mukaan, joten ehdottomasti parhaita kappaleita on vaikea sanoa. :)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Tänään SMG Tavastialla: Ihan täydellistä! :tuuletus: Pitkä setti tiedossa, toivottavasti yllätyksiäkin luvassa paljon! :uujee: <3 <3 <3 <3 <3
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

SMG:n uusi single Balladi 1 on julkaistu:




Rakastan. Mieletön myös videon värimaailma. Onnistunut kokonaisuus... ihanaa. :ihana:

Uutta albumia pitää kuiteskin odottaa talvi pakkasiin asti... :jupinaa:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Scandinavian Music Groupin seitsemäs albumi Terminal 2 on julkaistu tänään. Löytyy kaupoista, nettilataamoista ja Spotifystäkin! :peukku:

Ja ei jättänyt ainakaan minua kylmäksi... :kups:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Scandinavian music group

Viesti Kirjoittaja Pete »

En ole bändistä oikein koskaan tykännyt, mutta tämä uusin "Ikuinen ystävä" on kaunis. :peukku:

Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin