Jalkapallon MM-kisat 2022

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Aiotko seurata pelejä vai kenties boikotoitko koko kisoja etkä katso yhtään peliä?

Seuraan pelejä normaalisti.
11
29%
Seuraan pelejä tavallista vähemmän.
6
16%
Boikotoin koko kisoja.
10
26%
En seuraisi kisoja muutenkaan.
11
29%
 
Ääniä yhteensä: 38

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Nyt tapahtuu kunnolla, koska Espanja tappiolla & toisaalla Costa Rica johti hetken! Äsken Saksa tuli tasoihin
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ei jessus mitä draamaa E-lohkossa!! :draamaa:. Costa Rica - Saksa ottelussa maaleja mätettiin huolella. Costa Rica jopa johti 2-1, mutta sen jälkeen Saksa teki kolme maalia, joista Kai Havertz kaksi! Saksalle toiset kisat putkeen, kun jäävät alkulohkoon! Mitäs pelasivat Japania vastaan löysästi! :rofl:. Keylor Navasilta ehkä turnauksen torjunta, kun naamallaan sen teki!

Espanja johti Japania vastaan ekan puoliajan jälkeen Alvaro Moratan maalilla 1-0, mutta toisen puoliajan alkuun Japani tuli räväkkäästi sisään tehden ensin tasoituksen & hetki myöhemmin syntyi 2-1! Tuloksella Japani lohkovoittoon & Espanja kakkosena jatkoon.

Marokko - Espanja
Japani - Kroatia
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Espanja-Costa Rican murskalukemat 7-0 osoittautuivat lopulta kriittisiksi lohkon toisen jatkopaikan kannalta. Jos Espanja olisi voittanut Costa Rican esim. vain 2-0 mutta muut ottelut olisivat menneet niin kuin ne menivät, olisi Saksa mennyt pudotuspeleihin.

Hetken aikaa oltiin siis siinä tilanteessa, että Costa Rica oli menossa jatkoon ja Espanja putoamassa aiemmista murskajaisista huolimatta. :sekava:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30525
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ensimmäistä kertaa Aasian maa voittaa MM-alkulohkon muualla kuin omalla maaperällään. Etelä-Korea ja Japani toki kumpikin voittivat alkulohkonsa kotikisoissaan vuonna 2002.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Omassa maanosassa kuitenkin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jee Japani! Liikuttavaa oli katsoa tota japanilaiskannattajien riemua. Harmi Saksan kannalta. Heräsivät liian myöhään ja möhnäsivät 2-1 voiton Espanjasta kun oli voittomaali tarjolla. Tapahtumarikas ilta, katsoin hetken kymmenen uutisia toiselta kanavalta ja tilanne oli kääntynyt päälaelleen Espanjan ja Japanin pelissä, siihen asti tuntui ettei mitään tapahdu ja kaikki menee ennakkosuunnitelman mukaisesti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42005
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MIH96 kirjoitti: 01 Joulu 2022, 23:01 Hetken aikaa oltiin siis siinä tilanteessa, että Costa Rica oli menossa jatkoon ja Espanja putoamassa aiemmista murskajaisista huolimatta. :sekava:
Perhana kun olisikin toteutunut. No, saatiin sentään se Saksa pudotettua.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11933
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kisojen paras päivä. :tapu:

Sunnuntaina näin joukon Marokon kannattajia Itä-Helsingissä lippuineen ja päättelin, että Marokko oli voittanut Belgian. Nyt tuli lohkovoitto päälle. Japanin ottelun aioin jo jättää toivottomana kesken, kun äkkiä kaikki muuttui ja lopun sai jännittää tosissaan. Saksalta olisi vaadittu se Espanja-voitto toisessa pelissä, kun avauksensa sössivät. Ansaitusti ulkona.

Päivällä Kroatia ja Belgia palloilivat turnauksen kuudennen maalittoman tasapelin. :shock:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Vai niin, alkaa kyllä olla kunnon fomot tulilla, kun en ole näitä kisoja ehtinyt katsoa melkein lainkaan. :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tänään myös draamaa nähty!! Ghana mokasi ekalla puoliajalla rankkarin ihan niin kuin 12 vuotta sitten siinä surullisen kuuluisassa puolivälierässä & se taisi lamauttaa Ghanan täysin. Uruguay sai vihdoin kuparisen rikki tehden kaksi maalia, jotka siivitti heidät voittoon. Uruguay voitosta huolimatta ulkona jatkosta & samalla maan kokeneelle kaartille viimeiset arvokisat! Mikään maa ei muuten jäänyt lohkovaiheessa ilman maalia!

Toisaalla Etelä-Korea shokeerasi jatkopaikkansa varmistaneen Portugalin voittamalla 2-1! Hwang Hee-chan teki ratkaisevan maalin lisä-ajalla, joka siivitti Etelä-Korean jatkoon!!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Uruguay voitti Ghanan 2-0, mutta se ei kuitenkaan riittänyt, kun toisaalla Etelä-Korea yllätti Portugalin lisäajalla. :lohduton: Epäilen, että Portugalikin pelasi jatkopaikan jo varmistaneena kakkosmiehistöllä Ranskan tavoin. Yksi lisämaali Uruguaylle olisi tuonut jatkopaikan.

