Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Speed »

Takakontista viime viikolla tipahtanut bolero löytyi sittemmin Instagramissa tehdyn etsintäkuulutuksen avulla. Onko nyt huolehdittu siitä, että myös esiintymisasu on kunnossa? Vaihtuuko boleron väri?

”On. Mulle tehdään rotsista vielä 3.0 versio, jos käy niin, että lisää katoamisia tapahtuu. Bolero tulee olemaan Liverpoolissakin vihreä.”
Ote Aamulehden jutusta, joka on maksumuurin takana.

Faniyhteisöstä kuuluu kollektiivinen helpotuksen huokaus.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5837
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Toisessa ketjussa oli puhetta pre-partyista, niin onko mitään tietoa, aikooko Käärijä osallistua näihin?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 306
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

Yksi asia, mistä uskaltaa olla jo varma, että nyt tulee kautta aikojen paras sijoitus suomenkielisellä laululla. Enkä edes koputa puuta..
Χωρίς κανόνες! :suomi:

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1036
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

iiiduli kirjoitti: 19 Maalis 2023, 13:08 Toisessa ketjussa oli puhetta pre-partyista, niin onko mitään tietoa, aikooko Käärijä osallistua näihin?
Niin pirusti keikkaa tuntuu olevan, että ehtiiköhän?

Omasta mielestäni ei edes haittaa, jos noihin pre-partyheihin jättää osallistumatta. Huomiota on tullut ja tulee olemaan kuitenkin hyvin myös ilman niitä. Varmaan tärkeintä olisi nyt, että Käärijällä riittää voimat koko kevään ja on parhaimmillaan sitten Liverpoolissa. Voisi olla siis jopa fiksua skipata nuo pre-partyt. Pyöritystä kun tuntuu riittäävän muutenkin. Toki artisti luultavasti itse tietää, mikä hänelle on parasta.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »



:mrgreen:
Meow cat, please meow back.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2053
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

iiiduli kirjoitti: 19 Maalis 2023, 13:08 Toisessa ketjussa oli puhetta pre-partyista, niin onko mitään tietoa, aikooko Käärijä osallistua näihin?
Kuulemma jossain haastattelussa puhunut ulkomaan keikoista et ois tulossa semmosta tjsp. :miettii:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Lordeen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 26 Helmi 2023, 17:58

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Lordeen »

Yiorgos kirjoitti: 19 Maalis 2023, 16:26 Yksi asia, mistä uskaltaa olla jo varma, että nyt tulee kautta aikojen paras sijoitus suomenkielisellä laululla. Enkä edes koputa puuta..
Näin on, loppuisikohan se valitus suomenkielisten kappaleiden pärjäämisestä kerrankin...? Suomalaiset tietäen en kuitenkaan usko asian menevän niin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Lordeen kirjoitti: 19 Maalis 2023, 17:21 Näin on, loppuisikohan se valitus suomenkielisten kappaleiden pärjäämisestä kerrankin...? Suomalaiset tietäen en kuitenkaan usko asian menevän niin
"Uskokaa jo, ei suomeksi pärjää. Sen Käärijänkin piti niin voittaa viisut, niin voittaa, ja paskat se mitä voitti." (Kun tuli toiseksi, mitä kirjoittaja ei enää muista.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Speed »

viisuilta kirjoitti: 19 Maalis 2023, 16:58
iiiduli kirjoitti: 19 Maalis 2023, 13:08 Toisessa ketjussa oli puhetta pre-partyista, niin onko mitään tietoa, aikooko Käärijä osallistua näihin?
Kuulemma jossain haastattelussa puhunut ulkomaan keikoista et ois tulossa semmosta tjsp. :miettii:
En enää muista, mitä haastattelua referoisin tässä, kun niitä on tullut luettua ja kuunneltua niin monia, mutta käsitykseni on, että ainakin johonkin pre-partyyn Käärijä olisi osallistumassa. Tämän mainitsemisen yhteydessä Käärijä totesi, että jo sovittuja keikkoja ei toivon mukaan tarvisi perua kokonaan, vaan tarkoituksena olisi neuvotella joidenkin keikkojen siirtämisestä.

Mutta yhtäkään vahvistettua osallistumista ei ole vielä tiedossa, joten en osaa sano, miten tilanne on kehittynyt viime viikkojen aikana.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5837
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Käärijä puhui Aamulehden haastattelussa omasta jaksamisestaan:
"Kun esiintymisasu, neonvihreä bolero, viime viikolla hukkui, artisti menetti ensin hermonsa sen verran pahasti, että autokin otti jo osumaa.
”En normaalisti käyttäydy sillä tavalla, niin sanovat frenditkin. Takin katoaminen laukaisi väsymyksen ja osoitti, että välillä pitäisi pysähtyäkin. Mulla on kuitenkin ollut UMK-voiton jälkeen vain yksi vapaapäivä."


Toivottavasti niitä vapaapäiviä tulee jossain kohtaa enemmän. En mielelläni näe Liverpoolin lavalla loppuun palanutta artistia.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 807
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

^
No nyt ainakin on hetki aikaa lepäillä :ihana:

4A97C1E4-DF9E-4C36-96CE-6CA95708E1F2.jpeg
4A97C1E4-DF9E-4C36-96CE-6CA95708E1F2.jpeg (368.82 KiB) Katsottu 2200 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

iiiduli kirjoitti: 19 Maalis 2023, 19:50 Käärijä puhui Aamulehden haastattelussa omasta jaksamisestaan:
"Kun esiintymisasu, neonvihreä bolero, viime viikolla hukkui, artisti menetti ensin hermonsa sen verran pahasti, että autokin otti jo osumaa.
”En normaalisti käyttäydy sillä tavalla, niin sanovat frenditkin. Takin katoaminen laukaisi väsymyksen ja osoitti, että välillä pitäisi pysähtyäkin. Mulla on kuitenkin ollut UMK-voiton jälkeen vain yksi vapaapäivä."
Näköjään ne muutkin ovat hermostuneet eivätkä vain Loreen. :roll: Käärijäkin on vain ihminen. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ei apua, miksi se on noin söpö! :ihana:

Omat virheet tuppaavat harmittamaan eniten ja kivojenkin asioiden tekeminen väsyttää. Toivottavasti muutama vapaapäiväkin järjestyy vielä!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3246
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Voi Kärtsä <3

Toivottavasti muistaisi tosiaan levätäkin ja ladata kunnolla akkuja ennen Liverpooliin lähtöä.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Jotenkin kauhean jännää, miten raivoaminen täällä painetaan kokonaan villasella ja Loreenin käytöstä vaan soimataan. :heh: Mä olen sitä mieltä, että molemmilla keitti yli varmasti ihan hyvästä syystä: he eivät olleet saaneet tarpeeksi lepoa. :roll: Nyky-yhteiskunnan suorituspainekeskeisyys on peräsuolesta, piste. :jupinaa: Toivottavasti molemmat saavat vielä vähäsen rauhoituttua ennen h-hetkeä Liverpoolissa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Nehän ovat kaksi ihan eri tilannetta. Kärtsä riehui keikkakavereidensa nähden silkasta harmistuksesta, Lortsu julkisesti ylimielisyyttään.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1831
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Parempi vetää nyt överiksi, että osaa sitten ladata akut ennen viisuja.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5837
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Einingia kirjoitti: 19 Maalis 2023, 22:06 Nehän ovat kaksi ihan eri tilannetta. Kärtsä riehui keikkakavereidensa nähden silkasta harmistuksesta, Lortsu julkisesti ylimielisyyttään.
Aika erilaisina myös näen tilanteet. Vaikea uskoa, että Käärijä olisi edes väsyneenä käyttäytynyt yhtä ylimielisesti kuin Loreen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Aha, eli tyypillinen sinivalkolasien takaa puolustelu alkoi taas. Mähän puolustin Käärijää. Oisko pitänyt haukkua Loreen lehmäksi, jotta uskoisitte, että olen teidänkin puolellanne tässä asiassa? :niinpa: No ihan sama. Mä en ainakaan alennu haukkumaan Käärijää mistään. Tiedän, miltä se tuntuu, kun jokin ärsyttää yhtäkkiä aivan hitosti. Tekee mieli heittää tyyliin tietokone ulos ikkunasta. Käärijällä oli pitkä putki töitä takana, samoin Loreenilla. Toinen ei ollut saanut tarpeeksi unta ja toinen syönyt pelkkää parsakaalia ja kanaa monta viikkoa. Ei ihme, että raivostuttaa. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5837
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ En ihan saa kiinni, miksi Loreen piti ylipäätään vetää jälleen mukaan keskusteluun. Kukaan ei hänestä maininnut mitään ennen sinua.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Siksi Loreen piti tähän keskusteluun vetää jälleen ( :rullaati: ), että tällä foorumilla puolustellaan ainoastaan toista artistia, joka raivosi pitkän työputken jälkeen. Loreenia taas soimataan toisaalla lähes joka liikkeestä. Ei yhtään positiivista mainintaa. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2881
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

No mutta onhan Käärijääkin kritisoitu, kun meni poistamaan sen kuvan missä oli Blankan kanssa. Siitä en minä eikä moni muukaan pitänyt.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

Maria Sur is unforgettable.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1831
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Nekku kirjoitti: 19 Maalis 2023, 23:04 No mutta onhan Käärijääkin kritisoitu, kun meni poistamaan sen kuvan missä oli Blankan kanssa. Siitä en minä eikä moni muukaan pitänyt.
Tästä kyllä jaksetaan jauhaa viikko tolkulla.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2053
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miksi mulle tulee joka ikinen vuosi pelko ettei Suomea äänestetäkään vaikka biisistä pidettäisi? :draamaa: Nyt on taas tämän pelon aika :jupinaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Käärijä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 115
Liittynyt: 02 Maalis 2023, 21:38

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Käärijä »

Nyt lähden tanssimaan niinku cha cha cha cha enkä pelkääkään tätä maailmaa...

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 807
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Vedonlyönti ykkössemin osalta näyttää varsin hyvältä, ykköspaikalla vaikka tasoissa :peukku:

CA33015B-5597-4DB3-8FDA-A955A414CB85.jpeg
CA33015B-5597-4DB3-8FDA-A955A414CB85.jpeg (445.19 KiB) Katsottu 1077 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Larone
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 19 Maalis 2023, 15:45

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Larone »

Possu kirjoitti: 19 Maalis 2023, 23:40
Nekku kirjoitti: 19 Maalis 2023, 23:04 No mutta onhan Käärijääkin kritisoitu, kun meni poistamaan sen kuvan missä oli Blankan kanssa. Siitä en minä eikä moni muukaan pitänyt.
Tästä kyllä jaksetaan jauhaa viikko tolkulla.
Niin jaksetaan Loreenistakin negatiivisessa sävyssä.

Länsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 102
Liittynyt: 19 Touko 2021, 02:28

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Länsi »

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/luk ... ce8aa33067

Aijai, mielensäpahoittajat päässeet taas liikkeelle ihan toimituksissa asti. :rofl:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Mä en oikein ole pitänyt, että Jere on lähtenyt selittely- ja puolustelulinjalle moraalinvartijoiden ristitulessa. Olikohan jossain Ylen tv-haastattelussakin kun häneltä kysyttiin Käärijä-nimen alkuperää, niin hän alkoi selittään jotain että hän haluaa puhua peliongelmaisten puolesta. Aikaisemminhan hän on sanonut vain, että kaveripiirissä häntä oli nimitetty käärijäksi kun voitti (20 euroa) uhkapelissä ja nimi jäi mieleen. Nyt sitten on tullut mukaan tämä selitys, että hauskaa voi ja kannattaakin pitää ilman alkoholia. Kun muistetaan vielä, että hän poisti sen puolalaisedustajan kanssa otetun yhteiskuvan somesta, mulla on alkanut välittyä kuva, että Jere taipuu nyt vähän liikaa somepaineen alla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Lukittu