Parranajo

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2127
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Parranajo

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Aiheesta ei näyttänyt olevan keskustelua vielä.

Mikä on kustannustehokkain tapa hoitaa homma?

Itse olen käyttänyt Gilletten kertakäyttöhöyliä koska ainoa löytämäni tapa jolla saa oikeasti babyface-lopputuloksen.

Isä on yrittänyt ostaa joululahjaksi useampaakin partakonetta vuosien mittaan, mutta kun ne jättää melkoisen sängen, ja putsaus on mielestäni tylsää hommaa.

Philips OneBlade hommasta olen kuullut kehuja, mutta siinäkin teriä saa kuulemma uusia kuukausittain, eikä ne ole halpoja, niin en tiedä säästäisikö siinä mitään vrt perus Gilletten kertahöylät.

Kertahöylien huono puoli on sit se että helposti saa haavoja jotka vuotaa verta, eli partaa ei voi ajaa esim just ennen treffejä kun voi käydä vahinko.

Oikeastaan vihaan koko parranajoa, turha rahasyöppö homma. Voi kun voisi vain vääntää jostain kytkimestä ja parta lakkaisi kasvamasta kokonaan :heh:

Asialla on myös ekologinen puoli, ajatelkaa miten paljon turhaa jätettä jäisi pois jos partaa ei tarvisi enää ajaa…

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1580
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Parranajo

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Unihiekkamyrsky kirjoitti: 02 Elo 2022, 09:21 Philips OneBlade hommasta olen kuullut kehuja, mutta siinäkin teriä saa kuulemma uusia kuukausittain, eikä ne ole halpoja, niin en tiedä säästäisikö siinä mitään vrt perus Gilletten kertahöylät.
Riippuu varmasti paljon siitä, miten paljon ja usein joutuu ajamaan. Itse olen pärjännyt samalla terällä parisen vuotta, ja alkaa vasta nyt olla aika uusia. Tosin teen parralle lähinnä vain siistimistä ja tiettyyn mittaan lyhentämistä, eli ihan joka päivä ei tarvitse ajaa. Lisäksi minulla ei ole varmastikaan mitenkään erityisvoimakas parrankasvu.

Olen kyllä ollut OneBladeen tyytyväinen. On hellävarainen, tehokas ja tarkka. Ja tosiaan toimii myös kehon muun karvoituksen ajamiseen. :joojoo:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Parranajo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Onko parta-aiheisia viisuja? Moustache kyllä löytyy.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36789
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parranajo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Visuaalisesti Conchita ja Sébastien Tellier. :miettii:
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin