Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Juolahtipa mieleen tossa juuri, että Neloskanava on surkastunut pois mun television katseluissani. Keväällä on tulossa Tähdet, tähdet, mutta sen lisäksi kanavalta ei taida tulla mitään kiinnostavaa enää. Elokuvat on pääasiassa uusintoja. Voice of Finlandin ties kuinka mones kausi pyörii, mutta se ei kiinnosta muuten kuin ehkä sitten kun livelähetykset alkavat. Vain elämää-ohjelmaan en ole jäänyt koukkuun. Eikä Haluatko miljonääriksikään enää kiinnosta juontajan vaihdoksen jälkeen. BB oli syksyllä, mutta senkin seuraaminen jäi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Meteorologi Joonas Koskela on siirtynyt Yleltä MTV:lle. Kylläpä tuntui oudolta nähdä hänet "väärällä" kanavalla. :heh:
Riskinä seniorilaumat

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Pete kirjoitti: 13 Helmi 2023, 14:55 Meteorologi Joonas Koskela on siirtynyt Yleltä MTV:lle. Kylläpä tuntui oudolta nähdä hänet "väärällä" kanavalla. :heh:
Just näin. Fanitan meteorologeja. Suosikkini on Kerttu Kotakorpi, mutta tykkään myös Anniinasta, Annesta ja Matista. (Matti Huutosen tähti lienee laskussa, koska ennakoivalla meterologihaulla tarjotaan jopa Liisaa ja Ninaa, muttei Mattia.)

Maikkarin Markus Mäntykangas tuli kaupassa vastaan ja katsoi minua pitkään ja sitten koriani. Harmitti, että korissani oli pelkkiä punalaputettuja tuotteita.

Kerttukin tuli kaupassa vastaan, mutta kohtaaminen oli pettymys. Kerttu ei nähnyt minua, ja mikä harmittavinta, aina niin kauniisiin ja värikkäisiin asuihin pukeutunut Kerttu oli kokomustissa.

Matti Huutonenkin tuli kaupassa vastaan. Yllättävän pitkä.

Ja Aleksi tuli yhden viikon aikana kahdesti kaupassa vastaan. Todella hoikka.


Edit. Pakko sanoa tämäkin: Ainut meteorologi, josta en pidä, on Pekka Pouta ja Pekka Poudan koira. Vaihdan heti kanavaa, kun näen sen ruman piskin.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Nyt kun pääsin vauhtiin...

Pyörin "ympyröissä", joissa törmään paljon pikkujulkkiksiin.

Joku viikko sitten näin Ensitreffit Alttarilla 2.0 -Renen. Rene katsoi auringonlaskua, enkä malttanut olla sanomatta: "Onpa romanttinen auringonlasku, vai mitä Rene?" Rene ei sanonut mitään.

Bachelor -Lotalle sanoin: "Kerropa Lotta, oliko se Sami ihan feikki?" Lotta katsoi minua tyynesti silmiin, hyvin suoraan ja vilpittömästi, ja sanoi sitten: "Kyllä se vähän oli."

Au pairit Jussille sanoin: "Haluan Au paireihin!" Jussi sanoi: "Ihan hyvä idea, joo, mutta yleensä ne on vähän nuorempia." Jussi on muuten aivan yhtä ihana kuin Au paireissakin.

Away Balin Tiiu vihaa mua, koska mä aina huudan: "Tiiiuuuuuu!" Mutta kun Tiiu on mun mielestä kaikkien aikojen TOP10 -Suomireality-tähti. Tätä en ole kyllä uskaltanut Tiiulle sanoa, koska on mahdollisuus, että se kysyisi, miksi, tai joku muu kysyisi.

Näin eilen Love Island -Alin. Emme jutelleet.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Blind Channel haastattelussa tänään Ylen Puoli seiskassa. (En keksinyt parempaakaan paikkaa johon tämä postata)

Sivuttiin vähän viisuja ja viisuleimaakin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

9 1 1 Foxin ma ja ti illoin uusinnat paloasemalaisten urotöistä ja ke illoin uusia jaksoja.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5577
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Urheiluruudun 60-vuotislähetys on ollut ihan kivaa katsottavaa. Etenkin alkuaikojen tekijöiden juttuja oli kiinnostavaa kuunnella filmeineen. Välisketsit olivat vähän väkisin väännetyn oloisia..

Mutta jos tähänkin ohjelmaan on haluttu jotain musiikkia, niin olisi nyt edes ollut jotain urheiluteemaisia biisejä. Tosin siinä vaiheessa, kun juontaja esitteli Alisa Syrjän nousevana artistina (tjsp), niin kävi mielessä, onkohan hän sitten tulevassa UMK:ssa?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Katselin Urheiluruudun 60v-juhlaa osittain sivusilmällä, mä en oikein siedä tota Ylen kevyen humoristista törmäilyä ja hölmöilyä. Onneksi UMK:ssa pahimmista huumoriosioista on päästy jo eroon.