Brasilialla on viimeisenä joukkueena mahdollisuus ottaa täysi 9 pisteen potti. Jos niin ei käy (eli tulee tasapeli tai tappio Kamerunia vastaan), niin se olisi ensimmäinen kerta sitten vuoden 1994, jolloin yksikään joukkue ei saa täysiä pisteitä lohkovaiheessa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hyvä juttu, että tämä lohkovaihe loppuu tänään ja tosipelit alkavat huomenna. Liikaa liikkuvia osia näissä lohkovaiheen peleissä. Pudotuspelien päälle sentään ymmärtää. Korean jatkoon pääsy oli kiva uutinen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Serbia - Sveitsi: symppaan Sveitsiä, mutta olihan se Serbian 1-1-tasoitus täydellinen maali.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sveitsi jälleen kiinni jatkopaikassa, tilanne 2-2. :tapu: Eka erä ja jo neljä maalia tehty. Samaan aikaan Brasilia ja Kamerun tahkoaa nollanollaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olin sitten väärällä kanavalla selvästi. Mennäänpäs Subille kakkosjaksoksi.
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Olipahan taas maalijuhlat! Sveitsille lopulta 3-2 voitto & pääsy neljännesvälieriin. Serbia & arvokisat eivät vaan millään sovi yhteen, kun floppaavat huolella! Kaiken lisäksi tunteet aina nousee serbeille yli, kuten lisäajalla nähtiin. Serbia saanut edes mitään kiriä aikaiseksi Sveitsin kolmannen maalin jälkeen.

Toisaalla Kamerun kiusasi Brasiliaa & lopulta yllätti voittamalla! :shock:. Jäi paitsioon tämä peli multa, että en tiedä mitä siellä lopussa tapahtui.

Neljännesvälierät!
Hollanti - USA
Argentiina - Australia
Ranska - Puola
Englanti - Senegal
Japani - Kroatia
Brasilia - Etelä-Korea
Marokko - Espanja
Portugali - Sveitsi

Toivottavasti nähdään yllätyksiä!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hiukkasen tunteet kuumenivat Sveitsin ja Serbian pelin lopussa... :draamaa: Kamerunin yllätysmaali Brasiliaa vastaan aiheutti jännitystä Sveitsin puolesta jos peli olisi päättynyt tasan. En tiedä miten sit olisi käynyt.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Vaikka Brasilia olikin jo jatkopaikan varmistanut, niin hekin menivät sitten häviämään panoksettoman kamppailunsa Ranskan ja Portugalin tavoin. :shock: Brasilia sai silti lohkovoiton maalierolla Sveitsiin nähden. Kakkosmiehistö oli ilmeisesti brasseillakin, maalilla oli esim. Alissonin sijasta Manchester Cityn Ederson. Myös ikinuori Dani Alves pääsi pelaavaan kokoonpanoon.

Ei siis yhtäkään täyttä 9 pistettä lohkovaiheessa - suurin saalis oli Hollannin, Englannin ja Marokon (!) 7 pinnaa, näiden lisäksi USA ja Kroatia selvittivät lohkovaiheen tappioitta. Vuonna 1994 7 pisteen joukkueet olivat Brasilia ja Saksa.
-kaitsu87- kirjoitti: 02 Joulu 2022, 23:00 Toivottavasti nähdään yllätyksiä!
Toivottavasti ei ainakaan liikaa. Tärkeintä on, että Argentiina ja Brasilia pääsisivät pitkälle, he tulisivat tosin kohtaamaan jo välierissä eikä finaalissa.
Viimeksi muokannut MIH96, 02 Joulu 2022, 23:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ No hyvä, en ehkä kestäisi täysin etelä-amerikkalaista finaalia... edit: varsinkaan jos se olisi BRA-ARG...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Brasilia oli edellisen kerran hävinnyt MM-kisojen alkulohko-ottelun Norjaa vastaan vuonna 1998. Joukkue ylsi niissä kisoissa lopulta hopealle.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16195
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

MIH96 kirjoitti: 02 Joulu 2022, 23:09 Tärkeintä on, että Argentiina ja Brasilia pääsisivät pitkälle,
Vastenmielisiä näyttelijöitä näyttelijöitä kaikki tyynni, kenkää vaan! :draamaa: Toisaalta voin hyväksyä niiden menestyksen, jos alat itse kannattaa ruotsalaisia hiihtäjiä. :mrgreen:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11933
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja sziget »

Saako pois vaihdetun pelaajan vaihtaa myöhemmin takaisin kentälle? En muista nähneeni.
MIH96 kirjoitti: 02 Joulu 2022, 23:09 Ei siis yhtäkään täyttä 9 pistettä lohkovaiheessa - suurin saalis oli Hollannin, Englannin ja Marokon (!) 7 pinnaa, näiden lisäksi USA ja Kroatia selvittivät lohkovaiheen tappioitta. Vuonna 1994 7 pisteen joukkueet olivat Brasilia ja Saksa.
Eikä yhtään 5 tai 6 pisteen karsiutujaa. Ei ole ollut ennenkään. Vuonna 1994 Argentiina ja Belgia olivat lohkokolmosia 6 pisteellä voitettuaan nollajumbon ja yhden muun. Ne menivät kuitenkin jatkoon, koska maita oli silloin 24 ja vain kaksi huonointa jumboa karsiutui.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42005
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja Rousku »

