Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Hiilari kirjoitti: 20 Tammi 2023, 16:38 Pitihän se arvata, että tuon Käärijän nahka-asun takana on Vesa Silver.

Tästä tulikin mieleen, että... Tämähän tosiaan voidaan vielä pilata monella tapaa. Mihin asuun Käärijä kääritään? Miten todella onnistuu kaikki liveäänet? Entä se esitys. :shock:
Ei mitään väliä. Kääriköön vaikka roskapussiin.
Vaikka live ois niin huono että rupeais satamaan sammakoita ja ihmiset juoksis paniikissa kaduilla, niin keskitän kaikki mun äänet Käärijälle. EI YHTÄÄN ÄÄNTÄ KENELLEKÄÄN MUULLE, vaikka ois kuinka ihkuja ja symppiksiä. Ainoastaan keskittämällä äänet vältytään kompromissivoittajalta.
Mä en anna Sandhja 2.0 tapahtua mun vahtivuorolla.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Mäkin toivoisin liveen tuota musiikkivideon värimaailmaa, vihreitä valoja ja/tai lasereita. Sellanen sinivioletti vois myös olla cool jos värejä halutaan vaihtaa jossain kohtaa. :miettii: Ja valkoisia stroboja. Ja kyllähän tää biisi huutaa pyrojakin. :heh: Niitä vois iskeä vaikka alussakin muutaman lyhyen töräyksen sopivissa kohdissa. Ja tosiaan Käärijä mieluiten yksin lavalle ja tiukat kuvakulmat, jos jotain tanssijoita on pakko olla niin sitten voisivat ilmestyä jostain sumusta siihen viimeiseen kertsiin bailaamaan yhdessä. :surrur: Oikeastaan vois olla aika kiva, jos lopussa lavalla on enemmän porukkaa kunhan se on toteutettu sopivalla tavalla.
Gonna miss you all but mostly the cat

Parallel
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 21:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Parallel »

Mielestäni esitys tulee pitää mahdollisimman simppelinä. Itse kappaleessa on jo niin paljon sisäistettävää, että siihen ei enää turhia härpäkkeitä tarvita. Asunvaihto mukaan jos sen saa menemään sujuvasti.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2940
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

YourMother kirjoitti: 20 Tammi 2023, 17:26
Hiilari kirjoitti: 20 Tammi 2023, 16:38 Pitihän se arvata, että tuon Käärijän nahka-asun takana on Vesa Silver.

Tästä tulikin mieleen, että... Tämähän tosiaan voidaan vielä pilata monella tapaa. Mihin asuun Käärijä kääritään? Miten todella onnistuu kaikki liveäänet? Entä se esitys. :shock:
Ei mitään väliä. Kääriköön vaikka roskapussiin.
Vaikka live ois niin huono että rupeais satamaan sammakoita ja ihmiset juoksis paniikissa kaduilla, niin keskitän kaikki mun äänet Käärijälle. EI YHTÄÄN ÄÄNTÄ KENELLEKÄÄN MUULLE, vaikka ois kuinka ihkuja ja symppiksiä. Ainoastaan keskittämällä äänet vältytään kompromissivoittajalta.
Mä en anna Sandhja 2.0 tapahtua mun vahtivuorolla.
Nyt taitaa kyllä olla oikeasti kyse elämästä ja kuolemasta! :draamaa:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kai Yle nyt tosiaan käyttää jo UMK:n lavalla taustanauhoja, kun ne kerran sallittuja ovat. Olivatko ne viime vuonna käytössä? Niillä saa kuitenkin sen verran kivasti voimaa biisiin, että kannattaa hyödyntää.
Rousku kirjoitti: 20 Tammi 2023, 16:19 Onko kysymyksessä autotune eli äänenkorkeuden automaattinen muokkaus (se, joka pelastaa epävireiset laulajat, mutta viisuissa kielletty), vai äänen soundin muokkaus, joka on eri asia? Minusta jälkimmäinen.
Omaankin korvaan biisin loppupuolen tehokeino kuulostaa auto-tunen sijaan ihan vain äänen muokkaukselta. Semmoisen kai saa nykyään viisuissa toteuttaa?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Nekku kirjoitti: 20 Tammi 2023, 17:30
YourMother kirjoitti: 20 Tammi 2023, 17:26

