Levyraati 119 - Naamiot

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 119 - Naamiot

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Jos olisit laittanut Ufo tarjosi kaakaon, olisit saanut multa 12-15 pistettä! Tämäkin oli vallan mainio, mutta ei ihan riittänyt pisteille.
Ufon tarjoama kaakao on kuitenkin mulle todella erityinen biisi jo teini-iästä asti, enkä edes itse tiedä rakastanko ironisesti vai en. :surrur:

Ja huomasin muuten että Erakkoravun pisteisiin on (mun virheeni takia) eksynyt virhe. Pistetaulu näyttää sekä mulle että WildDancelle 3 pistettä, kun todellisuudessa WildDance sai 4 pistettä.
Tämä ei onneksi vaikuta lopullisiin sijoituksiin, mutta Wilde joka tapauksessa sai pisteen enemmän kuin tulostaulu näyttää!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10628
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 119 - Naamiot

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Älkääs vähennelkö minun pisteitä! :draamaa: :heh: Minusta edelleen ihan hauska teema, vaikka taso ei ollutkaan mitenkään järisyttävän kova. Sinällään myös onnistunut, että pisteenvaihto ei ollut niin ennalta-arvattavaa. Esimerkiksi, että minä annoin täydet ESC Addict 98:lle ja sain itse puolestani täydet pisteet Timoteukselta. Tämä ei ole tyypillistä äänestymis-käyttäytymistä.

Oma kappaleeni on yksi suosikkini suomalaisesta tuotannosta. Äitini opetti tuon minulle aikanaan. Koin, että se ei ole millään tavalla tyypillinen raatibiisini ja pystyin sen hyvillä mielin lähettämään naamiona. Todella raadollinen biisi. Iskee aina lujaa. Hienosti myös pääsin sillä top kymppiin. :peukku: Kiitos kaikille äänestäneille.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Everything is meant to be
We shall pass, but love will never die"

🦄🌪️

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7484
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 119 - Naamiot

Viesti Kirjoittaja Requel »

🎭 Kiitos täysistä pisteistä Erakkoravulle, Celdalle ja Hanhikselle! Eli koin ainakin tämän suhteen naamioituneeni hyvin - saattaisitte muuten pitää myös Blackbox-biisistä!

En muista koskaan aiemmin lähettäneeni kappaletta Norjasta.. ja lähetin aikoinaan genreraatiin mieluummin gamelania kuin proggressiivista rokkia, jonka taakse bändi identifioituu. :mrgreen:

Pisteytysajan lisäpyynnöstä olen osittain pahoillani: pisteytys olisi kyllä onnistunut ennen deadlinea, mutta romualdon pyyntö tuli kuin hopeatarjottimella. Periaatteisiini kuuluu myös, että jokaiselle pitäisi suoda edes hieman lisäaikaa ja halusin tehdä sen myös romualdolle mahdolliseksi. :hali:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 119 - Naamiot

Viesti Kirjoittaja romualdo »

woi Raquel dracasss (UK ESC 2001) (nimimerkistäsi tulee heti mieleen mullekin tuo Rachel, ESC 1964/FRA...) ... och anteeks viälä kerran että sain geeniperintönä tämän kaksisuuntaisen ja olen paljolti ns. omissa maailmoissani, omiassa ajatuksissani, ajantaju heittää jne ... keskittymiskyky on monesti tai toisinaan heikko tahi ... noh, plus miinus nolla ... -sanothaan nyt noin!


Mutta, yritän petrata jatkossa ja noudatan esim. tai tietystilähinnä nm. Huilumiehen ehdotusta, vinkkiä että kuuntele lauluja kotiloissa esim. tiskatessasi tahi ... --:öh... joo, tuota, niin siis ...


Lupaan, I` m Promises Promises (UK 1977 A Song For Europe/2.sija) jne ... :hali:



Nyt muka kiireiden takia siirrän nuo jo ennakkoon kowaa kohua ... (mm. Helsingin sanomat veti tuon kulttuurisivulla esille, siis minun aikomukseni!) ... : ) ... saaneet paljastukseni eli miten annoin pisteeni tässä raadissa - niin tuanne iltaan ... ehkä, jos vielä jaksan Viihdekuoron harjoitusten jälkeen ... eiku jäläkehen ( = Käläwiän murretta, josta en luovu, en, waikka minut erotettaisiin Kuppilasta heti ensi viikolla!) ,,, koska olen Murrefani, ... määki!




***

!


jk. Siis Raquel on erityisen jalosukuinen, empaattinen kiwa henkilö joten suosikaa häntä ja peukuttakaa aina hänenkin viestejään, jaahh mutta eihän täällä ole kumma kyllä VIELÄKÄÄN sellaista mahista kuin esim. tuolla Naamakirjassa (fb.) !!!

Vastaa Viestiin