-kaitsu87- kirjoitti: 02 Joulu 2022, 19:03 Tänään myös draamaa nähty!! Ghana mokasi ekalla puoliajalla rankkarin ihan niin kuin 12 vuotta sitten siinä surullisen kuuluisassa puolivälierässä & se taisi lamauttaa Ghanan täysin.
Katsoin peliä tuohon pilkkuun asti, ja sanoisin, että Ghana oli aika lamaantunut jo ennen sitä. Eivät saaneet aikaan oikein mitään. No, sen verran vastusta, että Uruguay ei päässyt jatkoon. En tiedä, mitä Uruguayn valmennuskopissa oikein ajateltiin, kun ei kakkosjaksolla (jota satunnaisesti vilkaisin) ollut täysi hönkä päällä. Yksi maali lisää ja se olisi ollut siinä, ja se oli täysin saavutettavissa.
-kaitsu87- kirjoitti: 02 Joulu 2022, 23:00 Serbia & arvokisat eivät vaan millään sovi yhteen, kun floppaavat huolella!
Eihän tämänkertainen esitys varsinaisesti floppi ollut. Muut vain olivat hiukan parempia. Sveitsiäkin vastaan meni ihan kivasti; se vaan ei aivan riittänyt. Mutta äh, olisipa Sveitsiltä jäänyt viimeinen maali tekemättä ja peli päättynyt tasan! Silloin laskujeni mukaan Kamerun olisi mennyt Sveitsin sijasta jatkoon.

C-lohkossa pelattiin kivasti ristiin, kun lohkojumbo Saudi-Arabia onnistui avausottelussa kukistamaan tulevan lohkovoittaja Argentiinan. Ja koska se oli avausottelu, ei kysymys tietenkään ollut Brasilian tai Ranskan tyylisestä lepsuilusta jatkopaikan varmistuttua.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16195
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

ESC93 kirjoitti: 20 Marras 2022, 16:22 Perinteeksi muodostunut kisaveikkaus:
Kaksi oikein, huonompi kuin monesti aiemmin. Vedetään vielä pudotuspelit:

Neljännesvälierät
NED-USA 3-1
ARG-AUS 3-1
FRA-POL 3-3 (1-0 ja.)
ENG-SEN 2-0
JPN-CRO 1-1 (3-2 rp.)
BRA-KOR 4-0
MAR-ESP 2-2 (0-1 ja.)
POR-SUI 2-1

Puolivälierät
JPN-BRA 1-2
NED-ARG 1-0
ESP-POR 2-2 (5-4 rp.)
ENG-FRA 2-1

Välierät
BRA-NED 2-1
ESP-ENG 1-2

Mitalipelit
🥉 NED-ESP 1-0
🥇 BRA-ENG 1-2
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pudotuspelit: Olkoot reippaita ja vauhdikkaita pelejä. Vaarana on yleensä se, että altavastaaja roikkuu kiinni nollanollassa ja yrittää selviytyä rankkarikisaan jossa voi tapahtua sitten mitä tahansa.

Hollanti ja USA ainakin alkoi lupaavasti, vaikka olenkin altavastaajan eli USA:n puolella. Hollanti meni juuri 1-0 johtoon.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja hra47 »

ESC93 kirjoitti: 03 Joulu 2022, 17:10 Mitalipelit
🥇 BRA-ENG 1-2
Voi kun tapahtuisikin. :kups:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Hollanti eteni puolivälieriin 3-1 voitolla! Varsin hyvä esitys Hollannilta kokonaisuudessaan! USA jätti valjun kuvan itsestään ja ei tällä tasolla voi puolustaa noin huonosti, mitä heiltä nähtiin. Neljän vuoden päästä sitten kotikisat edessä USA:lla saa nähdä miten silloin käy!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Täysin nappiin meni ESC93:lta ainakin ekan neljännesvälierän tulosveikkaus.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Hollannin 3–1-maalissa oli kyllä jenkeiltä niin nelosdivaritason puolustamista ettei mitään rajaa. :shock: :eiei:
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jalkapallon MM-kisat 2022

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Brasilialle huolia, sillä Gabriel Jesusin turnaus ohi polvivamman vuoksi! Alex Sandron & Alex Tellesin myös loukkaantuneiden listalla, kuten Neymar edelleen kanssa. Mainitaan nyt sekin, että Brasilian yhden kaikkien aikojen pelaajan Pelen tilanne ei hyvä! :lohduton:. On saattohoidossa Pele.

Uruguayn joukkueesta Jose Maria Gimeneziä & Edinson Cavania uhkaa isohko pelikielto eilisen Ghana -ottelun jälkeisistä tapahtumista! Siellä kuohui molemmilla ihan ylitse.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Vastaa Viestiin