Ei mitään väliä. Kääriköön vaikka roskapussiin.
Vaikka live ois niin huono että rupeais satamaan sammakoita ja ihmiset juoksis paniikissa kaduilla, niin keskitän kaikki mun äänet Käärijälle. EI YHTÄÄN ÄÄNTÄ KENELLEKÄÄN MUULLE, vaikka ois kuinka ihkuja ja symppiksiä. Ainoastaan keskittämällä äänet vältytään kompromissivoittajalta.
Mä en anna Sandhja 2.0 tapahtua mun vahtivuorolla.
Nyt taitaa kyllä olla oikeasti kyse elämästä ja kuolemasta! :draamaa:
Kyllä on. Ruumiita tulee jos ei Käärijä voita.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Minä huomasin nuo nimekkäät pukusuunnittelijat jo keskiviikkona. On siinäkin ollut työtehtävä! "Hei me tilattais showpainijan asu. Täytyy näyttää siltä, että ei ole paitaa." Eipä siinä jää jäljelle muuta kuin hihat. Ne ei muuten ole kornit puhvihihat - ne ovat isot lihakset.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8897
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

iiiduli kirjoitti: 20 Tammi 2023, 17:32 Kai Yle nyt tosiaan käyttää jo UMK:n lavalla taustanauhoja, kun ne kerran sallittuja ovat. Olivatko ne viime vuonna käytössä? Niillä saa kuitenkin sen verran kivasti voimaa biisiin, että kannattaa hyödyntää.
Nauhoitetut taustalaulut ovat olleet käytössä muistaakseni jo vuodesta 2014 – ainakin MIAUn finaaliesityksessä muistelen niitä tuolloin käytetyn.
Qaj.

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja telelé »

Käärijällä on muuten keikka Tahkolla ens viikon perjantaina. Oisko kukaan valmis uhrautumaan ja mennä vähän salakuvailemaan kuinka Cha Cha Cha taipuu livenä? :heh:

https://www.ticketmaster.fi/event/tahko ... tti/321131

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Ensimmäinen bongaus, Sport-TPS pelissä. Selostaja piti omaa ääntään kiinnostavampana, niin en voi 100% varma olla, mutta olen kuitenkin.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

akuankka13 kirjoitti: 20 Tammi 2023, 18:07 Nauhoitetut taustalaulut ovat olleet käytössä muistaakseni jo vuodesta 2014 – ainakin MIAUn finaaliesityksessä muistelen niitä tuolloin käytetyn.
Sitäkse olikin. Muistelen, kun tuota MIAUn vetoa kuuntelin ties kuinka moneen kertaan ja yritin laskea stemmoja ja ihmettelin, että ei tuolla porukalla saa kaikkia aikaan.

Mutta joo, kun ne nyt on viisuissa sallittu ( :niinpa: ), niin ei kun peliin vain.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 825
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Suomi noussut vedonlyönnissä sijalle 7. :peukku:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5356
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

^ Kuinkakohan raju pudotus tulisikaan, jos Suomi valitsisi muun kuin Käärijän :rofl:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1947
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

euroneito kirjoitti: 20 Tammi 2023, 17:00 Fun fact: Käärijän lyriikkavideo on kuvattu kaikista UMK-ehdokkaista ensimmäisenä (muistaakseni jossain jutussa mainittiin että jo lokakuussa).

