UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Euroviisut 2023 Britanniassa

Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

*****
16
8%
****
36
18%
***
46
23%
**
48
24%
*
55
27%
 
Ääniä yhteensä: 201

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Varmaankin Silvennoisen Mikko nostaa omissa selostuksissaan asian esiin (kuten myös Käärijän ennakkosuosikkiuden striimaus- ym lukujen perusteella), mutta tokkopa sillä on mitään vaikutusta äänestyspäätöksiin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Saturnus Psycho kirjoitti: 29 Tammi 2023, 13:48 Mulla on itse asiassa mennyt täysin ohi että millä tavalla Tiinaa tarkalleen on mollattu netissä. Pitäisi varmaan lukea tätä ketjua tarkemmin ja samoin näitä postauksia.
Jotenkin en vaan ole tarpeeksi kiinnostunut tietämään, kun tiedostan ihan muutenkin miten julmia ihmiset ovat.
Mutta jos mulla mennyt ohi niin entä sitten ne jotka seuraa umkiin liittyviä asioita vielä vähemmän (eli pelkän finaalin)?
Ei ole tältä foorumilta todellakaan, vaan sitä perusnaisvihamölinää, mikä levittäytyy kaikkialle liian huonosti moderoituihin paikkoihin. Ulkonäköön ja käyttäymiseen puuttuvaa, huorittelua, aseman alentamista "se on vaan taustatanssija" jne.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ En siis tarkoittanut/olettanut että täällä tapahtuisi se vihapuhe, mutta oletin että täällä ihmiset on tietoisia millaista se puhe on sisällöltään ja kuinka laajaa se on. Mulla ei ole mitään käsitystä kummastakaan!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Happy »

Creeperqueen kirjoitti: 29 Tammi 2023, 13:01 ^ ^
Aksel on itseasiassa todella hyvä vertaus. Myös siitä syystä, että hän koki kyllä hirveän määrän somekiusaamita myös 2021. Katkerat Erikan fanit olivat jatkuvasti haukkumassa Akselia mm. tämän painosta :lohduton:
Ai Erika ei sit kokenut vastaavaa? Se huorittelun määrä oli ihan valtava, hänen ulkonäköään haukuttiin myös tosi paljon. Hänen parisuhdekuvioitaan parjattiin ja siitä keksittiin ihan ihme tarinoita, haukuttiin hyväkskäyttäjäks ja muuta

Kritisoin Akselia siitä että hän puolustautui (vihaajiltaan) sillä että veti Erika Vikman fanikortin esiin, ihan ku Erika ei ois itse saanut sitä kuraa niskaan
Never miss a good chance to shut up.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1046
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Tämä on kyllä kaikkineen erittäin ikävä homma. Niin Tiinalle itselleen, PB:lle kuin myös koko UMK:lle. Kuten aiemminkin totesin niin asiallista kritiikkiä saa aina mielestäni esittää (jota olen itsekin antanut liittyen PB:n edustamaan naiskuvaan). Nämä muualla esiintyneet huorittelut ja herjaamiset ovat kuitenkin tietysti kaukana asiallisesta. Ne eivät tietenkään ole missään nimessä hyväksyttäviä.

Olen myös sitä mieltä, että Tiinan olisi silti kannattanut jättää nämä kommentit omaan arvoonsa, eikä lähteä puimaan asiaa enempää julkisuudessa. Ymmärrän toki, että helppoa ei ole välttämättä pysyä hiljaa, sillä nuo huorittelut ovat varmasti satuttaneet. Tämän ei pitäisi olla arkipäivää julkisuuden henkilöille, mutta valitettavasti se on. Vaikea sitten sanoa, mikä tämän ilmiön muuttaisi. Rikosilmoitus on toki oikeutettua noiden kaikista törkeimpien kommenttien kohdalla, mutta en usko senkään tätä ilmiötä itsessään hiljentävän. Päinvastoin tämä taisi vain olla bensaa liekkeihin näille internetin syvän päädyn herjaajille, kun Tiina alkoi puhua näistä rikosilmoituksista ja siitä, kuinka julkaisee häntä mollanneiden nimet somessa.

Toivottavaa olisi, että nämä kaikki törkeät kommentoijat tajuaisivat nyt hiljentyä ja kaikki voisivat jatkaa elämäänsä taas eteenpäin, ennen kaikkea Tiina itse. Siksi olisi mielestäni hänenkin fiksuinta nyt hiljentyä asiasta julkisuudessa. Pahimmillaan tästä voi tulla ilmiö, mikä jatkuu vielä pitkään UMK:n jälkeenkin. Onhan näiden ylilautojen/vauva-palstojen ”mustalla listalla” julkkiksia, jotka joutuvat edelleen kiusatuksi vielä vuosiakin vanhojen tapahtumien vuoksi.

En siis usko, että Tiinankaan elämä siitä paranee, mikäli lähtee oikeusprosesseihin näitä herjaajia kohtaan. Täysi oikeus toki hänellä siihen on, mikäli kokee sen itse tarpeelliseksi.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kyllä täälläkin ollaan oltu tosi törkeitä Portion Boyseja kohtaan, ei Viisukuppila puhumalla puhu itseään pois tästä kiusaamiskohtusta. Kiusaaminen on muutakin kuin selkeää huorittelua. :roll:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Einingia »

^Onhan tämä ketju tyrmäävää luettavaa, jos kehuja etsii. Kommentit keskittyvät kuitenkin kappaleeseen ja erityisesti sen sanoitukseen. Bändiä täällä ei arvostella muuten kuin että nyt ei onnistunut. Sellaista pitää esiintyvän taitelijan sietää.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Luulen että suurin osa haukkujista on yläasteikäsiä joita ei mitenkään nöyryytä nimien julkaiseminen netissä kun saavat kannustusta kaveriporukaltaan. Toki myös aikuiset voi suoltaa kaikkea sontaa mutta huorittelut ja muut on aika yläastetasoa.

Tsemppiä Tiinalle! Hyvä että hänellä on iso tukiverkko kumminkin.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Elliotviisu kirjoitti: 29 Tammi 2023, 18:26 Luulen että suurin osa haukkujista on yläasteikäsiä joita ei mitenkään nöyryytä nimien julkaiseminen netissä kun saavat kannustusta kaveriporukaltaan. Toki myös aikuiset voi suoltaa kaikkea sontaa mutta huorittelut ja muut on aika yläastetasoa.
Jep, ja just tästä syystä en tajua, miten joku aikuinen, julkisuudessa olemisesta jo kokenut ihminen voi ottaa jotkut huorittelut sun muut haistapaska-tason kommentit henkilökohtaisesti, kun kyllähän sen tietää, että ne ei ole edes mitään henkilökohtaisia hyökkäyksiä vaan keskenkasvuisten kakaroiden huomionhakua, ja niitä samoja kommentteja lauotaan kaikille.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kyllä niissä kommentoijissa taitaa olla aika paljon myös ihan aikuisia, keski-ikäisiä ihmisiä. Enkä oikein ymmärrä, miksi ilkeät kommentit eivät saisi tuntua pahalta. Siinä vaiheessa, kun niitä tulee sadoittain joka puolelta, niin aika kova ihminen saa olla, ettei missään tuntuisi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Happy »

MissBucharest kirjoitti: 29 Tammi 2023, 18:44
Elliotviisu kirjoitti: 29 Tammi 2023, 18:26 Luulen että suurin osa haukkujista on yläasteikäsiä joita ei mitenkään nöyryytä nimien julkaiseminen netissä kun saavat kannustusta kaveriporukaltaan. Toki myös aikuiset voi suoltaa kaikkea sontaa mutta huorittelut ja muut on aika yläastetasoa.
Jep, ja just tästä syystä en tajua, miten joku aikuinen, julkisuudessa olemisesta jo kokenut ihminen voi ottaa jotkut huorittelut sun muut haistapaska-tason kommentit henkilökohtaisesti, kun kyllähän sen tietää, että ne ei ole edes mitään henkilökohtaisia hyökkäyksiä vaan keskenkasvuisten kakaroiden huomionhakua, ja niitä samoja kommentteja lauotaan kaikille.
oliskin yläasteikäiset mut ikäväkyllä keski-ikäiset mammat ja sedät tuntuu olevan noita jotka pahiten lokaa heittää, jotenkin veikkaisin että Vikmanilla & Tiinalla nyt on tää sama vihaajaryhmä. Yläasteikäsetkin osaavat joo suoltaa sitä sontaa mut eiköhän ne oo noi iäkkäämmät jotka tuota pahansuopaista juoruilua harrastaa.

