Don't play that song again (mitä biisejä et voi sietää?)

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Axell »

Minä taas en voi sietää Sian kappaletta Chandelier :nohyi: Ensinnäkin kuka laulaa kattokruunusta ja toiseksi Sian ääni ei miellytä, ei sitten yhtään. :eiei:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

TomppaJr kirjoitti:Vadelmavene.
:nohyi: :tajuton: :yrjo: :moon:

Iholla on ihan jees, mutta se onkin sitten herran ainoa kuunneltava biisi. :draamaa:

Ai niin joo, tällä hetkellä mua pännii eniten Prinssille morsian. :toilet: Vadelmavenettä lukuun ottamatta varmaan karseinta höttöä sitten Mustan Barbaarin. :eiei:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Voivoivoi en voi ymmärtää, miten ei voi tykätä Meghan Trainorin All about that bassista ja Sian Chandelierista

Mutta muo pännii One Directionin Steal my girl. Ei ole mitenkään kummoinen kappale, oikeastaan se on huono minun mielestä, mutta ei se ole pahinta vaan se, että jokainen radiokanava soittaa sitä. :jupinaa:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja inomu »

-Axel- kirjoitti: Sian kappaletta
Hihi, sika :hihi:
Mutta se kappalehan ei kerro kattokruunuista, vaan bile-elämän rappiovaikutuksista. :mrgreen:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Kasmir - Vadelmavene. En kestä tätä hetkeäkään, en saa sanoistakaan selvää. :eiei:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

TomppaJr kirjoitti:^


:supati: ;) Tämä saattaa auttaa asiaa.
No niinpä auttoikin! :uujee: Olen valaistunut, jee. :kala:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Axell »

inomu kirjoitti:
-Axel- kirjoitti: Sian kappaletta
Hihi, sika :hihi:
Mutta se kappalehan ei kerro kattokruunuista, vaan bile-elämän rappiovaikutuksista. :mrgreen:
:hihi:
Nojoo,mutta kappaleen nimi se nyt ainakin on.

Pakko vielä sanoa, että toinen kappale mitä en siedä on Echosmithin kappale Cool Kids :nohyi:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Yllättävän pitkään sain olla rauhassa, kunnes elämääni tupsahti Hotline Bling. :draamaa: Kamala roskajumputus. :tajuton: :termari:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2204
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Kaksi sanaa.

Antti. Tuisku.
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Haukkanen kirjoitti: 28 Helmi 2020, 18:23 En kestä kuunnella Erinin biisejä, enkä ehkä paria poikkeusbiisiä lukuunottamatta Sannia.
SANNI on mullekin nykyisin liikaa. Vieläpä ihan kaikki biisit, jotka oon kuullut. :niinpa: Maija Vilkkumaan lauluääni on myös nykyään korvia raastava. Satumaa-tango on jees, mut melkeinpä kaikki muut sen biisit ei enää millään valitettavasti toimi.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja andre06 »

En voi sietää Erinin biisejä myöskään nykyisin :heh:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Toivon kärki - Uuden edessä :nohyi: Ymmärtäisin kyllä jos Suomi olisi ollut samassa jamassa kuin Italia tai Espanja, mutta täältä katsottuna se on vain hirvittävän cringey kaikessa imelyydessään ja keinotekoisuudessaan. :eiei:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

MTV3:n tuotantoa oleva biisi, jossa Roope Salmiset, Erkku Lawsonit, Baba Lybeckit, ym laulavat olevansa yhtä perhettä! Kanava vaihtuu kirosanojen säestämänä joka kerta kun se tulee.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