Olihan siellä urheiluaiheinen potpuri biisejä (Eppujen Urheiluhullu, Popedan suksi-biisi, Martti Servon Litti Litmanen, Den glider in...)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Soitettiinpa myös intro (muttei koko biisiä) Ringan (Ropo) ja Tuijan (Helander) kappaleesta Juokse pois, joka kisasi isännöimässäni urheiluraadissa aikoinaan!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

https://www.is.fi/musiikki/art-2000009973730.html

Levyraati palaa jälleen, MTV3:lla. Kuinkahan pikainen vierailu tällä kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Tähän kommentoinkin jo jotain tuola naamakirjan puolella. Mut sanon ny tässäkin ainakin tämän verran että vakioarvostelijoihin on ehdottomasti otettawa mestarisäveltäjä Esa Nieminen. Ketkä olisivat ne pari muuta, ehdotelkaa!? Juha Juhan poika Vainio, Aija Puurtinen ...

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Tähän kommentoinkin jo jotain tuola naamakirjan puolella. Mut sanon ny tässäkin ainakin tämän verran että vakioarvostelijoihin on ehdottomasti otettawa mestarisäveltäjä Esa Nieminen. Ketkä olisivat ne pari muuta, ehdotelkaa!? Ilkka Juhan poika Vainio, Aija Puurtinen ...
Viimeksi muokannut romualdo, 09 Marras 2023, 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mutta kuka juontajaksi? Saisiko Peter Nyman taas oikeita töitä kun meni uutisankkurin ja Uutisvuodon vetäjän hommat alta. Ei tarttis hänenkään vääntää jotain höpöjä tv-mainoksia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ En oikein välitä Jan Anderssonista, josta tuli Peter Nymanin seuraaja uutisankkurina MTV:ssä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, Jan Andersson oli paljon parempi A-talkin vetäjänä Ylellä. Rauhallinen, mutta piti silti keskustelijat kurissa. Ihan eri maata kuin tämä nykyinen hippiäinen, joka yrittää olla skarppi ja kärkäs, mutta vaikutelmana on vain päällepuhumista ja ylikompensointia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Pete »

hra47 kirjoitti: 07 Marras 2023, 11:13 Levyraati palaa jälleen, MTV3:lla.
Ihan mahtavaa! :tapu: Suostuisikohan Ruben Stiller vakijäseneksi, jos ei juontajaksi? Vieraina tietysti haluamme nähdä Eija Vilppaan, Kari Salmelaisen, Eija Ahvon, UMK-pomo Tapio Hakasen (joka sai muuten hiljattain perheenlisäystä), Heikin ja Jaanan (Paasonen ja Pelkonen) sekä Mikko Kekäläisen. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3169
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Temppareita katselin ensimmäistä kertaa pariin vuoteen. Aika monta kautta tuli seurailtua mutta paskat kaudet jätän aina väliin siinä kohtaa kun rekry vaikuttaa toivottomalta. Nytkään ei kyllä kovin huikealta tuo kattaus vaikuta ja käteen jäi oikeastaan lähinnä sen tatskajäbän nussimispuheet. Kukaan tuskin laski edes jaksaa jaksoi edes laskea monta kertaa sana ”nussia” esiintyi jo ensimmäisessä jaksossa. :mitvit:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Vilkaisen itse aina ennen kauden alkua iltapäivälehtien esittelyt osallistujista, mutta muuten boikotoin sitä niin kauan kunnes tehdään kausi miesparein. :ylppis: :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3169
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Neloskausi oli yksi parhaita suomirealityissa nähtyjä kausia ikinä! Varsinkin Minna (Sammyn kumppani) oli mun suosikkirealitypersoonia ikinä. :rakkaus:
Todella vaikea ollut tuon jälkeen saada yhtä hyvää kautta enää, enkä ole katsonut kuin ehkä kaksi kautta kokonaan sen jälkeen. Yleensä lopetan jo ensimmäisen jakson jälkeen (kuten teen suurimmassa osassa niitä ohjelmia mistä yhden jakson vilkaisen.)

Homokausi temppareissa olisi ihan hauska kyllä. En tosin itse sinne kehtaisi mennä, koska en ihan heti keksi ohjelmaa missä olisin vihatumpi. :rofl:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16947
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ neloskausi oli paras <3 siihen aikaan tuli muutenki hyviä tempparitkausia


Homokausi kuullostais paperilla varmaaankin vuosisadan tv-viihteeltä, castauksen tosin pitäis olla silloin just eikä melkein.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti: 08 Marras 2023, 18:26 Mutta kuka juontajaksi? Saisiko Peter Nyman taas oikeita töitä kun meni uutisankkurin ja Uutisvuodon vetäjän hommat alta. Ei tarttis hänenkään vääntää jotain höpöjä tv-mainoksia.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010037866.html

Levyraatia juontaa ja biisit valitsee Jenni Pääskysaari. Harmi, olis voinut olla siedettävämpikin juontaja. En ole jaksanut katsoa ja olen oikeastaan suorastaan inhonnut Pitääkö olla huolissaan-paneeliohjelmaa jota hän on vetänyt. Mutta ehkä se on ollut pikemminkin ohjelmakonseptin vika, eikä varsinaisesti Pääskysaaren.
Levyraadin vakiojäseninä nähdään musiikkialan vaikuttaja Asko Kallonen, dj, näyttelijä ja radiojuontaja Lina Schiffer, kitaristi Mikko Kosonen sekä muusikko ja tuottaja Väinö Karjalainen.
Ei kovin tuttuja vakionaamoja, ainakaan minulle, mutta nythän heistä tulee tuttuja.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jenni on erinomainen valinta! Eläköityneen (?) Asko Kallosen mukanaolo on kenties hieman erikoista. :mitvit: Mahtavaa, että tämä alkaa jo tammikuussa! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En tiedä muusta, mutta haluan nähdä ja kuulla Cha cha chan levyraadissa heti ekassa jaksossa ekana biisinä. Toivottavasti Jenni on ajantasalla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Tuossa lehtiartikkelissa kyllä mainittiin, että ohjelmassa näytetään vain aivan tuoreita musiikkivideoita. :mitvit:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itse löysin sieltä ainoastaan tän: "Ohjelmassa raati kuuntelee tuoreimmat hittikappaleet ja panee ne paremmuusjärjestykseen."

Kyllähän tuo Cha cha cha kävisi vielä tuoreesta hittikappaleesta (riippuu millä aikaperspektiivillä asiaa katsoo), varsinkin kun UMK24 olisi korkattu vain kymmenen päivää aikaisemmin, niin kävisi myös hyvästä viisupromosta (joo, maikkarin ohjelma, mutta onhan ne osoittaneet viime vuosina silminnähden kiinnostusta Ylen viisuartisteihin, tiedä sitten miksi, liekö jotain kaupallisia taustayhteyksiä).

Täysin tuore hittikappale on mielestäni vähän ristiriitainen käsite. Levy-yhtiöt toki sanovat tuottavansa pelkkiä hittejä, mutta biisien todellinen hitteys käy ilmi vasta ajan myötä. Toki on heitäkin, jotka elävät niin kiihkeällä rytmillä, että musiikissa jo parin kuukauden vanha biisi on jo niin last season...

Tiedä sitten sitäkään, että milloin noi Levyraadin ohjelmat on kuvattu, oletan etteivät ole suoria lähetyksiä, jolloin ihan tuoreimpia biisejä ei senkään takia saada mukaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hengaillaan palaa myös tammikuussa! :tapu: Ihan mielenkiintoisia parivaljakoita on mukana.
Uudella kaudella voitosta kisaavat seuraavat parivaljakot: Tuija Pehkonen & Eero Ettala, Stan Saanila & Laura Friman, Eeva Vekki & Robert Sundman, Paleface & Dennis Nylund, Sanna Stellan & Emmi Nuorgam, Kari Enqvist & Raisa Omaheimo, Ella Kanninen & Mikko Kekäläinen sekä Maryan Abdulkarim & Shawn Huff.

Matkaa tahdittaa joka jaksossa vaihtuva house-bändi. Toisen kauden musiikkiartistit ovat Marko Haavisto ja Poutahaukat, Arion, Ege Zulu, Erja Lyytinen, Litku Klemetti ja Punomo. Finaalia tahdittaa musiikkituottaja Kalle Ruusukallion luotsaama Hengaillaan All Stars -yhtye. Luvassa on monipuolinen musiikkikattaus iskelmästä metalliin ja souliin.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19791
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Ylen dokumenttisarja Kun Suomi muuttui vaikutti kahden ensimmäisen jakson, jotka tänä iltana katsoin, perusteella todella mielenkiintoiselta. :uujee: Pitääpä tässä lähipäivinä katsoa loputkin jaksot. :joojoo:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

hra47 kirjoitti: 08 Marras 2023, 18:38 Joo, Jan Andersson oli paljon parempi A-talkin vetäjänä Ylellä. Rauhallinen, mutta piti silti keskustelijat kurissa. Ihan eri maata kuin tämä nykyinen hippiäinen, joka yrittää olla skarppi ja kärkäs, mutta vaikutelmana on vain päällepuhumista ja ylikompensointia.

kuka hippiäinen, kai hänellä on ihimisen nimi... !?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8134
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Tais olla Sakari Sirkkanen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Tuli katsottua kahdessa illassa ruotsalainen tv-sarja Taelgia.

https://areena.yle.fi/1-66921802

Sarja on Areenan ykkösnnosto, eikä suotta. Hurjan jännittävä kuvaus jengiväkivallasta. Näyttämönä on suomalaisillekin tuttu Södertälje, jossa asuu Ruotsin suurin assyyrialaisyhteisö. HS:n arviossa sarjaa verrattiin Kummisetään. Pääosaa näyttelee Skamista tuttu John Hanna.

Perään voi katsoa tanskalaisen vankilamaailmaan sijoittuvan Areena-sarjan Talo. Senkin juoni on punottu kunniasta, kostosta, syyllisyydestä ja riippuvuuksista. Palkittu Prix d'Italialla.

Kummastakin sarjasta lienee luvassa jatkokausia.

Vastaa Viestiin