Mietin, että onkohan Ylellä alun perinkin povattu tästä massiivista hittiä? Tietääkseni muiden artistien musavideoita on kuvattu vielä joulukuun puolella (mikä voi olla tietysti myös aikataulusyistä). Ovatkohan tarkoituksella halunneet käyttää tämän editointiin enemmän aikaa, jotta biisin "helmeys" saadaan parhaimmalla mahdollisella tavalla esiin? Wiwibloggsin arviossakin Deban kehui entrya nimenomaan sen visuaalisuudesta.
Aloin tästä miettimään että kv-raatien painotusta oli nyt tämän vuoden UMK:ssa eikö laskettu. Onkohan haluttu varmistaa ettei ne vaan torppaa tätä kansan rakastamaa tykkiä :heh:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hercules kirjoitti: 20 Tammi 2023, 19:27 Aloin tästä miettimään että kv-raatien painotusta oli nyt tämän vuoden UMK:ssa eikö laskettu. Onkohan haluttu varmistaa ettei ne vaan torppaa tätä kansan rakastamaa tykkiä :heh:
Eikö se raatien painoarvo ole 25% niin kuin ennenkin? Laskettiin (mielestäni virheellisesti) 50%:sta 25%:iin sen jälkeen kun Cicciolina hävisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja euroneito »

hercules kirjoitti: 20 Tammi 2023, 19:27
euroneito kirjoitti: 20 Tammi 2023, 17:00 Fun fact: Käärijän lyriikkavideo on kuvattu kaikista UMK-ehdokkaista ensimmäisenä (muistaakseni jossain jutussa mainittiin että jo lokakuussa).

Mietin, että onkohan Ylellä alun perinkin povattu tästä massiivista hittiä? Tietääkseni muiden artistien musavideoita on kuvattu vielä joulukuun puolella (mikä voi olla tietysti myös aikataulusyistä). Ovatkohan tarkoituksella halunneet käyttää tämän editointiin enemmän aikaa, jotta biisin "helmeys" saadaan parhaimmalla mahdollisella tavalla esiin? Wiwibloggsin arviossakin Deban kehui entrya nimenomaan sen visuaalisuudesta.
Aloin tästä miettimään että kv-raatien painotusta oli nyt tämän vuoden UMK:ssa eikö laskettu. Onkohan haluttu varmistaa ettei ne vaan torppaa tätä kansan rakastamaa tykkiä :heh:
Totta! Tuli myös mieleen että Käärijän esittäytymisjärjestys (unettavan Lxandran ja yllätyksettömän KUUMAAN välissä) voisi olla myös taktinen veto Yleltä. Heidän on täytynyt tiedostaa että tämä on The Biisi.

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Onkohan Lxandran mukanaolon pointti vain se, että hänen jälkeen esiintyvä nousisi paremmin esille biisijoukosta? Lxandra on kuin heittopussi.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Mulla voi olla vaan todella vahvat sinivalkoiset lasit silmillä tällä hetkellä, mutta musta vaan tuntuu, että Suomi tulee tänä vuonna taas sijoittumaan viisuissa todella hyvin, mikäli valitsemme Käärijän. :peukku: Varsinkin, jos viisuvuosi tulee olemaan tasoltaan heikompi, mutta sitähän emme voi vielä tietää ennen kuin kappaleet on valittu. Finaalipaikka on ainakin varma ja teleäänillä top 10 -sijoituskin todennäköinen. Juryt tuskin tulevat Käärijää rakastamaan (ja milloinka ne Suomea edes arvostaisi :roll: ).
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

kapineiti kirjoitti: 20 Tammi 2023, 19:58 Juryt tuskin tulevat Käärijää rakastamaan (ja milloinka ne Suomea edes arvostaisi :roll: ).
Tai sit Suomi vaan ei koskaan uskalla huijata raatien kanssa. :eeek:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1947
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jomard kirjoitti: 20 Tammi 2023, 19:14 Suomi noussut vedonlyönnissä sijalle 7. :peukku:
Haluan Suomen Ukrainan paikalle kaikella rakkaudella :heh:
Nyt ne verhot kii

Avatar
pikkukettu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

Oon katsonut YouTubesta noita reaktiovideoita ja on kyllä niin hauskaa, kun käytännössä kaikki katsomani lähtevät melkein heti heilumaan biitin mukana. Ja melkein kaikki sanovat kappaleen loputtua, että haluavat katsoa sen heti uudelleen. Ja kaikki sanovat, että jää hyvin mieleen. :joojoo:

Puolisoni kuuli biisin tänään ekaa kertaa, pääsi heti jyvälle ja halusi myös kuunnella saman tien uudelleen.

Monet noista reagoijista ovat ennustelleet tämän jakavan kovasti mielipiteet, mutta täällä ainakin on niin yksimielistä, että mahtaako olla näin? Toki kaikki eivät tykkää tai tajua, mutta vihataanko tätä myös intohimolla? Onko täällä vihaajia paikalla?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

pikkukettu kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:03 Onko täällä vihaajia paikalla?
Onhan tuossa ketjuäänestyksessä muutama antanut yhden tai kaksi tähteä.

Annoin toisaalla linkin youtubevideoon ja siellä pari tyyppiä haukkui biisin maanrakoon (toinen kuuntelematta biisiä edes kokonaan), mutta siellä on tapana haukkua kaikki maanrakoon. Kai se on oman katu-uskottavuuden kannalta parasta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
pikkukettu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

hra47 kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:19
pikkukettu kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:03 Onko täällä vihaajia paikalla?
Onhan tuossa ketjuäänestyksessä muutama antanut yhden tai kaksi tähteä.
Joo huomasin sen, mutta näkisin, ettei yksi tähti ehkä sellaisenaan tarkoita aktiivista vihaamista vaan voisi tarkoittaa myös yhdentekevää. Voisin itse Lxandran pelkälle biisille antaa vain yhden tähden (laulusta ehkä kuitenkin myös toisen), mutta en mitenkään vihaa sitä. Se ei iske millään tavalla, mutta ei erityisesti ärsytäkään. Käärijän biisi tuntuu intensiteetillään miellyttävän myös monia, joihin mikään genreistä sinällään ei iske.

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

Itseäni kiinnostaa, missä vaiheessa Tjäreborg mahtaa ottaa tämän biisin mukaan markkinointiinsa pienin muutoksin…
Χωρίς κανόνες! :suomi:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja toivo »

Jos joku on huolissaan tuleeko se "cha cha chaa" kohta tarpeeksi voimakkaasti livenä , niin kyllä tulee. Yleisö nimittäin laulaa mukana sen kohdan :D. Siihen vielä auttaisi se, että taustascreeneille tulisi tekjstinä ne cha cha chaa kohdat, niin yleisö tietää milloin laulaa mukana.

... Ja mää on muuten tykästynyt myös tuon videon siihen raitapaita tuomariin, kun se laulaa sitä cha cha chhaa kohtaa.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 825
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Vedetään kyllä ihan täpönä Cha Cha Cha sit Logomossa, nolottaa vähän jo etukäteen, mutta haitanneeko tuo ketään :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

toivo kirjoitti: 21 Tammi 2023, 00:04 ... Ja mää on muuten tykästynyt myös tuon videon siihen raitapaita tuomariin, kun se laulaa sitä cha cha chhaa kohtaa.
Mulle siitä "tuomarista" on tullut enemmänkin mieleen baarimikko...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Ei pidä nolostella. ;) Reilusti vaan, niin osoittaa kotikatsojillekin, miten paikalla viihdytään Käärijän esityksen aikana. :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Mikä se punainen tyyppi on? Se on olevinaan valmentaja?

Se on tosi hauska hahmo!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

kristamariau
Maistelija
Maistelija
Viestit: 27
Liittynyt: 12 Tammi 2023, 00:47

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kristamariau »

Jomard kirjoitti: 21 Tammi 2023, 00:10 Vedetään kyllä ihan täpönä Cha Cha Cha sit Logomossa, nolottaa vähän jo etukäteen, mutta haitanneeko tuo ketään :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
Tänään just törmäsin uuteen suossikkimottoon: ”happiness is not meant to look cool”. Eli sinne vaan ’nolostelee’ ja pitää hauskaa <3

Lukittu