Tosin en kannata noiden itkuisten somevideoiden julkaisuakaan
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Requel kirjoitti: 29 Tammi 2023, 17:28 Kyllä täälläkin ollaan oltu tosi törkeitä Portion Boyseja kohtaan, ei Viisukuppila puhumalla puhu itseään pois tästä kiusaamiskohtusta. Kiusaaminen on muutakin kuin selkeää huorittelua. :roll:
Olet kirjoittanut tämän viestin tänne jo monta kertaa, mutta edes modet eivät ole huomanneet epäasiallisuuksia. Pitäisikö meidän täällä kehua jokaista biisiä (vaikka emme niistä pitäisi) vai onko jotain ihan konkreettisia esimerkkejä näistä kiusaamisviesteistä?

Mä siis edelleen myönnän etten ole jaksanut jokaista viestiä täältä kahlata kun keskustelua on niin älyttömästi, mutta tuntuu että luet jotain aivan eri viestejä täällä kuin kukaan muu, niin pohdin tässä onko esim. Tompalta ja Einingialta mennyt jotain pahasti ohi, kun eivät tunnista ollenkaan tätä ilmiötä mistä sä taas olet jo useaan otteeseen maininnut. Meidän jokaisen tulisi sietää sitä että omaa suosikkia muut voivat pitää aivan paskana, mutta kiusaamista ei tietenkään tulisi hyväksyä täällä sen enempää kuin muuallakaan.
Viimeksi muokannut Saturnus Psycho, 29 Tammi 2023, 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Se, että ei pidä jostain ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö löytyisi kunnioitusta.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

iiiduli kirjoitti: 29 Tammi 2023, 18:50 Enkä oikein ymmärrä, miksi ilkeät kommentit eivät saisi tuntua pahalta.
Jos ne ilkeät kommentit on tasoa "v***n h***a" joltain random-provoilijalta netissä, niin niiden huomioarvo on sama kuin joku 5-vuotias tulisi sanomaan, että senkin tyhmeliini. Mun mielestä. Siis en itse ainakaan osaisi ottaa tuollaisia ollenkaan todesta.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Niin, ei se yksi kommentti missään tunnu, mutta kun niitä tulee päivittäin useita kymmeniä. Mutta toki se on helppo kuvitella, että ei tunnu missään, kun sellaista ei ole koskaan kokenut.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Happy »

MissBucharest kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:06
iiiduli kirjoitti: 29 Tammi 2023, 18:50 Enkä oikein ymmärrä, miksi ilkeät kommentit eivät saisi tuntua pahalta.
Jos ne ilkeät kommentit on tasoa "v***n h***a" joltain random-provoilijalta netissä, niin niiden huomioarvo on sama kuin joku 5-vuotias tulisi sanomaan, että senkin tyhmeliini. Mun mielestä. Siis en itse ainakaan osaisi ottaa tuollaisia ollenkaan todesta.
En usko että tässä on kyse pelkästään siitä. monesti nää haukkujat keksivät ties mitä shittiä, nii kyllä se varmasti tuntuu pahalta että susta leviää jotain törkyä jossa sun sanomisia tai tekemisiäs on vääristelty tai sut on yhdistetty johonkin liipalaapaan.
Kyl tollasiin pitääkin puuttua
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Se riippuu paljon ihmistyypistä ja vihakommenttien määrästä/laajuudesta kuinka pahalta joku asia tuntuu. Moni julkkishan ei edes lue keskustelupalstoja, mutta jos omaan someen tulee jäätävä määrä huorittelua niin ymmärrän hyvin miksi joku kokee sen raskaasti (ja joku toinen taas ei jaksa välittää yhtään.)
Joka tapauksessa väärin tekee ainoastaan se vihakommentin kirjoittaja. Julkisuudessa olevan henkilön täytyy tietysti pystyä (jollain valitsemallaan keinolla) käsittelemään nuo julkisuuden varjopuolet, koska niiltä tuskin voi välttyä jatkossakaan.

Mutta Häpyn kanssa samaa mieltä että kyllä julkisuudessa tulee voida puhua ääneen siitä mitä joutuu kokemaan. Pahimmassa tapauksessa vihakommentit horjuttavat kohteen turvallisuudentunnetta (tai jopa turvallisuutta ihan oikeastikin.)
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä tykkään tästä kappaleesta suomalaisena. Aivan mahtava bilebiisi minne tahansa suomalaisten kokoontumisiin. Ongelmana on viisujen kannalta ettei tätä ymmärrä muut kuin kantasuomalaiset. Suomea voi osata, mutta sitä pitää myös ymmärtää. Tuo rälläkkä laulu voi joihinkin upota, muttei kuitenkaan niin paljon että lähettäisin tämän eteenpäin. Lista sijoitus vasta kuudes. :rakkaus:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jomard Cha cha cha -ketjussa kirjoitti: 30 Tammi 2023, 17:56 Ihastuttava arviointivideo UMK ehdokkaista, ette ikinä arvaa kenet hän haluaa edustajaksemme :ihana:

https://youtu.be/94Fk-q_hyqI
26:57: Tässä arvostelussa sanoitettiin hyvin se, mikä suomalaisilla varmaan on ongelmana tämän biisin kanssa. Jos tämä olisi kielellä, jota ei ymmärtäisi, niin nuo sanat olisivat vaan hauskat ja eksoottiset, mutta nyt kun kaikki vähän kököhköt nyanssit ymmärtää, niin menee snadisti myötähäpeällisen puolelle. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä oon jo kauan sitten tiedostanut, että Portion Boysin biisien sanat ovat monissa aivan typerät. Kun alkaa olla sinut tämän asian kanssa, niin siten itse musiikki toimii paremmin. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Hölmöt sanat eivät tässä aiheessa toimineet, ei etenkään tänä vuonna.

Sanojen ohella sävellystä ei oikein saatu mahdutettua vaadittuun kolmeen minuuttiin. Olisivat rehellisesti tehneet pidemmän kappaleen ja jättäytyneet tästä foorumista ulos. Mistä päästäänkin siihen suurimpaan ongelmaan: tämä tarjottiin meille UMK:n viimeisenä kappaleena liiallisilla ylisanoilla höystettynä. Tästä yritettiin pakottaa tykkäämään.

Tasapuolisuuden vuoksi mainittakoon, että kolmen minuutin aikaraja oli monelle muullekin kilpailijalle ylitsepääsemätön haaste.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Mä olen nähnyt tuon ongelman aiemmin lähinnä Lxandran kohdalla mutta nyt kun tämän mainitsit niin taidanpa olla samaa mieltä.
Tosin, Lxandra tarvitsee tätä formaattia enemmän kuin PB, joten hänen kohdallaan osallistuminen taitaa olla uran/näkyvyyden kannalta isompi asia.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja murka »

Voihan minunkin tuskastuneen kommenttini PB kokea kiusaamisena. En kertakaikkiaan ymmärrä vieläkään, miksi he sanoittivat kappaleen tuolla tavalla ikäänkuin läpällä? Siinähän tuhlattiin sinällään mieleenjäävä sävellys aivan turhaan.

Vaikka en pidä tätä omassa top3-listassani niin ei tulisi kyllä mieleenkään alkaa huorittelemaan tai huoripukittelemaan ketään. Eikö Tiinan mieskin ole bändissä? Sinällään asetelma ei ole erilainen vaikkapa gospelbändeihin verrattuna. Tuskin gospelbändejäkään haukutaan, vaikka vetäisivät kuinka rytmikästä Negro spiritualia ja jopa liikkuisivat esityksen aikana, hui sentään!

Kiusaamisesta ihan yleistasolla muistutan, että aikuisiltahan lapset kiusaamisen oppivat. Itse koen ihmiset, jotka koko ajan ovat arvostelemassa ja nokkimassa muita ihmisiä, ovat raskasta ja rasittavaa seuraa. Kun on kyse työ- jne asioista voi kyllä esittää ihan asiallista kritiikkiä menemättä henkilöön.

Onhan meillä ollut nyt tämän naispuoluejohtajavetoisen hallituksen aikana todella mauttomia ja asiattomia kommentteja muutenkin, vaikka hallitus on joutunut rämpimään kriisistä kriisiin. Jokainen politiikkaa seuraava on varmaan lukenut näitä toimittajien kommentteja, joiden kolumnia tai artikkelia saa kommentoida milteinpä moderoimatta ja siellä puhutaan sukkahousu-, huulipuna- ja pi**uhallituksesta ihan sensuroimatta sekä vääristellään tuosta noin vain nimenomaan naisministerien sanomisia ja tekemisiä irroittamalla lauseenosia irti asiayhteydestään.

Kun moderointi puuttuu niin ”kansa” saa sitten purkaa tuntojaan. Nykyaikana on omituinen asia, että koetaan olevansa päteviä neuvomaan aikuisia ihmisiä ja ei yhtään peitelläkään nais- ja sukupuolivähemmistövihaa.

Jännästi juuri nämä ”kansan edustajat” sitten ovat suuna päänä somessa ihan suoraan huorittelemassa naisia milloin mistäkin syystä. Sitten itketään ettei sitä omaa pi**unkantotelinettä tule kotiovelle hoitamaan valittajan seksuaalisia paineita ja kotitalousaskareita.

Kaikista enitenhän pelottaa nainen, joka itse päättää omista tekemisistään ja kehostaan. Eihän Suomessa ole mitään uskontoon perustuvia pukeutumis- ja kampausmääräyksiä ja sen kanssa pitäisi pystyä elämään, että esiintyvä ihminen pukeutuu vaikkapa näyttävämmin keikalle tai on huolitellumpi kuin marjoja metsässä poimiva.

Kyllähän Tiinalle on kateutta herättävän tuuhea ja näyttävä tukka, jota kelpaa kyllä heiluttaa. Se voi laukaista umpimielisissä tapauksissa kateuspurkauksen, joka valuu suusta kuin mätä ihoon reiän repaisseesta paiseesta.

Paras vastaisku on jatkaa kuten tähänkin saakka. Tuskinpa bändin fanit päätään aukovat. Se, että Suomesta löytyy näin paljon naisvihamielisiä törkymöykkyjä sekä naisista että miehistä, ei ole minulle enää mikään yllätys. Itse olen päättänyt, etten lue enää ip-lehtien kommentteja enkä seuraa ketään Instagramisssa. Miksi nostamalla nostaisin verenpainettani?

Voisin käyttää vaikka päivän perustelemaan väitteitä vääriksi lähteiden kera. Siitä ei olisi mitään hyötyä, koska ihmiset nyt vain eivät halua uskoa asioita, jotka eivät vastaa heidän maailmankuvaansa.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Taitaa nousta minulla kahdesta tähdestä viiteen Menenkin tästä :hiips:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Mulla on noussut myös jo puntarikakkoseksi. En edes häpeä :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aintsu kirjoitti: 01 Helmi 2023, 10:15 ^ Mulla on noussut myös jo puntarikakkoseksi. En edes häpeä :mrgreen:
Mulla on ensikuuntelusta lähtien ollut ykkösenä eikä ole sieltä mihinkään menossa :joojoo:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Requel »

Mullakin puntarin kärkisijoilla! Sitä paikkaa ei horjuta yksikään kiusaaja tai edes kokonainen kuppila sellaisia. :femme: Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja manic »

MissBucharest kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:06
iiiduli kirjoitti: 29 Tammi 2023, 18:50 Enkä oikein ymmärrä, miksi ilkeät kommentit eivät saisi tuntua pahalta.
Jos ne ilkeät kommentit on tasoa "v***n h***a" joltain random-provoilijalta netissä, niin niiden huomioarvo on sama kuin joku 5-vuotias tulisi sanomaan, että senkin tyhmeliini. Mun mielestä. Siis en itse ainakaan osaisi ottaa tuollaisia ollenkaan todesta.
Mietipä tätä ilkeilyä viikosta toiseen, vuodesta toiseen, ruokakaupassa, somekeskusteluissa...
Mutta et ole(ilmeisesti) kokemusasiantuntija niin sikäli ymmärrän että et ymmärrä millaisesta piinasta voi olla kysymys.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2101
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Biisi on hyvä ja varmaan lavashow mutta en mä halua siltikään nähdä tätä Liverpoolissa :apuva:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20383
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kai tämä viiteen täytyy ujuttaa, vaikka sanoitus onkin hanurista. Humppana tulta ja tappuraa. Kansa äänestää tämän varmaan toiseksi. Vertaan Tefloneihin ja Pandoraan.
Got a fire and a country heart 🔥

Lukittu