romualdo kirjoitti: 19 Heinä 2014, 08:55 kumma jutsku, vaikka olen murrefani, niin mua jotenki inhottaa noi savonkieliset Kääriäisen tulkinnat... tunnetuista eri kappaleista... ! äänenväri... kai siinä tökkii ja tönii ! ... tietysti on kamalasti biisejä joita en voi sietää, --- tai siis tulkintoja! ... topi sorsakosken, jukkakarjalaisen ym. esittäjiien (EI siis laulajien...) ....
ai pitääkö täydentää listaa, valtaisa määrä jo ennestään ja esim. erkki junkkarisen varhaislevytyksistä (voi sitä äänen haikeutta), Jori ja eugen malmstenin muutamia, ne vanhimmat, ja yleensäkin, jos nenään lauletaan...
ja yleensäkin ne joilla on raaka ääni aines, sellanen siis ruma, tuomarinurmiosta haloohelsinki naissolistiin ja näihin... ei niitä kuuntele pirukaan. kuten nylon beat ja vastaavat ... inisijät. juha vartiainen..., rainer bollström, huh ... ja yksittäislauluista esim. kun chigago kuoli... siis liian paljon soitetut.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Valkealalainen kirjoitti: 27 Marras 2014, 12:28
Aintsu kirjoitti:Toinen on tämä Kasimirin "Hankoon"-renkutus.
en ole millään onnistunut saamaan selvää, mistä siinä kerrotaan. Olen pari kertaa yrittänyt kuunnella sitä ihan ajatuksella, mutta en vain ymmärrä! Muutaman sanan sieltä ja täältä olen tajunnut, mutta muuten koko biisi kuulostaa aivan siansaksalta.
Googlaus "kasmir hankoon lyrics" auttaa! Tosin enpä tiedä, kannattaako se kuitenkaan. Osoittautui, ettei biisi kokonaan suomea olekaan, joten ihmekö se jos et ymmärrä. Vai mitä suomea on olevinaan Jacques Cousteau
Who oo?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Tuohon liittyen voisin nostaa esille williamin biisit. Ne ärsyttävät siksi, että niissä käytetty kieli on melkoista näennäissuomea. Niistä juuri ja juuri tajuaa, että kyse on suomesta, mutta mitään selvää niistä ei saa. Kun williamin artikulaatiokin on (kenties tarkoituksellisen) epäselvää, niin paketti on valmis. 😬🙉
william: Flyys kirjoitti:Yeah, puhallellu itteeni penthousee
Nää äijät suolasii, niil ei oo clouttii
Kun ne huomasi et pääsin vauhtii
Niit ärsyttää kun ne näkee et mä nautin
Mun mimmi villi, sano haluu toisen roundin
Aition stickin klippi pitää kolkyt roundii
Nää äijät puhuu flyyst, mut oikeesti persaukii
Kaikki tää cappäys, lätsä-äijät on yks tauti
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1956
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Hapa »

En kestä mitään Fine Young Cannibalsien biisejä. Kerta kaikkiaan kamala laulaja! Eipä niitä enää tarvi kuunnellakaan, mutta muistan kun She drives me crazy oli jättihitti (1989?) ja siltä ei aina voinut välttyä. :nohyi:
Olin silloin levyliikkeessä töissä ja jouduin myymään sellaista roskaa ja jopa soittamaan pyynnöstä asiakkaalle.... :mrgreen:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

DenEurovise kirjoitti: 14 Marras 2021, 09:14 ^Tuohon liittyen voisin nostaa esille williamin biisit. Ne ärsyttävät siksi, että niissä käytetty kieli on melkoista näennäissuomea. Niistä juuri ja juuri tajuaa, että kyse on suomesta, mutta mitään selvää niistä ei saa. Kun williamin artikulaatiokin on (kenties tarkoituksellisen) epäselvää, niin paketti on valmis. 😬🙉
Kun kuulin Penelopen ensimmäistä kertaa, mulla kesti varmaan yli minuutti tajuta että se on suomeksi. :repeilee:
Tuo nyt on noin muuten jopa ihan hyvä biisi, mutta pääosin mua ärsyttää aivan suunnattomasti tuollainen tyyli. Suomireggaesoundi (joka kuulostaa tahallaan väännetyltä hoonosoomi-aksentilta) esimerkiksi on ehkä typerimmän kuuloista koskaan.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mitään mikä tulkitaan maneerien ja teeskenelyn avulla. Veisin kauhistus pehmoainon pikkuvauva soundi.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ta1ja kirjoitti: 07 Helmi 2023, 00:11 Mitään mikä tulkitaan maneerien ja teeskenelyn avulla. Veisin kauhistus pehmoainon pikkuvauva soundi.



Kyllä, sitten -50 ja -60 luvun rock en rollin jälkeen (ja jonkun muutaman muunkin ohella) ärsyttäwin piirre/tyylilaji/genre ovat nämä viime vuosien pikkutytön äänellä inisevät nuoret naislaulajat, joiden pinnallisen tyypillisen kaupunkisoundin nasaalius vie raivohulluuden partaalle, jos heitä joutuu jostain syystä (pakosta) sietämään pitempäään kuin n. 11 sekunttia ...




***




Absurdeinta on se että heitä sietää ja suosii lähes jokainen ns. kaupallisista kanawista. Nohh, Radio Nova nyt on ehkä jonkinlailnen poikkeus, aiwan IHANIA heidän aamujuontajansa, Vehviläinen ja se nainen ... miten hauskoja juttuja heillä on , hihihihihihihihihihihihihii ....... !




***






Ja Pookista ja Järviradiosta ei näitä oksettawan paljon nylonbeatin mieleen tuovia honottajia ei kuule joten... ahhhhhhh .... hylistän jos mahollista, vielä entistä korkeammalle noita kanavia... Alajärveltä sekä Oulusta/Raahesta tulewat lähetyksiä :rakkaus: !!!!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5233
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Inhoan tätä yli kaiken ja alkaa raivostuttaa aina kun tämä tulee Tiktokissa tai muualla vastaan. Hirveän typerä ja teennäinen kappale ja muutenkin kauhean ärsyttävä tuo esittäjä :jupinaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Vastaa Viestiin