Eurovision Song Contest Latin America

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Eurovision Song Contest Latin America

Viesti Kirjoittaja Pete »

Latinalainen Amerikkakin saa omat viisunsa.
Eurovision Song Contest Latin America will be produced by Voxovation’s Christer Björkman, Anders Lenhoff, Ola Melzig, Peter Settman and Greg Lipstone, the producers of American Song Contest and Eurovision Song Contest Canada.

The 2022 Eurovision Song Contest generated more than 75 million unique viewers on YouTube across all ESC content in 232 territories worldwide, with Latin American countries among the top-performing markets for non-participating nations. Among those countries, Argentina, Brazil, Chile and Mexico saw the highest content views.

Producers will now begin the search for a host city for Eurovision Song Contest Latin America among the top-performing Latin American markets in the coming months.
https://bit.ly/3z0io3z

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1583
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Eurovision Song Contest Latin America

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Kova on yritys Euroviisuilla rahastamiseen. 🙄
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eurovision Song Contest Latin America

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jaahas, mihinkäköhän kaikkialle maailmassa viisut tulevat vielä leviämään. No, kai nyt on joku buumi, että joka puolella pitää kokeilla ja tajuta ettei oikein lähde. Niin kauan on ihan sama, kunhan eivät ala leviämään varsinaisiin viisuihin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eurovision Song Contest Latin America

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nimenomaan maailmanviisut pitäisi tulla. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin