Big Brother Suomi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkiasukkaasi vuoden 2020 Big Brotherissa (max 2)

Arttu
4
6%
Ella
1
1%
Joel
10
15%
Kati
3
4%
Kristiina
14
21%
Marko
1
1%
Minna
9
13%
Niko
0
Ei ääniä
Olli-Pekka
2
3%
Paula
12
18%
Roope
2
3%
Sami
3
4%
Sasa
0
Ei ääniä
Sini
2
3%
Tiia
1
1%
Timo
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itselläni on jäänyt tämän kauden seuraaminen kun se vie liikaa aikaa. Olen arki-iltoina katsellut samaan aikaan jotain A-studioita ja uutisia jotka tulee samaan aikaan kuin BB. Lauantaina olen yrittänyt pitää vähän silmällä koska Kim Sainio. <3 Ja sunnuntaina olen katsonut häädön.

Nabaz luultavasti voittaa koko paskan. Käy yhä hermoille sen selitys, mutta se on juuri sellainen vilpitön intoilija, joka puskee ruudusta läpi kehnosta kommunikaatiosta huolimatta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hiilari kirjoitti: 11 Loka 2022, 19:20 Onks tää kausi vähän lässähtänyt?
Ei! :uujee: Ja se onkin parasta: kuluva kausi on mielestäni Nelosen paras BB-kausi. Kaksi edellistä kautta ovat jääneet itselläni unholaan noin puolivälin jälkeen, ja Kristianin & Kevinin vuosi oli pitkälti mielenkiintoinen vain Kristianin & Kevinin takia, mutta tällä kertaa pidän koko asukasjoukosta poikkeuksellisen paljon. Olen katsonut jokaisen jakson tähän mennessä, kaikki asukkaat ovat tarpeellisia ja tiputukset ovat olleet pääosin oikeansuuntaisia (pl. Kirsin ja Ruzbehin liian aikaiset lähdöt). Ihanaa, että tämän syksyn luotto-ohjelmani on ollut nimenomaan Big Brother! :rakkaus:
Hiilari kirjoitti: 11 Loka 2022, 19:20 Päälliköillä voisi olla paaaaaaaljoon suurempi vaikutusvalta talon asioihin, miksi potentiaalia ei hyödynnetä?
Samaa mieltä. Päällikön pitäisi olla jonkinlainen talossa asuva Big Brother. Tällaisenaan titteli jää hieman kosmeettisen oloiseksi.

Asukaspuntaria...

1. Heidi (voittajasuosikkini: monin tavoin tavallinen tyyppi, koosteissa esitetään määrätietoisen herttaisena, mutta silti aktiivisena tunteita kokevana toimijana... ollut yksi kauden peruspilareista ja voittajana olisi mukavasti yllättävä.)
2. Tuula (miten hän on vielä talossa? ihanaa että hän on vielä talossa! kyllä kansa tietää! hauska soppa elämänviisautta ja iätöntä lapsellisuutta.)
3. Mia (todellakin: kuin wanhan ajan bb-asukas! äännekäs, näkyvä ja varmalla asenteella varustettu lissu! onneksi ei ole luiskahtanut talosta ulos)
---
4. Miikka (mukavasti tunteella käyvä, rehti ja selkeälinjainen asukas. haluaisin nähdä sitä puhuttua huumorintajuisuutta koosteissa enemmän)
5. Sofia (varsin tasaisen talovisiitin tehnyt, monin paikoin pidettävä tyyppi, mutta jäänyt vähän odottamaan sitä jotakin)
6. Nabaz (monimutkainen Nabaz... ei ole todellakaan niin lutuinen kuin yhden pätkän perusteella voisi kuvitella, mutta tietyllä tavoin todella auki, josta iso peukku... mutta silti hieman huonolla tavalla teennäinen, esim. pk-huone "hupailuja" en aina ihan osta... tuntuu tiedostavan kamerat)
7. Reeo (tärkeä hahmo, ehdottomasti, mutta jokin hersyvyys puuttuu... ehkä jää talon jonkinlaisena auktoriteettina hieman yksisuuntaiseksi tyypiksi? toivoisin, että Reeo näyttäisi edes kerran kunnolla TUNTEENSA, olisi jotenkin suora! Reeon ja Nabazin yhdistelmästä voisi tulla täydellinen BB-asukas!)
---
8. Laura (heräilevä, hieman salakavala pelaaja... mutta niin... mutta nimenomaan niin!)
9. Salla (hääräilijä... jäänyt persoonana pelailunsa alle, mutta hämmentää sopivasti pakkaa omalla olemisellaan.)
10. Merve (sellainen fiilis, että Mervestä on saatu kaikki irti: hyvä että hän on ollut talossa, mutta toivon Merven tippuvan seuraavaksi.)

Edit: Milena unohtui. :sekava: Hänet ehkä sijoittaisin Nabazin ja Reeon väliin: pidän siitä, että hänellä on mielipiteitä ja hänestä löytyy mukavaa adrenaliinia... mutta niin... jokin puuttuu. Hänessä on kuitenkin vielä mahdollisuuksia! Ei ole niin läpiluettu asukas kuin esim. Merve.
Viimeksi muokannut Hanhis, 18 Loka 2022, 00:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Lupaan että Milena ei unohda huomisen koosteen jälkeen...oli sen verran heidipsykooseissa tänää 24/7 iltanuotion jälkeen :rofl:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Merven äänestäjille tais käydä ns. vanhanaikaiset. Ei se Nabaz ehkä sittenkään voita, ei ollut mitenkään vahva illan äänestyksessä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja toivo »

Saara Aalto taloon! Monesko tosi-tv ohjelma?... Talent Suomi, Euroviisukarsinnat, The Voice of Finland, UMK:t, X-Factor UK, Euroviisut, Dancing on Ice UK, Big Brother Suomi :eeek:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ihan tosi? :eeek: Onko se kuinka pitkään talossa? Pitääpä katsoa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Lauantai. Missä Kim Sainio? Kuulinko oikein ja onko Nabaz lähtenyt/häädetty talosta? Hurrey!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2935
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Nekku »

hra47 kirjoitti: 05 Marras 2022, 21:13 Lauantai. Missä Kim Sainio? Kuulinko oikein ja onko Nabaz lähtenyt/häädetty talosta? Hurrey!
Kim Sainio on kuulemma sairaana. Nabaz lähti talosta omasta tahdostaan.

Kunpa Salla ei tippuisi huomenna! <3
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3166
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Nabaz meni niin kovasti pelaamaan tai ainakin heti kättelyssä lupaili sellaista. Lopulta hänestä sitten tulikin luovuttaja. Miten meni niinku noin omasta mielestä?
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Muutenkin noita asukkaita tunnutaan valittavan pelkkien omakehuvideoiden perusteella, lupaillaan kontenttia, pelaamista, räväkkyyttä ja hyvää huumoria. Todellisuudessa harva se lunastaa lupauksensa. Noille asukastarjokkaille pitäisi järjestää joku parin viikon mittainen koekuvaussessio/leiri taloon jossa jyvät eroteltaisiin akanoista. Itse jos olisin hakenut taloon, olisin kertonut olevani epäsosiaalinen, syrjäänvetäytyvä, omissa oloissani viihtyvä introvertti paska. jonka seuraaminen televisiossa olisi about yhtä hauskaa kuin ruohon kasvamisen katsominen. Tuskin olisi tullut kutsua taloon kun en ole "räväkkä" "hauska" "peluri" niin kuin suunnilleen jokainen mukaan hyväksytty, ainakin omasta mielestään...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Kunpa BB palaisi Subin kultaisiin aikoihin. :lohduton: Olen jokaisen nelosen kauden aloittanut, mutta luovuttanut parin jakson jälkeen. Ei vaan jaksa kiinnostaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16937
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

WildDance kirjoitti: 06 Marras 2022, 17:49 Kunpa BB palaisi Subin kultaisiin aikoihin. :lohduton: Olen jokaisen nelosen kauden aloittanut, mutta luovuttanut parin jakson jälkeen. Ei vaan jaksa kiinnostaa.
Siis sama! :heh:
lopetin tän kauden katselun kokonaan jo yli kuukaus sitte, joko must on tullu vanha, tai mulla on jopa elämää tai sit oikeesti näis kausis ei oo mitään kontenttia/ tai imua että näitä jaksais seurata.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Mä just catch uppasin ja ollu kyl hauska viikko, kiitos alhasten salatehtävien :tapu: Salla etenki noussu mun suosikiks eikä toivottavast tälläkää viikolla putoo :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2935
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Salla on mahtavasti selviytynyt häädöistä. <3 Kunpa voittaisi Lauran tai Reeon sijasta.

Nyt on muuten tullut julki tieto, että Lauran sisko vastaisi BB:n virallisesta IG-tilistä. Aikamoista suosimista. :eiei:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16937
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ no ei kyllä vastaa, nyt se ylilauta kiinni lol
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2935
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Happy kirjoitti: 06 Marras 2022, 23:34 ^ no ei kyllä vastaa, nyt se ylilauta kiinni lol
No en minä sitä ylilaudalta lukenut. :heh: Näin uutisen jonka mukaan olisi itse asiasta kertonut. Mutta nyt oli tullut uusi juttu, jossa sisko sanoo tiedon olleen väärä. Hyvä niin. :joojoo:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Huhhuh kun Millu pääs turvaan ja tuli Heidi vs. Reeo! Jännä kyl nähä voittaako Reeo vai voiko Laura vielä voittaa finaalissa :uujee: Ja jee Sallapalla finaaliviikolla :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

https://www.is.fi/viihde/art-2000009510241.html

Nelosen syksyn ohjelmisto vuotanut etuajassa, mm. Vain elämää-ohjelmaan osallistujat paljastuivat.

Big Brotheria ei tule ens syksynä.
Samaisessa webinaarissa paljastettiin, että suosikkiohjelma Big Brotheria ei nähdä kanavan ohjelmistossa syksyllä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12830
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

hra47 kirjoitti: 10 Huhti 2023, 16:07 Big Brotheria ei tule ens syksynä.
Samaisessa webinaarissa paljastettiin, että suosikkiohjelma Big Brotheria ei nähdä kanavan ohjelmistossa syksyllä.
:tapu: :peukku:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16937
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hyvä että loppuu, sanoman kaudet oli täyttä scheissee

Maikkari sais ostaa ton ohjelman takas
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8122
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

https://www.is.fi/viihde/art-2000010327615.html
BB:stä tutun Jasmiina Yildizin, 26, syöpä levisi
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin